embaràs, baixa per risc i vacances

Salut, dubtes i preparatius.
martona22
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 14, 2019 6:59 pm

embaràs, baixa per risc i vacances

EntradaAutor: martona22 » dl. gen. 14, 2019 7:06 pm

Bona nit nois/es,

tinc un dubte, treballo a una escola concertada i estic embarassada de 7 setmanes. Avui m'han comentat que en cas de que a a finals del mes de juny estigui pesada puc demanar la baixa al metge de capçalera i les vacances de juliol (que estem a disposició del centre) i les d'agost (que són les oficials) me les retornarien/acomularien un cop acabessin les 16 setmanes de permís maternal.

El meu dubte és:
- Jo entenc el fet de la del mes d'agost, però no tinc clar que el juliol també ho sigui.
- Segur que això és així amb el permís de maternitat, però amb una baixa per incapacitat o risc d'embaraç, també funciona així?

Algú s'hi ha trobat? Sé que és una mica "lleig" però ser final de curs, agafar vacances... tampoc afectaria als companys i podria gaudir de dos mesos més amb el petit/a en lloc d'haver-lo de dur a una llar d'infants tant petit.

Gràcies
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: embaràs, baixa per risc i vacances

EntradaAutor: Maroa » dt. gen. 15, 2019 10:28 pm

El juliol no són vacances, però no tinc clar si acumules les vacances del mes d'agost estant de baixa no maternal, jo crec que no però no ho sé segur. Sort i felicitats per l' embaràs!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::