Postura al dormir

Salut, dubtes i preparatius.
jmartigar
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 16, 2019 10:43 am

Postura al dormir

EntradaAutor: jmartigar » dt. abr. 16, 2019 10:47 am

Hola! Estic embarassada de 3 mesos i molt contenta. L'incovenient es que la panxeta ja es nota i al dormir em comença a molestar. El cas es que penso, si ara em sento incòmode, quan estigui de mes temps com estaré?? Com us poseu vosaltres o us possàveu quan estàveu embarassades??
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1693
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Postura al dormir

EntradaAutor: Anna Maria » dt. abr. 16, 2019 11:29 am

Bones!
Doncs primer de tot felicitats per l'embaràs!
Quan al dormir, doncs ja t'aviso que pot arribar a ser tot molt incòmode: el dormir, el sofà...
Et puc aconsellar que et miris algun coixí de lactància. No t'enllaço cap marca perquè això depèn de tu, n'hi ha de més durs i més tous, com en el cas dels coixins. Jo el vaig aprofitar després al donar popa!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al març al Club de lectura del SP llegirem Anna Karenina de Lev Tolstoi. T'apuntes?
Blue Moon
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

EntradaAutor: Blue Moon » dc. abr. 17, 2019 7:08 am

Hola, moltes felicitats!
Jo em vaig passar l'embaras dormint del costat esquerre, no estava acostumada i em va costar... Quan pesi mes no recomanen dormir panxa enlaire perque el pes del nen podria pressionar la placenta ni del costat dret perque es per on passen les arteries que duen aliment i oxigen i es podria reduir la quantitat.
El coixi de lactancia pot anar-te be, jo no m'hi vaig acostumar.
Anims!
Imatge
Imatge
mamitravel
Entrades: 4
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mamitravel » dj. abr. 18, 2019 6:50 pm

Hola! Jo estic de quasi 7 setmanes però ja em comença a molestar la panxa segons quina postura agafo al llit o asseguda... He notat que si dormo sobre el costat dret o tinc les cames creuades quan estic sentada, em fan punxades a la panxa que són realment molestes. Suposo que és el propi cos que envia senyals que aquestes postures no són bones pel cigronet...

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: