Postura al dormir

Salut, dubtes i preparatius.
jmartigar
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 16, 2019 10:43 am

Postura al dormir

EntradaAutor: jmartigar » dt. abr. 16, 2019 10:47 am

Hola! Estic embarassada de 3 mesos i molt contenta. L'incovenient es que la panxeta ja es nota i al dormir em comença a molestar. El cas es que penso, si ara em sento incòmode, quan estigui de mes temps com estaré?? Com us poseu vosaltres o us possàveu quan estàveu embarassades??

He trobat aquest article que parla sobre el tema però la veritat no m'ha servit de poc https://ventadecolchonesbaratos.es/como-dormir-embarazo/

Salutacions!
jmartigar l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 23, 2019 11:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Postura al dormir

EntradaAutor: Anna Maria » dt. abr. 16, 2019 11:29 am

Bones!
Doncs primer de tot felicitats per l'embaràs!
Quan al dormir, doncs ja t'aviso que pot arribar a ser tot molt incòmode: el dormir, el sofà...
Et puc aconsellar que et miris algun coixí de lactància. No t'enllaço cap marca perquè això depèn de tu, n'hi ha de més durs i més tous, com en el cas dels coixins. Jo el vaig aprofitar després al donar popa!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Postura al dormir

EntradaAutor: Blue Moon » dc. abr. 17, 2019 7:08 am

Hola, moltes felicitats!
Jo em vaig passar l'embaras dormint del costat esquerre, no estava acostumada i em va costar... Quan pesi mes no recomanen dormir panxa enlaire perque el pes del nen podria pressionar la placenta ni del costat dret perque es per on passen les arteries que duen aliment i oxigen i es podria reduir la quantitat.
El coixi de lactancia pot anar-te be, jo no m'hi vaig acostumar.
Anims!
Imatge
Imatge
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Postura al dormir

EntradaAutor: mamitravel » dj. abr. 18, 2019 6:50 pm

Hola! Jo estic de quasi 7 setmanes però ja em comença a molestar la panxa segons quina postura agafo al llit o asseguda... He notat que si dormo sobre el costat dret o tinc les cames creuades quan estic sentada, em fan punxades a la panxa que són realment molestes. Suposo que és el propi cos que envia senyals que aquestes postures no són bones pel cigronet...
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: Postura al dormir

EntradaAutor: piruletademaduixa » dg. abr. 28, 2019 8:12 am

Hola!
Jo demà entro a la setmana 12 i la veritat és que el tema del dormir el porto basant malament. No perquè em molesti la panxa ni molt menys, sinó perquè tinc costum de dormir panxa avall i m'emparanoio de que si ho faig li pot passar alguna cosa a la croqueta (després de dos avortaments m'he tornat paranoica total, ho sé jeje), a part que els pits sí que em fan mal i tot plegat no és gaire còmode. He llegit que s'ha de dormir cap al costat esquerre però jo no faig més que donar voltes i habitualment a les 5 de la matinada em desperto i ja no puc tornar a dormir... un desastre vaja! He vist el tema dels coixins de lactància però sempbre he pensat que era massa aviat, que serien útils per quan tingui la panxa més gran... En fi que no us puc ajudar gaire però compartir les penes sempre va bé jeje
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Postura al dormir

EntradaAutor: mamitravel » dt. juny 04, 2019 9:40 pm

Hola!
parlant d'aquest tema amb la meva germana (ella té un nen de 5 anys) em va dir que a ella li va "canviar" la vida quan va començar a dormir amb el coixí de lactància i va dormir la mar de bé fins l'últim mes (quan ja se li feia més pesat tot). Així que als pocs dies de parlar amb ella es va presentar a casa amb un coixí igual que el seu, 1r regal de tietat diu :ok: la veritat és que des de que el tinc dormo millor i descanso més, així que jo el recomano! ara estic de quasi 14 setmanes però ja fa 3 o 4 que el faig servir, així que no us penseu que és d'hora si no dormiu bé, descansar és fonamental!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Postura al dormir

EntradaAutor: Anna Maria » dc. juny 05, 2019 9:29 am

:ok:
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::