Bessons en camí

Salut, dubtes i preparatius.
Mar i muntanya
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Bessons en camí

dt. abr. 16, 2019 2:11 pm

Bona tarda,

Estic embarassada de 13 setmanes i esperem bessonada. Avui hem anat al ginecòleg i tot va molt bé; és aviat, però ara ja podem anar mirant cosetes...

Segur que hi ha mil temes que ens aniran sorgint, de moment, em podeu donar algun consell per triar el cotxet?

Moltes gràcies per endavant!
SONIC
Entrades: 122
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

Re: Bessons en camí

dc. abr. 17, 2019 9:25 am

Yo tengo mellizos y te recomiendo que te mires bien las medidas de las puertas ,que lo cojas de manera vertical los que son paralelos según donde vivas tiendas dificultad para entrar en ascensores, tiendas...
Mar i muntanya

dc. abr. 17, 2019 1:27 pm

Moltes gràcies, Sonic!

Començarem a prendre mides per poder-ho decidir.
Erika79
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

ds. abr. 27, 2019 8:43 am

Jo també he començat a investigar els cotxets i avui he vist per internet el Baby jogger city select lux. El que no he pogut esbrinar és si al dur les dues cadiretes es poden arribar a estirar completament sense que un molesti a l’altre.
Algú l’ha vist en directe o coneix d’algú que el tingui?

Sonic, tu quin tens?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:
Juny’19 Eco 20s -OK
Ari1984
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

ds. abr. 27, 2019 3:02 pm

Hola bonica i enhorabona!
Els meus bessons ja tenen 8 anys i les coses van cambiant.
Pero penso que al millor cotxet per bessons es el mclaren doble. A mes te un 'trukillo' per ferlho mes estret per si et trobes que has dentrar en algun lloc que no passes.
A mi em va anar molt be!!!
Pero esclar, potser es el millor cotxet per quan son mes grandets...
nic
Entrades: 119
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

dj. maig 09, 2019 10:49 pm

Hola!!
Jo tinc bessons que ara tenen 30 mesos.
Nosaltres tenim un ascensor molt estret i per tant vam triar el joolz geo. La veritat és que ens ha anat super super bé, dos cabassos i després per quan ja s'asseuen les cadiretes. Et pots moure per tot arreu que no ocupa gens i es condueix de meravella.

Ara bé, a partir de l'anyet vam veure que cada vegada volien mirar més l'entorn, o si dinavem fora ens anava bé que estiguessin en paral·lel per estar més còmodes i pujar i baixar ells sols etc. Llavors vam comprar per wallapop el mountain buggy que també va molt bé i és força estret. Però com no ens entra a l'ascensor el tenim al cotxe i el fem anar els caps de setmana quan sortim.
Comparat amb l'altre... és un bon trasto, ocupa quasi tot el maleter del cotxe, però clar és còmode pels nens i a ells els agrada.

A dia d'avui, seguim fent anar el joolz però ells ja caminen força llavors són poques les vegades que van tots dos asseguts.

En fi, que tot té avantatges i inconvenients, nosaltres que tenim els dos tipus de carro no sabria quin aconsellar-te depèn de molt del teu entorn: ascensor, espai al rebedor de casa, si l'has de plegar sovint per ficar-lo al cotxe, si al voltant de casa tens carrers i botigues amples...

Deixant a banda això, felicitats per la bessonada i prepara't per una meravellosa bogeria >.-<:
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!
Mum2b
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

dv. maig 10, 2019 12:54 am

:-) :-)
Mar i muntanya, tan sols dir-te que felicitats dobles. Ha de see brutal. Jo ho he viscut des del costat de tenir una germana bessona (idèntica, univitelines) i és taaaan meravellós. Evidentment que a les comparacions que ja 'pateixen' entre germans, entre bessons encara més. Però no ho canviaria per res del món. Sempre que veig bessons per algun lloc, penso en la meva germana i jo. Res, no ho he pogut evitar. Però no et puc ajudar massa més...
zz:-) </;-)
Mar i muntanya

dv. maig 10, 2019 1:48 am

Hola a totes,

Primer de tot, moltes gràcies pels ànims.

Nic, enhorabona pels bessons i gràcies pel consell. Nosaltres estem mirant el mountain buggy i ens agrada força (ens agrada més que vagin de costat).

Mum2b, moltes gràcies per escriure, és de gran ajuda llegir-ho en primera persona.

És cert que deu ser una "meravellosa bogeria", per una banda ens fa molta por, per tot el que suposa; però per l'altra, tenim moltíssimes ganes de poder-ho viure.

Una abraçada
Mar i muntanya

ds. maig 11, 2019 7:53 am

Bon dia a totes,

Aquest cap de setmana hem baixat al poble del meu home, com que ja estic de 16 setmanes i se'm comença a notar ho hem anat dient... La majoria de gent s'ha posat les mans al cap de la feinada i de la complicació que suposa...

Som conscients que no deu ser gens fàcil però estem molt il.lusionats de poder-ho viure i en tenim moltes ganes. Som grans i ens sembla molt positiu que siguin dos germanets/germanetes que ho puguin compartir tot.

A algú més li ha passat? Potser és una xorrada, però em va doldre haver-me de justificar tant...
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

dv. maig 17, 2019 12:32 pm

Bon dia noies!
Jo també estic esperant bessons , bé les meves seràn mellizas. Estic de 29 setmanes i seràn 2 nenes, la Mariona i l'Abril. Jo també he tingut que respondre moltes preguntes tant de com ens ho farem com de i són invitro??? Total preguntes que a la gente poc li importen. Jejej. Nosaltres hem agafat el Bugaboo donckey gemelar, primer vem medir allà on aniríem i si passaria el cotxet, el meu home va fer un estudi de mercat casi, i amb aquest ens vem quedar, tb el vem veure molt manejable per si l'havien d'agafar les iaies.
Ja saps q seràn???
Imatge
Mar i muntanya

dv. maig 17, 2019 12:51 pm

Nina 81, moltes gràcies per la resposta. El bugaboo és un dels que hem mirat...

Enhorabona per les bessones!

Ahir vam tenir visita i ens van dir que són nen i nena, ara toca buscar noms ..
Socdepoble
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

dl. juny 03, 2019 2:57 pm

Bones!!

Felicitats a les mamis que espereu bessons!! No també sóc una d'elles! Estic de 28+5 i espero un nen i una nena!! Molt contents!!
Nosaltres després de mirar hem agafat un que ha sortit fa poc del Casual Play en paral.lel, és molt manegable, pesa poc i fàcil de plegar...És més gran que el Mountain buggy i més petit que el Bugaboo i tb més econòmic!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Erika79

dc. juny 05, 2019 8:25 am

Socdepoble ha escrit:Bones!!

Felicitats a les mamis que espereu bessons!! No també sóc una d'elles! Estic de 28+5 i espero un nen i una nena!! Molt contents!!
Nosaltres després de mirar hem agafat un que ha sortit fa poc del Casual Play en paral.lel, és molt manegable, pesa poc i fàcil de plegar...És més gran que el Mountain buggy i més petit que el Bugaboo i tb més econòmic!

Quin model és? Només veig un de Casualplay a lo trenet a la seva web oficial.
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Abr’19 Proves 12s - OK
Juny’19 Eco 20s -OK
Socdepoble
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

dj. juny 06, 2019 6:33 am

Bon dia Erika,

És de la casualplay el Baby Twin. Et deixo aquí un enllaç d'una web on el pots veure...

https://www.mainada.es/es/sillas-de-pas ... 39183.html

A mi me l'han recomanat en diversos llocs que he anat a mirar. Sobretot m'han dit que el tipus trenet és un mort per fer-lo anar....

Ja em dius si l'has pogut veure....
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Erika79

dj. juny 06, 2019 9:15 am

Ah ok, no sabia que Baby Twin era de casual play.
D’ample és un cm més estret que el Bugaboo. A veure si el puc veure en directe perquè m’interessa com queden al maleter.
El Mountain Buggy m’agrada perquè el cabàs es converteix en hamaca i es poden dur mirant cap a nosaltres.
I el Bugaboo mola que pots jugar amb la direcció de les cadires en qualsevol moment i que es pot convertir en mono+cistell per exemple per anar a comprar o a llocs amb molta gent i poc espai i portar un al cotxet i l’altre en motxilla.
Però vaja, el maleter mana jajaja
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Abr’19 Proves 12s - OK
Juny’19 Eco 20s -OK
AnnaRmir
Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 01, 2019 5:07 pm

dl. jul. 01, 2019 5:46 pm

Hola!
Jo també estic embarassada de bessones (22setm) i fa poc vaig anar a que m’expliquessin el complert món dels cotxets i buff! Al final penso que ens hem decidit pel mountain buggie, encara no l’hem comprAt però és força estret i fàcil de manejar i és menys car que d’altres... Ara m’estic Plantejant informar-me sobre coixins per dormir i lactància, alguna recomanació? Perquè encara vaig molt peix jaja
Per cert visc a Barcelona i just ara començo vacances... si algú té ganes de fer una aigua amb gas m’encantaria conèixer més gent en la meva situació.

Petonets!

Torna a “Estic embarassada”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::