Refredat i febrícula primer trimestre

Salut, dubtes i preparatius.
Mum2b
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Refredat i febrícula primer trimestre

dv. maig 10, 2019 12:06 am

Hola a totes!
Ja us llegia des de l'anonimat i ara m'he decidit a escriure el meu dubte. No sé massa bé com funciona res, però a veure si em vaig situant.

Alerta rollo! Hehe

La qüestió és que estic de poquiiissim, 4 setmanes i poc. I resulta que des de dimecres passat estic amb temperatura alta i com refredat. He llegit que et pot pujar 0,2 o 0,5graus durant 2 setmanes després de la fecundació, però jo porto des de dimecres de la setmana passada i no quadra gaire. A més, sóc d'estar a 35.6 aprox i ara estic 36.3 algun moment, però molts a 36.7.... Vaig tenir 37.1 o així... Ara ja no, però prenent Paracetamol.

Ens han dit al metge que si amb Paracetamol baixa, cap problema. També he llegit que fins 38 no ha de preocupar.

Però volia saber què en penseu....també ha coincidit amb insomni, pel mal de coll i tos i no sé si pel desajust hormonal.

Un rotllo sumar al patiment de l'inici, malaltia, insomni i ja algunes nausees i mareig.. En fi!

Algú s'hi ha trobat o va trobar? Algun consell?

Gràcies a totes per avançat! :--/)
zz:-) </;-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1185
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Refredat i febrícula primer trimestre

dv. maig 10, 2019 7:22 pm

Abans de res, enhorabona!!!

Jo crec que has de mirar quins simptomes acompanyen la febre i si aquests, et son molestos. Si tens mal de cap, mal de coll, etc. Doncs si, pel cap em pendria paracetamol si realment és insuportable. O faria gargares amb farigola o suc de llimona amb mel per el coll. I beurr molta aigua i tot això que recomanen.
Però pel simple fet de tenir febre diuen que no és bo medicar-se. I personalment, crec que molt menys si només tens dècimes. No sé, és la meva opinió.

Jo no em capficaria massa la veritat. Tens un refredat, i l'has de passar. Vigila que no et pugi la febre i ja està. Cuida't. :ok:
Imatge
Mum2b
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Refredat i febrícula primer trimestre

ds. maig 11, 2019 6:05 am

crunchi ha escrit:Abans de res, enhorabona!!!

Jo crec que has de mirar quins simptomes acompanyen la febre i si aquests, et son molestos. Si tens mal de cap, mal de coll, etc. Doncs si, pel cap em pendria paracetamol si realment és insuportable. O faria gargares amb farigola o suc de llimona amb mel per el coll. I beurr molta aigua i tot això que recomanen.
Però pel simple fet de tenir febre diuen que no és bo medicar-se. I personalment, crec que molt menys si només tens dècimes. No sé, és la meva opinió.

Jo no em capficaria massa la veritat. Tens un refredat, i l'has de passar. Vigila que no et pugi la febre i ja està. Cuida't. :ok:

Mooooltes gràcies per la felicitació i pel teu consell. Ara tinc temperatura alta que no arriba ni a febrícula i ja no em prenc res, perquè pel refredat l'únic que tinc és una mica de mal de coll i tos.

La resta són ja tot un seguit de símptomes d'embaràs

Però és això... Al metge em van dir que vinga Paracetamol i jo tampoc ho veia clar i menys tan a l'inici de l'embaràs.

Sempre va bé una opinió més per acabar de decidir. M'has ajudat a veure que tenia raó jo amb mirar d'evitar-lo si no és necessari. El meu marit, amb tota la bona intenció, anava dient, t'han dit al metge que no passa res... I jo vinga a partir-me trossets de la pastilla o saltar-m'ho quan no ho veia necessari.

Una abraçada i gràcies per la teva ajuda!
zz:-) </;-)

Torna a “Estic embarassada”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::