Segon embaràs. Surto de comptes i no noto cap símptoma :(

Salut, dubtes i preparatius.
mckenzie
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. jul. 18, 2018 10:25 am

Re: Segon embaràs. Surto de comptes i no noto cap símptoma :(

EntradaAutor: mckenzie » dl. jul. 22, 2019 10:01 am

Hola,

T'explico la meva experiència, que veuràs que t'anima!

El meu primer fill va néixer a la setmana 39+5, i pensava que aquest segon part també s'avançaria una mica. Jo no tenia cap pressa per parir fins que va arribar el dia que sortia de comptes i els primers monitors/corretges a l'hospital. I anaven passan els dies i la nena no volia sortir! Anava cada dos-tres dies a monitors, al final ja havia passat per tots els boxes de l'hospital. La meva por era que m'induissin el part, i de fet ja tenia data: em deixaven arribar a la setmana 42. Un dels últims dies que vaig anar a fer registres, una infermera em va dir que si volia em provocaven el part aquell dia mateix, que no tenien "gaire feina" (ho vaig trobar entre còmic i surrealista, i vaig dir que no, que preferia esperar a veure si el meu cos s'activava). Jo tampoc no notava cap símptoma, ni una trista contracció.

Al final, la meva filla va néixer quan passaven 10 dies de la data prevista de part, i va pesar 3,990 kg, així que ja veus que també era ben grossa! El millor de tot és que vaig tenir un part fantàstic, natural, sense anestèsia, ràpid, molt intens, això sí, però que em va ajudar a "sanar" l'experiència del primer part, que tot i ser vaginal no havia estat tan positiva.

Sé que els últims dies es fan eterns, i més quan has sortit de comptes, però confia en el teu cos!, i pensa que d'aquí a res tindràs el teu petit en braços i ja ni te'n recordaràs, de com et va fer esperar!

Una abraçada!
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: Segon embaràs. Surto de comptes i no noto cap símptoma :(

EntradaAutor: Pantera » dl. jul. 22, 2019 11:14 am

Hola Carmecirera jo només et diré una cosa i és que encara que el bebè vingui gran (o això és el que pensen alguns metges ja que en ecografies hi ha un alt marge d'error) no hi ha motiu per fer una cesària. Els metges no tenen raigs X als ulls per saber si el bebè passarà o no pel canal de part i el més probable és que passi que per alguna cosa el nostre cos es prepara.

Jo tindré el meu primer fill/filla al febrer si tot va bé i no penso acceptar acabar en cessària si no hi hagués un risc important o complicacions.

Pantera.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Segon embaràs. Surto de comptes i no noto cap símptoma :(

EntradaAutor: airuni » dl. jul. 22, 2019 11:32 am

Hola!
Jo avui estic de 40+1, el primer va néixer a les 39+4, no esperava arribar fins aqui i no veig el final, tinc contraccions però molt irregulars, no et puc ajudar però estic igual que tu, ens podem consolar :-D
Dijous torna a haver canvi de lluna a veure si ens ajuda :-o00m
Imatge
Avatar de l’usuari
clareta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

Re: Segon embaràs. Surto de comptes i no noto cap símptoma :(

EntradaAutor: clareta » dj. ago. 01, 2019 2:12 pm

Hola noies!
Com va anar, carmecirera? Ja has donat a llum?
Jo estic de 40+6, tampoc pensava que se m'atrassaria tant i de moment, sense simptomes de part...
Demà torne a monitors, fins la 41+5 m'han dit que esperarien.. i supose que hauràn d'induir.
Espere'm que no...
Alguna en cas similar?
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Segon embaràs. Surto de comptes i no noto cap símptoma :(

EntradaAutor: crunchi » dt. ago. 06, 2019 9:15 pm

enhorabona!!! :-()-)
A mi tp em van endevinar massa el pes del nen.... t'espanten per res.
En fi, a gaudir-lo molt!!! :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::