Ducto Venoso Reverso eco setmana 12

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Ducto Venoso Reverso eco setmana 12

EntradaAutor: Tànit » dl. ago. 16, 2021 7:30 pm

Hola noies, dijous em van fer la eco de la setmaana 12,.. diem que tot plegat va ser un desastre, com que vinc d'una FIV s'entén que el meu embaras es més de risc i per tant en comptes de des del CAP em porten des de l'Hospital, em van agafar amb més de dues hores de retrás (i els nervis corresponents per que jo treballo), em van posar a la camilla i em van fer una ecografia ja per la panxa, era la meva primera vegada, la veritat es que la imatge era dolentissima i el bebe estava cap per avall (com si volgués sortir ja) la dra passava una vegada i una altra l'ecograf apretava i desapretava i el final em va dir que anés a donar una volta i menjés xocolata a veure si es mou una mica, després de caminar per l'hospital amunt i avall i mejar un twix i un suc de taronja (no vaig fer el pi per que no en sé i m'hagues fet vergonya) em van tornar a agafar i a mirar pero no havia millorat gaire la cosa.
un cop fet l'exploració sembla que tinc risc baix de les trisomies i per tant no em fan analisis d'adn ni molt menys amnio , però la dra em va dir que tenia el ducto venoso (DV) reverso però que com que tots els altres valors eren ok que no em preocupes que això es sol arreglar sol, però personalment em preocupa,

Algu em pot ampliar informació sobre aquest aspecte, la veritat que a l'informe en negreta hi ha : cordon umbilical 3 vasos,, DV (ducto venoso) reverso . RT y IT no valorables. i la veritat que estic molt agobiada tb em van dir que tenia risc alt de preeclamsia precoç,...
MartaRocatín
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 20, 2021 8:52 am

Re: Ducto Venoso Reverso eco setmana 12

EntradaAutor: MartaRocatín » dv. ago. 20, 2021 9:10 am

Hola Tànit!

Em va passar el mateix que a tu: embaràs de risc (per altres motius: 39 anys, obesitat i esclerosi múltiple), i a la eco de la setmana 12 em van dir que la meva bebé tenia ductus venoso reverso, però que no em preocupés que habitualment era per immaduresa i que en la inmensa majoria dels casos s'acabava resolent amb el pas de les setmanes (a mi a més em va sortir al cribatge risc molt alt de trisomia 21, que van descartar amb una biopsia de corion). Em van fer un parell d'ecografies del cor de la bebé al llarg del que quedava d'embaràs, i no recordo exactament a quina setmana va ser, però al tercer trimestre ja va sortir que el fluxe sanguini no era revers sinó normal. També se suposava que tenia risc de pre-eclampsia, de bebé macrosomic... i al final vaig tenir un embaràs perfecte!
Ara tinc una nena de 27 mesos perfectament sana :)

A la meva cunyada li va passar el mateix amb un dels seus fills, i també es va resoldre abans de que nasqués el bebé.

Entenc perfectament el teu neguit, totes ens preocupem per una raó o altra al llarg de l'embaràs, però si la doctora et diu que no cal preocupar-se per això confia en ella i en què tot anirà bé. Respecte a la resta de "riscos"... són només això, riscos basats en estudis i estadístiques. Tu, el teu bebè i el teu embaràs sou únics. Està bé tenir la informació i fer controls, però de vegades sembla que els possibles riscos siguin sentències, i al final acaba no passant res de tot allò que tant temíem! Segur que tot anirà bé!

Una abraçada.
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Ducto Venoso Reverso eco setmana 12

EntradaAutor: Tànit » dv. set. 03, 2021 9:07 pm

Moltes gràcies Marta!! es un bebe molt buscat i de cop tot em fa por... a nosaltres ens ha sortir el risc baix pero el ducto reverso aquest i també risc de preeclamsia .
He de dir que vam tenir mala sort el dia de la eco... anaven amb molt de retras (2 hores i mitja) i per mala sort aquell dia em vaig deixar el mobil a casa i no podia avisar a la feina... així que em vaig posar super nerviosa, crec que a consulta tb estaven nerviosos i la dra em feia parlar mentre l enfermera em prenia la temperatura per tant em va sortir la presio alta ahir vaig parlar amb la gine que em porta i em va dir que lo de la preeclamsia es com una formula entre una proteïna de la placenta i no se que mes i que l unic valor que havia donat molt alt era la pressio pero jo crec que era un atac de nervis... pero be el tromalyt no em fara mal em pendé la pressio i aixo tb vaig més controlada que la preeclamsia no es cap broma . al ductus la ginecologa no en va fer ni cas....i tb li he comentat a la llevadora i tb li ha tret importancia així que confiare que tot anira bé. de totes formes m he fet les proves d adn en sang a veure com va la cosa. Moltissimes gracies per la teva experiencia.
. ja explicaré com va tot x si en un futur hi ha alguna futura mama amb un ensurt com el meu

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::