Embarassada interina Ajuntament Bcn

Salut, dubtes i preparatius.
Miriam1
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. feb. 11, 2021 8:57 am

Embarassada interina Ajuntament Bcn

EntradaAutor: Miriam1 » dt. nov. 02, 2021 12:20 pm

Hola, gent!

Estic embarassada del meu 2n, de 24 setmanes i tinc nomenament d'interina fins finals d'any. El tema és que estic de baixa perquè tinc un embaràs difícil.. Molèstied, nàusees, vòmits, varius... Em fa molt de mal quan estic asseguda durant molta estona i la llevadora em va recomanar no treballar per aquest motiu. Tinc un munt de dubtes sobre la baixa ja que no tinc plaça estructural. Quan se m'acabi el contracte si segueixo de baixa entenc que aniré a l'atur.. Sabeu si la prestació de maternitat que seria a partir de mitjans de febrer la cobraré igualment? I com puc calcular l'import? Algú s'ha trobat amb una situació similar?? Em sento molt desprotegida i amb molta incertesa amb aquest tema.. Gràcies per avançat!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Embarassada interina Ajuntament Bcn

EntradaAutor: Anna Maria » dt. nov. 02, 2021 1:11 pm

Bones,
potser t'estic indicant malament, però crec que hauries de mirar el conveni que regula el teu lloc de treball per si s'especifica alguna cosa relacionada amb la baixa i l'atur.
En principi, en un contracte de treball temporal, t'haurien de donar un certificat per poder anar a l'OTG i saber si et pertoca prestació, que es cobra si s'acumula un any treballat i a partir d'aquí s'ha de seguir un varem. Però ja et dic, no se si el teu lloc de treball té especificacions concretes pel que necessites.
Jo t'aconsellaria que, si no et respon per aquí algun gestor, et possessis en contacte amb una gestoria.
Molts ànims i felicitats per l'embaràs!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Miriam1
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. feb. 11, 2021 8:57 am

Re: Embarassada interina Ajuntament Bcn

EntradaAutor: Miriam1 » dj. gen. 20, 2022 10:15 pm

Gràcies per la teva resposta, Anna Maria.. la veig ara.. No sé per què amb tot l'estrés de l'embaràs i el patiment per la feina no l'havia ni vist. Te l'agraeixo molt de totes maneres. Finalment vaig contactar amb sindicats per a que m'assessoressin.. I menys mal que ho vaig fer. Finalment tot ha sortit bé i ara ja sóc en la recta final sense tanta angoixa. Merci de nou! Una abraçada
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Embarassada interina Ajuntament Bcn

EntradaAutor: Anna Maria » dv. gen. 21, 2022 9:33 am

Me n'alegro!
Què tinguis una hora curta, abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: Embarassada interina Ajuntament Bcn

EntradaAutor: Liliana » dg. feb. 20, 2022 10:14 pm

Hola Miriam,

Jo estaria en la mateixa situació, sóc cercadors, i ho vaig estar mirant. Som interines arrel d'una borsa i hi ha sentències per la igualtat que diuen que t'han de trucar per la següent subtitució i cobrir la teva baixa. Una amiga va contactar amb funció pública Gene i li van confirmar. Tens mes info de la teva consulta per compartir?

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::