Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Magic » dj. gen. 13, 2011 6:52 pm

crissie, moltes gràcies pel link...!

avui he passat per la clinica pq tenia endocrí i he pujat a la planta de ginecologia...
he vist passar a la carme (la llevadora q no es la irene blanco, vaja), i m'ha preguntat si venia per algo... i jo no no, nomes per una pregunta! jejej! pq resulta q a la sala d'espera hi haia una noia q havia trencat aigües i entraven a les sales de part!
d'aqui a res ja hi serem! jejej!
bueno, al lio! q li he preguntat a una auxiliar lo de les arrecades... i m'ha dit q no li poden posar les q portem nosaltres. q son un kit d'arrecades esterils q les han de dur un mes... el preu no li he preguntat, pq m'ha fet "cosa" jeejeje! pero deu rondar els 30-40€ q va dir la crissie!
Imatge
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » dj. gen. 13, 2011 7:48 pm

Ens tindran que posar una zona reservada a les mamis del SP a la clínica jajaja!!! :content:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Sita81 » dv. gen. 14, 2011 11:05 am

Magic ha escrit:
Sita81 ha escrit:He sentit aixó del cultiu moltes vegades, però algú em podria explicar què és exactament??? Ho veig molt lluny però a la que em despisti ja ho tinc aquí!


crec q t'agafen una mostra vaginal (i no se si anal) per veure si hi hagues alguna infeccio, q pugui afectar al bebé en el moment del part. si surt positiu, et donen antibiotic per combatre'l (pero no se si des d'aquell moment o nomes en el moment del part...!),


Ok merci Magic!!!
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Sita81 » dv. gen. 14, 2011 11:07 am

Carbiadaya ha escrit:Sita així és!!! t'agafen una mostra vaginal i una d'anal amb els palets aquells com els de les orelles la veritat és que mal no fa però dona una mica de coseta jejeje.


Així seria com una citologia més o menys, no? Merci!!

Que poquet que et queda Carbi!!!
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Sita81 » dv. gen. 14, 2011 11:11 am

Primavera, me n'alegro que anés bé. A veure si arribes al 18 o hi has d'anar abans! :ok: Encara us trobareu la Carbi i tu!!!
Avatar de l’usuari
primavera
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: primavera » dv. gen. 14, 2011 2:19 pm

Sita81 ha escrit:
Carbiadaya ha escrit:Sita així és!!! t'agafen una mostra vaginal i una d'anal amb els palets aquells com els de les orelles la veritat és que mal no fa però dona una mica de coseta jejeje.


Així seria com una citologia més o menys, no? Merci!!

Que poquet que et queda Carbi!!!


No no, que va. Tal com t'obres de cames et passen suaument el bastonet aquell, sense necessitat de posar-te l'aparell aquell de les citologies ni res. Són 3 segons.
Imatge

Imatge
______________________________________________________
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: crissie » dv. gen. 14, 2011 5:49 pm

Hola! jo del cultiu ni m'en vaig enterar o sigui que estigueu tranquiles! Si surt positiu et donen antibiòtic en el momnet del part :ok: :ok:
NOsaltres va ser molt divertit, perquè l'artemis (una companya de post) va parir allà i el dia següent a mi se'm va avançar el part i vam coincidir a la clinica!! neujor:-) neujor:-) Va ser molt emotiu conèixer els nostres petits a les hores de néixer i les dues amb camisó...jejejeje :love:
O sigui que ja sabeu!!potser també coincidiu alguna de voslatres! >.-<:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
txikismongetona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: txikismongetona » ds. gen. 15, 2011 11:12 am

Noietes!
Que estic pensant de cambiar de gine, ja que no estic gaire contenta amb l'actual i el pitjor de tot és que he perdut la confiança i em questiono tot el que em diu...Tinc uns amics que ara fa 10 mesos van tenir el seu fill a la SF i els va portar l'equip del Dr Boguñà. Ells m'han dit que és bonissim i molt agradable. Que em dieu vatres?
La veritat es que demà estaré de 32 setmanes i em fa una mica de cosa cambiar de gine...pero clar...si he perdut la confiança...és millor cambiar de mans no??Que n'opineu??
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Sita81 » ds. gen. 15, 2011 1:03 pm

primavera ha escrit:
Sita81 ha escrit:
Carbiadaya ha escrit:Sita així és!!! t'agafen una mostra vaginal i una d'anal amb els palets aquells com els de les orelles la veritat és que mal no fa però dona una mica de coseta jejeje.


Així seria com una citologia més o menys, no? Merci!!

Que poquet que et queda Carbi!!!


No no, que va. Tal com t'obres de cames et passen suaument el bastonet aquell, sense necessitat de posar-te l'aparell aquell de les citologies ni res. Són 3 segons.


Ok! Millor doncs!!
Merci!!!
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Sita81 » ds. gen. 15, 2011 1:05 pm

txikismongetona ha escrit:Noietes!
Que estic pensant de cambiar de gine, ja que no estic gaire contenta amb l'actual i el pitjor de tot és que he perdut la confiança i em questiono tot el que em diu...Tinc uns amics que ara fa 10 mesos van tenir el seu fill a la SF i els va portar l'equip del Dr Boguñà. Ells m'han dit que és bonissim i molt agradable. Que em dieu vatres?
La veritat es que demà estaré de 32 setmanes i em fa una mica de cosa cambiar de gine...pero clar...si he perdut la confiança...és millor cambiar de mans no??Que n'opineu??


Hola! Jo no conec el Dr. Boguñà. però si has perdut la confiança en el teu t'animo a que facis un canvi, ja que portar un nen al món no és el mateix que superar una grip! Si ho tens clar no t'ho pensis més i truca ja. No sé si a aquestes alçades t'agafaran amb el doctor que vols, però en pots trucar varis i algun o altre t'agafarà. Sense gine no crec que t'hi quedis! :ok:
Avatar de l’usuari
romani
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dc. des. 09, 2009 10:53 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: romani » ds. gen. 15, 2011 1:22 pm

Hola mamis!!

Ostres, amb això de les arrecades m'heu deixat ben fomuda, pq nosaltres li volíem posar les que jo duia quan vaig nèixer.

Txiquis, wapa, jo em visito amb el doctor Caso i amb la seva dona, la dra Rodríguez. N'estic encantada. Són 1 equip de 5 que tenen els consultoris a la Sg Família. Suposo que el Dr Bogunyà tb deu ser mbó.

Si encessites res m'ho pots preguntar!!
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » ds. gen. 15, 2011 2:08 pm

Sita això ja està aquí!! :content: :content: :content:

No conec al dr Boguñà!!! :ufs:

Nenis ahir a la nit vaig afagar un mosqueo que paqué!!!Aixx les hormones....... :ufs:
Ve el meu home de treballar i resulta que és veu que parlant amb un company de feina i
la seva dona,ella està de 30 set més o menys,li omplen el cap dient-li,que si la clínica és
molt vella que sí el paritori dona por....i que em digui que no m'espanti cuand entri allà,
perqué és veu que a ella li van practicar un legrat abans d'aquest embaraç i per aixo ja
coneix la clínica.Es veu que el meu home li ha respós és que ella parirà allà perqué la seva
dra de sempre i de confiança atén allà els parts,i jo joer la gent pot donar la seva opinió però no pintar-ho tot tan negre dic jo!
La noia parirà a la Quirón i allà tot és perfecte,bueno,també suposo que n'hi ha de tot no???

Aixxx que tonta sóc,però m'en vaig emprenyer! :ufs:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
primavera
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: primavera » ds. gen. 15, 2011 5:48 pm

Sita81 ha escrit:
txikismongetona ha escrit:Noietes!
Que estic pensant de cambiar de gine, ja que no estic gaire contenta amb l'actual i el pitjor de tot és que he perdut la confiança i em questiono tot el que em diu...Tinc uns amics que ara fa 10 mesos van tenir el seu fill a la SF i els va portar l'equip del Dr Boguñà. Ells m'han dit que és bonissim i molt agradable. Que em dieu vatres?
La veritat es que demà estaré de 32 setmanes i em fa una mica de cosa cambiar de gine...pero clar...si he perdut la confiança...és millor cambiar de mans no??Que n'opineu??


Hola! Jo no conec el Dr. Boguñà. però si has perdut la confiança en el teu t'animo a que facis un canvi, ja que portar un nen al món no és el mateix que superar una grip! Si ho tens clar no t'ho pensis més i truca ja. No sé si a aquestes alçades t'agafaran amb el doctor que vols, però en pots trucar varis i algun o altre t'agafarà. Sense gine no crec que t'hi quedis! :ok:


Ei txikismongetona!
A mi em porta el Dr. Bogunyà. Me'l van recomenar moltes persones i com jo tampoc estava contenta amb el gine que tenia, vaig fer el canvi. L'equip mb, però no són dels metges que facin mil controls si tot està bé, eh? Jo de vegades trobo a faltar més proves pq sóc molt patidora :p La seva dona, la Dra. Malvehy tb és super agradable, però una mica despistada pel meu gust, jejeje. I l'ecografista, el Dr. Muñoz-Ramos, tb mb. Una cosa que tb m'agrada de l'equip és que un cop tens els resultats de les proves, els hi passes per e-mail i al mateix dia et diuen si tot està OK. No t'has d'esperar anar a la propera visita per ensenyar-lis.
He tingut visita cada mes i mig amb el ginecòleg i tres cops amb l'ecograf (12, 20 i 33 setmanes), tot i que algunes visites amb el ginecòleg tb m'ha fet alguna eco.
Ara em fa corretges a partir de la setmana 38 (la setmana passada) i torno a tenir corretges la setmana vinent (estaré de 39).
Bé, t'he n'he fet 5 cèntims de la meva experiència en l'equip. Qualsevol dubte pregunta'm.
Imatge

Imatge
______________________________________________________
Avatar de l’usuari
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: musica » ds. gen. 15, 2011 7:38 pm

Carbiadaya ha escrit:La noia parirà a la Quirón i allà tot és perfecte,bueno,també suposo que n'hi ha de tot no???



Carbiadaya!!!! ni cas! jo vaig parir a la Quiron, i sí, tot és nou i gran i tot això, si més no, deu ser més nou que la Sagrada Família, PERÒ el que compta en aquests moments no és si és nou o vell....importa la professionalitat de l'equip mèdic, etc....i moltes altres coses! Moltes amigues meves han parit a la SF i n'estan super contentes! (jo tb de la Quiron, eh) . Els millors hospitals de l'Estat no són nous precisament....Can Ruti, Vall d'Hebron... La gent dóna uns ànims de vegades! i a aquestes alçades de l'embaràs tot és suficient per menjar-se el coco....Tranqui! ja veuràs com tot anirà super bé!
Imatge

Imatge

_____________________________________________________________________
Avatar de l’usuari
txikismongetona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: txikismongetona » ds. gen. 15, 2011 8:10 pm

Noies moltes gràcies per la informació!
Dilluns a primera hora trucaré a la SF per demanar hora per l'equip del Dr Boguña...a veure com ho tenen i aq mateixa setmana em poden visitar, sinó ja us tornaria a demanar consell.
la veritat es que em fa molta ràbia haver de canviar de gine a aquestes altures ja que en aq moment tinc massa coses al cap i m'hauria agradat quedar-me amb el mateix de sempre...pero clar, si en aq moments ja no estic contenta ni convençuda algo hauré de fer.

Moltes gràcies pels ànims!
Imatge
Avatar de l’usuari
primavera
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: primavera » ds. gen. 15, 2011 8:12 pm

txikismongetona ha escrit:Noies moltes gràcies per la informació!
Dilluns a primera hora trucaré a la SF per demanar hora per l'equip del Dr Boguña...a veure com ho tenen i aq mateixa setmana em poden visitar, sinó ja us tornaria a demanar consell.
la veritat es que em fa molta ràbia haver de canviar de gine a aquestes altures ja que en aq moment tinc massa coses al cap i m'hauria agradat quedar-me amb el mateix de sempre...pero clar, si en aq moments ja no estic contenta ni convençuda algo hauré de fer.

Moltes gràcies pels ànims!


ja ens explicaràs que tal.
Imatge

Imatge
______________________________________________________
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » ds. gen. 15, 2011 9:00 pm

Música moltes gràcies,la veritat és que a aquestes alçades tot suposo que ens afecta més!!!

jo tinc molta confiança en la meva dra i segur que tot surt bé. :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Magic » dg. gen. 16, 2011 9:33 pm

txikis! quin greu q vulguis canviar de gine... però si li has perdut la confiança, fas ben fet!
a mi em porta el dr.muñoz ramos. q es de l'equip del dr.boguñà. es molt amable i competent. ell visita els dilluns a la tarda a la s.familia, aixi q si truques dema, a partir de les 3 hi serà la seva secretària.
explica-li el cas i segur q no et posen cap problema... segur q esta a tope de visites pero algun forat et trobaran! jo tinc visita el dilluns 24, aixi que si et dona per aquell dia igual coincidim i tot! jajjaa!
et passo el telf directe al gabinet ginecologic, ok?!
93.2114242
sort guapa!
Imatge
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Magic » dg. gen. 16, 2011 9:36 pm

Carbiadaya ha escrit:Sita això ja està aquí!! :content: :content: :content:

No conec al dr Boguñà!!! :ufs:

Nenis ahir a la nit vaig afagar un mosqueo que paqué!!!Aixx les hormones....... :ufs:
Ve el meu home de treballar i resulta que és veu que parlant amb un company de feina i
la seva dona,ella està de 30 set més o menys,li omplen el cap dient-li,que si la clínica és
molt vella que sí el paritori dona por....i que em digui que no m'espanti cuand entri allà,
perqué és veu que a ella li van practicar un legrat abans d'aquest embaraç i per aixo ja
coneix la clínica.Es veu que el meu home li ha respós és que ella parirà allà perqué la seva
dra de sempre i de confiança atén allà els parts,i jo joer la gent pot donar la seva opinió però no pintar-ho tot tan negre dic jo!
La noia parirà a la Quirón i allà tot és perfecte,bueno,també suposo que n'hi ha de tot no???

Aixxx que tonta sóc,però m'en vaig emprenyer! :ufs:



esta clar q per cada persona el lloc on ha donat a llum es el millor, pq l'han triat elles... però això es molt personal! pq per exemple, la teknon es molt chula i tota la pesca, pero se per gent q hi ha treballat q el servei sanitari es molt millor a la publica (q no se m'enfadi cap infermera q treballi allà!)...
si la clinica es vella o no, mira... la meva cosina va tenir el seu fill a la clinica del pilar, i es vella, si, però i que?! l'important es el servei q ofereixen... i si el presonal sanitari es bo o no... si a mes a mes, la clinica es nova de trinca, doncs genial... a mes, la planta de ginecologia es nova...! i dubto q et paris a mirar detalladament la sala de parts quan estas amb contraccions i dolors de parts... una amiga meva va parir alla fa uns 3 anys i no m'ha dit mai q la sala de parts fes por... alguna noia del forum hi hauria fet referencia no?!
Imatge
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Magic » dl. gen. 17, 2011 7:24 pm

txikis, has trucat?!
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::