Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
conilleta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 9:30 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: conilleta » dv. gen. 21, 2011 4:02 pm

Ok!! Gràcies Evonica!!
Però em fas trmolar amb lo de les contraccions....jejeje....
Imatge
Avatar de l’usuari
txikismongetona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: txikismongetona » dv. gen. 21, 2011 6:39 pm

Bona tarda panxus!!despres d'uns dies desapareguda del mon internet, torno per aki!

Moltissimes gràcies a totes pel tema de recomanacions de gines!Sou uns solets!! Al final després de discutir amb el txiki i veient totes les coses que ens falten per fer abans de que arribi la petita (parquet, habitació, pintura, pediatra) hem decidit que cambiaré de gine quan acabi l'embaras. Espero no arrepentir-me a la pròxima visita que el vegi...que de fet encara em falta ja que fins al febrer no l'he de veure.

Primavera, si ja no et queda res!!!
Carbi a tu tampoc a veure si us trobeu totes dues reclaman l'habitació VIP!!! neujor:-)

Evonica gràcies pel consell!T'anava lelgint i m'anava emocionant!!Quines ganes de que arribi el moment ja!!!!!

Noies us volia preguntar si sabieu si hi ha wifii a les habitacions. Algú ho sap??

Per cert, una altra coseta!parlant l'altre dia amb uns amics que ara fa un any van tenir allí el peque ens van recomanar que portessim pezoneras per si de cas. Ell no en van portar i els hi van donar a la clínica, i els hi van cobrar una pasta gansa en comparació al preu real!Així que més val prevenir neu:-) O sinó a males que algú surti a comprar-les, que una mica més amunt hi ha una farmàcia ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » dv. gen. 21, 2011 7:16 pm

Txikis creec que alguna va comentar que si n'hi habia WIFI :ok: .

Sisisi aviat estem primavera i jo allà demanant l'habitació jejeje!!!Creec que ens coneixerem per això jajaja,us imagineu!!! :content:

Primavera com ho portes,encara sencera????Aiaiaia a aquest pas arriben i passem les 40 setmanes ehh!!! :ufs: Jo el dimecres tornaré a tenir gine,aveure si em dona bones notícies!!! >.-<:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Magic » ds. gen. 22, 2011 1:18 am

si q hi ha wifi, ho comentaven unes pagines enrere
a l'entrar et donen una carpeta amb info de la clinica i hi ha les claus d'acces i no se q mes!
gracies per la info de les mugroneres!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
primavera
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: primavera » ds. gen. 22, 2011 10:53 am

Wifi gratis? no crec, s'haurà de pagar alguna cosa, no? La tele s'ha de pagar, segur.
El primavero em diu que us pregunti sobre el tema PK. Sabeu quines opcions i preus hi ha? Pq deixar 4 dies sencers el cotxe a un Pk de la zona pot ser una pasta, no?
Lo de l'habitació 203 és estrany que si poden cobrar per obtenir-la no ho facin des d'un començament, no?
Qui és la propera que ha d'anar a visitar-se per anar preguntant, jejeje. Jo ho puc fer però dimarts. Pensaran, aquestes de final de mes, cada dia més ploms! jejeje
Què tal esteu totes avui? Jo segueixo verda verda.
primavera l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 22, 2011 1:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
______________________________________________________
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Sita81 » ds. gen. 22, 2011 1:17 pm

Ostres, lo del pàrquing sí que és una kk :ufs: Així és zona verda allà? Esperem doncs que el pàrquing de la clínica estigui lliure i a pagar el 30 eurassos per dia :ufs:

Les que esteu a puntet de caramel ja ens informareu a la tornada! Què fort, ja ho teniu aquí!!!
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » ds. gen. 22, 2011 4:59 pm

Joer amb lo del PK tela per el que ens sortirà la broma.Nosaltres hem pensat en que ens porti algú de la meva familia,també tenim un amic com un germà per el meu home que s'ha oferit en portar-nos sigui la hora que sigui així evitar pagar la pasta,i com que el meu germà viu a BCn doncs cualsevol cosa ell estarà disponible(només treballa els caps de setmana de nit).

Primavera jo creec que el meu nen sap que fa molt de fred i no vol sortir! :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Evonica
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 8:22 am
Ubicació: Barcelona

Re: Clinica Sagrada Familia

EntradaAutor: Evonica » ds. gen. 22, 2011 6:52 pm

Hola noies...
Perdoneu que no us escrigui pel nom,però no tinc gaire temps....
A veure....
Sí,el PK és un robo,però nosaltres només el vem deixar unes hores la primera nit.La resta de dies va estar al carrer o el vem tornar a casa....i va tornar al PK a l'últim dia.

Tema TV s'ha de demanar que us la conectin a admisions el primer dia,es paga al final...però en això tinc dubtes de que hi ha companyies que et tornen els calerons segons la pòlisa.
Tema WIFI,també hi ha i en les mateixes condicions que la TV.

Ah!Tema Suit!l'Evonico m'ha dit que eren 180 euros per nit!!! El motiu que facin aquesta mena de pacte d'ocupació és pq els interessa tenir l'hab. especial per a clients VIP però si la féssin pagar sempre poca gent la ocuparia els pacients anirien a altres plantes.L'any que jo vaig tenir al meu primer fill...hi havia un boom de nens...i em van enviar a la planta de cardiologia!!!I quan el meu petit plorava ja tenia a dos enfermeres amb cara de susto a l'hab. preguntant què passava!!1Jajajajaja

I pel tema contraccions...no us espanteu...quan tingueu les primeres us faran molta gràcia...a mí em van donar per riure...l'arribada del meu petit era imminent!!!després veus que d'imminent res...que van passant les hores i les contraccions es fan més molestes però es suporten bé....i al final....les de part...ara sí...ara vé allò que tothom desitja...la horeta curta...i jo per sort la vaig tenir...ara bé...quina horeta!!!Jajajaja
Ho recordo i ric,però us asseguro que en aquell moment no reia!!jajajaja
A mí em van posar una crema per fer més ràpida la dilatació(suposo que la llevadora volia esmorzar tranquil.la) i si s'endescuiden tinc al jordi a la camilla de pre-part!!!jajajajaja
No aneu amb por...penseu en el naixement del vostre fill/a....penseu que és ell el que vol sortir i que vosaltres l'esteu ajudant "obrint camí".
Recordo que li vaig dir a la llevadora(que encara riu):Sé que puc(a parir em referia) però el meu cap em diu que no puc(aguantar el dolor de les contraccions.Què faig??!!!!!
Jajajajajaja
Suposo que moltes li deuen dir el que jo...encara riu la dona!!!jajajajaja

Noietes,al final m'he liat a xerrar!!!
Us desitjo a totes una horeta curta!De veritat!!!!
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » dl. gen. 24, 2011 3:50 pm

Evonica ets un :***: gràcies per la info!!! :content:

Vinga mamis que aviat ens veiem allà,jejeje,Primavera com estàs???
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
primavera
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: primavera » dt. gen. 25, 2011 5:41 pm

Bona tarda boniques!!

Avui he tingut registres i m'han dit que la criatura està de conya. Però que de totes maneres torni divendres a tornar-me afer registre i visita. A veure que em faran amb la vista :P
Per cert, he preguntat quin cost té el Pk al dia i com funciona l'habitació 203 i m'han dit.
Pk són 30€ el dia i l'habitació és una suite que si es ve per Mutua són 163€ la nit. No m'han fet cap referència de que podia ser gratis com no se qui ens ho va comentar. Jo crec que ara de gratis res de res, estem en crisis!
Imatge

Imatge
______________________________________________________
anna23
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 6:17 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: anna23 » dt. gen. 25, 2011 8:42 pm

Hola a totes!
Avui com ja us vaig dir l'altre dia tenia monitors. Divendres faré les 40 semanes, m'han dit que de moment la nena está molt bé a dins. Torno a tenir hora per dilluns.
Per cert, he preguntat sobre el WIFI i la TV. M'han dit que el WIFI és gratuit, i la TV són 7€/dia.
També he anat a veure la planta de nursery, hi havia 3 <:-< . Eren més bonics... No sé vosaltres, pero aquestes últimes setmanes s'hem fan eternes, tinc tantes i tantes ganes de veure ja a la meva nena.
Doncs res, m'hen vaig a sopar i a zz:-) que porto uns dies que no descanso gens bé.
Una abraçada a totes :love:
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » dc. gen. 26, 2011 3:32 pm

Gràcies a les dues per la info!!! :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
txikismongetona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: txikismongetona » dj. gen. 27, 2011 1:38 pm

Wapes!!!
Que acabo de llegir al post de febrer que la Carbi ja ha tingut el Denis!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

Moltes felicitats Carbi!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
primavera
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: primavera » dj. gen. 27, 2011 2:49 pm

Sisi, jo tb ho acabo de llegir!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Diu que és petitó però que no li ha calgut incubadora.
Què tal esteu les demés???
Imatge

Imatge
______________________________________________________
Avatar de l’usuari
conilleta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 9:30 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: conilleta » dj. gen. 27, 2011 4:16 pm

Jo ja la he felicitat al post de Mataró!!! però hi torno aqui!!

FELICITATS PRECIOSA!!!!

Ara ja saps que esperem saber de la teva experiència!!!! Molts petonets pels dos!!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
primavera
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: primavera » dv. gen. 28, 2011 12:01 pm

He anat a veure a la Carbi i està de conya nenes!! Ningu diria que acaba de parir, està preciosa!. Ni un punt, el nen se li agafa perfecte al pit, li surt molt de calostro, el bebè monissim i morenet com ella ... tot genial!!
Per cert, la Irene Blanco sargenta però li va donar el famós petó al front!!jejeje.
Imatge

Imatge
______________________________________________________
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Sita81 » dv. gen. 28, 2011 12:03 pm

Felicitats Carbi!!! Que bé que hagi anat tot tant bé!!!!
Avatar de l’usuari
conilleta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 9:30 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: conilleta » dv. gen. 28, 2011 12:36 pm

primavera ha escrit:He anat a veure a la Carbi i està de conya nenes!! Ningu diria que acaba de parir, està preciosa!. Ni un punt, el nen se li agafa perfecte al pit, li surt molt de calostro, el bebè monissim i morenet com ella ... tot genial!!
Per cert, la Irene Blanco sargenta però li va donar el famós petó al front!!jejeje.



OOOhh!!!! A veure si a totes ens va com a ella!!!!!!!! >.-<: >.-<:

Sobre tot a tu, que ja et queda poquíssim!!!!!!!!!!

No n'havia llegit res del peto al front....jejej...
Imatge
Avatar de l’usuari
romani
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dc. des. 09, 2009 10:53 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: romani » dv. gen. 28, 2011 12:56 pm

fELICITATS CARBY!!!

Que bé que t'hagi anat tot tan bé.!!!
Avatar de l’usuari
bertagener2011
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: bertagener2011 » dl. gen. 31, 2011 11:56 pm

jajaja el famos petó al front...jjaja a mi també m'el ha fet!!!!

noietes, us he deixat la meva crónica a la seccio de "part a la Sagrada Familia" per qui no l'ha llegit...

jajaja, el petó...jajaja ei, pero en el fons es molt maca la Irene, si en tinc un altre m'agradaria que fos ella com a comadrona i es veu que ara está més carinyosa perque está a punt de ser avia!!!!
ImatgeImatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::