Un bebé per minut

Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Re: Un bebé per minut

EntradaAutor: Betth » dj. març 17, 2011 12:37 am

Natt ha escrit:JO es que aquestes hores ja estic morta, i mai l'agafo a la Tele, a mes la NOva se'm veu fatal a totes les teles, així que m'he visto els que hi han penjats al Youtube, q per cert son una passada, però, no voleu dir que criden una mica massa??
Betth Lo del gas es una altre tema les deixa "groguis" com drogades i no saben el q diuen, en canvi l'epidural no totes les mares se la posen, pel que vist quan la llevadora les veu esgotades i derrotades es quan els hi ofereix l'epidural.
Em fa molta gràcia que son molt jovenetes

Mira allà deuen tenir la costum d'utilitzar aquest procediment, però en alguns cassos veia a les noies en el limbó tant aspirar..........
Imatge
Imatge
Natt
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. ago. 30, 2010 9:44 am

Re: Un bebé per minut

EntradaAutor: Natt » dj. març 17, 2011 7:42 am

Si, una mica drogades, per no dir massa... hi havia q deien q sabien q volien dir però no els hi sortia la frase.. no se fins a quin punt aixo es bo, es a dir, q no siguis del tot conscient del q està passant, si quant et pregunten algo i no ets capaç de comunicar-te, no?
Les sales de dilatació per aixo sembla q les tenen força be, hi ha el llit, pilota i una banyera per si volen tenir-lo al aigua o només donar-se un bany, esta força be aquesta clínica.
GENER 2011: bioquímic 5+3
GENER 2012 Neix la nostra bruixeta, la BERTA.
MARÇ 2015: legrat 8 setmanes, "Huevo huero"
MAIG 2015: bioquímic 6 setmanes

Torna a “Documentals i reportatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: