Take That

neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Take That

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 15, 2010 7:23 pm

Hola,

Amb la vinentesa que ara Take That torna a estar d'actualitat amb la tornada del Robbie Williams, la sortida del nou single "The Flood" i el nou disc que sortirà a final de mes, m'he animat a obrir aquest post per trobar fans, recordar vells temps, compartir experiències i parlar una mica.

Començo jo: Sóc fan dels Take That des de que van treure la cançó "Pray", recordo que la vaig sentir per primer cop a l'autobús de l'escola, als 40 "subnormales" com diu el meu home jejeje, jo era una mocosa de 16 anys. Reconec que em van seduir amb les seves cançons i sempre els he seguit. Mai he sigut una fan boja d'aquelles que els espera als aeroports o als hotels, però la meva habitació d'adolescent i les meves carpetes de l'escola estaven empaperades dels seus pósters i me les vaig empescar per poder trobar no només els cd's sino també els vídeos dels seus concerts i demés merchandising. I ara això ho guardo com un tresor. Ah! i tenia al meu preferit: el Mark!!! Quins records!!
Al 2007 vaig complir un deute amb mi mateixa (bueno, amb la neuetes adolescent) i els vaig anar a veure al concert que van fer al Palau Sant Jordi, amb el meu marit com a guardaespatlles i la meva nena que estava encara a la panxeta. Em va impresionar molt veure'ls en viu i en directe, una cosa que ho havia estat somiant durant anys!!.

I cada vegada que treuen disc nou, m'agraden més. Han conseguit transmitir la essència de Take That, però amb un toc madur i m'encanten!!. I ara amb el Robbie William, la cosa promet!. ;-)

Apa, ja he sortit de l'armari... :r) alguna més?
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 16, 2011 6:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Take That

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 15, 2010 8:37 pm

benvinguda al club, goga!! :content: :content:

Un aperitiu, del 1993 "Pray":


I del 2010: "The Flood" M'encanta aquesta cançó!!



:p-) :p-) :p-)

I una curiositat, amb els Take That vaig començar un costum i encara em dura: traduir totes les cançons que m'agraden (no només d'ells, sino de totes les cançons d'altres artistes) de l'anglès al català. I m'ha anat de perles, he mantingut el meu nivell d'anglès fins ara. >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
minimandarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

Re: Take That

EntradaAutor: minimandarina » dt. nov. 16, 2010 11:05 am

Una altra fan!!!!!!!
Aquest dissabte vaig ajudar a ma mare a fer endreça del pis (es canvia de pis) i em van sortir un pilot de fotos, banderes, articles de premsa, etc. Em va fer una gràcia! Però ho he llençat tot perquè no séon posar-ho, això sí em vaig passar el dissabte a la tarda mirant vídeos, llegint,....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: Take That

EntradaAutor: heaven25baby » dt. feb. 08, 2011 2:01 pm

Jo igual que la Goga!!! jejejeje Back for good encara me pone la carne de gallina... jejejeje :p-)
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
kobayashi
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dg. març 07, 2010 10:25 pm
Ubicació: el cor de la ciutat , barcelona

Re: Take That

EntradaAutor: kobayashi » dv. feb. 11, 2011 9:38 pm

minimandarina ha escrit:Una altra fan!!!!!!!
Aquest dissabte vaig ajudar a ma mare a fer endreça del pis (es canvia de pis) i em van sortir un pilot de fotos, banderes, articles de premsa, etc. Em va fer una gràcia! Però ho he llençat tot perquè no séon posar-ho, això sí em vaig passar el dissabte a la tarda mirant vídeos, llegint,....


ohhhhhhhh a mi m'ha passat el mateix ..he conservat un collage d'ells que tenia a la carpeta del cole!!!

recordo molts migdies al cole desprès de dinar escrivint a la pissarra la lletra amb les compis ...que fort com ha plogut !!
ara si es passejen per aqui en un concert m'hi apunto segur !!!

ostres que fort i d'aquests que m'en dieu?
http://www.youtube.com/watch?v=8o-i1exXUO0

molts somriures !
ImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Take That

EntradaAutor: neuetes » dv. feb. 11, 2011 11:23 pm

Nu sé, jo els backstreet boys no m'agraden gens, els trobo molt cursis, molt postissos. Els Take That tenen ànima, talent, a més són més pròxims, més europeus.
Tinc ganes que surti el videoclip del nou single "Kidz", ha de ser brutal, m'encanta aquesta cançó. Es rumoreja que s'ha gravat a Bulgaria i ells van vestits de polis. :content:

Per cert, us ho podeu creure que tinc una fan de Take That a casa? A la Neus li encanta tant la cançó "The Flood" i me la fa posar tant sovint que ja se la sap de memòria. :content: :content: :content:
Avatar de l’usuari
conilleta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 9:30 pm

Re: Take That

EntradaAutor: conilleta » dt. abr. 19, 2011 11:20 am

Aqui una altre fan!!!!!

A casa tenia videos de concerts, llibres, bueno de tot!!!
Quan es van separar...quina plorera!! jajajaj!!!

Després quan va venir en Mark Owen de concert, ja en solitari, vaig anar-hi als dos, un era amb altres artistes, algo dels 40 principals, i l'altre ella només d'ell, a la sala celeste de bcn, m'enrecordo que vaig fer unes 12 hores de cua!! jejeje...
Imatge
Avatar de l’usuari
ochrassy
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 1:46 pm

Re: Take That

EntradaAutor: ochrassy » dg. nov. 13, 2011 8:10 pm

jajaja què bo! els take that... què grans...
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: Take That

EntradaAutor: jllt » dg. març 03, 2013 2:15 pm

Ostres! Ja sé que vaig amb retard però des que he arribat als 100 missatges puc veure molts apartats que fins ara no veia i m'estic posant al dia!
Jo també vaig ser (i hi he tornat) fan de Take That! I voleu saber com els vaig conèixer? Doncs fa molts anys, el Jordi Basté va fer durant dos o tres nadals un especial del seu programa d'esports de Catalunya Ràdio, on portava esportistes que hi posaven les seves cançons favorites. El primer any hi va portar el Guardiola (joveníssim, ell), i una de les cançons que va posar va ser 'Pray', i va explicar que havia conegut aquest grup gràcies al Laudrup. Jo per aquelles èpoques estava prendadíssima del Laudrup, i així va ser com vaig descobrir Take That, i trobo que amb la nova etapa que van encetar fa un parell d'anys s'han matriculat en la música. No és freqüent que grups titllats com a 'grups d'adolescents' o 'grups de fans', anys després es retrobin i facin tan bon material. En aquest grup hi havia i hi ha talent, i ha quedat demostrat.

Que guai poder recordar vells temps també aquí!

Torna a “Música”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::