Musical 40 principales

Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Musical 40 principales

EntradaAutor: laja25 » dl. des. 06, 2010 8:44 am

Alguna ha anat a veure el musical dels 40?
Val la pena d´anar-hi a veure-ho?
Avatar de l’usuari
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

Re: Musical 40 principales

EntradaAutor: Anna26 » dl. des. 06, 2010 9:26 pm

Hola, jo hi vaig anar ahir al vespre. Dura gairebé tres hores. A veure les historietres que passen són bastant previsibles, però s´acompanyen amb músiques conegudes,a vegades els diàlegs dels personatges reflecteixen una canço coneguda que canten i ballen. Ho fan molt bé i vaig passar una estona molt entretinguda i divertida. Hi surt la Gisela i el Ivan Labanda...
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: Musical 40 principales

EntradaAutor: techary » dt. des. 07, 2010 7:17 am

Per casualitat eu vist HOY NO ME PUEDO LEVANTAR? el meu home m'ha regalat les entrades,es molt llarg? Es fa pesat?? Fan mitja part?? Perdona per haber invait el teu post laja 25!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
rampoina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dj. abr. 30, 2009 5:45 pm

Re: Musical 40 principales

EntradaAutor: rampoina » dt. des. 07, 2010 9:36 am

Molt millor HOY NO ME PUEDO LEVANTAR que 40 PRINCIPALES!!!!!!!!!!!!!!! aneu-hi!!!!! i passa volant!!!!!!!
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: Musical 40 principales

EntradaAutor: laja25 » dc. des. 08, 2010 7:58 am

techary ha escrit:Per casualitat eu vist HOY NO ME PUEDO LEVANTAR? el meu home m'ha regalat les entrades,es molt llarg? Es fa pesat?? Fan mitja part?? Perdona per haber invait el teu post laja 25!!

No passa res techary, ja em contaràs com està aquest musical, diuen que es molt maco.
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: Musical 40 principales

EntradaAutor: laja25 » dc. des. 08, 2010 8:03 am

La veritat es què del musical de "hoy no me puedo levantar" m´han dit que val la pena de anar a veure-ho, però ningú m´ha parlat del musical dels 40, no se, sembla que no tingui molt d´èxit.
Avatar de l’usuari
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

Re: Musical 40 principales

EntradaAutor: Anna26 » dc. des. 08, 2010 9:51 am

Jo hi vaig anar per què em vaig trobar tirada a Barcelona amb això dels avions i havíem d aprofitar el cap de setmana. Vam treure les entrades el mateix dia. Hi havia dues funcions la primera a tope i l´altre 3/4 d´entrada. Per passar l´estona no està mal ara potser sí que és millor l´altre no ho sé ho desconec, tot i que aquest ballen i canten molt bé.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: Musical 40 principales

EntradaAutor: laja25 » dc. des. 08, 2010 2:43 pm

Anna26 ha escrit:Jo hi vaig anar per què em vaig trobar tirada a Barcelona amb això dels avions i havíem d aprofitar el cap de setmana. Vam treure les entrades el mateix dia. Hi havia dues funcions la primera a tope i l´altre 3/4 d´entrada. Per passar l´estona no està mal ara potser sí que és millor l´altre no ho sé ho desconec, tot i que aquest ballen i canten molt bé.

Ostres Anna26, et va afectar la vaga dels controladors! quina pu..ada!!!, la veritat es que aquesta vegada els controladors s´han passat i molt, han deixat a moltissima gent tirada, això no té perdó, solament queda esperar que tinguin el seu cástic com es mereixen.
Avatar de l’usuari
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

Re: Musical 40 principales

EntradaAutor: Anna26 » dc. des. 08, 2010 3:35 pm

laja25 ha escrit:
Anna26 ha escrit:Jo hi vaig anar per què em vaig trobar tirada a Barcelona amb això dels avions i havíem d aprofitar el cap de setmana. Vam treure les entrades el mateix dia. Hi havia dues funcions la primera a tope i l´altre 3/4 d´entrada. Per passar l´estona no està mal ara potser sí que és millor l´altre no ho sé ho desconec, tot i que aquest ballen i canten molt bé.

Ostres Anna26, et va afectar la vaga dels controladors! quina pu..ada!!!, la veritat es que aquesta vegada els controladors s´han passat i molt, han deixat a moltissima gent tirada, això no té perdó, solament queda esperar que tinguin el seu cástic com es mereixen.


Si noia marxava cap a Eivissa amb 3 amigues, però com que ja teníem els marits i els fills col.locats vam aprofitar i ens vam quedar a Barcelona. Per sort,ens van tornar els calers del vol, de l´hotel i del cotxe de lloguer. En el nostre cas, ràpidament vam planejar un Pla B però la mjoria de gent no va tenir alternativa...No em puc queixar. El cas era estar juntes desprès de molt temps i el lloc era el de menys...
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: Musical 40 principales

EntradaAutor: laja25 » dv. des. 10, 2010 5:33 pm

Anna26 ha escrit:
laja25 ha escrit:
Anna26 ha escrit:Jo hi vaig anar per què em vaig trobar tirada a Barcelona amb això dels avions i havíem d aprofitar el cap de setmana. Vam treure les entrades el mateix dia. Hi havia dues funcions la primera a tope i l´altre 3/4 d´entrada. Per passar l´estona no està mal ara potser sí que és millor l´altre no ho sé ho desconec, tot i que aquest ballen i canten molt bé.

Ostres Anna26, et va afectar la vaga dels controladors! quina pu..ada!!!, la veritat es que aquesta vegada els controladors s´han passat i molt, han deixat a moltissima gent tirada, això no té perdó, solament queda esperar que tinguin el seu cástic com es mereixen.


Si noia marxava cap a Eivissa amb 3 amigues, però com que ja teníem els marits i els fills col.locats vam aprofitar i ens vam quedar a Barcelona. Per sort,ens van tornar els calers del vol, de l´hotel i del cotxe de lloguer. En el nostre cas, ràpidament vam planejar un Pla B però la mjoria de gent no va tenir alternativa...No em puc queixar. El cas era estar juntes desprès de molt temps i el lloc era el de menys...

Ostres!! Doncs ja has tingut sort i tot, ehh!! Si tens raó, si vau poder estar juntes el lloc és el de menys.

Torna a “Música”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::