DVD tipus cantajocs en català?

aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

DVD tipus cantajocs en català?

EntradaAutor: aivlis » dl. maig 09, 2011 10:16 am

Hola! Us explico: els meus sogres l'hi van regalar per Reis al baldufa un DVD dels "CantaJuegos" i al principi no l'hi feia gens de cas. Però l'altre dia vaig provar a tornar-l'hi a posar i l'hi va flipar, movia el culet, s'ho mirava al.lucinat, quasi que desapareix el nen!...vamos k l'hi agrada molt! Quan l'hi dic posem el cantajuegos va corrent a la tv i fa que si amb el cap.
El problema és que les cançons són en castellà i a més poc conegudes (almenys per a mi... no les recordo pas de quan jo era petita)
Sé que hi ha un cantajocs en català, però vaig mirar les cançons i són les mateixes del DVD que tenim però traduides al català, i hi han iclòs alguna típica com en Joan Petit, el ball de la civada...però poques!
Jo voldria saber si hi ha algun DVD (no cd) similar al cantajocs però en CATALÀ i amb les cançons típiques catalanes com: Baixant de la Font de Pi, Cargol treu banya, En Joan Petit, els Titelles....

Gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: DVD tipus cantajocs en català?

EntradaAutor: Takita » dl. maig 09, 2011 10:57 am

M'apunto, a mi també m'interessaria :ok: .
Avatar de l’usuari
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: DVD tipus cantajocs en català?

EntradaAutor: DRACO » dv. maig 20, 2011 7:55 am

a mi no em sona però segur que hi haurà algun cd. En aquest enllaç pots escoltar-les online. Pero de ben segur que estan al youtube i te les pots descarregar i fer un dvd cassolà.

http://www.totcontes.com/view.php?p=S
Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: DVD tipus cantajocs en català?

EntradaAutor: mamavi » dl. juny 13, 2011 3:47 pm

hola noies, la veritat és que no sé què és el cantajuegos, n'he sentit a parlar però no els he escoltat. mai.
Als meus jo els hi posava els Cd dels potipoti............. hi ha totes les caçons típiques catalanes...és això eñ que busques?
El millor per mi és el "superpotipoti" de les millors cançons populars catalanes.

és aquest http://www.discmedi.com/catalogo/disco/ ... -poti-poti
flouflouflou
Entrades: 2
Membre des de: dt. des. 18, 2012 1:33 pm

Re: DVD tipus cantajocs en català?

EntradaAutor: flouflouflou » dt. des. 18, 2012 2:06 pm

Hola!

aprofito aquest fil per presentar-vos el projecte Mainasons, cançons populars catalanes adaptades a ritmes moderns...el projecte es presenta en CD i DVD, podeu trobar-lo a www.mainasons.com

aquí us en deixo una mostra http://www.youtube.com/watch?v=YsCRVkt-ltw "el gall quiquiriqui!

Torna a “Música”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::