La Trinca: biografia no autoritzada

neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: La Trinca: biografia no autoritzada

EntradaAutor: neuetes » dv. juny 24, 2011 12:01 pm

A mi em va encantar l'striptease a la cançó de la "la patata", quin tip de riure!!!.
No obstant, massa argument no hi havia...
Avatar de l’usuari
MONN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

Re: La Trinca: biografia no autoritzada

EntradaAutor: MONN » dv. juny 24, 2011 8:27 pm

Jo vaig veure els 10 primers minuts i em vaig tenir prou. Em va semblar d'un carrincló esperpèntic i crec que la Tarribas ja no hauria de permetre que TV3 es dediqués a coses passades. La Trinca és d'una altra època, ara ja no toca. Entre això, el programa de les noces dels dilluns (a qui li importa? només a la familia que toca) i el Banda Ampla....puffff estem d'un viejísmo important.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
MONN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

Re: La Trinca: biografia no autoritzada

EntradaAutor: MONN » dv. juny 24, 2011 9:26 pm

VIATGE DE NOCES

"Viatge de noces" proposa, cada setmana, reconstruir el viatge de noces d'un matrimoni veterà. Parelles que es van casar durant els anys 50 i 60 tornen als escenaris dels primers dies de convivència per observar com ha canviat el país i explicar com han viscut les seves vides. (Ho he tret de la pàgina web de TV3).
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: La Trinca: biografia no autoritzada

EntradaAutor: neuetes » ds. juny 25, 2011 6:18 pm

MONN ha escrit:Jo vaig veure els 10 primers minuts i em vaig tenir prou. Em va semblar d'un carrincló esperpèntic i crec que la Tarribas ja no hauria de permetre que TV3 es dediqués a coses passades. La Trinca és d'una altra època, ara ja no toca. Entre això, el programa de les noces dels dilluns (a qui li importa? només a la familia que toca) i el Banda Ampla....puffff estem d'un viejísmo important.


Em sembla un pèl exagerat el que dius (tot i que ho respecto molt, escolta'm, per gustos colors!). A mi la trinca sempre m'ha agradat, potser serà que els he sentit a tothora a casa, ja que el meu pare n'és un fan incondicional. Són un gran símbol de la música en català dels anys 70 i 80, amb unes lletres amb una gran crítica social, molt atrevits i descarats, pels anys que corrien. Aquesta película no deixa de ser un musical entretingut on moltes de les cançons conegudíssimes hi eren presents (jo veure la Lloll Bertràn vestida de monja cantant "no ve d'un pam" o l'streaptease de "la patata" em va fer pixar de riure!!, vés que hi farem!!)... i em van fer passar un bon vespre d'estiu i, mira, un 23% de share, líder d'audiència. I parlant de musicals, i els ABBA, que són dels anys 70?. Ara, cadascú és lliure de veure el que vulgui, es clar.

A part, dius banda ampla??? quin problema li veus? perquè jo el veig cada dijous...
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: La Trinca: biografia no autoritzada

EntradaAutor: fox » ds. juny 25, 2011 8:08 pm

A mi em va agradar molt, em va fer recordar la meva infancia i m'ho vaig passar pipa, llàstima que no el vaig veure sencer perquè em vaig dormir però no d'avorriment, ehhhh... vaig cansada he he... ;-)))
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
MONN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

Re: La Trinca: biografia no autoritzada

EntradaAutor: MONN » ds. juny 25, 2011 9:32 pm

Ai no sé, pot ser és que a casa meva mai els hem fet gaire cas...Em va semblar que no calia.

I Banda Ampla, doncs tres quarts del mateix...És un format passadíssim, com del mileni passat i els temes que tracten, a part d'alguns, em semblen tòpics i reiteratius. A part la Heredia tampoc m'agrada gens.

jjeje deu ser que vaig marcant el pas amb el peu esquerre.
Imatge
Imatge
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

Re: La Trinca: biografia no autoritzada

EntradaAutor: mordor » dg. juny 26, 2011 11:16 am

Jo la pelicul·la no la vaig veure, perquè no era a casa, però m'encanta la Trinca, de petita els meus pares ens ho posaven al cotxe i sempre més els he escoltat
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

Re: La Trinca: biografia no autoritzada

EntradaAutor: mordor » dg. juny 26, 2011 11:41 pm

gràcies Ramtri, quan tingui una estona m'ho miraré!

Torna a “Música”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::