MIBA - Museu dels Invents

Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

MIBA - Museu dels Invents

EntradaAutor: Xana » dv. oct. 21, 2011 3:01 pm

Estic preparant una sortida amb pares de la classe del meu gran (10 anys) i pensavem de fer-ne una barreja de cultura i diversió... parlant, parlant, un dels pares havia sentit parlar del MIBA, tot i que no hi havia anat mai.

Algú l'ha visitat? Val la pena?

Adjunto link a la pàgina web, tot i que és difícil fer-se'n una idea....

http://www.mibamuseum.com/ca/informacio

Gràcies wapes!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: MIBA - Museu dels Invents

EntradaAutor: edae » dv. oct. 21, 2011 5:11 pm

Ostres, a mi em feia gràcia anar-hi, si al final hi aneu, explica què tal! :ok:
Imatge
Imatge
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: MIBA - Museu dels Invents

EntradaAutor: núvol » ds. oct. 22, 2011 1:06 pm

Nosaltres vam anar a principis d'aquest any amb el nostre fill que aleshores tenia 4 anys i ens va agradar. És força interessant, sobretot hi ha invents molt curiosos, uns més que d'altres. Hi ha dos pisos i per baixar d'un pis a l'altra ho pots fer per l'escala o pel tub que surt a la web (quan nosaltres vam anar no funcionava el tub i no vam poder baixar per aquest, però ens van fer un paperet perquè quan funcionés poder anar un altre cop sense pagar l'entrada per tal que el nen es pogués llençar pel tub). Està classificat per àrees i està organitzat de manera que l'estri, si es petit, es troba damunt d'una estanteria i davant d'aquest trobes una petita càmera on es reprodueix la utilitat de l'invent - és important perquè de vegades només veient l'objecte no sabríem dir per a què serveix-. Com a "pega" posaria que no permet "jugar" amb els invents, jo em pensava que es podrien "manipular" (amb un bon ús) i que seria més "divertit" (no sé si m'explico prou bé el que vull transmetre), però no és possible, es tracta només d'anar a veure i llegir; per tant, per un nen de quatre anys hi havia moments una mica aborrits, però si dius que la colla de nens és de 10 anys, jo crec que canvia una mica i encara que no puguin posar en pràctica els invents els pot agradar i, si més no, és ideal per deixar anar la imaginació abans de veure per a què serveix. Després de tot aquest ROTLLO, el resum seria: recomenable. Espero haver-te ajudat.
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: MIBA - Museu dels Invents

EntradaAutor: Xana » dl. oct. 24, 2011 8:33 am

Ostres quin rollo que no es puguin manipular, no? Podrien haver-ho plantejat com el CosmoCaixa, que molts dels objectes exposats es poden tocar - sembla que els nens ho aprecien més així...

Tota manera, el que em dius també sona interessant. A veure si els animo a anar-hi.

Gràcies!!
Imatge

Imatge

Torna a “Activitats i espectacles”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::