Aquarium de Barcelona

Avatar de l’usuari
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

Aquarium de Barcelona

EntradaAutor: arlet76 » dl. nov. 21, 2011 10:59 am

Hola noies!!!

Nosaltres vivim una mica lluny de Barcelona i no hem anat mai al aquarium. Ens agradaría anar-hi un dia pel pont de la puríssima i m'agradaría saber si li pot agradar a una nena de 4 anys o és millor que ens esperem algun anyet més. S'accepten tot tipus de recomanacions!!! :love:
Moltes Gracies
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: Aquarium de Barcelona

EntradaAutor: Elbereth » dl. nov. 21, 2011 11:36 am

Hola Arlet! Nosaltres vivim a 30 km de l'Aquarium i aquest estiu vam anar amb els peques, tenien 22 mesos. S'ho van pasar teta corretejant amunt i avall mirant totes les peixeres!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Aquarium de Barcelona

EntradaAutor: glorieta » dl. nov. 21, 2011 11:38 am

Nosaltres hi vam anar aquest estiu amb en Pol (21 mesos) i s'ho va passar força bé. Al final ja estava una mica cansat de tant de peix, però ho va aguantar molt bé. Crec que amb 4 anys és perfecte. A veure si trobeu alguna oferta de 2x1, pq no recordo el preu, però si que recordo que pica una mica.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Aquarium de Barcelona

EntradaAutor: artemis » dl. nov. 21, 2011 11:58 am

Nosaltres hi vam anar aquest estiu amb en Nil de 16 mesos i la meva neboda de 3 anys, i tots dos s'ho van passar teta!!!

La meva neboda va gaudir molt més perquè ja entenia les explicacions que li donavem dels peixos i tot això.

I en Nil s'ho va passar genial , assenyalant els peixos, passejant pel túnel dels taurons i fent el peixet tota l'estona!!!

Jo el recomano!!!!! :ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Aquarium de Barcelona

EntradaAutor: mireiafor » dl. nov. 21, 2011 1:30 pm

Jo també el recomano :ok: :ok: A més quan acaba el circuit de l'aquarium encara queda una zona de jocs on intenten que els petits descobreixin coses de la naturalesa que es diu "toca-toca" si no recordo malament, i una zona on són els pinguins i més cosetes. En aquella mateixa planta hi ha una mena de restaurant de pizzes i plats combinats que no és res de l'altre món però si esteu cansats i no teniu ganes de voltar us soluciona un dinar ràpid, sinó sempre podeu sortir per la zona del maremagnum que està plena de restaurants. Com ja us han dit l'entrada a l'aquarium pica una mica o sigui que si teniu descomptes d'aquests que donen al McDonald's o el carnet del super millor!!

A prop també hi ha el cine imax, si hi ha algun documental o pel.li que agradi els petits ja heu fet el dia complet :ok:
mireiafor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 04, 2013 1:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandru
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 4:43 pm
Ubicació: La Bisbal d'Empordà

Re: Aquarium de Barcelona

EntradaAutor: sandru » dj. abr. 04, 2013 11:48 am

Hola!

De tots els que ja heu fet una sortida a l'aquarium tindrieu alguna alternativa per abans o després de la visita?
Jo tinc intensió de pujar-hi amb el meu fill en un parell de setmanes que farà 3 anys i és el seu regal d'aniversari però com que no som de Barcelona és per aprofitar el dia i que no sigui únicament la visita a l'aquarium.
Necessitaria recomanacions i opinions sobre els que ja en teniu experiència i així poder-me preparar una mica millor la sortida, el meu peque és molt actiu i no sé quines alternatives trobaré allà una mica aprop.
Gràcies per l'ajuda!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Re: Aquarium de Barcelona

EntradaAutor: Ir26 » dj. abr. 24, 2014 8:21 am

Una pregunta una mica tonta... es por menjar a l'aquarium? es a dir, hi ha cafeteria o zona de picnic? Gràcies!
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge

Torna a “Activitats i espectacles”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::