Museu de cera de Barcelona

Megu
Entrades: 1
Membre des de: dj. nov. 29, 2012 1:51 pm

Museu de cera de Barcelona

EntradaAutor: Megu » dj. nov. 29, 2012 2:11 pm

Hola a tothom. Es la primera vegada que escric en aquest forum tot i que de tant en tant us he anat llegint i, més d'una vegada, n'he tret bones idees. Ara volia fer una consulta sobre el Museu de Cera. Estem pensant d'anar-hi aquest dissabte perquè el nostres fills en ho demanen. El gran té 10 anys i la petita 6. El cas es que nosaltres fa molt anys que no hi hem anat i no recordem gaire com es i dubtem perquè pensem que la de 6 anys es pot espantar i passar por. Algú que hi hagi anat amb nens d'aquesta edat em pot dir que tal es?

Moltes gràcies,
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Museu de cera de Barcelona

EntradaAutor: Albercoca » dj. nov. 29, 2012 3:53 pm

Jo fa uns quants anys que vaig anar tenint 13 anys i el meu germà amb 10, i recordo que ens Ho vam passar bé, però en algún moment sí que vam passar por...vno sé si encara hi és, però hi havia un passadís fosc amb una porta que xiulava i es veía una mà... Crec que era una escena de peli de terror. Recordo que del susto vam caure al terra. Però en realitat era una tontería, i també vam riure...
Crec que si els prepares una mica, explicant que són personatges de cine, escenes de cine, famosos... S'ho poden passar molt bé, i sortir pel Bosc de les fades és màgic!
A veure si algú que hagi anat recientement et pot donar una idea del que trobareu.

Torna a “Activitats i espectacles”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::