festa aniversari 1 any (zoo, tibidabo...)

tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

festa aniversari 1 any (zoo, tibidabo...)

EntradaAutor: tacai » dt. gen. 01, 2013 9:41 am

Hola,

a veure si em podeu donar idees...
la meva peque farà un anyet, i estem pensant en fer algo especial, la idea era fer un berenar amb la família, però... el pis és petit, els nebots, els avis, tiets, i menjar! bufff, i com que és d'aquí res, entre tantes festes i jalo, doncs, havíem pensat potser anar al Zoo, o al Tibidabo i celebrar-ho allà.

La nena és molt petita, i suposo que no s'enterarà gaire, però l'espai estarà millor que al pis, i també volia saber com està el Zoo, tinc una amiga que diu qeu està molt bé i uns altres, que fatal! i el Tibidabo...ara és una pasta! teniu alguna altra idea?????

merci!!!!!
Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: festa aniversari 1 any (zoo, tibidabo...)

EntradaAutor: mamavi » dt. gen. 01, 2013 9:45 am

i si llogues un local i ho celebres allà? Acostumen a tenir billars, ludoteca per nens, piscina de boles, futbolins, tele, sofàs.... cap molta gent.
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: festa aniversari 1 any (zoo, tibidabo...)

EntradaAutor: tacai » dt. gen. 01, 2013 10:12 am

gràcies mamavi, és que som poquets nens, els meus 3 nebots, i la resta adults. I he pensat, que potser fer algo en família, alguna activitat, per passar-ho bé! sempre ens juntem al voltant de la taula, i potser m'agradaria fer algo junts i passar una estona diferent. Això si... sense deixar-m'hi el sou! com pica el Tibidabo no????
pensant que els avis tenen més de 60 anys, ens sortiria a 40€ però els adults són 28€ cada un! vaya tela!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: festa aniversari 1 any (zoo, tibidabo...)

EntradaAutor: Tutty29 » dt. gen. 01, 2013 11:18 am

El meu nen tambè farà 1 any aquest mes, i ho celebrarem amb la familia en un local, farem un berenar sopar.
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: festa aniversari 1 any (zoo, tibidabo...)

EntradaAutor: lila » dt. gen. 01, 2013 11:41 am

Al Tibidabo els adults han de pagar 28 euros si volen la pulsera per pujar a tot arreu, si no pagant 12 euros i pico (em sembla) tenen la pulsera per pujar a les atraccions del "Camí del Cel", no són gaires però depèn de si volen pujar o no...
Nosaltres, quan la nostra petita tenia un any, hi vam anar i amb aquestes atraccions del Camí del Cel en vam tenir de sobres... Els adults no volien pujar a res més (al tiovivo aquell gegant, a l'avió i poc més).

No sé, més que res per si no t'hi havies fixat, que hi havia diferents tipus d'entrada...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: festa aniversari 1 any (zoo, tibidabo...)

EntradaAutor: lila » dt. gen. 01, 2013 11:43 am

Per cert, nosaltres tenim el carnet del zoo i puc dir-te que les nenes estan sempre encantades d'anar-hi... Els xifla passar-se estones observant els animals, els seus moviments... I la zona de jocs infantils també està molt bé.
Nosaltres sempre portem pasta bullida i carn arrebossada i mengem a les taules que hi ha, hi ha diverses zones de pic-nic. Algun cop que hem menjat menjar d'allà, però, no ens va agradar gens: molt car i molt mala qualitat, no paga la pena gastar-se els diners en el menjar.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: festa aniversari 1 any (zoo, tibidabo...)

EntradaAutor: tacai » dt. gen. 01, 2013 3:08 pm

lila, i si els meus nebots volen pujar a totes, puc comprar la general i la del camí del cel pels adults... jo no sóc de pujar a gaire coses, i m'imagino que els meus pares i sogres tampoc, així que amb la de 12€ ja en fem!
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: festa aniversari 1 any (zoo, tibidabo...)

EntradaAutor: lila » dt. gen. 01, 2013 10:36 pm

Si no arriben a 1'20m poden pujar a tot amb l'entrada de 10 euros (però en algunes atraccions han d'anar acompanyats d'un adult que tingui l'entrada de 28 euros).
Si passen de 1'20 m diria que han de pagar l'entrada de 28 euros.
A la seva web ho explica, tot i que a mi em va costar una mica entendre-ho...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “Activitats i espectacles”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::