VALL DE NURIA

laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

VALL DE NURIA

EntradaAutor: laiaf3 » dj. maig 09, 2013 1:26 pm

Hola,

Una altra activitat que m'estic mirant, heu nat a la Vall de Nuria? Veig com a activitats infantils
una cosa que es diu "El Cau de la Marmota", però a partir de 4 anys? Perqué? Tinc un fill de 5 i
un altre de casi 3. I "El Parc Lúdic", com el veieu per nens d'aquesta edat? Qué feu alla amb
nens d'aquesta edat? Jo vaig nar-hi quan encara no tenia nems i varem nar a pujar montanyes
i caminar, però ells es cansarien aviat i no s'ho passarien tant bé, crec....

Gràcies a tots i salutacions!
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: VALL DE NURIA

EntradaAutor: MIRJAN » dj. maig 09, 2013 2:15 pm

Hola

El cau de la Marmota és una caseta de fusta on hi ha 2 monitores i es queden amb els nens, mentre els pares esquien o fan altres coses. Fan activitats cada hora, com tallers de mascares, etc. Son molt estrictes amb les edats i no es queden cap nen que tingui menys de 4 anys. T'ho dic perquè jo m'hi he trobat.

Almenys durant la temporada d'esqui, el parc lúdic és una zona acotada per baixar en trineu, i hi ha una mena de cinta on es baixa amb uns pneumàtics enormes. Quan no és època de neu, no se què deuen fer-hi. Al parc lúdic si que hi poden entrar nens més petits, perquè alla sempre estan amb els pares.

Jo només hi he estat als hiverns, a l'estiu amb nens mai, així que no et puc donar la versió estiuenca
Imatge

Imatge
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: VALL DE NURIA

EntradaAutor: laiaf3 » dl. maig 13, 2013 8:49 am

Gràcies, m'ha ajudat molt la teva informació, el mes vinent nirem cap allà un parell de dies, a veure que tal, gràcies de nou!!!!

Torna a “Activitats i espectacles”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::