FLOTARIUM

laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

FLOTARIUM

EntradaAutor: laiaf3 » dl. jul. 08, 2013 2:21 pm

Perdoneu si veieu el missatge dues vegades, però ja ho havia escrit i no ho veig....

Volia preguntar-vos si algu de vosaltres ha viscut l'experiència del flotarium i si em pot explicar exactament que és. Ja he vist molta informació i he llegit molt, però no m'acabo de fer la idea.
He vist algu del sostre de estrelles, aigua salada..... però no ho acabo d'entendre. I volia fer-hi
nit amb una bubble... algu hi ha estat? Torno a dir que ja he llegit sobre el tema, he vist opinions
boníssimes, però a mi em sembla a les fotos que no hi ha massa intimitat, em fa cosa que ens
vegin... És per fer un regal al meu home, un finde sense els nens, però no sé si li agradarà massa
tot aixó, i fa els anys a l'agost, que és temporada alta i tot val una pasta, per tant, pagar per
pagar, espero tenir éxit amb el regal... Em podeu ajudar?

Gràcies a tots!! i Salutacions!!!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: FLOTARIUM

EntradaAutor: shyla » dc. jul. 10, 2013 11:55 am

Hola, no entenc massa bé el què demanes, quina activitat exactament vols fer? Jo he fet flotarium al flotarium de bcn i al flotari de Vic, en tots dos casos era una cabina individual i la intimitat és total... però només per a una persona, desconec si es pot fer a la vegada dues persones, però penso que pel que és perd tota la gràcia.
Imatge Imatge
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: FLOTARIUM

EntradaAutor: laiaf3 » dv. jul. 12, 2013 10:33 am

Hola,

A Banyoles hi ha un hotel, el MILESTRELLES, que apart d'oferir el servei de flotarium tenen unes
habitacions especials que en diuen Bubbles, algu ho coneix?!? Que tal el flotarium amb parella?
i la intimitat als bubbles?

Gràcies!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: FLOTARIUM

EntradaAutor: shyla » dv. jul. 12, 2013 11:32 am

ahh, doncs així no et puc ajudar :ok:
Imatge Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: FLOTARIUM

EntradaAutor: shyla » dv. jul. 12, 2013 1:11 pm

Imatge Imatge

Torna a “Activitats i espectacles”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::