Hotel MILESTRELLES

laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Hotel MILESTRELLES

EntradaAutor: laiaf3 » dv. jul. 12, 2013 10:45 am

Hola,

A Banyoles hi ha un hotel, el MILESTRELLES, que apart d'oferir el servei de flotarium tenen unes
habitacions especials que en diuen Bubbles, algu ho coneix?!? Que tal el flotarium amb parella?
i la intimitat als bubbles?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Nina79
:: gosset
:: gosset
Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 05, 2011 5:57 pm
Ubicació: L'Alt Empordà

Re: Hotel MILESTRELLES

EntradaAutor: Nina79 » dv. jul. 12, 2013 10:00 pm

Hola!
Nosaltres hi hem estat fa moooolt poc, una setmana. El flotàrium inicialment impressiona una mica, però després et relaxes i molt. Nosaltres hi vem ser en parella, i, si hi haguessim estat individualment potser hauriem gaudit més, donat que no hi ha gaire espai, i si un es mou, l'altre ho nota molt.
Pel que fa a les bubbles, no se quina bombolla heu mirat, però intimitat del tot no n'hi ha, es plàstic i se sent tot, i a banda, si us porten el sopar a la bubble, entraran a dins tres persones i us el serviran al costat del llit, i es quedaràn les restes al cim de la taula fins l'endemà. I si no demaneu expressament el telescopi no us el portaran. El menjar es més aviat escàs, tot i que molt bo, nosaltres ho vem trobar justet, justet......
Com a experiència es molt original, però prefereixo les cabanes als arbres 1000 vegades, a banda que a les bubbles a l'estiu fa una calor infernal, nosaltres a les 7:30 ja esperavem l'hora d'anar a esmorzar.....(He de dir que hi ha uns toldos que protegeixen una mica del sol, però fins i tot els propietaris recomanen fer un passeig i no entrar-hi fins al vespre).
Espero haver-te ajudat una mica, per cert, es més a prop de Cornellà del Terri-Porqueres que de Banyoles, i es molt senzill d'arribar-hi, està molt ben indicat.
Imatge

Imatge

A tu petita meva, mai t'oblidarem, ens vas fer els pares més feliços. Un petonet per la meva nina que juga entre els núvols.
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: Hotel MILESTRELLES

EntradaAutor: laiaf3 » dt. jul. 16, 2013 11:50 am

Moltes gràcies Nina79, havia llegit alguna cosa de que a l'estiu hi fa moooolta calor, i precisament és per fer un regal al meu home per nar-hi a passar una nit els dos sense els nens a l'agost.... i tenia els meus dubtes.... hauré de buscar algun altre regalet.... volia algu un xic romàntic pel dos, moltíssimes gràcies per la teva ajuda!!!!

Torna a “Activitats i espectacles”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::