Doctor Sota i/o Doctor Baya

Experiències i pors del moment més desitjat.

ariadna
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Doctor Sota i/o Doctor Baya

EntradaAutor: ariadna » dc. nov. 25, 2009 2:48 pm

Bones!!!

em pregunto si algú coneix algun d'aquests 2 gines, que treballen a Salus XXI de Sant Cugat i atenen parts, com a mínim, a l'Hospital General de Catalunya...
(Gonzalo Baya Pejenaute i Fidel Sota spain)

El meu gine (Dr. Cayuela) em va dir ahir que està deixant d'atendre parts, i m'els va recomanar els 2 (clar que son colegues i no me'ls deixarà verds!).
la qüestió és que jo vull un part natural i, sobretot respectat, i com que a l'HGC és complicat m'agradaria comptar amb un gine que em recolzés!

agrairé qualsevol comentari sobre ells!!!

Mil gràcies!
Imatge

Imatge

http://www.fertilityfriend.com/home/26ce36
Londonbaby
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

Re: Doctor Sota i/o Doctor Baya

EntradaAutor: Londonbaby » dc. nov. 25, 2009 4:15 pm

Hola Ariadna!

Jo porto tot l'embaràs amb el Dr. Sota i per tant pariré al HGC. De fet, em va passar una mica com a tu, després de veure opinions del HGC aquí al forum vaig decidir parlar amb ell del moment del part...i si bé no va ser el que jo esperava....també he de reconèixer el seu punt de vista.
L'embaràs genial és un home una mica House que li dic jo, no és alarmista, bastant tranquil, de fet al meu home li cau genial...però en fi...en el tema part...ell no és super-pronatural pel que jo vaig veure. JO tampoc és que vagi amb la idea de parir a casa però si vull que em respectint el que jo esculli en aquell moment depenent de com em trobi, com es trobi el nen....Així que al final hem arribat a l'acord que mentres que tot vagi bé,se'm respectarà el més possible.
De fet, la meva por era que com enganxo el nadal que em programessin una cessària per comoditat i ell em va dir que no li agradan les cessàries. A més la seva dona és llevadora del taulí bastant pro-part natural i dic jo que alguna cosa li haurà "pegat"....
La meva llevadora del prepart també el coneix d'haver treballat amb ell també al Taulí, i pensa que és un bon professonial....però clar mai se sap.
Jo entenc els teus dubtes, també he buscat molta info sobre ell a internet ( aquí al forum només he llegit un part amb ell) i fins i tot l'he vist al facebook. jajjaja

Bé, jo ja per el que em queda.... Però també penso que si estàs 100% segura que ho vols TOT natural a lo millor no és el més adequat.I t'ho dic sense saber segur si em respectaran o no...no sé...em queda poquet i comencen els dubtes. Ja et dic que quan parlem d'això sempre afeigeixo la "coletilla" de"si tot va bé"....

Suposo que no t'he ajudat gens.
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
ariadna

EntradaAutor: ariadna » dc. nov. 25, 2009 4:29 pm

Primer de tot MOLTES GRACIES!!!!!!!!!!

a veure.. si t'ha dit que et respectarà mentre tot vagi bé, trobo que ja és molt...
si la seva dona és llevadora, pro-part natural, segur que d'alguna cosa servirà!!

et seguiré d'aprop per veure com et va el part!!! o-o:)
moltíssima sort!

aixxx... amb el que em va costar trobar al gine que tinc ara (precisament per això, el volia pro-part natural!).. m'ha fotut un pal dient-me que deixa d'atrendre'n... però bé! seguirem d'aprop aquest bon home... potser es mereix una oportunitat oi??? ;-)

gracies un altre cop!
Imatge

Imatge

Muntcat
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

EntradaAutor: Muntcat » dc. nov. 25, 2009 5:50 pm

El dr. Sota em va portar el primer embaràs i realment m'ha fet molta gràcia això que és estil "Dr. House", és completament cert. En sap un niu, però la veritat no el veig jo gaire pel tema d'un part 100% natural.
Això sí, el meu part va ser cessària a la setmana 42 després d'intentar una inducció sense resultats durant 8 hores (vaja, que li va donar una oportunitat a que parís jo soleta).
Quan vaig tornar a la meva gine de tota la vida (que ja no fa parts, però és una meravella) em va dir que a la cicatriu interna només li faltava un llacet, que era una de les millors cessàries que havia vist mai. L'exterior també, òbviament!
Doncs això, que per cessària el recomano 100%, però no sabria dir què sobre el part natural. El que crec és que sí que li pots preguntar obertament ja que penso que és una persona força honesta.
Espero que tinguis sort, tinguis el metge que tinguis!
Imatge
ariadna

EntradaAutor: ariadna » dj. nov. 26, 2009 8:39 am

Gràcies Muntcat!!!

parlaré amb tots 2 i a veure quin em convenç més...
tampoc vull tancar-me en banda perquè després mai saps com aniran les coses! (potser ara busco i re-busco un gine 100% pro part natural i després resulta que la cosa es complica i se'n va tot a norris...)
Imatge

Imatge

annusca
Entrades: 1
Membre des de: dl. des. 14, 2009 9:03 am

EntradaAutor: annusca » dl. des. 14, 2009 9:17 am

hola,

a nosaltres ens visita el Dr. Cayuela i al part ens pot assistir tant ell com el Dr. Sota a l'Hospital General de Catalunya.
Farem també un parell de visites amb ell perque també ens faci el seguiment i que ens coneguem.

Coneixeu els protocols que segueixen a l'hospital generañ i les llevadores que hi treballen??
La nostra intenció és fer un part el més natural en la mesura de lo possible, és a dir, sense presses i anar fent.

Bé, qualsevol comentari serà agraït!
ariadna

EntradaAutor: ariadna » dl. des. 14, 2009 4:21 pm

hola annusca!!

benvinguda al Soc Petit!

a veure... el doctor Cayuela ja no assisteix parts! bé, al menys al Juliol (que és quan em toca a mi) ja no n'assistirà... per tant, ell em va recomanar que em visités amb el doctor Sota o el doctor Baya. Tots 2 assisteixen parts a l'HGC.

En quan a protocol de parts naturals: 0 :ufs: (al menys de moment!) tenen les sales que crec que ni han estrenat...
per això jo ja dubto de si parir a l'HGC... amb el doctor Cayuela sí ho hagués fet perquè ja ho havia parlat amb ell i m'havia convençut la seva manera de fer (és molt respectable sempre i quan no hi hagi CAP problema).

no sé si t'he ajudat massa... jo segueixo pensant-me què fer! xxo.0.o
¿que quant estàs tu??
Imatge

Imatge

mica77
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: mica77 » dt. feb. 15, 2011 9:00 am

interessant el que dieu...va ser una bona experiència? veig que els missatges són antics!
ariadna

EntradaAutor: ariadna » dt. feb. 15, 2011 11:48 am

Mica, jo al final no vaig anar ni amb un ni l'altre... vaig parir al HGC però amb la dra. Gómez (un part rapidíssim i natural, i força respectat!!)

Felicitats i disfruta molt d'aquesta etapa!
Imatge

Imatge

Edar10
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dj. març 31, 2016 12:26 pm

EntradaAutor: Edar10 » dc. maig 17, 2017 8:56 pm

Hola Noies!!
Aquest post és bastant antic... M'agradaria saber si teniu opinions més recents del doctor Sota, visita als centres Aptima de Sabadell, Terrassa i Sant Cugat.
Moltes gràcies!
Granat
Entrades: 31
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

EntradaAutor: Granat » dv. maig 19, 2017 10:45 am

Edar10 ha escrit:Hola Noies!!
Aquest post és bastant antic... M'agradaria saber si teniu opinions més recents del doctor Sota, visita als centres Aptima de Sabadell, Terrassa i Sant Cugat.
Moltes gràcies!

Hola! Ell m'ha portat tot l'embaràs, el part i el pospart i molt be. Vaig visitar-me amb a Terrassa i vaig tenir el part a la mutua de Terrassa i molt be. Si tinc un segon possiblement no aniré a mutua (l'estada a planta horrorosa) provaria el general de SntCugat pero tornaria a visitar-me amb el dr. Sota segur.
Al principi et pot semblar molt directe però ho agraeixes, pots preguntar tots el dubtes que tinguis per molt estranys que et puguin semblar a tu (que n'hi ha d'altres que potser no son tan oberts).
No puc dir gran cosa mes, de totes maneres espero que t'hagi servit!
Imatge
Edar10

EntradaAutor: Edar10 » dg. maig 21, 2017 8:21 pm

Moltes gràcies per la teva resposta Granat! :ok: Això em va comentar, que els parts els porta a la mútua de terrassa, no vas quedar contenta amb l'estada a mútua?
jo també m'he plantejat l'hgc.
Gràcies!!
Granat
Entrades: 31
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

EntradaAutor: Granat » dl. maig 22, 2017 9:00 am

Doncs no gaire... feia molt fred a la sala de dilatació,(era a principis de març) tothom anava amb jersei sota la bata i jo no, només amb la bata que esta oberta per darrera, fins i tot el meu marit tenia fred i anava a sudadera i si no arribo a demanar jo una manta ni me la van oferir, sempre he suposat que per això es va com parar el part, va venir una matrona a bellugar-me la panxa per que es despertes la nena...quin xou i quin mal!
A planta molt poca empatia, estava rebentada desprès d'hores de dilatar i acabar amb cesaria, no pujava la llet. la nena plorant tot el dia i nosaltres deseperats, em deien que me la poses que es el que hi havia...vaig acabar amb el mugrons fatal.
Es cert que vaig trobar-me amb gent poc amable tanmateix amb gent molt maca que segur que no els oblidaré, pero si tinc l'oportunitat de tenir un segon allà segur que no hi aniré.
Imatge
Edar10

EntradaAutor: Edar10 » dj. maig 25, 2017 6:47 pm

Moltes gràcies per la informació Granat!
El que més em fa dubtar és el tema hospital!
Dawn
Entrades: 357
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:42 am

EntradaAutor: Dawn » dl. maig 29, 2017 8:39 am

Jo fa anys em visitava amb el doctor Sota a Sabadell, com a ginecoleg molt bé, directe i sense embuts, treient ferro a les coses per no preocupar però molt clar.
En el moment en que em vaig quedar embarassada ho vaig veure diferent, necessitava algú una mica més empàtic i que em donés feeling i amb ell no en vaig tenir gaire. A més el que vaig parlar amb ell sobre el part no em va fer gaire impressió que estigues gaire motivat per un part natural que era el meu desig.

Finalment i després de rumiar-m'ho molt vaig decidir canviar de ginecòleg i ara em visito al HGC amb la Dra Rodellar, es seriota però també molt propera, vaig tenir bona impressió a la primera i molt respectuosa amb el part natural.

Es opinió personal només, no dubto que es un home molt professional i de fet no em faria res tornar a visitar-me amb ell però no em veia seguint un embaràs i parint amb ell.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: