Part al clinic maternitat Barcelona

Experiències i pors del moment més desitjat.

Ally83
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: Ally83 » dj. maig 16, 2019 3:55 pm

Hola a totes!

Feia temps que us volia explicar el meu part a la maternitat, perquè quan jo vaig buscar informació vaig trobar molt poqueta i força antiga.

La meva filla va neixer el 31 de juliol del 2018, vaig ingresar el dia abans al matí perquè havia trecant aigües, des de el primer minut em vaig sentir molt escoltada i recolzada.

Em van traslladar a planta i em van donar de dinar, no tenia contraccions i no havia començat el treball de part. Passat unes 12 hores de la trencada d’aigües (6-7 tarda) em van baixar a les sales de part per mirar com estava, em van fer un parell de tactes, sempre suaus i el segon preguntan si jo els hi deixava. Haig de dir que no em van molestar gens!

Com encara estava sense dilatar, em van preguntar que volia fer, si provocar o no el part, m’ho van explicar tot perfectament tant la llevadora com la ginecolga, i vaig decidir induir el part.

Em van colocar un propes (una tira hormonal a la vagina) per esborrar el coll de l’uter, em van donar de sopar. I la nit va ser dureta de contraccions, vaig demanar baixar dos cops, a les 3 del matí ja havia esborrat tot el coll, em van treure el propes i em van enviar a descansar, les contraccions no van parar, xo jo estava tranquila i vaig mig dormir una mica.

A les 7 del matí em van baixar a la sala de parts, i allà va apareixer el meu angel de la guarda!! I em va dir, segurament no hagis dilatat, pero tranquila posarem oxitocina en baixes quantitats perquè vagis dilatant poc a poc, es va mirar el pla de part, i em va fer un tacte. I allí estava casi les 8 del matí i dilatada sorprenement de 3cm!

Em va posar una mica de oxi i em va dir si volia ja la pidural, jo valenta li vaig dir aguanto una mica més... a les 3-4 contraccions estava plorant, cridant i demanant l’anestesista jajajaja.... a les 9 del matí em van posar l’anestesia, i jo encara tenia dolor al cul! Em va mirar la llevadora i no s’ho creia estava totalment dilatada i amb mig cap de la nena fora.. així que van venir dos gines i apa a empenyer abans de les 11 va neixer la meva nena.

Vem estar mig horeta - una hora a la sala de parts, va fer la seva primera toma de pit, en cap moment ens van separar.

Jo vaig acabar encantada, del personal, del tracte.

Espero que serveixi per alguna!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Gustineta
Entrades: 270
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: Gustineta » dv. maig 17, 2019 8:21 am

Ally, gràcies per compartir el teu part i l'experiència a la Maternitat.

Jo també tindré el meu fill/filla allà i ja vam tenir bones sensacions des del primer dia que hi vam posar els peus. I llegint la teva experiència, crec que em reafirmo a tenir-lo/a allà.

Vas presentar pla de part tu?

No t'estranyi que jo també acabi parint el 31 de juliol haha. La meva DPP és l'1-2 d'agost...

Per cert, algun problema de menys personal a l'estiu? Ens van dir que en principi sempre hi ha la mateixa gent, però com que a l'estiu molta gent fa vacances...
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-desembre 2017: 1a FIV amb DGP. Un sol embrió sa; avortament bioquímic
Juliol i setembre 2018: 2a i 3a FIV amb DGP
Novembre 2018: Transferència i beta +

Imatge Imatge
Imatge
Ally83
Entrades: 293
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

EntradaAutor: Ally83 » dv. maig 17, 2019 9:36 am

Gustineta quin recorregut tant semblant portem!!!

Jo no vaig notar falta de personal, vaig demanar habitació individual, el que pagues s’inverteix en neonats i en la part de fertilitat, així que vaig pagar encantada!

El pla de part el vaig portar jo, però m’el van donar abans xq l’omplis, no recordo si al cap o a la mater directament, xo el meu no va servir x res xq va ser part induit... la meva recomenació es que confiis amb les llevadores i les gines i et deixis una mica portar, i no vagis amb moltes expectatives, així no et decepciones jejeje...

Molta sort en aquesta recta final de l’embaras!!! Un petonarro molt molt gran!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Gustineta
Entrades: 270
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dg. maig 19, 2019 10:45 am

Haha, sí eh! Jo també ho vaig pensar, que era semblant :D.

Ooh! Ens estàvem plantejant habitació individual també. Si s'inverteix en el que dius, i tant, encantadíssima de pagar!

Ostres no sabia que si el part és induït tot el pla de part que presentes no es pot seguir... pensava que almenys una part, sí. Però el que dius, si no pot ser, doncs a seguir les llevadores. És una cosa en què he de treballar: en no decebre'm si el part no va com jo volia. L'important és que el petit/a no pateixi i estigui bé.

Gràcies! En tinc unes ganes. Més que por, el part em fa una il·lusió!

Abraçades!
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-desembre 2017: 1a FIV amb DGP. Un sol embrió sa; avortament bioquímic
Juliol i setembre 2018: 2a i 3a FIV amb DGP
Novembre 2018: Transferència i beta +

Imatge Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: