El part a casa, un luxe?

Experiències i pors del moment més desitjat.

minsa
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. juny 11, 2009 6:30 pm

Re: El part a casa, un luxe?

EntradaAutor: minsa » dj. feb. 16, 2012 9:24 pm

jajajaja que bo aquest vídeo!
Pobra tia, quin agobio..,,em recorda a mi (tret q jo ballo bastant més malament que aq noia) que amb la primera filla vaig arribar a la 41+5 i estava taaan farta que vaig anar a un concert. Vaig saltar, ballar...fins les 4 de la matinada i l'endemà,que en teoria m'ingressaven i me'l induïen, em vaig posar de part sola...menys mal.

Per cert, Ponioleta, has dit que vas fer febre durant el part i el teu bebè també. A mi tb em va passar amb la primera. La Bruna va fer febre i a sobre, jo tenia tb els cultiu positius...doncs em van ingressar a la nena una setmana!!! Desgraciats! Després m'he assabentat que no calia..però en aquells moments, el pediatre, quan li vem preguntar (plorant com una magdalena, jo) que perquè l'ingressaven, ens va contestar, amb mala llet i tallant: Té risc de sepsis, abans es morien d'això. I recordo que es va girar i els va dir a les infermeres: Mireu quina hora és i yo sin cenar!!!
Hòstia quin tacte, tu!! Quin fàstic de gent que ronda segons a quins llocs. Dsp, xerrant allà a neonats, moltes parelles estaven igual, el pediatre listillo amb ganes d'amargar als nous pares...semblava q disfrutés donant aq notícies.
En fi.
Noies, un altre part és possible, a les que ens han manipulat en el primer, val, té un passe, però amb el segon aneu amb el cap ben alt i les idees ben clares, que us vegin que esteu molt segures del que voleu i que no us deixareu prendre el pèl. Potser ni us caldrà fer tot això i, simplement, tindreu la gran sort de trobar-vos a uns/es professionals com la copa d'un pi (q va ser el cas del meu segon part).

Ànims que segur q ho aconseguireu!
Londonbaby
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dj. feb. 16, 2012 10:03 pm

Ostres Tolinso, mira que no sóc amiga de les polèmiques, però si he dit això del semen de porc és perquè ho va dir Inma Marcos dissabte en la seva ponència. Imagino que no serà tal qual, sinó tratada, purificada o el que vulguis però continua sent semen de porc i és aliè al cos humà.

Clar que tens raó en tot però ho he dit en tó d'anècdota, i la veritat, doncs a mi si em va fer fàstic al moment.
Penso que podem parir sense hormones extretes del semen de porc ni oxitocina sintètica ( aquesta l'extreuen d'algún animal o la fabriquen al laboratori? no en tinc ni idea) :ok:
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dj. feb. 16, 2012 10:25 pm

Que bo el vídeo!!! >.-<: Que loca la tia! :-D M'ha recordat a quan em poso a ballar - en la intimitat, evidenment - i l'Heliaman em diu, "para, que tinc vergonya aliena" :-D . Però la paia ho grava, i ho penja al youtube!! ole tú, ole tú!! >.-<:

Minsa, jo també vaig fer febre, i també em van tenir la nena ingressada 9 dies... Com saps que no era necessari en el teu cas? no es va confirmar la infecció? en el meu cas sí, i sempre he llegit que la infecció per estreptococ en bebés si no es tracta té una mortalitat gens despreciable... :-:) Sempre he pensat que van actuar correctament...

Tolinso... :-o00m :-o00m :-o00m Confia en el teu cos i en la teva petita. Sortirà, ja veuràs com sortirà a temps!!
ImatgeImatge
Imatge
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. feb. 16, 2012 10:55 pm

Minsa, crec que no m'he explicat bé... Jo estava a 37 però el meu fill nontenia febre. La meva lleugera oujada de temperatura es devia al cansament, basicament.

Per cert les meves llevadores em van explicar que en cas de cultius oositius d'estreptococs el que més risc dóna de possible infecció del bebé són alhunes pràctiques hospitalàries que acaben fent ferides ala nadons.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
su392
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dv. feb. 17, 2012 7:20 am

Tolinso!! :-o00m :-o00m :-o00m vinga va! recta final.. ja casi hi ets! :-o00m :-o00m

Jo com la Ponioleta.. també vaig fer febre ( 38º), pero la Queralt no. A mi si que em van posar medicament pero encara espero alguna explicació, em van fer anàlisis i no em van donar resultats, i tampoc em van dir quin medicament i perquè me'l van posar... bé... suposo que com es diu per aqui, no news good news..

Ostres.. ara que he detallat el meu part sense tenir en compte les emocions veig que va ser " horrorós".. encara que m'he descuidat de dir que jo era DIABÈTICA GESTACIONAL i no sé si això fa que els protocols siguin mes estrictes. A veure si alguna de vosaltres m'ho aclareix, perque segurament amb el segon estigui igual.... Quan la mare s'ha de tractar amb insulina es pot fer part "natural"..??... es que a mi em van posar via ja des del principi amb insulina i clar, vulguis o no et limita molt.... Jo no sóc diabètica ( o això em penso pq encara m'he de repetir la corba llarga per descartar... :-:) ), però si que durant l'embaràs no podien/sabien controlar el sucre... Desprès, jo volia demanar l'alta hospitalària abans pq em trobava perfecte, però no vaig poder ja que tenien que fer controls de sucre a la Queralt durant 48 hores... això segurament no t'ho pots estalviar....

Helia... quina bona pinta fa !! Espero que aquest bon feeling us duri fins el dia del part! :love:

Julyet.. a nosaltres també ens van dir que no féssim PLANS DE PART, que no servien per res, només per posar-te unes expectatives que en molts dels casos no es complien i per tant et senties defraudada...
Molt bó el video... ostres tu! ni ara tinc tant mobilitat! :-D :-D

Bé.. seguiré informant-me.. segur que darrera vostre vaig amb les coses més clares... ;-)))
Imatge
||*||
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dv. feb. 17, 2012 9:02 am

Uf quanta quantíssima informació fantàstica! M'agrada molt aquest post.
Llegir les vostres experiències, els vostres dessitjos, m'està ajudant molt a tenir cada vegada més clar com vull que vagin les coses de cara al 2n part.
No sóc tant valenta com vosoltres, de fet, sóc molt poc soferta al dolor, i no em plantejo un part sense epidural. Però cada vegada més puc dir que sé què vull i sobretot, què no vull. I ara, que encara hi som a temps, tenim l'opció de buscar i remenar.

El que no trobo que sigui normal és que en tant que parim, sobretot les primeres vegades, en un hospital, ens puguin tractar com a tontes, que és com et fan sentir moltes vegades. Potser no te n'adones al moment, ho veus amb el temps. Però osti, informar, explicar, demanar... És el nostre cos, i el nostre part!
Imatge

Imatge
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dv. feb. 17, 2012 9:53 am

Ai nenes, acabo de recordar una altra cosa del meu part (crec que com que l'experiència no va ser bona, el meu cervell ho té emmagatzemat en segon pla, i aquests dies parlant-ne amb vosaltres va sortint...)

En aquest cas va ser un error mèdic respecte al Bernat. Li van fer una analítica al néixer (crec que això no es fa a tots els nadons, oi? diria que ho van fer perquè com us vaig explicar van "suposar" que el Bernat estaria malament i ja van aplicar el protocol). Doncs resulta que van sortir malament (molt malament) els resultats de coagulació i el van punxar crec que 2 o 3 vegades més. Però a la següent prova (al cap d'unes hores) ja van sortir valors normals, i després ho van repetir, i tornaven a sortir normal. Al final em van mig reconèixer que segurament la primera prova l'havien fet malament i s'havien equivocat perquè no era normal una millora en tant poca estona. Total, que el meu fill es va endur unes quantes punxades per la cara, i a més se l'emportaven cada vegada perquè jo seguia "rendida" i la veritat és que ni vaig pensar en demanar que el punxessin a l'habitació amb mi...
Suposo que va ser mala sort i prou, i que davant uns resultats així no tenien més remei que fer un control periòdic, però ja ens podrien deixar tranquil·les, no?!!!

Ah, i una altra cosa, el Bernat va tenir durant un parell de dies morats a les temples provocats per l'ús de les espàtules. Tinc alguna foto que em sembla que es veu, ja us la penjaré...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
petit/a
:: pantera
:: pantera
Entrades: 802
Membre des de: dt. set. 22, 2009 12:10 pm

EntradaAutor: petit/a » dv. feb. 17, 2012 10:15 am

Hola chicas!!!!!!! he empezado a leer este post porque veo que a muchas de vosotras mi primer parto no fue tan bien como esperaba... aunque para cualquier otra persona supongo que seria un "parto perfecto" La cuestión es que esta vez quiero un parto más respetado.
Mi hospital es San Juan de Dios de Esplugues, aquí tuve a mi primera hija en 2010, y ya os digo, la experienciano fue muy buena en el parto aunque después en planta fue todo genial, no te separan de la niña ni un segundo! perfecto!
Ahora me han dicho que tienen un protocolo de parto natural... ¿Sabéis si es así? realmente funciona??
También tengo la opción de ir por mutua a la corachan con la dra Carma Guash, no sé si la conocéis, tiene "fama" de hacer partos naturales, pero lo que me da miedo es el protocolo que tenga la clinica corachán....
Me han recomendado el hospital de san boi, pero no se si realmente es verdad que funciona mejor y si podría cambiarme....
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dv. feb. 17, 2012 10:49 am

hola guapa.
Fa poc una socpetitona ha parit a St Joan de Déu i ha tingut un part natural preciós i ha estat atesa per unes llevadores fantàstiques. Pots llegir la seva crònica en aquest fil viewtopic.php?f=115&t=27419 (a la pàgina 4 tens la crònica)

Jo personalment desconfio més de les clíniques que dels hospitals públics, tot i que la Carme Guasch té bona fama en aquest sentit...

Sobre l'hospital de St Boi no n'he sentit a parlar, a veure si algú et pot ajudar :ok:

Imatge

Imatge
nius

EntradaAutor: nius » dv. feb. 17, 2012 10:53 am

La Julyet parirà a St Boi, ella et podrà dir què en sap :ok:
Imatge

Imatge
minsa

EntradaAutor: minsa » dv. feb. 17, 2012 11:07 am

Bon dia!

Està molt bé aquest post perquè crec q estem fent teràpia totes...és q cada vegada que llegeixo algunes de les vostres experiències (punxades abusives als bebes, protocols aplicats per la patilla a les mares sense ni preguntar...) grrrr em fa molta ràbia! Per cert que tinc una nova ídol i es diu: Lady Vaga. Merci per posar l'enllaç, és boníssima!!

Helia, doncs a mi, tb em van pintar com que si no haguessin ingressat 8 dies a la nena hagués pogut morir...però després m'he assabentat que ella als primers cultius ja van veure que no estava infectada, tot i així, la van tenir allà ingressada amb la via posada per administrar-li l'antibiòtic per previsió.
No calia!! només que haguéssim fet un seguiment a casa q no fes més febre, ja hagués servit. Però no, fota't! ingressa a la nena, allà soleta en un llit d'aquells...i cada x temps jo anava a donar-li el pit..molt trist i innecessari. De fet, ja us vaig dir que el pediatre en qüestió té fama de ser un fan dels ingressos neonatals i de voler espantar als pares. Jo, però, li vaig cantar la canya, no sóc metge però tampoc sóc burra, i si em deia que abans els nens es morien d'això, jo li vaig contestar que tampoc calia explicar-me amb aquest verb per enmig el que era una sèpsis, que podia explicar-m'ho amb unes altres paraules.

I no us veu trobar, em el primer part, que les llevadores o metges et preguntaven si erets primerenca, com si això fos sinònim de ser burra o de poder tractar-te amb cert despreci? a mi m'ho va semblar...
Uiii, em van sortint coses del primer part que m'estan fotent de mal humor...menys mal que hem vaig ben treure aquesta espina clavada amb el segon. Quina diferència, tu! res a veure!

Tolinso, ànims!! la primera tb se't va retardar? és un pal...vés de marxa, ja veuràs com la desallotges!

Julyet. repeteixo que estic convençuda que tindràs un part "estupendu". Segur!!
Helia

EntradaAutor: Helia » dv. feb. 17, 2012 11:32 am

minsa ha escrit:Helia, doncs a mi, tb em van pintar com que si no haguessin ingressat 8 dies a la nena hagués pogut morir...però després m'he assabentat que ella als primers cultius ja van veure que no estava infectada, tot i així, la van tenir allà ingressada amb la via posada per administrar-li l'antibiòtic per previsió.

Jo precisament per això, fa cosa d'un mes vaig demanar el meu historial clínic referent al part i el de la nena, i sí, es confirma que les analítiques surten positives en estreptococ, tan en sang d'ella, com en placenta. Li van fer proves també per veure que no estigués afectada la medul·la espinal (pobreta, quan penso en la de proves que li van arribar a fer... :ufs: ), i que no hagués afectat al cervell, i no, per sort la medul·la i el cervell no estaven infectats. Però de sepsis sí que n'hi havia... Quan van tenir dos analítiques seguides sense rastre d'estreptococ, ens van donar l'alta, això va ser al cap de 9 dies.

Et puc preguntar a quin hospital vas parir, Minsa?

Per cert, mirant el bloc de LadyVaga, vaig veure que li va costar un ou i mig demanar l'historial mèdic... jo el vaig sol·licitar per telèfon, i al cap d'una setmana em van trucar per dir-me que ja ho podia passar a buscar :ok:
ImatgeImatge
Imatge
Ponioleta
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dv. feb. 17, 2012 12:23 pm

minsa, referent a això que dius de les males experiències, jo he anat fent tot un procés, respecte al meu part. Me n'adono ara, amb el temps. Primer no m'ho qüestionava gaire, suposo que com m'havia autoconvençut tant abans de parir que si acabava a l'hospital no passava res, preferia no remenar gaire. Després em va agafar una fase d'odi, sí, sí, odi. Era pensar en la ginecòloga per exemple i sentir una ràbia i un odi immens i infinit. Després vaig començar a estar una mica més tranquil.la i vaig poder racionalitzar-ho tot una mica (jo necessito racionalitzar-ho tot, llegir, aplicar teories etc) i vaig poder començar a pensar en tot el procés del part més fredament, parlar de protocols inútils, de violència obtètrica etc. També vaig poder veure quines coses no havien anat com jo voldria i que sí que estaven a les meves mans (o a les del meu company). No per carregar-me les culpes però sí perquè no es repeteixin si de cara a un segon part cal anar un altre cop a l'hospital (per exemple, com que vivim molt a prop de l'hospital, el meu company anava en alguns moments a casa, per exemple el primer dia per dormir una estona, o per dutxar-se... que sé que estava també cansadíssim, que també portava dos dies sense dormir etc però ara me n'adono que jo em sentia molt desemparada allà a l'hospital i que necessitava que estigués al meu costat, encara que estigués dormint ;-) )

Finalment he arribat a la conclusió que necessito fer alguna cosa per "tancar" aquest procés, fer net de tot a nivell emocional i poder recordar el part amb traqnuil.litat (perquè tot i que ara ho porto millor hi ha moments que em salten les llàgrimes). Pel que he decidit (només em falta demanar hora perquè ja ho vaig parlar amb ella) de fer alguna sessió amb una terapeuta (a la que ja he anat per altres qüestions). Penso que ho necessito, i que m'anirà molt bé de cara a un proper part (jo que sóc tant de donar-hi voltes, no vull estar parint i començar a tenir pors i ràbies arrossegades de l'anterior part).
I haig de dir que el SP m'ha anat molt bé en aquest sentit perquè el fet d'haver anat explicant el part en diversos fils m'ha servit de teràpia :ok: :ok:

Imatge

Imatge
Londonbaby
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dv. feb. 17, 2012 5:30 pm

Hola noies!

no sé si teniu Néixer a casa d'"amic" a facebook, però acaben de penjar aquesta info. Jo si m'ho puc muntar ( no he mirat ubicació ni metro) hi aniré...alguna s'anima?

Os invitamos para otra charla con "Neixer a Casa". Un encuentro abierto y gratuito para intercambiar ideas, experiencias y dudas sobre el parto en casa. Será un rato para compartir y sentirnos entre iguales junto con el equipo de comadronas: Lucia Alcaraz, Roser García, Raquel Faus e Inma Marcos.
Os esperamos

CUANDO: MARTES 28/02/2012
HORA: 18-20hrs
DONDE: ESPAI ALE www.espaiale.cat
Passeig Sant Joan, 196, 1º2ª
Barcelona
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Helia

EntradaAutor: Helia » dv. feb. 17, 2012 10:06 pm

Nenes, que la Tolinso ha parit!! viewtopic.php?f=115&t=27639&start=0
I sí, ho he dit bé, ha parit! ha tingut el seu PVDC!! :p-) Cada vegada que en sento un cas, tinc una alegria!! :p-)

Però precisament mireu el que parlàvem avui... la tenen en observació perquè la Tolinso ha fet febre durant el part, i suposo que deuen estar fent-li proves a la peque per si té infecció... espero que sigui només per precaució, i aviat la deixin estar amb la mama full time!!
ImatgeImatge
Imatge
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » ds. feb. 18, 2012 5:49 am

Helia ha escrit:Nenes, que la Tolinso ha parit!! viewtopic.php?f=115&t=27639&start=0
I sí, ho he dit bé, ha parit! ha tingut el seu PVDC!! :p-) Cada vegada que en sento un cas, tinc una alegria!! :p-)

Però precisament mireu el que parlàvem avui... la tenen en observació perquè la Tolinso ha fet febre durant el part, i suposo que deuen estar fent-li proves a la peque per si té infecció... espero que sigui només per precaució, i aviat la deixin estar amb la mama full time!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Quina alegria tan gran!!!! Va, esperem que la febre no sigui res més que cansament!! Quina emoció!!! Això és que va ballar "let's get started", segur,segur!!!!

petit/a, quan tingui una estona t'explico coses molt interessants de sant boi i les meves impressions, i si t'esperes un mes i mig (aprox.) igual t'explico el meu part allà i tot!

A moltes de vosaltres, fins ara!!
minsa

EntradaAutor: minsa » ds. feb. 18, 2012 8:21 am

Bieeeen, moltes felicitats Tolinso!!!
Això ha estat el ball, segur...va, que et vam veure des d'aquí com el feies...no dissimulis... :r) .
M'alegro que hagis pogut parir vaginalment, clar que si!!
Ara a veure que això de la febre no sigui res...i si de moment esteu les dues a l'hospital i pots anar a donar-li el pit, molt millor!! A veure si es queda tot en un ensurt.
Ponioleta, fes teràpia, parla'n molt...i pensa que és el que deia la Su, en el primers parts no vas massa informada i et deixes fer, perquè confies en els professionals que t'atendran. Amb el segon, veig que quasi totes anem més preparades i amb les idees més clares. Estic segura que si la Tolinso no hagués lluitat per voler un part vaginal, hagués tingut la segona filla per cesària, també.
Així que n'estic segura que totes tindreu uns parts ben bons, clar q si.
minsa

EntradaAutor: minsa » ds. feb. 18, 2012 8:37 am

Per cert, on puc llegir la crònica del part de la crissie?
nius

EntradaAutor: nius » ds. feb. 18, 2012 2:55 pm

Minsa, a petitons 2012, la Maria de la crissie :ok: (amb aixo no se copiar enllaços sorry)
Imatge

Imatge
minsa

EntradaAutor: minsa » ds. feb. 18, 2012 4:44 pm

Gràcies nius!
Ja l'he llegit!deunido q xulo..al final m'ha fet riure quan ha dit q no es reconeixia la seva veu, o quan li van dir q havia de sortir de la piscina i ella no podia..
Ai q bé, eh? quin gustasso parir així, ostres.
Felicitas de nou.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::