GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: xispa » dc. oct. 28, 2009 10:12 am

nyinyi,
no te'n arrepentiràs i ja no voldràs canviar mai més de gine!! Ja ho veuràs! és encantador!!
Bona elecció!!! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: NyiNyi » dc. oct. 28, 2009 10:49 am

Gràcies xispa!
Ja us ho explicaré! :ok:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
matocama
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dl. maig 04, 2009 2:16 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: matocama » dv. oct. 30, 2009 12:31 pm

Hola

Ja us dic ara que desprès de parir i de la quarantena vaig directa de visita amb el Dr. Àlex Querol i que m'ho porti tot ell.

Duran l'embaràs he tingut a un ginecòleg, desprès he tingut dues doctores més, una m'ha fet la morfològica i l'altre la 3era eco de creixement. I ara com que el meu ginecòleg no porta parts, haig d'anar al centre GIDONA i allà em portarà un altre ginecòleg. Quin remanament, Mai més!! :sogra:

Per cert, us poso els metges del centre Gidona que em poden tocar. A veure si alguna en te referències. Voldria un part lo més natural possible.
-Dr. Estela Montserrat, Joaquim
-Dr. Inglada Estruch, Josep
-Dra. Huguet Monfulleda, Rosa M.
-Dra. Moral Fusté, Isabel
-Dr. Suárez-Pimariega Echevarria, Pedro

bé, a verues si ens abeu alguna cosa, un petonàs a totes
:--/)
Imatge
Imatge
1era visita ginecoleg: 15/06/11
Avatar de l’usuari
Steffi
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 4:41 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Steffi » dv. oct. 30, 2009 3:31 pm

Bones!! Jo vaig amb la Dra. Huguet i estic molt contenta, però encara no he passat per cap embaràs ni part...només et puc donar opinions de les revisions i a mi m'agrada els seu tracte i com explica les coses; jo també voldria un part poc medicalitzat i estic pensant-me de portar l'embaràs (espero que no trigui gaire) amb ella i després parir al Sta. Caterina que a més el tinc al costat de casa... però encara no ho tinc clar del tot.
Espero haver-te ajudat una mica :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
matocama
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dl. maig 04, 2009 2:16 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: matocama » dl. nov. 02, 2009 5:11 pm

Hola steffi,

Molltes gràcies per la teva opinió i espero que aviat aviat puguis lluïs una panxeta ven bonica!!!
Imatge
Imatge
1era visita ginecoleg: 15/06/11
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: NyiNyi » dl. nov. 09, 2009 7:49 pm

He anat avui a la visita amb el Dr. Querol i perfecte!!!

Tot el que dieu és poc!!! és un home molt tractable, i en cap moment et fa sentir incomode! :ok:

Moltes gràcies!!!!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Laina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Laina » dt. nov. 10, 2009 3:04 pm

Ei Nyinyi, jo ahir tambe era de visita amb en querol! jeje kina gracia potser ens vam veure i tot! Jo el 1 embaras no vaig quedar molt contenta amb la gine i pel segon he volgut canviar.Vaig decantar-me per ell per els bons comentaris k llegia x aki i de moment encantada!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: NyiNyi » dj. nov. 12, 2009 10:16 am

jaja Laiana! pot ser!! jiji de fet, no costava gaire de veure, jo i una dona més gran, erem les úniques no embarassades! :-:)
Que petit que és el món!
Si no canvia res, i si algún dia arriba el moment, ja tinc ginecòleg perquè em porti l'embaraç, sens dubte!!!! :ok:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
matocama
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dl. maig 04, 2009 2:16 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: matocama » dv. nov. 13, 2009 1:14 pm

Bones,

Al final m'ha tocat la doctora Huguet. Vaig fer la 1era visita ahir. La vaig trobar molt seria. Lo important es que sigui una bona professional.
No sé què pensa del part però espero que no sigui de les que deseguida et posen oxitocina i desprès a fer cessàries. Ai! es que estic acollonida per l'hora de parir!!, vull que sigui molt especial i sobretot que em donin la nena deseguida per poder-la alletar.

un petonet!!
Imatge
Imatge
1era visita ginecoleg: 15/06/11
Avatar de l’usuari
towanda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: towanda » dv. nov. 13, 2009 3:36 pm

Ja habia escrit recomanat molt i molt a el doctor Querol, per a els que teniu dubtes sobre el part us informo que aquest doctor també asisteix en el Santa Caterina i per les que teniu dubtes sobre el part , com será , ect.. més que explicar-ho us posso un part que surt en un documental sobre el part respectat i es en el Santa Caterina, a mi m´ha agradat moltísim!!!

http://www.granangular.cat/fitxadocu.php?ID=484
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
matocama
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dl. maig 04, 2009 2:16 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: matocama » dl. nov. 16, 2009 5:26 pm

Bones,
towanda, gràcies, m'ha encantat el video. Molt emosionant, m'he fet un fart de plorar!!
Imatge
Imatge
1era visita ginecoleg: 15/06/11
Avatar de l’usuari
Adagio
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 10:10 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Adagio » ds. nov. 21, 2009 7:12 pm

Matocama, jo vaig al centre GIDONA i em porta el Doctor Inglada. De moment n'estic molt contenta.
Ja saps però que en el tema dels parts, en principi t'atendrà el Doctor que et porta, però si no pot, qualsevol dels de l'equip de GIDONA (els noms que tu has posat). Jo conec també el Doctor Estela, i també és molt bon professional.
Sort!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
matocama
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dl. maig 04, 2009 2:16 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: matocama » dl. nov. 23, 2009 12:18 pm

Hola,

Adagio, gràcies. Em tranquil-liza pensar que tots són bons professinals.
Veig que tu estas de 10 dies menys que jo, quin regal de reis que tindrem, oi?? per cert, m'han dit que puc triar la clinica girona o la bufill però no se pas què fer. Tu a on el tindràs???

petonet guapa!
Imatge
Imatge
1era visita ginecoleg: 15/06/11
Avatar de l’usuari
Adagio
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 10:10 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Adagio » dt. nov. 24, 2009 1:05 pm

Hola Matocama!
Jo el tindré a la Clínica Girona, però just pel fet que hi he anat per algunes altres coses durant la meva vida, i sempre m'ha anat molt bé! No sé, no crec que hi hagi massa diferència entre la Bofill i la Girona. El gine em va dir, tot rient: "pots anar a parir on vulguis, però a casa meva no!". Després, ja parlant seriosament, em va dir que ell tant aconsellava la Girona com la Bofill.
Bé, ja m'explicaràs què has decidit ...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Laina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Laina » dc. nov. 25, 2009 1:58 pm

Noies, sabeu si en Querol assisteix parts a l' Onyar?? M'han dit que és la única que deixen entrar els pares, en el cas que sigui una cessàrea...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: TETES » dc. nov. 25, 2009 7:10 pm

hola!!
Laina, pel que tinc entes jo, almenys quan jo havia de parir, em va dir que havia deixat d'assistir a l'Onyar, pero vols dir que es veritat aixo de la cesarea? nose, m'extranya! pregunta-li a ell directament!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Laina » dj. nov. 26, 2009 2:36 pm

Merci Tetes! Tinc una amiga que va parir dilluns, (ella va amb un altre gine) i li vadir que ell assitia a la Girona o Bofill (ara no recordo) i a la Onyar i que si triava la Onyar (com que ja preveien que seria cesarea, el pare podria entrar). Finalment l'ha tingut per cessàrea i el pare hi va ser.

De fet el dilluns ja tinc visita amb ell i li comentaré. La primera nena va neixer per cessarea, aquest segons vull intentar un part vaginal. Aixó ja ho hem parlat i ens hem entès bé. Però si ha de tornar a ser cessàrea no vull tornar a estar sola. Per mi seria molt important que el meu marit fos amb mi.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
vanenar
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 10:59 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: vanenar » dv. des. 04, 2009 3:14 pm

Hola noies!

Hem sap greu per si us perjudica d'alguna manera el cas que ara u s explicaré, que és el meu propi. Us vull avançar que és la meva experiència personal i la meva opinió.
Quan hem vaig quedar embarassada vaig anar a la visita al ginecòleg i hem va dir que ja no portava embaràs i hem va derivar al centre GIDONA, però encara hem preguto Per qué? no hi vaig anar i hem vaig decidir pel Dr. Querol. La gent hem deia que era molt agradable i que m'atendria molt bé. De les visites no us en puc dir res, tot correcte, però en el moment del part un 0 i si pugues ser un -10. Tot i així vaig anar a la revisió de la quarentena amb ell (el meu home no volia que hi tornés) i encara pitjor. No us ho explico amb detalls perquè crec que tampoc cal, però només us dic que ojalà no hi hagués entrat mai en aquella consulta.

Després d'un temps vaig parlar amb diferents llevadores per veure si hem podien aconsellar un ginecòleg i vaig acabar al centre GIDONA
Allà hem porta el Dr.Estela i n'estic encantada. Només dir-vos que la seva atenció a les visites hem fan venir ganes de tonar-me a quedar embarassada.
El meu nen ja té dos anyets!

Per cert jo vaig parir a la Clínica Girona i n'estic encantada tant pel tracte rebut com per le levadores............ son un SOL!!!!!!!!
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Adagio
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 10:10 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Adagio » dv. des. 04, 2009 11:29 pm

Ostres Vanenar!! és la primera opinió negativa que sento del Doctor Querol. Jo actualment estic contenta amb el que tinc (el Doctor Inglada, també de GIDONA), però només he sentit cantar excel·lències del Doctor Querol. No ens en pot fer cinc cèntims per sobre? A què va ser degut el teu descontentament?
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
vanenar
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 10:59 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: vanenar » ds. des. 05, 2009 10:28 am

Bones Adagio,

Precisament jo vaig anar a la seva consulta per les "meravelles" que sentia d'ell, i no saps pas quant m'en penedeixo. Les visites molt bé, és super atent, carinyós.................. però a l'hora dels problemes no saps on trobar-lo.
Finalment al meu part no va poder assistir, va venir quan el va trucar la llevadora i hem va dir tranquil·la que en tens per estona.......... a les dues hores va nèixer el meu nen. Quan el van tornar a trucar va dir que no podia venir i va enviar a un altra gine. Fins aquí bé, perquè es va excusar que estava en una operació a Sta. Caterina (i jo ho vaig entendre) però ni va trucar en tot el dia ni hem va passar a veure l'endemà (estavem al NADAL), va tornar a enviar a l'altra gine, que ja no sabia com excusar-lo.

Quan finalment va aparèixer hem va dir que li sabia tant de greu............. Mireu com van ser les visites que hem va fer que dos mesos després hem va haver de fer un raspat d'urgències. I després de la operació no va ni passar per l'habitació. Hem va donar l'alta per marxar a la tarda amb la mala llet que vaig tenir compliacions, encara no sé si amb la medicació o que, però no us exagero hem vaig posar a 4 de pressió i hem portaven a la UVI. El van trucar i va dir que aixó no era cosa de la operació, que en tot cas li preguntessin a l'anestesista. Aquella nit hem va venir a veure el meu metge de capçalera per fer-me proves i a ell encara l'espero.

En fi, que segur que hi ha gent que té bones experiències amb ell, però com compendreu a mi no hem torna a veure en la vida!
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::