clinica del PILAR

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
moixerno
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: moixerno » dv. des. 28, 2012 3:25 pm

Hola noies,

Alguna ha parit al Pilar amb el Dr. Damià Dexeus? I coneixeu la comadrona Montse Ruiz? A mi em toca a finals de febrer i volia saber si alguna tenia experiència amb aquest equip.

Gràcies!
Imatge
esther27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 2:41 pm
Ubicació: tona

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: esther27 » dv. des. 28, 2012 4:08 pm

Del doctor jo no en se res,pero de la comadrona montar Dios,et puc dir que un 10!!! Estic molt contenta amb ella.esta molt atenta a tot,i cada dia passaba per la meva habitacio per veure a la meva parelleta
caminant pel nostre somni:
dia 24 de febrer--punció
dia 27 de febrer--transfer
dia 12 de març--beta¿? positiva!!!!!!!
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: petita83 » dg. des. 30, 2012 10:33 am

Hola a totes!

Fa temps que pul·lulo pel fòrum però no havia vist que existís aquest post...i M'INTERESSA MOLT!!! Tot just ara estaré de 6 setmanes, encara queda molt temps per endavant i sobretot que l'embaràs vagi bé...però sempre és interessant anar-se informant.

El meu ginecòleg de tota la vida, i quan dic TOTA LA VIDA vol dir des dels 11 i en faré 30 al Febrer, és qui em durà l'embaràs i el part, si tot va bé, i atén a la Clínica del Pilar. Jo sé que allí va néixer el meu germà petit fa 23 anys...però amb 6 anys i escaig com tenia poc podia avaluar jo. En tot cas li hauria de preguntar a ma mare i certament les coses ja canvien en mesos, no volgueu saber en tants anys.

Al gra, que m'enrotllo, la veritat és que temes com la lactància, parts respectats i no sé quantes coses més que fins ara em relliscaven perquè no anaven amb mi al no estar en estat ara apareixen com uns grans desconeguts. No sé quina política segueix en aquests aspectes el Pilar...serà qüestió d'informar-se més.

Al llegir els vostres comentaris, a favor i en contra, perquè tots tenen valor, em quedo amb la sensació al cos de dir "i si m'equivoco d'elecció?" Però és que amb el ginecòleg no tinc altre remei que anar aquí.
Simplement aniré seguint-vos i prenent nota d'aquelles coses que crec hauré de tenir en compte per a què no em passin...el que dieu em resulta molt útil, i crec que "en todas partes cuecen habas".

Merci per l'estona que dediqueu a informar-nos a les que hem de seguir el vostre camí més aviat o més tard!
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: petita83 » dg. des. 30, 2012 10:35 am

I per cert...alguna ha sigut atesa pel Dr. Canals? És el meu ginecòleg de tota la vida, però com el meu pare és company de feina d'ell...no sé si amb mi es porta com es porta de bé per això o perquè és així...
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dv. gen. 11, 2013 10:10 am

esther27 ha escrit:hola chicas,escribo para daros mi opinion sobre la clinica Pilar.
Me programaron cesarea para el dia 26 de octubre ja que una de mis mellizos (en Genís) venia pequeño.
Llegamos a la clinica y en 10 minutos ya me pasaron a la sala de partos,fue muy rapido,el personal super atento en todo momento.Jo antes de que me pusieran la epidural estaba tan nerviosa por si me hiban a hacer daño que pedi a una enfermera de alli que me cogiera la mano y asi lo hizo,al igual que la supervisora de quirofano,durante todo el proceso de la cesarea.
La verdad que un 10 se queda corto para el equipo medico de la comadrona Montse Rodriguez.
Una vez en planta me tuvieron 7 dias ya que la niña (Bruna) nacio pequeña y no me dieron el alta hasta que cogio los 2 kilos (nacio con 2040,pero perdio hasta los 1900).
El personal maravilloso,TODO el personal.
Tanto las enfermeras,como las auxiliares,como las chicas de la nursery,de verdad que estoy super contenta y agradecida por el trato que me ofrecieron,ja que como madre primeriza y con mellizos tan pequeñitos,tenia muchos miedos y dudas y en todo momento no dudaron en darme apoyo,y sugerirme maneras de hacer.Imaginaroa una noche me vieron tan cansada y llorando que me ofrecieron llevarme a la pareja a la nursery para que mi marido y yo pudieramos descansar,cosa que agradeci de todo corazón.
Sé que cada aprto es un mundo,al igual que cada persona,y cada equipo medico,pero realmente,si volviera a tener otro bebe,iria alli con los ojos cerrados.



Hola Esther! em deixes molt més traqnuila jo estic embarassada de 7 setmanes i la meva ginecologa fa els parts a la Clinica del Pilar... i em fa po perque vaig llegint comentaris no massa bons... espero que a mi em vagi igual o nomes la meitat de bé que a tu!

Enhorabona!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Eri84 » dt. gen. 15, 2013 6:57 pm

Holaa ninetes ^^, estic en el primer embaràs i be, la meva gine, em va soggerir que em fes d'una mutua perque em sortiria tot mes barat i com que jo volia que arribat el moment m'atengues ella donçs.. i pel que he llegit tambe em toca la clinica del Pilar... em queda un pèl lluny jejeje soc de Vic pero be, una amiga del poble tambe va tenir les seves nenes alla i em va dir que super be. Jo de tota manera, estic una mica acullunida no dire pas que no jejeje pero be. Tot es veurà el seu moment.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
esther27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 2:41 pm
Ubicació: tona

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: esther27 » dt. gen. 15, 2013 9:10 pm

Deu,estem ben a la vora jo soc de Tona, i la veritat que la clínica del pilar un 10, quina doctora tens? Jo vaig al gemcine a Vic i tic la merced
caminant pel nostre somni:
dia 24 de febrer--punció
dia 27 de febrer--transfer
dia 12 de març--beta¿? positiva!!!!!!!
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Eri84 » dc. gen. 16, 2013 6:20 pm

holaaa esther27 caraii jo tb vaig a la cemgine, pero tinc la nuria jejeje carai potser ens hem vist a la saleta d'espera ^_^. De quan estas? jo de poquet 18 setmanes, a mi fins el juny no em toca jejeje la cosa es que porto ortodoncia i la meva dentista que tb esta a barcelona re el costat fa no fa de la clinica em va dir que tambe em treurien els ferros pel juny ajajaja ara es dir que sera primer la petitona o l ortodoncia txan txaaaan ajajajajajaja bee un petonas ^^
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
esther27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 2:41 pm
Ubicació: tona

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: esther27 » dc. gen. 16, 2013 6:31 pm

Jo vaig tenir bessons al octubre!! I pel tema clínica ja et dic que un 10 i elles un tresor cada una
caminant pel nostre somni:
dia 24 de febrer--punció
dia 27 de febrer--transfer
dia 12 de març--beta¿? positiva!!!!!!!
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Eri84 » dc. gen. 16, 2013 6:39 pm

ostres bessonada!! caraai moltes felicitats!!!!! com es diuen? aii donçs jo pel tema clinica estic una mica espantada perque clar al ser el primer donçs nose gaire on vaig ajajajaja
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dj. gen. 17, 2013 11:21 am

Buenoooo jo tambe vaig al Cemgine! i em porta la Merced! jejej jo visc a Folgueroles! quina gràcia! si tot va bé seré mare a finals d'Agost i per primera vegada.
Imatge
esther27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 2:41 pm
Ubicació: tona

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: esther27 » dj. gen. 17, 2013 11:41 am

Enhorabona panxeta!!! Mare meva som unes cuantes de la comarca!!
caminant pel nostre somni:
dia 24 de febrer--punció
dia 27 de febrer--transfer
dia 12 de març--beta¿? positiva!!!!!!!
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dv. gen. 18, 2013 7:09 am

esther27 ha escrit:Enhorabona panxeta!!! Mare meva som unes cuantes de la comarca!!



Siiii que bé!! jejeje Gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
sandradani
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:41 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: sandradani » dg. gen. 20, 2013 11:47 am

Si tot va be, tindre les meves bessones, al Pilar daqui res, amb el doctor caralt Pons, ja us explicare experiencia, espero sigui bona!
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Eri84 » dg. gen. 20, 2013 7:54 pm

ostres panxeta27 si som veines xDDD jo soc de sant julià !!! caraiii et toca per l'agost?? a mi el juny :P ei i quina doctora et porta?
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dv. feb. 15, 2013 10:59 am

Noies esta això molt parat, com us aneu trobant? i com va tot?? jo molt bé! sembla que ja no estigui ni tant marejada ni tingui tants vomits... tambè es cert que em prenc el cariban... perque sinó em seria impossible.

Sabeu si la Dra Merced ella que esta embarassada el tindrà tambè en el Pilar?

Petonets!!
Imatge
esther27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 2:41 pm
Ubicació: tona

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: esther27 » dv. feb. 15, 2013 11:47 am

Suposo que el tindra a la pilar!!! Millor que ella no Ho te ningu,encara que com tambe treballa al general de vic...potser Li donen una bona habitacio.
caminant pel nostre somni:
dia 24 de febrer--punció
dia 27 de febrer--transfer
dia 12 de març--beta¿? positiva!!!!!!!
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dt. feb. 19, 2013 7:33 am

Pero al hospital general de Vic a mi em va dir que ella no fa parts... perquè sinó jo aniria alla.... no ser...
Imatge
esther27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 2:41 pm
Ubicació: tona

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: esther27 » dt. feb. 19, 2013 7:54 am

D'on ets panxeta?
caminant pel nostre somni:
dia 24 de febrer--punció
dia 27 de febrer--transfer
dia 12 de març--beta¿? positiva!!!!!!!
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dt. feb. 19, 2013 10:06 am

esther27 ha escrit:D'on ets panxeta?


Jo soc de Folgueroles i tinc Agrupació Mútua.
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::