clinica del PILAR

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Eri84 » dl. feb. 25, 2013 6:36 pm

Wolaa panxones!! avui estat mirant la web del pilar i et surt una llista del que es té que portar el dia del part... Aixo de portar calcetes de paper.... estat mirant i son carotes... a part que una amiga em va explicar que be ella en va fer servir sols un dia i despres va fer servir unes cutres de coto que s'habia comprat el mercat perque les de paper quan et poses la compresa donçs ocupa casi tota la calceta i be despres set cau la calceta i es un show. Vosaltres ja teniu pensat que portareu? Jo potser portare alguna de paper pero la majoria de coto aixi cutrilles ajajaj perque mira total valen el mateix i comprar per comprar ... segur que despres en puc aprofitar alguna de les de coto cosa que les de paper si te'n sobren donçs que en fas?? :S
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
esther27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 2:41 pm
Ubicació: tona

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: esther27 » dl. feb. 25, 2013 6:56 pm

Eri84,jo vaig comprar-me 6 calcetes de coto a mercat,i no em van dir res a la clínica,vigila que han de ser altetes perque no toquin la cicatriu en cas de cesarea.em van sortir molt barates,molt mes que les de paper,i aixo que soc farmaceutica i em surgen a preu de cost,a mes les vaig utilitzar tambe a casa durant la cuarentena,que Sempre sagnas
caminant pel nostre somni:
dia 24 de febrer--punció
dia 27 de febrer--transfer
dia 12 de març--beta¿? positiva!!!!!!!
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Eri84 » dl. feb. 25, 2013 7:17 pm

esther27 ostres donçs perfecte, jo tb em comprare unes de coto i apa :P Ah i gracies per aclararme que tenen que ser altetes perque sino hagues comprat unes normaletes i au. ^^.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dt. feb. 26, 2013 7:18 am

Ahhh bon concell, altetes per si un cas!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Eri84 » dg. març 03, 2013 7:28 pm

Wolaaa ninetes!! avui ja he començat a fer la bossa per anar a l hospital, potser es una mica dhora pero be aixi estic mes tranquila, i encara bo que he començat perque me adonat de que em falten tres bodys xDD per cert, vosaltres portareu o vareu portar tambe una esponjeta i la crema pel culet?? es que be me estat mirant la llista que posa a la pagina de la Clinica i no posa res de portar l'espongeta i la crema del culet pero nose me mare diu que millor portarla pero nose :S A part que la bossa que me comprat hi han unes butxaques grans als costats i be ho he posat ben posat a una d'elles tot l'ho de l'higiene pero nose si posar-ho tambe amb un necesser o no :S ufff estic feta un embulic.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dl. març 11, 2013 10:46 am

Noies dissabte varem haver de corre a la clincia del pilar perque vaig estar amb vomits tot el dia i no m'aguantava res dins l'estomac, èm van atendre molt i molt be, molt atents, molt humans,... vaig quedar molt contenta!
Imatge
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Eri84 » dl. març 11, 2013 10:48 am

ostres panxeta27 quin ensurt!!!! Espero que estiguis molt millor i que no fos res. Cuidet molt!!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dl. març 11, 2013 11:35 am

Eri84 ha escrit:ostres panxeta27 quin ensurt!!!! Espero que estiguis molt millor i que no fos res. Cuidet molt!!!!



Gràcies Eri84, si ja esta era mes vomitera del compte, pero mes que res el que us ho volia fer saber pel tracte rebut que va ser excel·lent!
Imatge
Avatar de l’usuari
Falseton
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. març 25, 2013 9:49 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Falseton » dl. març 25, 2013 10:05 am

Bones

Aquest és el nostre primer missatge aquí.

Ara, ja estem de 12 setmanes i com som de mútua ens toca la Clínica del Pilar. Ens hem estat mirant opinions per interner i la veritat és que al principi ens vam espantar una mica. Però els missatges eren del 2010 o anteriors. Ara, els comentaris que hem anat llegint sembla que la cosa ha millorat. Però algú que hagi tingut el part a la clínica del pilar al 2013 podria explicar la seva experiència?

La nostra idea és que el nadó no es separi de la mare desde el minut zero. I a més ,volem alletament també desde el minut zero.

Algú sap si això s'ha de demanar abans, després, en mig, etc?

Moltes gràcies.

Salut
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Merche83 » dl. març 25, 2013 10:38 am

Falseton, jo vaig tenir al meu nen al agost del 2011 i estic contenta, suposo que repetiria, tot i que com que encaran o busquem segon ja ho pensaré quan arrivi el moment

nosaltre va ser cesarea pero tot i així a la mitja hora de neixer el tenia al pit i vam poder tenir una bona lactancia fins als 13 mesos :content: només el van separar de mi abans d'anar a l'habitació durant 10 minutets que el van portar a la nursery, he de dir que quan vam fer el tour ens van dir que el meu marit podria estar present i un cop allà el van deixar a la porta i el van dir que no hi podia passar :ufs: :ufs:

pero molt contenta amb les infermeres de la nursery i amb els meus
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Falseton
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. març 25, 2013 9:49 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Falseton » dl. març 25, 2013 11:21 am

Moltes gràcies Merche83!

Ja ens informarem millor, a veure quines són les nostres opcions.

Salut
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Merche83 » dl. març 25, 2013 11:28 am

lo ideal es parlar amb la teva llevadora, que el ginecoleg segur que t passa el telf a mig embaras, i dir-li amb ella tot lo que t'agradaria fer i el que no vols de cap manera o fer un pla de part... ella estara segur
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Cayena » dc. març 27, 2013 7:57 am

Hola a totes!!!
Us he llegit amb molt interès ja que la meva ginecòloga atèn els parts a la Clínica del Pilar.
M'alegra veure que les coses han millorat, ja que com heu dit abans, si busques testimonis antics per Internet de parts en aquesta clínica et fan esgarrifar.
Jo demà faré les 25 setmanes i ahir la meva ginecòloga em va passar el telèfon de la seva llevadora (una tal Sara, no sé si alguna de vosaltres la coneix) i també em va donar el full de consentiment informat que haig de portar el dia que em posi de part i la llista de la canasteta.
De la llista em va sorprende molt que ens demanessin un "cambiador". Què vol dir portar un cambiador???? Alguna de vosaltres em pot orientar?
Pel que fa al part, li vaig comentar a la meva ginecòloga que no vull un part intervingut i que vull que sigui natural, sense oxitocina ni intervencions innecessàries i que volia intentar parir sense peridural. No li va fer gaire gràcia... D'aquí uns dies trucaré a la llevadora (em va dir que podia esperar un parell de setmanes per trucar-la) i li comentaré tot el que vull i no vull a veure com em respon. El tema del pla de part l'hauria de parlar amb la llevadora o amb la ginecòloga?
Al consentiment informat vaig llegir que, en teoria, respecten el part com un procés fisiològic i que per tant les intervencions que fan només és en el cas que siguin necessàries i previa informació a la dona, que fan el pell a pell i que esperen a que el cordó deixi de bategar per tallar-lo. Realment és així? Em fa l'efecte que depèn més del teu ginecòleg que de la clínica...
Uf! perdoneu, ja veieu que tinc moltes preguntes....
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dc. març 27, 2013 9:15 am

Hola Cayena, respecte a lo del cambiador es refereixen allo que es como un tovallola que a sota sol tindre plàstic, normalment i va amb les bosses del cotxet.
Imatge
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Merche83 » dc. març 27, 2013 9:26 am

exacte Cayena es lo que diu la panxeta, pero jo recordo que tenia una llarga llista de coses per portar i moltes me les donaven allà una eren els canviadors, també les compreses per mi i els bolquers de la talla 0
sobre el pla de part sempre millor parlar-ho amb les dues: ginecologa i llevadora
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Cayena » dc. març 27, 2013 12:33 pm

Gràcies Merche i Panxeta, ja ho havia pensat que seria això, però se'm feia raro que ho demanessin per a la clínica...

En un parell de setmanes trucaré la llevadora, a veure què em diu. Suposo que ens farà la tour per la clínica i podrem parlar cara a cara de tot el tema part. Ja us explicaré.... :ok:
Gaireta
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 10:16 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Gaireta » dt. abr. 09, 2013 2:37 pm

Hola a totes,

Jo també tinc molts dubtes. M'agradaría un part el mes natural possible. Intentar no injectar oxitocina ni epidural per defecte i poderme moure lliurement segons les necessitats. També si pot ser fer servir pilota, etc.. El metge sembla que no está molt d'acord amb tot això i sembla que tampoc farem pla de part, pero encara no he parlat amb la comadrona ni he vist les sales de dilatació per veure quines opicions tinc.

Em podeu ajudar? Sabeu si hi ha opció de part natural en aquesta clínica.

Moltes gràcies,
Gaireta
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 10:16 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Gaireta » dt. abr. 09, 2013 2:44 pm

Cayena, t'han fet ja el tour? Jo estic de 32 setmanes i encara no m'han donat el contacte de la llevadora. Em falten dues setmanes per tornar-me a visitar, i clar, igual es una mica tard per canviar de clinica.

Salutacions,
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Cayena » dc. abr. 10, 2013 11:38 am

Gaireta,
Encara no he parlat amb la llevadora, la gine em va dir que truquès la llevadora quan ja hagi fet els 7 mesos i encara no he arribat (estic de 26+6). Com que tinc visita amb la gine a finals d'abril pensava trucar la llevadora uns dies abans, per si després haig de comentar alguna cosa amb la ginecòloga.
Potser si et poses directament en contacte amb la clínica et podran fer la visita, si no, a la propera visita amb el teu gine li comentes, jo li vaig preguntar pel tema del part i per això em va donar ja tota la paperassa, si no, potser encara no m'haguès dit res...
Jo estic com tu, m'agradaria tenir un part el més respectat possible, però no vull pensar-hi gaire perquè les coses es poden complicar en un moment i vull tenir la ment oberta a tot. El que he deduït és que això no depèn tant de la clínica com del teu ginecòleg i sobretot llevadora. La meva llevadora no se com serà, però la meva gine no està molt "por la labor"...

Sento no poder ser de més ajuda, quan hagi parlat amb la llevadora us explico
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Merche83 » dc. abr. 10, 2013 11:43 am

noies per fer el tour heuu de parlar amb la clinica no amb la llevadora, truqueu allà i us diran de quedar un dia, sino recordo malament eren els dimecres al matí.
per temes de part respectable si que ho haurieu de parlar amb gine i llevadora, suposo que cada cas es un mon pero per lo que em van dir (jo no ho vaig poder veure pq va ser cesarea) en el cas del meu gine-llevadora manava més ella que ell... en el tema de intentar part natural i tal... pero suposo que cada equip es un mon...
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::