clinica del PILAR

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Cayena » dc. abr. 10, 2013 11:52 am

Gràcies Merche!
Llavors per fer el tour s'ha de contactar directament amb la clínica... Vale, doncs ja ho farem així :ok:
Jo també crec que la llevadora mana més que el gine, o sigui que és qüestió de guanyar-nos a la llevadora....
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Eri84 » dc. abr. 10, 2013 6:49 pm

wolaaaa marones,

Donçs seria interesant fer el tour tot i que be sent de lluny el dimecres no em va gaire be. De tota manera ja estic decidida anar aqui al pilar com que la meva gine ho fa aqui donçs be a part que entre per la mutua i be :P per cert, L'altre dia que vaig tenir visita amb la gine em va aconsellar que no aparques al parquin que hi ha sota la clinica ja que es moooolt car xDD. Aixi que si podeu busqueu alguna alternativa que no us agafi desprevingudes!!! ptns cuques!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dc. abr. 17, 2013 10:27 am

Heu vist la nova web de la Clinica? esta molt be i estan renovant totes les habitacions! jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Eri84 » dc. abr. 17, 2013 6:37 pm

ah si?? woooo encara estrenarem alguna habitacio d'aquestes :P ara anire a fisgar
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Merche83 » dc. abr. 17, 2013 9:06 pm

Jo vaig estrenar habitacio i vaig parir al agost 2011...no se si es q encara van reformant x zones pq no crec q les hagin tornat a renovar...
l'hab era molt xula...res a veure amb les q vam veure al tour
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
esther27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 2:41 pm
Ubicació: tona

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: esther27 » dc. abr. 17, 2013 9:11 pm

Noies al octubre cuan vaig tenir als meus bessons em van fer fotos amb la canalla per la nova web,i la meva sorpresa es que ol obrir la pagina la primera foto que es veu es la Bruna!!!! Agafada entre els meus braços.
caminant pel nostre somni:
dia 24 de febrer--punció
dia 27 de febrer--transfer
dia 12 de març--beta¿? positiva!!!!!!!
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dj. abr. 18, 2013 7:07 am

Esther27 ualaaaa que guai!! això si que es un suuuper record!! mira que quan la vaig veure vaig pensar uau quin bebé tant tendre.. jejejeje així que ja sabem que es la Bruna!
Imatge
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Cayena » dj. abr. 18, 2013 1:04 pm

Esther,
Què chula la foto!!!! Jo també vaig pensar quan la vaig veure que és una foto preciosa!!!! La Bruna és moooolt bonica!!!! :love:
Jo la setmana que ve trucaré a la llevadora i ja us explicaré què em diu i si em fa ella el tour o no...
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dv. abr. 19, 2013 7:02 am

Cayena! ok ens mantens informades!
Imatge
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Cayena » dv. maig 03, 2013 1:56 pm

Hola a totes!
L'altre dia vaig quedar amb la llevadora que m'atendrà al part. Vam anar el meu home i jo i tot i que estava enmig d'un part, ens va atendre una bona estona. Molt maca, la veritat.
Ens va explicar què fer el dia del part, per on ingressar, etc i també ens va ensenyar les instal·lacions fins on va poder, òbviament, els quiròfans i altres àrees esterilitzades no. No vam pujar a la planta per veure les habitacions perquè ella estava amb el part però ens va dir que podiem fer-ho nosaltres si volíem, tot i que com ja hem estat un parell de vegades per visitar amigues que han parit allà no ho vam fer.
Pel que fa a la llevadora, el primer que em va preguntar és el tipus de part que volia i jo li vaig explicar. Bé, no sembla molt partidaria del part natural, però va entendre el que vull i el que no vull, tot i que ja em va deixar clar que de vegades les coses no surten com una vol i poden haver mil imprevistos, cosa que jo asumeixo completament.
Hem quedat que quan acabi les classes de preparació al part la trucaré per quedar un dia i ja parlarem dels dubtes, etc que tingui i també de què fer quan arribi el part, quan anar cap a la clínica, etc. Aquell dia penso portar un pla de part per escrit, perquè l'altre dia no anava gens preparada.
Com a persona em va agradar molt. Ah per cert, una cosa que jo no sabia, en el moment en què em posi de part a qui haig de trucar és a ella, sigui l'hora que sigui, no a la meva ginecòloga. Suposo que ella ja truca a la gine quan consideri que la cosa tira endavant i tota la dilatació la porta ella... per mi que la gine només és l'estrella convidada, apareix a l'últim minut!
Gaireta
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 10:16 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Gaireta » dl. maig 06, 2013 6:05 pm

Hola Cayena,

Com es deia la llevadora? A mi m'han donat el contacte d'una noia que es diu Montse Sanchez. M'ho van donar la setmana passada i aquesta ja faig 37 setmanes aixì que ja m'espero a fer-me les "corretxes".


Salutacions,
esther27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 2:41 pm
Ubicació: tona

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: esther27 » dl. maig 06, 2013 8:58 pm

Gaireta jo tenia a la Montse i es una dona genial,super simpatica i amb una alegria que fa que tot sembli mes facil
caminant pel nostre somni:
dia 24 de febrer--punció
dia 27 de febrer--transfer
dia 12 de març--beta¿? positiva!!!!!!!
dia 4 d'abril,veiem els dos bitxets i sentim els cors!!! encara no ens creiem que siguin dos
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: petita83 » dv. maig 10, 2013 11:20 am

Hola,
perdoneu que m'infiltri; nosaltres al Pilar hem estat per un raspat just avui fa 3 mesos. Jo no puc parlar què tal per parir, pel que em van fer a mi dir que el quiròfan era de quan regnava Carolo, una mica tètric però eren les 10 de la nit i d'urgències, així que el context emocional accentua certes coses.
A part d'això el persona UNA PASSADA DE BONA GENT!!! Des del camiller a les auxiliars. L'habitació on vaig estar deuria de ser de les pendents de reformar perquè era idèntica a la que va tenir ma mare fa 24 anys quan va néixer el meu germà petit, i tot i tenir 7 anys la recordo perfectament, però la gràcia en aquests llocs és estar el menys temps possible, no ens enganyem; això sí, els llits nous i molt còmodes, inclusive el sofà llit per l'acompanyant.

Queixes de debò? Sí, una és per tema de mala sort, suposo, però l'altre va ser amb l'anestesista, una dona que tot i que amb mi va ser la mar de correcta en tot moment, vaig sentir com despertant de la sedació i vomitant acte seguit servidora va entrar en còlera, i suposo que de la mala lluna que duia quan em va injectar al braç un calmant (temes meus d'al·lèrgies) semblava que hagués donat una estocada a un toro. Només us dic que duia al braç un blau de la mida d'una patata enorme, que fins i tot el meu metge va dir "això t'ho han fet aquí?". No em pregunteu com es deia, no ho sé, era catalanoparlant, rossa amb melena llarga i llisa i ulleres, d'uns 50 anys aprox.

Edito: Hola Cayena! M'alegro de veure't per aquí!!! I moltes gràcies pel que has explicat al post que vaig obrir!
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dl. maig 13, 2013 7:12 am

Hola Petita83, clar tambè es cert que quan i vas per temes no massa agradables tot es veu més malament... pero en general es veritat que tenen el personal molt qualificat i si mica en mica van reformant esta molt be.

Espero que ja estiguis ben recuperada, petooonets!!
Imatge
Marfmm
Entrades: 2
Membre des de: dj. maig 16, 2013 9:48 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Marfmm » dj. maig 16, 2013 10:01 am

Hola a totes,

Estic de 33 setmanes i el meu ginecòleg (Dr Nieto) també treballa a la clinica del Pilar.
M'ha donat els telèfons de les llevadores amb qui treballa i és força complicat quedar amb elles, perquè encara estic treballant.
Algú en sap alguna cosa de Carmen Carrera i Isabel Valbuena? Les heu conegut?
La veritat es que estic una mica engoixada al veure algún que altre comentari. Jo voldria estar tranquila de que en cas de que no hi hagi complicacions poder tenir el part que vull (pell a pell, quedar-me el nen amb mi i que no se l'emportin més del que sigui necessàri, així com intentar l'alletament matern i que no li donin biberons etc).
Si algú en té referències ho agrairé molt!
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Cayena » dl. maig 20, 2013 8:30 am

Bon día!!!
Gaireta i Marfmm
Jo no tinc aquestes llevadores, la meva es diu Sara i es un sol de dona.
Marfmm tema pell a pell la meva gine en va dir que si el fariem a no ser que hi hagues algun problema amb el nen i se l'haguessin d'emportar. Al full de consentiments de la clínica posa que ho fan. Etc copio el que posa al full:
'El recién nacido se mantendrá en contacto piel con piel con la madre tras el nacimiento si el estado critico del recién nacido lo permite. El cordón umbilical se ligara, si es posible una vez haya dejado de latir. Tras la toma de contacto con sus padres se procederá a su identificacion y valoracion.
...
El recién nacido permanecerá con sus padres en la maternidad...'
No se, jo crec que has d'estar tranquila en aquest aspecte

Tinc una pregunta de la canastreta, a la llista per al nado posa que portem tres arrullos o toallas. Per a que son??? Tres arrullos em semblen molts...
Anem xerrant
Marfmm
Entrades: 2
Membre des de: dj. maig 16, 2013 9:48 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Marfmm » dc. maig 22, 2013 12:15 pm

Hola Cayena,

Motles gràcies per la resposta!
Ahir vaig poder quedar amb la llevadora, i em va semblar molt amable.
Em va dir mes o menys el mateix que tu comentes. Per altra banda em van ensenyar les habitacions, i son una mica velles (com la clinica) però es veuen molt netes, els llits i dutxes nous etc.

Pel que fa a la canastreta em va donar una fotocòpia una mica diferent al que posa a la pàgina web. En aquest full només demanen 2 arrullos (que per cert, poden ser tovalloles si vols). En un part normal l'ingrés es de 3-4 dies, i suposo que a internet han posat més arrullos per si de cas es taquen.
Per si et serveix d'ajuda en aquesta llista hi ha només 4 jocs de robeta i no 5, així com 2 camisons. Vaja una mica menys de tot.
Em va comentar, de que sempre som a temps d'anar a buscar més roba en el cas de que m'hi hagi de quedar més dies.

Espero haver servit d'ajuda.
SandraUA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. març 31, 2012 9:26 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: SandraUA » dt. maig 28, 2013 9:10 pm

Hola a totes! Jo vaig tenir el meu fill el novembre de 2012 ( ara fa 6 meseos). Moltes de les coses que comenteu ( part respectat, oxcitocvina,...)crec que depenen del teu ginecoleg i/o llevadora, el meu gine és molt tradicional. El part va anar genial, en 4 horetes feina feta i em va atendre el gine de guardia perquè el meu no va venir. No vaig necessitar oxitocina i epidural si que en vaig voler. Jo vaig demanar posar al meu fill aviat al pit i en el mateix quiròfan ho vam fer.
Pel que fa al personal, en general molt bé, però hi ha de tot. Pots trucar sempre a nursery si tens dubtes amb el peque i t'ajuden.per últim, les habitacions són antigues però còmodes i netes.
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Cayena » dv. juny 07, 2013 7:34 am

Gràcies SandraUA per explicar la teva experiencia
Una pregunta per a les que heu tingut cessària, sabeu quin és el protocol per cessària? Ja se que el pare no pot entrar a quiròfan però, pot fer ell pell amb pell enlloc de la mare? Què fan amb el nadó mentre la mare està al postoperatori? Com ha anat la lactància?
El meu està en prosició transversa i si no es gira aviat haurà de néixer per cessària i estic una mica amoïnada...
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Panxeta27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 7:11 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Panxeta27 » dv. juny 07, 2013 8:56 am

Cayena, jo no en tinc ni idea... però pel que tinc entes un temps abans de la "data" del part tens hora amb la llevadora que en principi et portarà el dia del part... jo m'estic fent una llista amb tots els dubtes....
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::