clinica del PILAR

Experiències i pors del moment més desitjat.

pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: pitiflautiks » ds. set. 26, 2015 11:26 pm

Star 81 ni idea pero ja ens explicaràs la teva experiència oi? Que vagi molt bé
Avatar de l’usuari
bbya
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: bbya » dj. oct. 01, 2015 10:01 pm

hola!! jo vaig tenir a la Montse de comadrona i la Eva de gine als dos parts. La carme crec q em va visitar d urgencies pero no estic segura!!
Imatge

Imatge
star81
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 6:44 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: star81 » ds. oct. 10, 2015 6:12 pm

Hola!

Doncs vaig tenir la Emma el dia 25 set. a la Clinica del Pilar i tot va anar molt bé! Jo anava programada amb cesarea i la veritat que tant la Dra. Sardà com la Dra. Vila son unes molt bons professionals!! estic molt contenta que m'hagin portat el part elles i a mes la comadrona Carme genial, una gran professional també i el tracte amb la gent. Totes elles del equip de Gineostetrics a Mollet del Valles.

El tracte del personal de la Clínica ha estat bó. Ja se sap que la Clinica ja te uns quants anys (ara estan fent reformes) pero lo principal es el tracte de les persones i tant infermeres com de la nurseria en general bé. Com sempre pot haver alguna persona mes antipatica pero a tot arreu es lo mateix. I el menjar genial!! un catering molt bó!!

salutacionss.
pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: pitiflautiks » dg. oct. 11, 2015 2:39 pm

Gràcies per la info! Alguna referència del Dr ayensa? Merci
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Luthien » dj. gen. 14, 2016 7:35 am

Ja sé el nom de la meva llevadora, Paloma Cristelys... algú en té cap referència? Buscant una mica he vist que en el fil de la Teknon hi apareixia, i no m'ha agradat gaire el que he llegit... Però vaja, potser va ser una mala experiència en concret! Algú l'ha tinguda?
pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: pitiflautiks » dt. feb. 16, 2016 6:32 pm

Hola! Esta una mica abandonat aquest fil? Alguna més q hi hagi anat últimament?
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Luthien » dt. feb. 23, 2016 8:33 am

Demà tinc la visita "turística" a l'hospital. Suposo que podré resoldre els dubtes més bàsics com on he d'anar, com són les sales, etc. Se suposa que en menys de 3 setmanes hi aniré per a tenir l'Arlet! :)
Mpasce
Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 14, 2017 1:04 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Mpasce » dv. abr. 14, 2017 1:12 pm

Hola! Com va anar amb la comadrona Carme Carrera?Algú més ha tingut el part amb ella? M'estic plantejant el part a la clínica El Pilar amb ella i el meu ginecòleg i m'agradaria saber les vostres experiències amb ella.

Merci!!
Amatxu
Entrades: 2
Membre des de: dg. ago. 06, 2017 9:17 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Amatxu » dg. ago. 06, 2017 9:34 am

Buenas! Yo Acabo de tener mi segundo hijo en la Clinica del Pilar, el primero fue en la Maternitat. Me atendio Carme junto con mi ginecologa en una cesarea programada y todo ha ido estupendamente. El personal de planta muu bien tambien.... salvo por el tema de la teta. Yo tenia claro que deseabamos darle teta y como no es mi primera vez tras algun problemilla de agarre la cosa va bien, pero al menos en mi experiencia no brindan ninguna ayuda en este sentido, la postura parece ser, si tu sabes tirar adelante, si no..... quieres un biberon? Todo un cambio para mi respecto del clinic en este sentido.

Ya habia leido comentarios y yo elegi a mi gine y su equipo por encima de ese aspecto... solo fue con el turno de noche igual otros profesionales de la clinica son diferentes. Si la lactancia es una prioidad y vais a parir aqui, os animo a consultar la web del breastfeeding institute del dr. Newman. Esta en ingles pero es la mejor web sobre lactancia que existe (con videos y todo) .... y os aseguro que mi buqueda sobre el tema fue muy muy exhaustiva con mi primer hijo.

Espero resultar de ayuda. Como siempre, la mia es una experiencia subjetiva e individual y no tiene porque ser siempre igual.
Amatxu
Entrades: 2
Membre des de: dg. ago. 06, 2017 9:17 am

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Amatxu » dg. ago. 06, 2017 7:18 pm

Una correccion de mi respuesta anterior, la web que mencionaba es el international breastfeeding center, no institute.

Dejo el enlace.

http://ibconline.ca

Sorry.
mandarina4
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 14, 2018 12:48 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: mandarina4 » dc. feb. 14, 2018 12:53 pm

HOla! Estic embarassada de 31 setmanes i segurament tindré el meu fill a la clinia del Pilar. Algú té referències de la llevadora Llúcia ? Alguna mama que hagi tingut el seu fill/a fa poquet en aquesta clínica pot explicar com li ha anat?

Moltes gràcies.
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Laiavv » dc. març 10, 2021 9:16 pm

Hola noies!
Estic embarassada de 13 setmanes i el meu ginecoleg fa els parts a la clinica del Pilar. He llegit les vostres opinions però voldria saber si algú ha tingut el part recentment allà, hi han hagut canvis? Us hi heu sentit bé? Respecten les vostres desicions?

Moltes gràcies!
sunil808
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 31, 2021 6:50 pm

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: sunil808 » dl. maig 31, 2021 7:27 pm

i think It only took him a moment for the pediatrician to look at him, but when I got to the room from the operating room, after a while I already had him with me and quickly a nurse came to tell me the whole subject of chest ...
tutuappvip.co
routingnumbers.onl
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Caterinamore » dj. des. 29, 2022 7:17 pm

Hola noies,

Avui he descobert que amb la mútua puc anar a visitar-me amb els gines de la clínica del Pilar.
I evidentment també tinc l'opció de tenir el part allà. (El centre el tinc força aprop de casa així que el considero una bona opció per això).

A on anava normalment els gines s'han espatllat molt, o gairebé tots. Sinó ets de risc i veuen que et podran fer cesària no els interesses.

Necessitaria opinions actualitzades de com van els parts a l'Hospital del Pilar.
Els comentaris d'aquest fil comencen al 2010 i no sembla que siguin gaire fans de la LM.

Merci a totes!!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Gustineta » dv. des. 30, 2022 11:12 am

Caterinamore, tinc una amiga que va tenir la primera filla allà (2019) i no va tenir gaire bona experiència. La nena va néixer a les 36 setmanes i, entre d'altres, en un moment donat, no respirava bé i no se'n va adonar ningú tret dels pares. Sort que al final no va passar res.

La segona va tenir-la en un hospital públic (a la Maternitat) i va anar fantàstic.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: clinica del PILAR

EntradaAutor: Caterinamore » ds. des. 31, 2022 11:53 am

Merci Gustineta,

Doncs crec que m'ho miraré bé i potser aniré a parir a una altra banda o potser fins i tot a casa. De moment encara tinc temps.

El que vaig trobar que em va anar molt bé és conèixer per avançat a totes les llevadores de l'hospital. En el meu primer embaràs, al centre n'hi havia 8 i en vaig conèixer 7. Dues d'elles em van dur el part i ja haver-les vistes amb anterioritat em va alleujar bastant. No sé si en una pública també es pot fer això de com a mínim tenir-les vistes o potser n'hi ha tantes que és impossible de conèixer-les a totes.

En fi, a seguir buscant.
Moltes gràcies i bona entrada d'any!!!
\o.o/

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::