CLINICA CORACHAN

Experiències i pors del moment més desitjat.

Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » dj. jul. 20, 2017 6:15 pm

Hola a totes!!!

Al final l'Abril va neixer i no vaig compartir l'experiencia... Tant demanar experiencies i me'n oblido...

Bé al final em van programar una cesarea a la 41+3 perque tenia placenta marginal i la pobre no podia encaixar-se... La veritat es que l'experiencia va ser una mica durilla, pero tot l'equip i l'atencio molt be!

La Dr. Guasch molt amable i preocupada, va venir a veure'ns al box perque estavem en cua que hi havia hagut algunes urgencies. Despres l'Alex em va esperar amb la nena mentre em cosien a reanimacio, la vem tenir tota l'estona amb nosaltres i molt be l'atencio, tant d'infermeres com de la nursery. Vaig tenir bastantes baixades de tensio i venien totes correns a posar-me les cames en alt, alcohol el que calgiues...

En resum una experiencia MOLT BONA a la corachan (ja dic la cesarea un coñazo nivel profesional).

Espero que us serveixi!

Una abrçada!
Imatge
babyjulen
Entrades: 2
Membre des de: ds. des. 09, 2017 11:08 am

EntradaAutor: babyjulen » ds. des. 09, 2017 11:45 am

Holaaaaa

Pujo aquest post perquè totes les mamis que tinguin, hagin tingut o tindran els peques a la Corachan puguem parlar.
En el meu cas es el primer part així que no puc posar referències, ens visitem a un centre ginecològic que el parts son a corachan.

vinga mamis qui mes anira a Corachan?
llunabretona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

EntradaAutor: llunabretona » dg. gen. 14, 2018 10:02 am

Holaaaa

Jo també pariré a la Corachan!! Vem fer la visita de les instal·lacions i en vam sortir molt contents i fa uns dies vaig anar d'urgències i el tracte va ser molt bo! Aviam el dia del part que tal!
Imatge
CRIS Panda
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 25, 2018 11:46 am

EntradaAutor: CRIS Panda » dj. gen. 25, 2018 11:51 am

Buenas,

Estoy valorando donde dar a luz, y de las privadas la corachán hablan bastante bien, en cuanto a parto respetado y mucho de Dra Guasch, pero yo entro en la corachán y ya no sale.

Compartís alguna experiencia y que doctor/a y matrona os llevó.

Muchas gracias.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: