CLINICA CORACHAN

Experiències i pors del moment més desitjat.

CriCri
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. març 13, 2012 3:24 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: CriCri » dj. feb. 06, 2014 9:37 am

Hola!

No escric gaire però aquest fórum m'ha resolt molts dubtes, i avui que puc (ah, la baixa!) puc aportar el meu granet de sorra. Jo vaig parir a la Corachan al setembre 2011 i tot va anar molt bé (va ser induit, semana 41), tinc un record molt maco...tant que en dues setmanes o menys (estic ara de 38!) tornaré a repetir :-)

Jo tb vaig per Sanitas, i li vaig comentar al meu gine el tema que ho estaven derivant tot a la Clinica Cima. Es veu que si, però de moment als parts no afecta pq la Clinica Cima encara no està preparada per parts (están adaptant instal.lacions, fins al juny/juliol no està previst que els facin allà). AIxí que les del primer semestre del 2014 encara podem parir a la Corachan, no ens canviaran de lloc.

Aprofito per recomanar l'equip que porta el meu embaraç (tb soc repetidora amb ells): centre ginecòlogic de sarrià (equip Dr. Amat)...molt propers i respectuosos amb les decisions sobre el part que vols (almenys en el meu cas: he proposat intentar part natural aquest cop i no només m'han animat, sinó que també m'han recomanat tema homeopàtic per ajudar).

Així que sí, animo a parir allà! (Llevadores "xungues" hi ha a tot arreu, però les pots tallar...)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Arigalma » dj. feb. 06, 2014 12:10 pm

Hola noies!
Vaig parir a la Corachan el divendres passat, amb cessària programada d'un dia x l'altre per Dudosa actividad fetal, així k no puc opinar dd part natural.
Jo no he tingut cap problema amb la Clínica, em van donar habitació a una planta diferent de maternitat però vem estar molt a gust. 2 cops al dia ens venien a veure de la nursery, i les infermeres df la planta molt maques la veritat.
Per mi l'experiència ha sigut bastant bona en general.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: damir » dj. feb. 06, 2014 1:07 pm

CriCri ha escrit:Hola!

No escric gaire però aquest fórum m'ha resolt molts dubtes, i avui que puc (ah, la baixa!) puc aportar el meu granet de sorra. Jo vaig parir a la Corachan al setembre 2011 i tot va anar molt bé (va ser induit, semana 41), tinc un record molt maco...tant que en dues setmanes o menys (estic ara de 38!) tornaré a repetir :-)

Jo tb vaig per Sanitas, i li vaig comentar al meu gine el tema que ho estaven derivant tot a la Clinica Cima. Es veu que si, però de moment als parts no afecta pq la Clinica Cima encara no està preparada per parts (están adaptant instal.lacions, fins al juny/juliol no està previst que els facin allà). AIxí que les del primer semestre del 2014 encara podem parir a la Corachan, no ens canviaran de lloc.

Aprofito per recomanar l'equip que porta el meu embaraç (tb soc repetidora amb ells): centre ginecòlogic de sarrià (equip Dr. Amat)...molt propers i respectuosos amb les decisions sobre el part que vols (almenys en el meu cas: he proposat intentar part natural aquest cop i no només m'han animat, sinó que també m'han recomanat tema homeopàtic per ajudar).

Així que sí, animo a parir allà! (Llevadores "xungues" hi ha a tot arreu, però les pots tallar...)


Jo tb em visitava amb aquest equip. No en tinc cap queixa però no em van semblar una bona opció per a fer part natural. De fet amb el meu segon fill vaig dir-los q no pariria amb ells, que anava a parir a la maternitat perquè volia fer part natural i ell em va dir que si volia part natural feia bé de canviar.
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dj. feb. 06, 2014 2:12 pm

Moltíssimes felicitats Arigalma! Espero que et trobis molt bé i molt recuperada ;-)
damir, sembla que les coses mica en mica van canviant oi? Per mi que es veuen que cada cop més les dones "demanem" coses als nostres parts i s'han de posar les piles :ok:
Cricri, que tinguis moltíssima sort! Jo també repetiré al setembre :-)
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
CriCri
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. març 13, 2012 3:24 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: CriCri » dv. feb. 07, 2014 12:12 pm

Hola de nou!

Damir, jo amb el primer part tampoc els hagues plantejat per part natural, però crec que des de fa un any s'han posat molt més "pro" i están afegint serveis que abans no donaven al centre (homeópata, llevadora,....). A mi em va sobtar la resposta pq també esperaba que fossin més reacis, i la veritat és que vaig sortir molt animada...ja veurem en el momento del part que passa (que acabo fent, vaja!).

Brnc81, moltes gràcies! que et vagi molt bé a tu també!
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: feeling » ds. març 01, 2014 9:30 am

Hola,
Algú sap si a la Corachan posen arrecades a les nenes? Com q ara hi ha molts hospitals q no els posen no se si aqui ho fan o no...
DENÍS
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dg. març 02, 2014 8:25 pm

feeling, et faig copy-paste d'una entrada al post que vaig escriure el 07/11/2011, contestant a una noia que també preguntava això:

T'ho pregunten quan fas l'ingrés i et fan firmar un imprés d'autorització. El preu són 50€ i posen elles unes arracades hipoalergèniques, a escollir entre 3 models diferents (al menys a mi): dos daurats i un platejat. Em van recomanar que fins al mes no li treiés i li posés les arracades normals.
Li posen directament al paritori, quan l'estan netejant. Jo no ho vaig veure, però el meu marit m'ha explicat que li fan directament, sense pistola ni res. Posen l'arracada i apreten.


És la meva experiència amb un part a l'Octubre del 2011. ;-)
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: feeling » dl. març 03, 2014 7:05 pm

brnc81 ha escrit:feeling, et faig copy-paste d'una entrada al post que vaig escriure el 07/11/2011, contestant a una noia que també preguntava això:

T'ho pregunten quan fas l'ingrés i et fan firmar un imprés d'autorització. El preu són 50€ i posen elles unes arracades hipoalergèniques, a escollir entre 3 models diferents (al menys a mi): dos daurats i un platejat. Em van recomanar que fins al mes no li treiés i li posés les arracades normals.
Li posen directament al paritori, quan l'estan netejant. Jo no ho vaig veure, però el meu marit m'ha explicat que li fan directament, sense pistola ni res. Posen l'arracada i apreten.


És la meva experiència amb un part a l'Octubre del 2011. ;-)


Gracied per la info
DENÍS
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dl. març 03, 2014 7:42 pm

Per quan et toca feeling?
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: feeling » dt. març 04, 2014 10:17 pm

Em toca pel 8 d'agost amb la caloreta...
DENÍS
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dc. març 05, 2014 11:21 am

Genial! Nosaltres pel 12 de setembre! També caloreta ehhh
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Magar
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:09 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Magar » dt. març 11, 2014 2:00 pm

Hola boniques, a mi tmb em toca a la corachan i llegint-vos li vaig preguntar al meu gine si es veritat lo de la CIMA. M'ho va confirmar pero em va dir que no tenen ni pediatra d'urgencies, ni incubadores, ni urgencies neonatal... clarament em va dir que ja pot dir Sanitas el que vulgui que si ell no veu que tot està bé per parir alla no s'arrisca... em va dir que en principi creo que estarà tot bé per despres de l'estiu... a mi em toca el 3 de juliol així que toca anar amb compte...
Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mariposa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 1:18 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Mariposa » dc. abr. 02, 2014 12:26 pm

Hola,

Jo també vaig amb el Dr. Amat, el meu part a Corachan va ser molt bó, sense episiotomia, el ginecoleg és molt bó. Ara bé, vaig tenir primer una llevadora que...buf, una mica rancia, sort que amb la que vaig fer l'últim tram de dilatació i l'expulsiu va ser una amor, molt divertida i carinoysa. Suposo que bons i mals profesionals hi ha en totes parts...

La part negativa de no demanar part natural és que la dilatació monitoritzada i estirada.... :(
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Magar
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:09 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Magar » dl. abr. 14, 2014 11:07 am

Noies recomaneu visitar la clinica abans del part? q hem de fer?
Imatge Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Arigalma » dt. abr. 15, 2014 9:45 pm

Magar ha escrit:Noies recomaneu visitar la clinica abans del part? q hem de fer?


Hola Magar
La visita que fan no és res de l'altre món però jo vaig preferir fer-la (15-20 minuts aprox) i ara que se suposa que hi ha els nous quiròfans i sales de part potser us ensenyen alguna cosa més.
Abans de parir vaig posar el nom de la persona de contacte, mira les entrades del mes de gener aprox que és quan vaig anar jo per trobar-ho. :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: feeling » dl. maig 26, 2014 5:38 am

Ara no se si vaig explicar això en aquest foro o va ser en un altre... Us explico a veure si em podeu donar un cop d ma...Soc d Sanitas fa anys i em porten a la Corachan. Sembla q mutua i clinica no han arribat a un acord aquest any i la meva gine em va dir q els parts de clients d Sanitas els derivaben a la CIMA. Fins aqui mes o menys be pq m'atendria la meva dra. d la Corachan pero allà a la Cima.Doncs aquesta setmana he rebut una carta d la Corachan on em deien q a partir del1/6 (o sigui ja!!) no em puc ni visitar a la clinica per Sanitas.He trucat a la mutua i em diuen q es correcte, així q ara em trobo a 2 mesos d parir i sembla q sense metge/ hospital pq si!!! Estic molt amoinada... per això m'agradaria q em doneu la vostra opinio d'hospitals privats a Bcn pq estic veient q en uns dies m'haure d buscar la vida... es un pal tenir q fer un canvi aixì a aquestes alçades d l'embaras... Demà tinc visita aixì q parlare amb la clinica a vere q em diuen...Tambe he pensat canviar d mutua, però suposo q totes deuen tenir carencia pels parts... Alguna em pot parlar d DKV?? Ainxxxx estic bastant nerviosa amb aquest tema... Gracies per llegir-me noies
DENÍS
Avatar de l’usuari
lovekyn
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. des. 18, 2013 9:46 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: lovekyn » dl. maig 26, 2014 8:26 am

Hola guapa! Jo abans em visitava a la CIMA pero quan em vaig quedar embarassada el feeling amb el gine no va ser bo i vaig canviar a la Quiron i n'estic encantada (jo tb soc de Sanitas) pero he de dir a favor q les instalacions son genials i amb la resta de personal molt be, de fet en can explicar q la zona nova de parts seria d'ultima generacio i que l'equip medic seria el mateix q a l'hospital de nens...nose si al final es aixi, truca a la CIMA i q et facin un recurregut amb explicacions i demes. Tinc una amiga en la mateixa situacio q tu i es un pal que ara et canviin!! Anims bonica q tot anira be!!!
Pel q fa el canvi de mutua penso q totes tenen carencia aixi q no t'ho recomano.
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14
TE+ 25/02/17 (marxes el 18/03, adeu bb)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dl. maig 26, 2014 2:59 pm

feeling, Dexeus entra a Sanitas, pots mirar-t'ho...
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dv. juny 06, 2014 12:36 pm

Bona tarda,

Alguna té opinions i informació de les classes prepart que es fan a la clínica? La meva dra m'ha donat volant per fer-les, tot i que tampoc no tinc clar que m'entrin per mútua, ella em va dir que truqués per informar-me.
Doncs bé, he trucat i la noia que em va atendre de recepció diu que truqui a les 29 setmanes i llavors em donarà el telèfon de la persona que les porta. Sobre si treballen o no amb la meva mútua (Mapfre) no em va saber dir el què. Tampoc no sé si els pacients de Ginex tenen algun conveni especial amb les prepart de la clínica...
Total, que em trobo en una mica de limbo amb aquest tema. A veure si alguna em pot fer un cop de mà!

Gràcies!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dt. ago. 19, 2014 10:16 am

Bon dia noies! D'aquí no gaire tornaré a repetir experiència a la clínica i m'agradaria tenir opinions de les noves instal·lacions (sobretot de la sala de part natural). Alguna de vosaltres fa poquet que hi ha donat a llum allà? GràcieS! :-()-)
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::