CLINICA CORACHAN

Experiències i pors del moment més desitjat.

Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Arigalma » dv. gen. 17, 2014 8:36 am

Moreneta ha escrit:Ostres Arigalma, què bé, merci x la info! Jo esperaré a principis de febrer x trucar pq ja que faig la visita, la voldria fer amb les obres acabades i veure com ha quedat tota la part nova de maternitat. Quan l'hagis fet ens expliques!


El dilluns us explico! :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dv. gen. 17, 2014 6:11 pm

Moreneta, es pot fer donació pública de sang de cordó. Has d'avisar quan facis l'ingrés i, per si de cas, al paritori.
Nosaltres en vam fer i tot ok, vam haver de recordar-ho al paritori perquè ni se'n recordaven! Parlo de l'any 2011.
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: ELE » dl. gen. 20, 2014 2:40 pm

Molt i molt bé! He tingut les meves 2 filles alli, al 2011 i 2014. Genial les llevadores i en el meu cas venia meu ginecoleg pero potser aixo ho heu de preguntar per estar segures. Per mi aixo era basic despres de tants mesos controlant l embaras...
Cuiden molt la mare a planta i et deixen elsbebes tot el rato, tajuden molt si vols fer lactancia materna.

Repetiria sens dubte
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Arigalma » dl. gen. 20, 2014 3:05 pm

HOla noies
Ja hem fet la visita. La veritat és que a sigut ràpida, uns 15 minutets, esn han explicat per on entrar en funció de l'hora que anem de part (de 8 del matí a 20h de la tarda per la Corachan 2, que és la zona nova, a Admissions, i de 20h a 8h de matí per urgències, que ara és la Corachan 4 crec, tota la zona més nova encara).
Després hem pujat a la planta de maternitat i ens han ensenyat on netegen els bebés i en shan dit que hi ha neonatologia.
Després ens han ensenyat on està la màquina per l'abonament de la tv i el restaurant... res més, no ensenyen sales de dilatació ni res, suposo que al estar al costat dels quiròfans no és zona que es pugui visitar així com així.

Tb ens han dit que en cas de part vaginal es fa el pell a pell amb la mare :ok:
En cas de cessària no ens asseguren que el pare pugui entrar.

Tb he preguntat si tenien pilotes i tal per dilatar i diu que si, però que clar, que potser que estiguin totes ocupaddes, així quesi volem podem portar la nostra pilota.
A la planta de maternitat hi ha aprox 30 habitacions, totes individuals, però si no hi ha lloc et poden enviar a una altra planta, ens ha dit que a la zona nova.

Ah, tb ens han dit que hi ha consignes per deixar les bosses a la planta de maternitat, però jo crec que igualment m'agafaré una bossa petita amb les primeres mudes i deixaré l'altra bossa al cotxe.

Weno, la visita no mata però weno, si la voleu fer, tampoc hi perdeu res...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Moreneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. des. 26, 2012 3:03 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Moreneta » dl. gen. 20, 2014 3:22 pm

Moltes gràcies Arigalma!! potser no t'han ensenyat les sales de dilatació perquè encara estan en un lloc provisional, abans del trasllat definitiu a la zona nova. Això és el que em va dir a mi la cap de llevadores quan vaig trucar la setmana passada, que estaven treballant a paritoris i sales de dilatació provisionals.
Què bé això del pell amb pell, em quedo més tranquil·la sabent que t'ho han dit, jo em faré la longuis i quan hi vagi preguntaré tot una altra vegada, ehehhe! a veure si trec més info i us la passo. A tu quan et toca?

Brnc81 un dubte, tu que has parit allà i la última molt recent: saps si hi ha possibilitats que et posin l'epidural walking? (la que pots caminar amb ella). Si fas donació pública de cordó, el nen està al damunt teu tota l'estona després de néixer? quant triguen a agafar-lo per rentar-lo, vestir-lo i tal?
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Arigalma » dl. gen. 20, 2014 3:52 pm

La meva DPP és 5/2/14... No queda na!!

Bona pregunta lo de la walking peri... tinc el mail de la jefa de comadrones (això si que ens ho han donat per si teniem més preguntes), potser li envio correu i li pregunto.
Alguna cosa més que hi penseu? pk segur que m'he oblidat de fer preguntes importants!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Moreneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. des. 26, 2012 3:03 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Moreneta » dl. gen. 20, 2014 7:23 pm

Arigalma a mi em toca el 21/4/2014. Tu ens ho podràs explicar abans!

Pregunta-li també pel tema "lavativa". Si vens "cagadeta" de casa, te la posen igualment? o és opcional? el rasurat ja em van dir que era opcional, ma mare depila així que portaré la feina feta de casa, perquè jo a hores d'ara ja "no m'hi veig" jajajaja!

No em ve res més al cap: walking i lavativa. A veure si et respon i ens informes.

Ja no et queda res, que vagi molt bé!
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dl. gen. 20, 2014 8:01 pm

Moreneta ha escrit:Arigalma a mi em toca el 21/4/2014. Tu ens ho podràs explicar abans!

Pregunta-li també pel tema "lavativa". Si vens "cagadeta" de casa, te la posen igualment? o és opcional? el rasurat ja em van dir que era opcional, ma mare depila així que portaré la feina feta de casa, perquè jo a hores d'ara ja "no m'hi veig" jajajaja!

No em ve res més al cap: walking i lavativa. A veure si et respon i ens informes.

Ja no et queda res, que vagi molt bé!


Responc dubtes! En la mida del possible...
Donació de cordó, la nena no estava a sobre meu, estava a on li fan les primeres cures, amb son pare i la llevadora.
Pell amb pell, immediat, sortida de dintre meu, amb cordó bategant, mullada, grisa/blava, la llevadora la va posar a sobre meu. El temps, no et sé dir, allà dintre tot té una dimensió diferent...
Rasurat, no em van fer! Anava arregladeta de casa...però tampoc em van fer episio ni punts, suposo que tampoc calia tenir la zona massa polida. Et netegen molt bé amb com una mena de iode abans de l'expulsiu...
Lavativa, no em van posar. En el meu cas no havia fet res des del dia anterior i pensava que la liaria parda. Res, no va passar res. Però si passa tu...és natural. Tampoc no me la van oferir.
Pilota, jo la vaig fer servir! A la sala on estava hi havia la pilota i una dutxeta... ;-)
Epidural, no sé si és la walking, però no et deixen estar dempeus, ni anar a wc ni res (et van sondant cada x temps, jo crec que a mi dos cops, però no notes res). No sents dolors, però notes tot, pressió del cap, i el part en sí...Posen poqueta quantitat, jo l'expulsiu el vaig patir amb dolor, però suposo que ja ho fan bé així perquè apretis bé :P A l'hora de parir (o abans, ja et dic que això del temps allà és relatiu) ja rondava per l'habitació...i cap pipi a cunya!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dl. gen. 20, 2014 8:02 pm

Aneu posant tota la info de la que disposeu que en uns mesos torno a passar per allà <:-< <:-< <:-< :-)(-: :-)(-: :-)(-:
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Arigalma » dt. gen. 21, 2014 11:22 pm

Hola noies

Avui he tingut visita al gine i li he preguntat lo de la walking peri i la lavativa... Ell m'ha dit que no posen la walking peri, que diu que no serveix de gaire (que o no treu el dolor del tot o bé si en posen massa llavors potser que no et puguis mantenir de peu) i que no cal que ens posem res per buidar quan anem de part ni res, que ni em preocupi d'això, no sé si deu ser opinió del meu gine o és lo mismo pa todos...

Hem pujat a maternitat per preguntar on estaven les consignes que ens van dir que hi havia per les bosses i ens han dit que era a la planta baixa de la Corachan 2... així que hem preguntat a admissions i ens han dit que si no les podem deixar a la planta de maternitat pk molesten que ells guarden les bosses a la consigna... lo que no sé què passa si vas a hores en què entres per urgències i no per admissions. Total, que nosaltres hem decidit que deixarem la bossa gran al cotxe i agafarem només una bossa petita amb la primera muda del peque i la meva.

Apa, anem parlant! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dc. gen. 22, 2014 7:50 pm

Arigalma, molts ànims en la recta final !!
Veig al teu tícker que estàs de 38+2, jo amb 38+6 tenia a la meva petita! <:-< <:-<
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Moreneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. des. 26, 2012 3:03 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Moreneta » dc. gen. 22, 2014 8:04 pm

Arigalma gràcies per la informació!! Llavors, si no posen la walking el tema pilotes i tal només el podrem fer servir abans que ens posin l'epidural, després estiradetes al llit i anar fent no? Què bé lo de la lavativa, és una cosa que m'agobiava bastant!

Que et vagi molt i molt bé, ja ens explicaràs com ha anat i què tal la part nova, que la inauguraràs gairebé segur!

Jo si vaig a la visita i m'entero de més coses ja les aniré posant per aquí.

Un petonet marones!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Arigalma » dc. gen. 22, 2014 9:27 pm

brnc81 ha escrit:Arigalma, molts ànims en la recta final !!
Veig al teu tícker que estàs de 38+2, jo amb 38+6 tenia a la meva petita! <:-< <:-<


Gràcies!! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: feeling » dl. gen. 27, 2014 9:35 am

Hola
vinc d visitarme d la Corachan i he flipat amb lo q m'ha dit la meva dra.
Soc d Sanitas i m'ha dit q Sanitas està intentant derivar tots els embaraços d la coeachan a la CIMA.
Diu q stan negocuant però q no m'estranyi si em trobo amb l cas.
Manda huevos!! Jo vui q em portin a la Corachan! no he signat cap acord q digui q la mutua pot decidir on pariré!!! estic indignadisima!!!!
alguna mes sou d Sanitas?? us han dit algo??
DENÍS
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Arigalma » dl. gen. 27, 2014 10:14 am

feeling ha escrit:Hola
vinc d visitarme d la Corachan i he flipat amb lo q m'ha dit la meva dra.
Soc d Sanitas i m'ha dit q Sanitas està intentant derivar tots els embaraços d la coeachan a la CIMA.
Diu q stan negocuant però q no m'estranyi si em trobo amb l cas.
Manda huevos!! Jo vui q em portin a la Corachan! no he signat cap acord q digui q la mutua pot decidir on pariré!!! estic indignadisima!!!!
alguna mes sou d Sanitas?? us han dit algo??


Hola
Jo sóc de Sanitas i no m'han dit res... :ufs: El meu gine no m'ha comentat res... i la setmana passada vaig parlar amb Sanitas i tampoc... espera a veure què passa o truca i pregunta directament i si t'enteres d'algo ho comentes!
De totes maneres ja et dic jo que si em diuen algo a 2 setmanes teòriques de parir vamos, me los cargo!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dl. gen. 27, 2014 5:06 pm

Pel que sé ja no admeten urgències de pediatria de mútua Sanitas pel mateix motiu: volen que la gent vagi a cima, que està "al costat". Em van dir que tampoc no m'extranyés si deixava d'entrar pediatria...
Jo no tinc sanitas, tinc mapfre, però estem mirant de canviar de cara a l'any vinent perquè l'empresa ens l'ofereix amb avantatges fiscals, però quan sents això em fa una ràbia!! Expliqueu com evoluciona el tema...voldran treure tots els pacients de corachan a cima!!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Arès
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 1:57 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Arès » dt. feb. 04, 2014 2:04 pm

Hola!!

Veig que tots el comentaris son bastant antics.. Jo tinc previst tenir la meva filla a la C.Corachan i la veritat que no estic molt conveçuda, no se si no he tingut sort amb el ginecoleg o que, alguna ha tingut el seu fill amb part normal a Corachan? o tot cessàries??

Gracies!
Avatar de l’usuari
Moreneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. des. 26, 2012 3:03 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Moreneta » dc. feb. 05, 2014 7:34 pm

Arès, jo hi pariré a l'abril i de moment confio bastant en la Clínica. Les últimes experiències que conec d'allà són positives i només hi ha una cessària entre totes elles (i era necessària). La llevadora que em fa les classes pre part al meu poble havia treballat molts anys a la Corachan i tinc previst preguntar-li coses. Jo et recomano que parlis amb el teu ginecòleg i pauteu una mica el pla de part, i quan arribis allà elles també et preguntaran, això em va dir la cap de maternitat, que la vaig trucar l'altre dia.
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dc. feb. 05, 2014 8:00 pm

Arès, jo vaig tenir un part vaginal sense episiotomia ni punts a la Corachán. Amb això et vull dir que sí, que atenen parts "normals".
No et veig molt convençuda, quin equip mèdic et porta? Trasllada-hi tots els dubtes que tinguis, és molt molt important la confiança amb qui et porta i el lloc on pareixes!
De totes formes, i sense voler desanimar-te, per norma general a les privades l'índex de cessàries és més elevat que a la pública...diguem-ne que s'ho pensen menys i esperen molt menys també en prendre la decisió.
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Xaina » dj. feb. 06, 2014 9:12 am

Hola,

Jo he tingut els meus dos fills a la Corachan, el primer al setembre de 2010 i el segon el juny 2013.

Dos parts vaginals, el primer "natural" i el segon amb epi, la meva experiencia es molt bona en tots dos casos, tret d'una llevadora bruixa amb el segon...xo per la resta super be!!

Anims i enhorabona
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::