CLINICA CORACHAN

Experiències i pors del moment més desitjat.

Lluna3
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 10:00 pm

Re: CLINICA CORACHAN

ds. abr. 24, 2010 7:05 pm

Hola guapes!!Jo encara no estic embarassada pero tmb m'he apuntat a una mutua i m'he canviat el ginecoleg.La clinica m'ha agradat molt i en tinc bones recomenacions! Ara em portarà en equip de Ginex el doctor Oriol. Algú em pot donar alguna referència?

Gràcies!petons
minerva.77
:: zebra
Ubicació: En la piña debajo del mar
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm

ds. abr. 24, 2010 8:51 pm

Lluna3 a mi em va portar tot l´embaraç el dr. Oriol i també em va assistir al part. Es molt bon professional, a mi em va agradar molt el tracte que ens va donar. Et tranquilitza molt. Jo si tingués altre bebé repetiría amb ell.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Lluna3

dg. abr. 25, 2010 10:10 am

Minerva 77!!ohhh que be que algú l'hagi tingut amb ell!!Em dones moltra tranuilitat. El dia 6 de maig tinc la meva primera visita amb ell, ja t'explicaré!per cert les hab. dsprs del part són individuals no??!!Tu vas tenir part o cesarea?a mi em fa molta por el part i pot ser demanaria ceasia. Sabeu si a aquest clínica són molt reacis a fer cesareas?? Moltes gàcies Minerva!Ara només em falta el bb!! <:-<

Petons
MiMi_M_T
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

dg. abr. 25, 2010 6:29 pm

Bona tarda noies...
Jo de moment tampoc estic embarassada, pero hem visito desde fa 3 mesos a Ginex amb el doctor Jaramillo. Ell m'ha donat medicació per ovular i de moment tot funciona correctament i el tracta del doctor un 10.
Les instal·lacions de la clínica no les he vist, pero del tracta amb Ginex n'estem encantats.
minerva.77
Ubicació: En la piña debajo del mar
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm

dg. abr. 25, 2010 7:29 pm

Lluna3 jo vaig tenir cessàrea, la nena venia de natges i a més tenia bradicardies, va ser programada d´un dia per l´altre per aixó. Sino ell volia esperar fins l´ultim moment que em possés jo de part per si la nena es donava la volta i podia ser natural com voliem. Jo crec que fan cessàries ni es necessari, pero si no ho es penso que no, no sé. Jo tenia por al principi de l´embaraç pero al final volia part natural i no va poder ser...
Ja veuras que el dr. Oriol es molt simpàtic, i t´explica les coses bé. I li agrada fer conya.

Les habitacions son individuals, amb sofà per l´acompanyant. Estan molt bé, ja veuràs.

Mimi pots veure les instalacions, demana-li a alguna infermera. El tracte a Ginex es en general molt bó, l´unica pega es que a vegades hi ha molta gent per visitar-se i s´ha d´esperar més. Per crec que val la pena.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
MiMi_M_T

dl. abr. 26, 2010 4:21 pm

Jajajajaja ****, vaya repaso de equipo jejeje
Jo de momento solo me he visitado con el Dc.Jaramillo y tanto yo como mi marido estamos encantados de su trato, sus explicaciones y de los animos que nos da para conseguir este embarazo.
Lluna3

dl. abr. 26, 2010 7:18 pm

Hola guapas!!Moltes gàcies pet tot!! :love: La veritat es que et quedes més tranquil·la quan mamis com vosaltres expliqueu la vostra experiència i dieu que esteu en bones mans! :ok: :ok:

Gracias **** y MiMi_m_t por vuestras recomenaciones!la verad es que la clinica Corachan (como quiron o teknon) tiene muy buenas referencias en partos i Ginex con embarazos!A mi al principio me dieron hora con el dr. Salamero pero cada dos x tres me cambiavan el día!Hasta que después de la tercera dije que me cambiaran de doctor. Me recomendaron el Dr. Oriol i la primera stm. de mayo tengo mi 1ra vista!!Ja os contaré que tal! :ok:

Gracias!!
nanacu
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. abr. 28, 2010 1:22 pm

dc. abr. 28, 2010 7:00 pm

Hola a todas!!!
Bueno yo ya estoy de 22 semanas y me visito en ginex con el dr. Oriol Roca. La verdad es k m encanta el trato k nos da a mi marido y a mi, siempre esta de buen humor y es muy atento.
**** eres Sonia verda??????? te sigo la pista jejeje
Imatge

Imatge
nanacu
Entrades: 21
Membre des de: dc. abr. 28, 2010 1:22 pm

dj. abr. 29, 2010 9:27 am

pos si wapa me visito en corachan como trabajo aqui pos cualkier cosita me subo en un plis. de momento todo mu bien una barriga mu gorda pero k le vamos a hacer....pos a lo mejor si k coincidimos algun dia aunk yo normalmente voy por las tardes a eso de las 7 k es cnd plego. besos
Imatge

Imatge
monipeny
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:04 pm

dg. maig 02, 2010 8:20 am

Yo espero que todo nos vaya muy en Corachán....una amiga ha tenido los dos niños y está muy contenta....

besossssssss
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

dv. maig 14, 2010 12:42 pm

Hola a totes,
Jo estic de 22 setmanes i em visito a Ginex a la Clínica Corachan.
El meu doctor es el dr. Cusnaider i la veritat es que fins ara n'estic encantada. Es molt clar i ens explica les coses molt bé i fa que portem l'embaràs amb molta normalitat.
És el meu primer embaràs aixi que tampoc puc comparar-ho amb ningú altre.

Aissshhh la veritat es que el tema de parir si que em comença a inquietar. Fins ara no hi pensava gaire però ara a vegades hi sommio i tot....

Algú te alguna experiencia amb aquest Dr?

Salut!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Crispina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dj. set. 06, 2007 10:05 pm

dg. maig 23, 2010 9:48 am

Hola!
Yo tambien he tenido a mi peque en Corachan y me visito en Ginex. El embarazo me lo llevó la Dra Simone que ahora está tambien de maternidad y el parto-cesarea (no queria salir) me lo atendió Jaramillo. Es muy atento y tranquilizador pero, solo visita el lunes y el viernes y, me parece demasiado pocos dias como para llevar un embarazo. Tambien estoy acostumbrada a que Simone parecía que estaba siempre.
Os animo a visitaros allí aunque, esta demasiado masificado y, estando embarazada me parece demasiado pequeña la sala de espera para todo el rato que tienes que pasarte allí.
primavera
:: poltre
Ubicació: Castelldefels
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am

dj. maig 27, 2010 10:29 pm

Bona nit noies!

Avui, després de la meva 1a ECO, la Dra. m'ha confirmat que estic embarassada, d'un, que medeix 8mm, està ben col·locat i que avui estic de 5 setmanes justes. He vist una llentieta i prou.
Com vinc de reproducció assistida m'ha dit que només em farà la segona Eco i després em donarà d'alta perquè em segueixi un ginecòleg.
Jo sóc d'adeslas i m'entra la Corachan. Noies, alguna em recomana algun ginecòleg de la Corachan?
Imatge

Imatge
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

dv. maig 28, 2010 6:22 am

Primavera, ja t'ho he dit a mames de gener, però et torno a recomanar el Dr. Martí!! Jo estic molt contenta, transmet tranquil·litat i confiança, i és molt amable.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
primavera
Ubicació: Castelldefels
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am

dv. maig 28, 2010 7:38 am

Bon dia mamis!!
Què tal esteu avui?
Nurdeu, ****, moltissimes gràcies pel vostre consell, ja m'ho he apuntat :ok:
Imatge

Imatge

dv. maig 28, 2010 4:49 pm

Bones mamis...
jo també hem visito a la Corachán, amb el DC.Jaramillo i un 10. Encara que nomes visiti el dilluns i els divendres, sempre he entrat a l'hora i mai m'he hagut d'esperar mes de 5 minuts. El dia que tingui una urgencia, estare tranquil·la amb qualsevol del seu equip.
Trinity
Contacta:
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm

dg. maig 30, 2010 11:14 am

Nurdeu tambe el tindras a la Corachan? Anem a la par....
ImatgeImatge

ImatgeImatge
nurdeu
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

dg. maig 30, 2010 11:15 am

Sii, el Nil ja va nèixer allà!! N'estic molt contenta!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Trinity
Contacta:
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm

dg. maig 30, 2010 11:20 am

Nosaltres tambe!!! No jo sabía!!! Nosaltres ens visitem al centre ginex sarriá per recomenació.... I estem metacontents!!!

Tenim q parlar.... Vivim al mateix lloc????
ImatgeImatge

ImatgeImatge
L_Estel
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 580
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 2:55 pm

dl. maig 31, 2010 1:30 pm

Aquí una altra que, si tot va bé tindré el peque a la Clínica Corachan! Nurdeu, que potser coincidirem i tot!

Trinity, jo tambe em visito al Centre Ginecològic Sarrià, a més, em sembla que vaig veure a un altre post que et visites amb la Dra. Maqueda? a mí tambe em portarà l'embaràs! de moment només hi havia fet revisions i molt bé, però demà passat tinc la primera visita. Com és en el control de l'embaràs? sol fotre moltes bronques? jeje, és que he sentit moltes històries de gines que són súper durs i de seguida foten bronca i, la veritat és que a mí aquestes coses..., crítiques constructives les que siguin però reprimendes, no sé si deu ser per les hormones però estic més sensible amb aquestes coses i tinc por que sigui una mica així.

Torna a “El part”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::