CLINICA CORACHAN

Experiències i pors del moment més desitjat.

nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: CLINICA CORACHAN

dl. maig 31, 2010 1:33 pm

És veritat Trini, a més som casi casi veïnes!!! Vens a la trobada del SP, oi?? Així ens coneixerem!!

L Estel, t'imagines que coincidim, jajajaja, ja seriem la Mimi, tu i jo, podem fer una festa!!!!!! Jo amb això de les reprimendes tampoc m'hi sento a gust, a més com que jo tinc un sobrepes considerable només necessitaria a algú que m'ho anés recordant cada dos per tres, tinc la sort de que el meu gine amb això no s'hi fica!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
L_Estel
:: cèrvol
Entrades: 580
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 2:55 pm

dl. maig 31, 2010 1:42 pm

Jaja, Nurdeu diga'm el nom del teu ginecòleg per si de cas! em sona que vas comentar que és de Ginex?
nurdeu

dl. maig 31, 2010 1:43 pm

Si, és el Dr. Martí de Ginex, visita a la mateixa Corachán.
Trinity
:: zebra
Contacta:
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm

dl. maig 31, 2010 1:58 pm

L´Estel si em visita la Dra. Maqueda i et puc dir que es joveneta i superdolça... veurás que et farà viure l´embaraç com una etapa bonica, sense impediments, i disfrutant...

No sol posar impediments ni en el menjar... a no ser que t´engreixis massa, que potser et llegirà la cartilla...

Jo estic encantada... a mi em portava una altre ginecologa de la teckon i a l´hora de l´embaraç em va demanar 1500€ apart... l ameva companya que li va passar el mateix em va recomanar l´Alicia... vaig sortir d´allì en un nuvol... es encantadora!

Nurdeu!!!!!! Anire a la trobada, si csoc capaç d´imprimir les entradas que sempre em donen error!!!!!!!! Vivim al costat,oi???????
ImatgeImatge

ImatgeImatge
L_Estel

dl. maig 31, 2010 2:10 pm

Moltes gràcies Trinity!!! ja la conec de les revisions i és súper maca però clar, no és el mateix una revisió que tot el control d'un embaràs, per això ho preguntava, jeje. Gràcies de nou, de veritat!
nurdeu

dl. maig 31, 2010 9:06 pm

Si Trini, em sembla que si. Jo visc al costat de creu coberta a l'alçada del mercat, i tu?
Trinity
Contacta:

dl. maig 31, 2010 11:39 pm

Coi, ho vam parlar! Ara ho recordó! I com q no he. Quedat encara?
ImatgeImatge

ImatgeImatge
nurdeu

dt. juny 01, 2010 7:00 am

Jajajaja, coses que passen... La veritat és que fins d'aquí a un mes poc temps tinc!! Tot i així quan passejo per carrer de Sants vaig mirant a veure si veig l'Unai, jajajaja
Mª José
Entrades: 1131
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 9:37 am

dj. juny 03, 2010 3:16 pm

Guaita-las elles!!! Parlant de la Dra. Maqueda i sense dir-me res!!! :-D :-D :-D :-D Com la Trini, un 10 per ella!!! És una professional dels peus al cap, molt involucrada al seu treball i un encant de dona!!!

Ara em porta el meu segon embaraç i estic molt contenta, ja ho va fer amb el meu primer i sols puc parlar meravelles d´ella. L´Adrián va ser prematur a la setmana 34 per rotura prematura de les membranes de la placenta i en van ingresar a la Corachan a la setmana 32 i us puc dir que dia sí dia també la Dra. Maqueda anava a visitarme, inclús els diumenges i aixó no ho fa qualsevol metge.

A veure si ens trobem algún dia per la consulta!!! :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

dl. juny 07, 2010 9:57 am

Bon dia noies!
tinc una pregunta per les que us visiteu a Ginex... us han controlat el pes, la pressió i aquestes coses que normalment fa la lllevadora? o heu hagut de buscar una llevadora fora de Ginex? es que a mi en la primera visita no hem va fer res de tot aixo. Us han fet també el carnet d'embarassada que fan a la SS?
No se si trucar i demanar-ho.
L_Estel

dl. juny 07, 2010 10:55 am

Trinity i MªJose, només us volia dir que ja vaig tenir la 1ª visita de control de l'embaràs amb la Dra.Maqueda i en vam sortir molt contents! :ok: Inspira molta confiança i dolçor, jeje.

Doncs a veure si ens veiem per la consulta!
Trinity
Contacta:

dl. juny 07, 2010 12:07 pm

Comó me alegro Estel. Ya veras q es un sol!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Mª José

dc. juny 09, 2010 8:24 pm

L´Estel m´alegro moltíssim!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nurdeu

dc. juny 09, 2010 8:28 pm

Mimi, normalment a la primera visita no fan res de tot això, perque com que estàs de tan poc poden passar mil coses. Normalment ho fan a partir de les 8 setmanes.
Topito
:: peixet
:: peixet
Ubicació: U.K
Entrades: 264
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 4:25 pm

dv. juny 25, 2010 12:12 pm

Ja veig que poseu a la Corachan molt be' noies. A mi em queden unes setmanetes pero tambe' tinc previst parir alla'.
Tothom m'en ha parlat molt be!
La clinica la conec perque els meus pares es van operar tots dos alla i el servei es excepcional! A veure si pel tema part es el mateix!
Jo em visito per Agrupacio' Mutua pero les classes pre-part les fare' alla d'aqui a 2 setmanes.... La noia que les organitza es molt maca. Es diu Aurora. Alguna de vosaltres ha fet les classes pre-part alla'?
Ayrs
Ubicació: Molins de Rei
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm

dv. juny 25, 2010 12:42 pm

Noies, oju amb la lactància. Tinc dues amigues que van parir fa una setmana allà, i una no li va donar el pit osigui que tampoc li va fer gaire, però l'altra, va demanar que li volia donar el pit, no li donessin ni biberons ni xumets al nen i la llevadora li va preguntar: per què? :ufs:
A més, "et possen el nadó al pit", quan haurien de tenir les mans a l'esquena i animar a les mares al pell amb pell i a que el nadó s'enganxi sol, que es la millor manera d'iniciar la lactancia. això ja es potser ser una mica quisquillós, però vaja, que aneu ben informades i feu les coses a la vostra manera perque no tenen una política massa actualitzada.

Han millorat en que passa el pediatra a la habitació (almenys a la meva amiga li va venir quan jo hi era).

L'altra amiga va parir per cessària i es van endur al nadó al niu tot i que el pare hi era a la habitació i podien haver estat pell amb pell perfectament. Jo em penso que si ho demaneu es probable que ho acceptin (tot i que de fet es dret del nadó estar amb el seu pare si no pot estar amb la mare, els hi agradi o no, sempre que no hi hagi un motiu de pes per a la separació).
Aquesta amiga s'hi va estar una hora a observació, però em sona que hi ha gent que en molt menys va a la habitació. Potser això ja ho heu comentat, però son coses a tenir en compte que poden millorar l'experiencia sense canviar de centre per parir.
ImatgeImatge
Imatge
monipeny
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:04 pm

dv. juny 25, 2010 1:23 pm

Topito ha escrit:Ja veig que poseu a la Corachan molt be' noies. A mi em queden unes setmanetes pero tambe' tinc previst parir alla'.
Tothom m'en ha parlat molt be!
La clinica la conec perque els meus pares es van operar tots dos alla i el servei es excepcional! A veure si pel tema part es el mateix!
Jo em visito per Agrupacio' Mutua pero les classes pre-part les fare' alla d'aqui a 2 setmanes.... La noia que les organitza es molt maca. Es diu Aurora. Alguna de vosaltres ha fet les classes pre-part alla'?

No sabia que a la Clínica també feien classes de preparació al part....jo les he fet en un altre lloc però clar així no conec a les comadrones de Corachan, com ho has gestionat tú ?

petons
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
Mª José

dg. juny 27, 2010 3:01 pm

Ayrs, no sé molt bé que va passar amb la teva amiga però en el meu cas, el meu nen va ser prematur, va nèixer a les 34 setmanes i jo volia lactància materna. Els 2-3 primers dies degut a la cessàrea li van tenir que donar lactància artificial, a més estava ingresat a neonatos però en quan em va pujar la llet en van ajudar en tot el necessari i en van donar molt suport totes les infermeres, moltes vegades en venia avall perquè el petit no succionava i em rebutgava però elles en deien que tranquil.la, que ho sigués intentat, que encara era massa petit però que ho acabariem aconseguint i així va ser, li he donat el pit fins als 10 mesos.

Jo tan sols puc parlar meravelles, repeteixo, per la ajuda i suport que en vam donar. :ok:

Topito, les classes pre-part a la Corachan un 10!!! Les llevadores son un sol. :***:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Ayrs
Ubicació: Molins de Rei
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm

dg. juny 27, 2010 10:50 pm

Pues me'n alegro molt, sera que les meves amigues van tenir mala sort. De fet jo hi vaig parir i no em vaig deixar aconsellar gaire, vaig preferir ocupar-me jo sola i sense ajuda de la lactància i la veritat em va anar molt bé, però tot i així no vaig rebre cap mal suggeriment i en aquest sentit no vaig tenir queixa. I en anar fa poc em vaig sorprende dels comentaris que els hi havien fet, em van semblar que havien anat a pitjor!!
Potser mira, van coincidir amb les "menys posades" en el tema...
ImatgeImatge
Imatge
Trinity
Contacta:

dl. juny 28, 2010 10:55 am

Jo com la Mjose un 10 a les clases prepart i lactancia! Fan una clase tota sencera amb videos, power point,amb una noia sobre lactancia materna.
A mes el meu nen va neixer grandot i em vam dñar suplement )nomes el vaig fer servir 2 copp) i em van dir q no li poses la tetina q li enganxes al pit i m'anesi tirant llet sobre el pit.
Tambe tinc 2 amigues q vam plorar una miqueta q el nen tenia gana,i al final les enfermeres van cedír... Encara q fan avui dia lactancia materna exclusiva!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Torna a “El part”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: