CLINICA CORACHAN

Experiències i pors del moment més desitjat.

MiMi_M_T
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: CLINICA CORACHAN

dl. juny 28, 2010 11:12 am

Eii! a mi també m'interessen les classes de pre-part a la Corachan ! Algú pot donar mes informació? com us vau apuntar? on vau haber de trucar? i aquestes cosetes.
Mª José
:: zebra
Entrades: 1131
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 9:37 am

dl. juny 28, 2010 1:21 pm

Les que esteu interessades en les classes pre-part a la Corachan heu de trucar a la clínica per informar-vos, a la web surten els telèfons i la persona responsable:

Sra. Aurora Montero, és la llevadora-jefe i porta el tema de les classes.

http://www.corachan.com/es/page.asp?id=77

Responsable: Sra. Aurora Montero Gelis
Contactar: 93 254 58 00 - 670 981 860

Recordo que té un horari per trucar-la al mòvil però ara no ho recordo molt bé... era pels matins a partir de les 10 o cosa així, si primer truqueu a la clínica ja us ho diran.

Si no us entren les classes per la vostra mutua sempre podeu pagar les classes de manera privada.

:-()-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Xaina
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

dt. juny 29, 2010 12:07 pm

Hola noies,
Tinc una consulta: jo també estic a la corachan i m'entren les classes de prepart per la mutua.
El meu problema es que el meu xicot treballa en jornada partida i es gairebé impossible que pugui assistir-hi en horari "normal".
Alguna sap d'algun lloc que en fagin els dissabtes?

Moltes gracies
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Mª José
Entrades: 1131
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 9:37 am

dt. juny 29, 2010 1:09 pm

Xaina, no fa falta que el teu xicot hi sigui a les classes de la Corachan perquè tan sols hi van una sola vegada els homes i que serà el dia que us ensenyin, com una petita excursió, la planta de maternitat: la nursery, neonatos, la sala de resgistres, el paritori... etc.

Però per al dia a dia de les classes no fa falta que hi vagin.

Les classes consten de dues parts:

- La 1ª hora les mamis fan una mena de gimnàsia molt pasiva i relaxant, us ensenyan a respirar i quan ja quasi s´està apunt de arrivar a les 40 setmanes us ensenyen els "pujos".

- I la 2ª hora és de teòrica i es parla sobre l´embaraç, el part, la lactància, les primeres cures del nadó... i sobre tot de moltes dubtes, pors, etc, que poden surgir.

Si no t´ha quedat clara alguna cosa, m´ho dius!!! :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Xaina

dt. juny 29, 2010 4:29 pm

Hola,

Moltissimes gracies per la info.
Ja he parlat amb l'Aurora i hauria de començar d'aquí a dues setmanes.
El que passa es que això de que la meva parella no assisteixi al curs, no m'agrada gaire.
Crec que seria important compartir les coses com les cures, la lactancia etc ... .
No ho se, la veritat es que si trobo algún lloc on hi poguem anar tots dos, ho farem així.
Salut!
monipeny
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:04 pm

dc. juny 30, 2010 6:27 am

De quantes setmanes estàveu quan vau començar les classes a la Corachan ?

petons
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
Xaina

dc. juny 30, 2010 10:30 am

Hola,

A la Corachan es comencen de la 30-31 setmanes.
Jo encara busco alternatives per anar-hi amb la parella.
La veritat es que fins ara he estat molt contenta amb la Corachan pero això del curs pre part no ho entenc.
He trucat i m'ha dit taxativament que la parella NO HI POT ANAR...
Jo vull que el meu fill tingui pare i mare per igual, amb la qual cosa entenc que es igual d'important per tots dos aprendre coses sobre el part, les cures, la lactancia etc.. .
Em sembla molt sexista aquesta actitut!!!!
Imatge
monipeny
Entrades: 435
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:04 pm

dc. juny 30, 2010 8:36 pm

Doncs ja vaig una mica tard....
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
Takita
:: dinosaure
Ubicació: L'Anoia
Entrades: 5342
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am

ds. jul. 03, 2010 12:28 am

Ayrs ha escrit:Noies, oju amb la lactància. Tinc dues amigues que van parir fa una setmana allà, i una no li va donar el pit osigui que tampoc li va fer gaire, però l'altra, va demanar que li volia donar el pit, no li donessin ni biberons ni xumets al nen i la llevadora li va preguntar: per què? :ufs:
A més, "et possen el nadó al pit", quan haurien de tenir les mans a l'esquena i animar a les mares al pell amb pell i a que el nadó s'enganxi sol, que es la millor manera d'iniciar la lactancia. això ja es potser ser una mica quisquillós, però vaja, que aneu ben informades i feu les coses a la vostra manera perque no tenen una política massa actualitzada.

Han millorat en que passa el pediatra a la habitació (almenys a la meva amiga li va venir quan jo hi era).

L'altra amiga va parir per cessària i es van endur al nadó al niu tot i que el pare hi era a la habitació i podien haver estat pell amb pell perfectament. Jo em penso que si ho demaneu es probable que ho acceptin (tot i que de fet es dret del nadó estar amb el seu pare si no pot estar amb la mare, els hi agradi o no, sempre que no hi hagi un motiu de pes per a la separació).
Aquesta amiga s'hi va estar una hora a observació, però em sona que hi ha gent que en molt menys va a la habitació. Potser això ja ho heu comentat, però son coses a tenir en compte que poden millorar l'experiencia sense canviar de centre per parir.

Suposo que no van tenir sort amb la llevadora o amb les noies de Planta, per què jo vaig tindre allà el nen per cesària i, primer, a la Sala de Parts, em van preguntar si volia LM o LA, i al dir que volia LM, tot van ser facilitats, la veritat, i el Pediatra va passar per l'habitació 3 dies dels 6 que hi vaig ser. En qualsevol cas, si haguéssin fet alguna cosa que no m'estava bé, els hi hagués dit o si hagués necessitat que el Pediatra passés alguna vegada més, també.
Xaina

dl. jul. 05, 2010 10:05 am

Per a les que ja hagueu parit a la corachan...
La vostra parella va estar tota l'estona amb vosaltres? Des del primer moment fins l'últim?
Gracies noies
nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

dl. jul. 05, 2010 11:12 am

Xaina, en el meu cas va estar tota l'estona menys quan em van portar a quiròfan per fer-me la cessària.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Takita
:: dinosaure
Ubicació: L'Anoia
Entrades: 5342
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am

dc. jul. 07, 2010 8:36 pm

Xaina, el meu cas va ser igual al de la Nurdeu, els únics moments que no va poder estar amb mi va ser quan vaig estar a quirófan.
Eimy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

dl. jul. 12, 2010 5:44 pm

El meu home sí va estar amb mi tota l'estona, va ser part vaginal-instrumentat. La llevadora que em va assistir va ser l'Elena i n'estic molt i molt contenta. A més de totes les infermeres i el personal molt bé. No tenim cap queixa. Pensem que és una clínica molt bona amb un servei 10. :ok:
Imatge
Imatge
desig
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 1:18 pm

dt. jul. 13, 2010 9:20 am

Hola noies!!!!

Jo també vaig parir a la Corachan, al febrer. La veritat és que només tinc bones paraules. Tot va anar súper bé. Vaig tenir un part vaginal sense episiotomia, el meu home va estar tot l'estona amb mi menys amb l'epidural (x cert l'anestesista que em va tocar :ufs:) la llevadora genial i el meu metge un 10.Em van ajudar molt amb la lactància materna, venen a l'habitació tantes vegades com calgui, ara bé, haig de dir que el tema postura no el miren gaire i és molt important a mi se'm va fer una petita clivella, menys mal que tinc una campiona que ella sola va corregir la postura i en un sol dia la tenia curada.

Molta sort!
Xaina

dc. jul. 14, 2010 10:54 am

Gracies per les vostres experiencies.
La veritat es que jo estic de 31 setmanes i sempre he estat molt contenta amb la clínica Corachan.
El que passa es que amb aixo del curs prepart que no m'hi deixen anar amb la meva parella m'he espantat una mica.

Ara estic fent els cursos a gineclinic i la veritat es que estan super bé. L'hora de preparació física es només per les noies i l'hora de la xerrada es per a tots i totes.

Us la recomano!!!

Bé gracies i ànims amb la caloreta!!!
Imatge
MiMi_M_T
Entrades: 954
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

dj. ago. 12, 2010 12:15 pm

Avui he trucat a la meva mutua per sapiguer si les clases de pre-part les podia fer a la Corachán i m'ha dit que no hem quedaven cobertes, i us volia demanar si algú ha fet les clases alla pagant. Es a dir, quin cost tenen?
Aix...ara estic una mica desilusionada perque jo les vull fer a la Corachán !!
MARTETUS
Entrades: 362
Membre des de: dl. juny 07, 2010 9:19 pm

dl. ago. 16, 2010 10:37 pm

Només entro per donar-vos les gràcies per tots els comentaris, ja que jo he de parir a la Corachan a principis de novembre i volia saber que tal.
Pel que diueu entenc que tot bé, jo vull fer lactància materna i m'ha agradat molt saber que allà li donen tanta importancia.
De fet per la meva mútua m'entrava qualssevol clínica (excepte l'Hospital de Barcelona que només entra per Assistència) però el meu ginecòleg de sempre atén els parts a la Corachan i per tant no ho vaig triar simplement he de parir allà si vull que m'atengui ell el part,.
Imatge
-Alba-
Ubicació: Mataró
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am

dc. ago. 18, 2010 10:02 am

bon dia guapes!

ahir vaig tenir la eco del primer trimestre al ginecoleg on vaig i em va comentar que ara porten els parts a la Corachan. Abans ho portaven al Remei i a mi no m'agradava gens així que tenia bastant clar que a l'hora del part aniria a l'Hospital de Mataró que tot i que es de la Seguretat Social tinc molt bones referencies.

Ara amb la noticia del part a la Corachan voldria saber quins serveis tenen allà, he mirat per la pàgina web pero no ho he trovat. Voldria saber tema de la UCI neonatal, banc de sang... etc..
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
feeling
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

ds. ago. 21, 2010 8:26 am

Hola,
¿Alguien tiene referencias de alguno de estos médicos? Estoy eligiendo médico para el embarazo y el parto en la Corachan y tengo dudas:

- Miguel Borrás Verdera
- Dolores Gomez Roig
- Gloria Borrás Boneu
- Ramón Casanelles Salvans
- Jose Mª Campos Almeda
- Mª Jesús Cornellana Puigarnau

Muchas gracias!!
Salu2
DENÍS
Trinity
Contacta:
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm

dg. ago. 22, 2010 7:54 pm

-Alba- ha escrit:bon dia guapes!

ahir vaig tenir la eco del primer trimestre al ginecoleg on vaig i em va comentar que ara porten els parts a la Corachan. Abans ho portaven al Remei i a mi no m'agradava gens així que tenia bastant clar que a l'hora del part aniria a l'Hospital de Mataró que tot i que es de la Seguretat Social tinc molt bones referencies.

Ara amb la noticia del part a la Corachan voldria saber quins serveis tenen allà, he mirat per la pàgina web pero no ho he trovat. Voldria saber tema de la UCI neonatal, banc de sang... etc..

Alba parla amb Mº José que va tindre l´Adrià amb 34 setmanes i et podrà explicar la seva experiència a neonats!!!!!!!! Jo sé q va anar tot genial.... estan ben preparats!!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Torna a “El part”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: