CLINICA CORACHAN

Experiències i pors del moment més desitjat.

Trinity
:: zebra
Contacta:
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm

Re: CLINICA CORACHAN

dg. ago. 22, 2010 7:55 pm

feeling ha escrit:Hola,
¿Alguien tiene referencias de alguno de estos médicos? Estoy eligiendo médico para el embarazo y el parto en la Corachan y tengo dudas:

- Miguel Borrás Verdera
- Dolores Gomez Roig
- Gloria Borrás Boneu
- Ramón Casanelles Salvans
- Jose Mª Campos Almeda
- Mª Jesús Cornellana Puigarnau

Muchas gracias!!
Salu2

sento no poder ajudar-te però no en coneixo a cap
ImatgeImatge

ImatgeImatge
davimon
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 10:42 am

dj. ago. 26, 2010 9:47 pm

Hola noies! Com va tot?
Soc nova per aquí, i acavo de veure aquest foro... jo també tindrè el nen a la Corachan. Vaig per mutua, em porta la dra. Marisa P. de Ciriza, té consulta a Barcelona i assisteix als parts a la Corachan.
Estic embarassada de 15 setmanes, i potser falta una mica, però he llegit els vostres missatges i demà mirarè el tema de les classes de preparació al part, ja que crec que m'entren per la mutua, però ho vull confirmar..
Vaig a sopar i demà, en quan tingui un foradet, em possarè al dia llegint els vostres missatges.

petons marones!!
Mª José
Entrades: 1131
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 9:37 am

dg. ago. 29, 2010 2:35 pm

-Alba- ha escrit:bon dia guapes!

ahir vaig tenir la eco del primer trimestre al ginecoleg on vaig i em va comentar que ara porten els parts a la Corachan. Abans ho portaven al Remei i a mi no m'agradava gens així que tenia bastant clar que a l'hora del part aniria a l'Hospital de Mataró que tot i que es de la Seguretat Social tinc molt bones referencies.

Ara amb la noticia del part a la Corachan voldria saber quins serveis tenen allà, he mirat per la pàgina web pero no ho he trovat. Voldria saber tema de la UCI neonatal, banc de sang... etc..

Hola Alba!!!

No et preocupis que a la Corachan hi tenen neonats i estàn molt preparats, el meu nen va ser a la incubadora 8 dies i li dóno un 20 a totes les infermeres i pediatres que ens van ajudar i atendre al nostre petit.

Tindria al meu nen 1000 vegades a aquesta clínica!!!

Fes-li una ullada a la pàg. que et deixo:

NEONATOS Y PEDIATRÍA: http://www.corachan.com/es/page.asp?id=75

SALA DE PARTOS: http://www.corachan.com/es/page.asp?id=76

MATERNIDAD: http://www.corachan.com/es/page.asp?id=77

ÁREA ASISTENCIAL GRAL.: http://www.corachan.com/es/page.asp?id=56

:ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

dg. ago. 29, 2010 4:28 pm

Chicas,
Tengo una amiga que me ha comentado que la clínica Corachan es bastante "vieja" en lo que a instalaciones se refiere.
Realmente mientras tenga un buen equipo médico a mí me da igual, pero me pica lo curiosidad (hasta dentro de 3 semanas no voy a la 1ª visita)
Las que os visitais allí ¿como es realmente el centro? ¿Y sabeis como son las habitaciones de maternidad?

Gracias!!!
Salu2
DENÍS
Trinity
Contacta:
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm

dg. ago. 29, 2010 4:46 pm

Féeling maternidad esta en la parte nueva de la clínica
ImatgeImatge

ImatgeImatge
minerva.77
Ubicació: En la piña debajo del mar
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm

dg. ago. 29, 2010 7:40 pm

Feeling jo també vaig parir a la Corachán, i vaig quedar molt contenta. A mi em va tocar una habitació antiga, em sembla que les están renovant, perque havia una part de habitacions noves. La meva ja et dic, era antiga, pero igualment vam estar molt agust. El meu marit va dormir amb nosaltres totes les nits, que van ser 4 i va dormir bé. Tenen un sofà cama, cada dia el fan i el desfàn les noies de la clínica. L´unica cosa que es notaba molt antiga era el bany, sobretot la dutxa, pero com que tot era molt net, que es lo més important, jo estaba molt bé.
Jo em visitaba a Ginex i les instalacions també estàn molt bé. Em feien allà sempre les ecos i les monitoritzacions.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

dl. ago. 30, 2010 1:01 am

feeling ha escrit:Chicas,
Tengo una amiga que me ha comentado que la clínica Corachan es bastante "vieja" en lo que a instalaciones se refiere.
Realmente mientras tenga un buen equipo médico a mí me da igual, pero me pica lo curiosidad (hasta dentro de 3 semanas no voy a la 1ª visita)
Las que os visitais allí ¿como es realmente el centro? ¿Y sabeis como son las habitaciones de maternidad?

Gracias!!!
Salu2

Es bastante vieja pero en general esta bien, lo unico que me molesto mucho fue la camilla donde me pusieron los monitores que estaba rota!, habian puesto una madera en la parte de la espalda porque habia un agujero y me deje allí los riñones!! Me toco parir un dia que el hospital estaba saturado, pero el resto estaba bien. :ok:
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Ubicació: Mataró
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am

dj. set. 02, 2010 1:27 pm

Mª José ha escrit:
-Alba- ha escrit:bon dia guapes!

ahir vaig tenir la eco del primer trimestre al ginecoleg on vaig i em va comentar que ara porten els parts a la Corachan. Abans ho portaven al Remei i a mi no m'agradava gens així que tenia bastant clar que a l'hora del part aniria a l'Hospital de Mataró que tot i que es de la Seguretat Social tinc molt bones referencies.

Ara amb la noticia del part a la Corachan voldria saber quins serveis tenen allà, he mirat per la pàgina web pero no ho he trovat. Voldria saber tema de la UCI neonatal, banc de sang... etc..

Hola Alba!!!

No et preocupis que a la Corachan hi tenen neonats i estàn molt preparats, el meu nen va ser a la incubadora 8 dies i li dóno un 20 a totes les infermeres i pediatres que ens van ajudar i atendre al nostre petit.

Tindria al meu nen 1000 vegades a aquesta clínica!!!

Fes-li una ullada a la pàg. que et deixo:

NEONATOS Y PEDIATRÍA: http://www.corachan.com/es/page.asp?id=75

SALA DE PARTOS: http://www.corachan.com/es/page.asp?id=76

MATERNIDAD: http://www.corachan.com/es/page.asp?id=77

ÁREA ASISTENCIAL GRAL.: http://www.corachan.com/es/page.asp?id=56

:ok:

gràcies moltes gràcies!!! ara miraré totes les pàgines aquestes!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
Mª José

dj. set. 02, 2010 2:53 pm

Espero haver-te ajuda´t!!! :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
xaan
Entrades: 59
Membre des de: dv. set. 10, 2010 7:24 am

dv. set. 10, 2010 7:41 am

Hola a totes!
Sóc nova aquí i m´he decidit a escriure perque, suposo que com totes, tinc molts dubtes i pors al voltant de l´embaràs i el part.
A mi em porten a la Corachan (Dr. Carreras, de l´equip del Dr. Amat) i la veritat és que estic contenta....el dr. té un tracte molt correcte, és jove, agradable i sempre està disposat a ajudar-nos en tot!I, de moment, tot està sortint súper bé! Estic de quasi 20 setmanes i pariré allà.
Pel que fa a les classes pre part, és cert que no hi poden anar els pares????
Respecte al part us volia preguntar un parell de cosetes.....A mi m´agradaria que fos un part vaginal (sempre que no hi hagi complicacions, és clar)....són molt de cesàries o només les fan si són estrictament necessàries??
I pel que respecta al nen quan neix.....te´l donen immediatament a tu o se´l emporten??És que a mi m´agradaria que me´l posessin a sobre des del principi o si més no que li deixin al pare.
Uff....és que tinc tantes preguntes??
Moltes gràcies!!
Eimy
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

dv. set. 10, 2010 8:12 am

Hola xaan!
no et preocupis gens pel moment del part! jo he parit a la Corachan i només tinc bones paraules. El meu va ser un part induït perquè la nena no volia sortir i si no arriba a ser per la paciència de la llevadora i l'equip que em va atendre hagués acabat amb cesarea, pq em va costar molt de dilatar. AL moment de nèixer me la van posar immediatament a sobre i vaig sortir del paritori amb la nena al meu damunt fins a l'habitació. El meu home va poder estar amb mi tota l'estona.
Ja veuràs que bé anirà! :ok:
Imatge
Imatge
xaan

dv. set. 10, 2010 8:22 am

Moltes gràcies Eimy per les teves paraules! :ok:
La veritat és que, com ha deu ser obvi, sóc primerenca i estic carregada de dubtes i incerteses (tot i que, de moment, totes les proves han sortit súper bé i em trobo força bé!).
Jo vaig decidir-me per la Corachan perque la meva gine de tota la vida em visitava allà....la llàstima és que ella va deixar de fer parts i per tant vaig haver de canviar d´equip (però me´l va recomanar ella mateixa, i m´inspira molta confiança).
Eimy, quan vas parir??Qui et portava??
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

dv. set. 10, 2010 12:27 pm

Xaan!! A mi també em porta el dr. Carreras. De fet vaig començar amb la Dra Mora, però ella va tenir un crio al mes de juliol i ara em porta el Carreras. Jo estic ara de 35 setmanes i el vaig conèixer a la darrera visita, ara fa un mes. Vaig estar parlant amb ell del pla del part que volem portar a terme i em va semblar molt raonable. O sigui que et recomano que parlis amb ell temes del moment del part perquè és força receptiu i si una cosa no la veu clara, t'ho diu i t'explica perquè. Et poso un exemple. Jo vaig posar al pla de part que no volia que em posés la via immediatament, més que res per comoditat. Una via és una mica molesta si no la necessites i a mi m'amoïna molt el tema que m'estiguin emprenyant en el moment del part. Quan ho vaig comentar amb ell em va dir que no, que la via me la posava quan entrés perquè si hi havia una complicació que ens venia a tots de dos minuts, no podia estar perdent 10 en buscar-me una vena per punxar-me. Em va semblar raonable i ho hem tret del pla de part. Per la resta, em va semblar que el que vol és que estiguis el més còmode possible perquè és millor per a tot el procés del part, per tu, el vostre fillet o filleta i pel personal que t'ha de portar.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Eimy
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

dl. set. 13, 2010 10:08 am

xaan ha escrit:Moltes gràcies Eimy per les teves paraules! :ok:
La veritat és que, com ha deu ser obvi, sóc primerenca i estic carregada de dubtes i incerteses (tot i que, de moment, totes les proves han sortit súper bé i em trobo força bé!).
Jo vaig decidir-me per la Corachan perque la meva gine de tota la vida em visitava allà....la llàstima és que ella va deixar de fer parts i per tant vaig haver de canviar d´equip (però me´l va recomanar ella mateixa, i m´inspira molta confiança).
Eimy, quan vas parir??Qui et portava??

doncs jo vaig parir al març, l'Ariadna ja té 6 mesos! i el meu gine és de l'institut Marqués, però atenen parts a la Corachan. La llevadora va ser l'Elena i només tinc bones paraules per ella :ok:
Imatge
Imatge
xaan

dl. set. 13, 2010 10:52 am

Silvia, així que a tu també et portarà ara el Dr. Carreras??Així ja m´aniràs explicant què tal va tot amb ell.
Jo tinc visita avui per entregar-li els resultats de la eco morfològica que em vaig fer el divendres passat.....és un nen i tot està molt bé! :ok:
Ara el que em preocupa una mica és que al cultiu d´orina que m´he fet ha sortit una cosa una mica alterada i m´ho he de repetir.....espero que no sigui res perque no tinc ganes d´haver-me de prendre antibiòtics!
Algú de vosaltres ha tingut infecció d´orina durant l´embaràs? Jo la veritat és que no tinc cap símptoma de res i em trobo perfectament.
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

dl. set. 13, 2010 11:12 am

Hola xaan, nos vam tenir eco i visita divendres també. Potser ens vam veure a la sala d'espera!!
L'eco fantàstica: La nena fa 2300gr i medeix 47cm, o sigui que serà llargaruda :D
El Dr. Carreras ens va dir que a partir d'ara, que vingui quan vulgui perquè tot està molt bé (però per nosaltres que s'esperi un parell de setmanes més per anar més tranquils perquè llavors estaré de 37 setmanes i tot ens sembla com més segur). Mentre no trigui tant en sortir com ha trigat en venir, em dono per conforme!!
Me n'alegro de que tot estigui bé amb el teu nen. A veure què et diu de l'anàlisi d'orina. De totes maneres, no t'amoïnis fins que no t'ho digui ell. A mi a alguna analítica em va sortir alguna cosa una mica tonta, pe`ro era tant poquet que no valia ni la pena preocupar-se. A la següent, tot fantàstic. Així que, a menys que sigui una cosa escandalosa, espera a veure què et diu ell.
Sobre el part, encara que el Dr. Carreras atengui a la Corachán, t'atendrà el dr que estigui de guàrdia aquell dia, igual que la llevadora. Però en principi cap problema, tampoc, pel que estan dient.
Ens mantenim al dia :D
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Mª José

dl. set. 13, 2010 11:14 am

Hola Xaan!!! :love:

A mi m´emporta la Dra. Maqueda, també és del equip del Dr. Amat i és el meu segon embaraç pel que tornaré a parir a la Corachan i com les companyes tan sols tinc bones paraules. Encara que el meu part va ver induït a les 34 setmanes perquè fou una rotura de les membranes de la placenta, van intentar gine i llevadora (va ser l´Elisa) pels tots els medis que sigués vaginal, ho van intentar moltíssim però per una sèrie de cirscunstàcies i el prematurisme del petit va acabar en cessària.

Estigues tranquil.la, ells a part de promoure la lactància materna son partidaris del contacte físic amb la mare recent nascuts, així que t´el/la posaran a sobre i pujaràs a l´habitació amb el petit. :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Mª José

dl. set. 13, 2010 11:18 am

Un altre cosa!!!

El que comentaves de les classes... Les classes consten de 2 part (dos hores 1 vegada a la setmana), la primera hora és de gimnàstica per a embarassades i aquí no cal que vinguin els homes però a l´altre hora què és "teórica" si ho voleu tots dos sí que pot anar amb tu la teva parella, encara que no es necessari, ho dic per si treballa i no pot acompanyar-te.

Hi ha una visita què és fa per conèixer les instal.lacions de la clínica, la sala de registres, el paritori, la nurseri, neonats, etc. I aquesta sí que és millor anar el dos. :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

xaan

dl. set. 13, 2010 11:24 am

Moltes gràcies a totes!!!! :love:
La veritat és que les preocupacions que tenia me les heu tret del tot.....suposo que sempre amb el primer fill ens tornem una mica cagadubtes, per això us agraeixo les vostres paraules perque em tranquilitzen molt!
Sílvia, ja ens aniràs posant al dia sobre aquestes darreres setmanes.....ja veuràs com tot anirà super bé!
MªJosé, moltes gràcies també per les explicacions....sobre el tema de les classes pre-part ho tenia mal entès, el que tu dius ja és més raonable!
Bé, ja ens anirem posant al dia!
Mª José

dt. set. 14, 2010 9:52 am

De totes maneres Xaan, si truques a la Aurora pero preguntar-li sobre les classes demana-li a ella perquè jo et parlo de com es feien les classes fa 2 anys, ara no sé si ha canviat alguna cosa... suposo que no! :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Torna a “El part”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: