Mutua de Terrassa

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Noe » dt. nov. 10, 2009 7:16 pm

Sí q donen una llista
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
gag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 8:12 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: gag » dt. nov. 10, 2009 8:52 pm

Hola noies.

Jo vaig tenir el meu fill a l'hospital de terrassa i la veritat és que el part va ser un desastre. Tant que va acabar amb cessaria i amb el meu fill amb una supercomplicació derivada de que em van tenir mes de 16h intentant parir i quasi el perdem.
Ara, un cop fora de la sala de parts, a neonats de l'hospital nomes tinc bones paraules. Em deixaven pujar a veure'l a qualsevol hora del dia i la nit, em van ajudar molt, em van animar a fer lactància materna tot i que va estar quasi dos mesos ingressat, a casa la vam poder seguir. De debo que estem molt agraits.

No crec que hi hagi bons o mals hospitals, crec que nosaltres vam tenir mala sort al principi i molt bona al final (ja que al principi ens van donar poques esperances) i ara el nostre fill esta guapissim.

Jo torno a estar embarçada pero aquest cop el tindre pel privat a la mutua (de fet hem pactat una cessaria programada, ja que no em veig en cor de tornar a passar pel mateix)

De totes maneres conec molts casos que han anat molt b als dos llocs.

Apa, que passeu un bon embaràs :-()-)
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: ariadna » dt. nov. 10, 2009 10:15 pm

gag, el primer part va ser a la Mutua o a l'Hospital???? parles d'Hospital....
m'en alegro que quedés tot en un ensurt!!!!!!

Xinxeta, així no atenen parts???? doncs ja m'he acabat de decidir! de moment no demanaré hora amb el Dr. Cassadó... i si finalment vull parir a la Mutua doncs em tocarà qui em toqui i ja està! gracies per la info!!!!!!!! :ok:
2010 & 2016
Avatar de l’usuari
gag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 8:12 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: gag » dc. nov. 11, 2009 5:31 pm

El primer part va ser a l'hospital, i el segon que serà al març si tot va com ha d'anar serà a la mutua.
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dc. nov. 11, 2009 8:05 pm

ariadna ha escrit:gag, el primer part va ser a la Mutua o a l'Hospital???? parles d'Hospital....
m'en alegro que quedés tot en un ensurt!!!!!!

Xinxeta, així no atenen parts???? doncs ja m'he acabat de decidir! de moment no demanaré hora amb el Dr. Cassadó... i si finalment vull parir a la Mutua doncs em tocarà qui em toqui i ja està! gracies per la info!!!!!!!! :ok:


Ariadna jo estic portant tot amb un ginecoleg i no aten parts a la Mutua... pero si vas per SS no saps mai qui estara el dia del part... i aqui a la Mutua tampoc....
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dc. nov. 11, 2009 11:42 pm

Goga si no es molt preguntar perque et van fer cessaria???
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dj. nov. 12, 2009 8:38 am

Goga ha escrit:Estava de 34 setmanes i a la eco van veure que la placenta estava ja envellida, com ja de 40 o 41 setmanes, així que em van enviar ràpid cap a la sala de parts...Allà em van començar a provocar les contraccions per fer part natural, però el pobret era tan petit que pels monitors veien que es cansava molt només amb les primeres contraccions i que no aguantaria pas un treball de part, així que cap al quiròfan. Va pesar només 1'600 pobret. Va estar 17 dies a la incubadora per guanyar pes. Per sort només era una qüestió de pes, de la resta estava perfecte :ok:


Aix neni quin ensurt no? menos mal que tot va quedar amb aixo! en el teu cas la cesaria estava mes que justificada... que petito! segur que ara quan el mireu el veieu tan gran!
Gracies per explicar-ho! Un peto molt fort per tu i un altre molt mes fort pel teu petit!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: xinxeta » dj. nov. 12, 2009 5:15 pm

gag ha escrit:El primer part va ser a l'hospital, i el segon que serà al març si tot va com ha d'anar serà a la mutua.


gag que encara ens trobarem parint a la vegada jeje
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 8:12 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: gag » dj. nov. 12, 2009 5:21 pm

Ostres, potser si!!

Quina gràcia, no?
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: pucpuc » dl. nov. 16, 2009 3:27 pm

Doncs jo el vaig tenir a l'hospital de terrassa per SS i molt be, habitació individual, sala de dilatacio individual, el meu marit va poder dormir amb mi. I tema part super be, hem va tocar un bon equip suposo. I hem van ajudar molt amb el tema lactancia (aixo si has de preguntar tu i t'ajuden molt). Si algu te preguntes o algun dubte que pregunti.
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dl. nov. 30, 2009 11:18 pm

pucpuc gracies per explicar la teva experiencia!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MRL_terrassa
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. des. 02, 2009 12:28 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: MRL_terrassa » dc. des. 02, 2009 12:35 pm

hola!
aqui otra mami de terrassa!!estoy de 30 semanas y es el segundo :). la primera la tube en la mutua x privado y bueno no sali muy contenta...el ginecologo que me llevaba era. Valenti Badi ,pero no coge partos, asi que fue como si lo hubiera tenido x S.S. ahora con el segundo estoy con un ginecologo de la mutua y genial en principio si me llevara el parto y aunque no m guste muxo la mutua el segundo tb lo tendre ahi ya que me pilla muy cerca d casa y claro este ginecologo si lleva los partos ahi.
no sabia que aparte de la habitacion individual tb tenias una habitacion individual para dilatar!y puede entrar el papi?
un besoteee
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dc. des. 02, 2009 4:26 pm

MRL_terrassa ha escrit:hola!
aqui otra mami de terrassa!!estoy de 30 semanas y es el segundo :). la primera la tube en la mutua x privado y bueno no sali muy contenta...el ginecologo que me llevaba era. Valenti Badi ,pero no coge partos, asi que fue como si lo hubiera tenido x S.S. ahora con el segundo estoy con un ginecologo de la mutua y genial en principio si me llevara el parto y aunque no m guste muxo la mutua el segundo tb lo tendre ahi ya que me pilla muy cerca d casa y claro este ginecologo si lleva los partos ahi.
no sabia que aparte de la habitacion individual tb tenias una habitacion individual para dilatar!y puede entrar el papi?
un besoteee


El papi puede acompañarte en todo momento, excepto cuando te ponen la epidural! pero esto es igual en todos los hospitales!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MRL_terrassa
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. des. 02, 2009 12:28 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: MRL_terrassa » dc. des. 02, 2009 7:10 pm

pues no lo sabia!!!que habia sala individual para dilatar :S en la mutua, ademas a pasado 2 años habra cambiado algo...aparte cuando llegamos la ginecologa le dijo ves a mi marido corriendo a buscar las cosas q esta de parto y cuando entre en la sala para tenerlo el ya estaba cambiado y todo ...jejeje.
Avatar de l’usuari
Londonbaby
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Londonbaby » dv. des. 04, 2009 7:33 am

Hola! :--/)

Sabeu si a la Mutua de Terrassa podem recollir la sang del cordó per a ús privat? Ho dic perquè encara que anem amb mutua, la sala de parts es considera S.S i normalment els hospital de la s.s només fan donació pública.
Una altra cosa ( m'he llevat preguntona), teniu la llista de la canastreta??? és que fins la setmana vinent no tinc visita per resoldre els meus dubtes :ok:
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Avatar de l’usuari
MRL_terrassa
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. des. 02, 2009 12:28 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: MRL_terrassa » dv. des. 04, 2009 9:01 am

Londonbaby ha escrit:Hola! :--/)

Sabeu si a la Mutua de Terrassa podem recollir la sang del cordó per a ús privat? Ho dic perquè encara que anem amb mutua, la sala de parts es considera S.S i normalment els hospital de la s.s només fan donació pública.
Una altra cosa ( m'he llevat preguntona), teniu la llista de la canastreta??? és que fins la setmana vinent no tinc visita per resoldre els meus dubtes :ok:

bon dia!!!
Ahi vaig anar al ginecoleg . ja tinc la llista de la canastreta: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:

ROBA DEL NADO:
bolquers
3 samarretes o camises, de fill o cotó.
3 jerseis.
3pantalons o faldons.
mitjons o peücs.
tovallola.
PER EL MOMENT DEL PART:
samarreta de fill o cotó.
jersei.
pantalò o faldó.
1 bolquer.
1 tovallola grossa o bressol.
mitjons o peücs.
1gorro.
estris d'higiene: còlonia,sabó, llet suavitzant,esponja, pinta i respall.
1 calces de paper/ roba per la mare.
ROBA DE LA MARE:
3 camises de dormir. obertes per davant per facilitar l'alletament.
1 o 2 sostenidors maternals.
roba interior (calces de paper)
batí i sabatilles.
tovalloles.
necesser per a la higiene personal.
DOCUMENTS:
carnet wmbarassada i proves complementàries.
targeta sanitària.
llibre de familia.
DNI de la parella.
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dv. des. 04, 2009 7:27 pm

NO ENTENC ALGUNES COSES....


ROBA DEL NADO:
bolquers (NO ET DONEN ELLS??)
3 samarretes o camises, de fill o cotó.
3 jerseis.
3 pantalons o faldons.
mitjons o peücs.
tovallola.

PER EL MOMENT DEL PART:
samarreta de fill o cotó.
jersei.
pantalò o faldó.
1 bolquer (IGUAL.... SEMPRE HO POSSEN ELLS A L'HOSPITAL....)
1 tovallola grossa o bressol.
mitjons o peücs.
1gorro.
estris d'higiene: còlonia,sabó, llet suavitzant,esponja, pinta i respall. ( JO NOMES HE POSSAT EL RASPALL... NO CREC QUE BANYIN EL BB... igualment no vull que la banyin.. vull que li deixin la grasa amb la que surten ja que la pell la reabsorbeix)
1 calces de paper/ roba per la mare. (ROBA??? QUE NO ET POSSEN UNA BATA ELLS???)

ROBA DE LA MARE:
3 camises de dormir. obertes per davant per facilitar l'alletament.
1 o 2 sostenidors maternals.
roba interior (calces de paper)
batí i sabatilles.
tovalloles.
necesser per a la higiene personal.

DOCUMENTS:
carnet embarassada i proves complementàries.
targeta sanitària.
llibre de familia.(UIX I AIXO??? PER TENIR UN NEN NO NECESSITES LLIBRE DE FAMILIA.... Si no estas casat no en tens...) (que en tenim perque estem casats pero a l'hospital no l'importa.... ¿perque ho volen llavors...??
DNI de la parella.[/quote]

Jo ja tinc la maleta meva i la canastreta de la nena... i ja va a tope com per ficar tambe els bolquers.... imposible... no entra res mes ni a la meva ni a la de la nena....

APS i no diu res de les compreses per tu o els discos pels pits???? aixo si que t'ho donen?..... i tambe trobo a faltar que no possa que fiquis tovalloletes humides....

Encara em posso de part i em faltaran coses!!! jajajaja
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dc. des. 09, 2009 8:10 pm

Goga moltes gracies!

La veritat es que tinc paquets de bolquers... pero no entenia que els demanesin... ja que a TOTS els hospitals en tenen!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mleal2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 3:16 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: mleal2 » dj. des. 10, 2009 8:13 am

A Mútua Terrassa només et donen bolquers si el nen es queda ingressat a neonats. El Roger quan va néixer va agafar una infecció molt bèstia i va estar a neonats 20 dies ingressat i allà em donaven els bolquers. No eren talla acabat de néixer eren més grans i li havia de fer una volta a dalt i apretar-li al màxim. Després vam tornar a estar ingressats quan tenia un mes per una bronquilitis. Ens van posar en una habitació a la planta de pediatria sols per no encomanar la bronquilitis a ningú i en aquesta ocasió ja no ens van donar bolquers. No sé ara si encara ho faran així... Parlo de fa 4 anys...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dl. des. 14, 2009 11:16 am

MLEAL gracies per explicar la teva experiencia!

NENES UN DUBTE! jo no m'he visitat a la Mutua... porto l'embaras per un gine privat (no aten a Mutua Terrassa) i per la SS (Sabadell, o sigui que el meu hospital de referencia es el Tauli) i ara ja m'he passat de la DPP (metges 09/12, jo 12/12) el gine privat m'ha dit que com a molt hauria de parir el dia 22... pero no vull que sigui ell el que em faci la induccio (HGC) per motius que no venen al cas ara... i tampoc vull anar al Tauli.... si no em poso de part que haig de fer??? soc un mar de dubtes...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::