Mutua de Terrassa

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Mutua de Terrassa

EntradaAutor: xinxeta » dt. nov. 03, 2009 7:53 pm

Hola!!

Obro aquest post per veure si alguna de vosaltres ha tingut al seu fill/a a la mutua de Terrassa, jo faig el seguiment allà i volia saber més o menys algunes coses de l'hora del part. Si algú a parit allà i em pot ajudar?

Gràcies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lluna77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dl. set. 01, 2008 2:30 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: lluna77 » dt. nov. 03, 2009 8:29 pm

Doncs jo només et puc donar referències bones! Vaig tenir al Joan al mes de maig, i el seguiment del part tb me'l vaig fer allà. La veritat és q vaig quedar molt contenta. Tant la comadrona com les infermeres i el ginecòleg em van tractar molt bé. Em van fer sentir tant bé que vaig acabar fent un part natural sense epidural sense haver-ho planificat!
I els dies d'ingrés perfecte.
A més, una cosa q fan allà, i q no fan a tot arreu, és el "pell a pell": et posen al nen de seguida a sobre teu, sense netejar ni res, mentres li tallen el cordó i et fan el que t'hain de fer tu (punts, etc.). Després el pesen i el netegen mínimament, però despullat te'l tornen a posar al damunt teu (tb despullada) durant 2-3 hores. És preciós, la veritat. Molt emocionant!
En canvi, tinc dues amigues que van pari a l'hospital de terrassa, i les dues fatal fatal!
No sé, suposo q és tenir sort en l'equip q et toqui aquell dia, no??
Espero que et vagi tot moooolt bé!!! :love: :love: :love:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: xinxeta » dt. nov. 03, 2009 9:19 pm

Goga mig veines!! jeje també fas el seguiment a la mutua o al cap? A veure si amb la Bruna el part va millor!

Lluna gràcies! una de les coses que volia saber era si feien el pell a pell i despres a l'hora d'anar a l'habitació, treus tu al bebe i us porten junts a l'habitació?

Suposo que també depen de l'equip que et toqui, no??

De moment amb els dos gines de la consulta estic molt contenta, però ja em van dir que ells no atenen el part. Però vaig escollir la mutua pq estava a prop de casa i pq les habitacions són individuals i així estem més tranquils i el xinxeto es pot quedar a dormir amb mi
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mleal2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 3:16 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: mleal2 » dt. nov. 03, 2009 9:27 pm

Les habitacions són individuals si vas per una Mutua privada tipus Caser Salud o DKV, sinó són compartides. Jo la vaig tenir individual les dues vegades perquè sóc de Caser i la meva experiència a la Mútua de Terrassa és bona. Personalment l'Hospital de Terrassa no m'agrada gens, sobretot l'edifici en sí... el trobo fred i trist. No sé... és la meva opinió.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lluna77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dl. set. 01, 2008 2:30 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: lluna77 » dt. nov. 03, 2009 9:52 pm

Xinxeta, te'l posen a sobre i et porten amb la camilla directament a l'habitació amb ell a sobre embolicats amb els llençosl i le smantes del llit És mooolt xulo, de debò! molt emocionant!! sobretot quan se t'agafa al pit de cop i volta, i ja no els deixa en aquelles 2 hores! és increïble com, amb només 1 o 2 hores, són tant espavilats com per buscar l'escalfor i l'aliment de la mare...
Jo vaig tenir habitació indivdual, xq anava per dkv. Però, a banda de l'habitació, q és individal, la resta d'instal.lacions són les mateixes tant per ss com per mútua. Jo crec q és un bon hospital, la veritat.
ja ens explicaràs què tal!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: xinxeta » dc. nov. 04, 2009 7:06 am

mleal jo també vaig per mutua, per DKV, pq de fet no tinc seguretat social pq sóc funcionària

que maco lluna, t'estava llegint i m'he emocionat i tot pensant en el dia

tenia més dubtes però ara no me'n recordo, quin cap!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Noe » dc. nov. 04, 2009 7:51 am

Jo em sap greu dir-te q no en tinc gaire bona experiència. PErò penso q com a tot arreu dependrà de qui et trobis en el moment del part. Jo vaig començar a insinuar cosetes de cara a un part natural i tot era no i no i no. Ara bé, el pell a pell sí q és un aspecte positiu. Però si tens una cessària, el nen te'l prenen i el posen sota una bombeta durant més de dues hores q vaig trigar a baixar. I és que el pare no té escalfor en la seva pell? no em podia jo anar recuperant de la epidural amb ella a sobre? Al meu home no el van deixar entrar a la nursery, fins q va insistir fins cansar les infermeres.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dc. nov. 04, 2009 8:18 am

Hola nenes! jo parire a la Mutua de Terrassa!

Vaig per Mutua o sigui que tindre habitacio individual...

He parlat per telefon amb les llevadores i son un encant... a mes a mes he conegut a una llevadora (ara esta de baixa perque li toca parir com a mi) que treballa alla i ella em va dir que si em toca una llevadora jove no tindre cap problema, pero que jo demani que estem al nostre dret! em va possar un bon exemple! ;)

Lluna m'ha encantat llegir que vas tenir un part natural sense epidural i sense estar preparada... deu ni do... aixo nomes es pot aconseguir si tens una gran professional al costat!

Referent al tema pell a pell no tenia ni ideia pero volia demanar-lo amb un pla de part!

Noe si tu tens cesaria li han de donar el bebe al pare... despres d'insistir li van donar???? jo ho tinc molt clar que si per lo que sigui es cesaria o em donen a la meva filla a mi o li donen al meu home! pero no vull que estigui en una cuna freda amb una llum vermella... el calor ha d'esser el de la familia!

Jo encara no he anat a visitar-me alla.... pero trucare per veure si em poden fer una visita i parlar del tema part, etc... i portar els informes medics...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mleal2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 3:16 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: mleal2 » dc. nov. 04, 2009 8:29 am

Xinxeta jo també sóc funcionària, ets mestra i de terrassa?? a que encara ens coneixerem??
M'he decuidat també dir que a part de tenir habitació sola, també tens dret a una sala de dil·latació individual, que per cert també s'agraeix molt. Ah! ja deus saber que a l'habitació hi haurà un llit pel pare i que quan et portin els àpats et vindran amb dues ampolles d'aigua... jo pensava que era un error i vaig preguntar perquè i em van dir que una aigua és per l'acompanyant.
En resum, per DKV tens dret a:

1. Sala de dil·latació i habitació en planta individual.
2. Llit per l'acompanyant.
3. Aigua per l'acompanyant.

També em sumo a l'opinió que el pell a pell és una passada. Amb el primer fill que ara té 4 anyets no m'ho van fer... no sé si es que encara no ho feien o és que com va ser cesàrea... però amb el segon sí i és una experiència inolvidable.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dc. nov. 04, 2009 8:40 am

mleal a mi m'han dit que segons quina asseguradora tinguis tambe portan l'apat per l'acompanyant... pero crec que amb Sanitas no entra... veus una altra cosa que haig de consultar! jajajaja

Es igual... perque es una cosa secundaria... el meu home m'ha dit que es quedara alla al bar sino... pero si entra son calerons que t'estalvies!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dc. nov. 04, 2009 9:19 am

Goga ha escrit:
Noe ha escrit:Però si tens una cessària, el nen te'l prenen i el posen sota una bombeta durant més de dues hores q vaig trigar a baixar. I és que el pare no té escalfor en la seva pell? no em podia jo anar recuperant de la epidural amb ella a sobre? Al meu home no el van deixar entrar a la nursery, fins q va insistir fins cansar les infermeres.


Exactament el mateix em va passar a mi. :ufs:

I a Neonats hi has d'entrar segons els seus horaris, quan elles et deixen, no quan tu vols...
I els enxufen bibieró i xumet de seguida, amb la qual cosa la lactància materna en el meu cas va ser un fracàs...

Ara que aleshores per no molestar i com que era la primera vegada no vaig dir res, però ara si em fan el mateix els penso muntar un pollastre que em sentiran :-((



Goga jo per si un cas aniria amb un pla de part.... en el que diguis que no vols que li donin xumet i que de biberó res de res... que vols donar pit i que respectin la LM... si li han de donar llet que sigui de la teva... t'han de facilitar un treurellets i/o deixar-te entrar per fer el canguratge i donar-li el pit!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Noe » dc. nov. 04, 2009 11:39 am

Su_ ha escrit:
Noe si tu tens cesaria li han de donar el bebe al pare... despres d'insistir li van donar???? jo ho tinc molt clar que si per lo que sigui es cesaria o em donen a la meva filla a mi o li donen al meu home! pero no vull que estigui en una cuna freda amb una llum vermella... el calor ha d'esser el de la familia!


Li van donar quan va sortir de quiròfan, però després li van prendre per posar-la a la nursery i no el van deixar entrar. Després de molt insistir el van deixar entrar, però sense treure-la del bressol de plàstic i amb el llum posat. Ho trobo una tonteria impressionant, hagués estat millor abraçadeta al seu pare!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dc. nov. 04, 2009 11:48 am

Noe ha escrit:
Su_ ha escrit:
Noe si tu tens cesaria li han de donar el bebe al pare... despres d'insistir li van donar???? jo ho tinc molt clar que si per lo que sigui es cesaria o em donen a la meva filla a mi o li donen al meu home! pero no vull que estigui en una cuna freda amb una llum vermella... el calor ha d'esser el de la familia!


Li van donar quan va sortir de quiròfan, però després li van prendre per posar-la a la nursery i no el van deixar entrar. Després de molt insistir el van deixar entrar, però sense treure-la del bressol de plàstic i amb el llum posat. Ho trobo una tonteria impressionant, hagués estat millor abraçadeta al seu pare!


Doncs la veritat es que si... a mes hi han estudis que diuen que el petit agafa la temperatura molt millor fent pell a pell que amb la llumeta aquesta.... o sigui que si tu no podies haurien d'haber fet era fer el pell a pell amb el teu home....
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ATENEA83
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:52 am

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: ATENEA83 » dj. nov. 05, 2009 11:30 am

Bueno, hay opiniones de todo tipo!!!! Yo vivo en Terrassa y me interesa bastante saber qué elegir, el Hospital o la Mutua??? De todos modos, puedes elegir si vas por la SS???
Imatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: Su_ » dj. nov. 05, 2009 11:52 am

ATENEA83 ha escrit:Bueno, hay opiniones de todo tipo!!!! Yo vivo en Terrassa y me interesa bastante saber qué elegir, el Hospital o la Mutua??? De todos modos, puedes elegir si vas por la SS???


ATENEA creo haber leido que si vas por SS va por zona no???
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ATENEA83
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:52 am

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: ATENEA83 » dj. nov. 05, 2009 12:18 pm

Pues a esperar para saber... La verdad es que la prima de mi marido trabaja en el hospital de terrassa y a lo mejor nos puede ayudar!!! Ya veremos...
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: xinxeta » dv. nov. 06, 2009 10:21 pm

mleal2 ha escrit:Xinxeta jo també sóc funcionària, ets mestra i de terrassa?? a que encara ens coneixerem??
M'he decuidat també dir que a part de tenir habitació sola, també tens dret a una sala de dil·latació individual, que per cert també s'agraeix molt. Ah! ja deus saber que a l'habitació hi haurà un llit pel pare i que quan et portin els àpats et vindran amb dues ampolles d'aigua... jo pensava que era un error i vaig preguntar perquè i em van dir que una aigua és per l'acompanyant.
En resum, per DKV tens dret a:

1. Sala de dil·latació i habitació en planta individual.
2. Llit per l'acompanyant.
3. Aigua per l'acompanyant.

També em sumo a l'opinió que el pell a pell és una passada. Amb el primer fill que ara té 4 anyets no m'ho van fer... no sé si es que encara no ho feien o és que com va ser cesàrea... però amb el segon sí i és una experiència inolvidable.


eiii si soc mestra, però soc de Sabadell!

una cosa tu també vas fer el seguiment a la mutua?? es que com que nomes em visito per allà, no a cap llevadora, nosé com van algunes coses..

Gràcies a totes per les vostres respostes, suposo que tot aixo depen molt de l'equip que em trobi en aquell moment i de la situació com vaig jo.. vaig "oberta" de ment pq sigui com sigui el meu part, no em vull obsesionar en com ha de ser, hi han dos o tres coses que si m'agradaria fer però no penso capficar-me, el meu objectiu és que neixi bé i patir totes dues el menys possible jeje
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mleal2
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 3:16 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: mleal2 » dg. nov. 08, 2009 9:36 pm

No xinxeta, a mi el seguiment me'l feia un ginecòleg del meu quadre mèdic, es diu Valentí Badia i és de Terrassa. Ell no estava en el moment del part perquè no en fa. El dia que em vaig posar de part em van tocar unes ginecòlogues jovenetes molt maques que ho van fer superbé i les matrones també molt bé. Es tracta com dius tu d'anar amb la ment oberta i ser molt positiva en tot moment. Ja veuràs com tot anirà de conya. Molta sort!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
jessixcarlos
:: poltre
:: poltre
Entrades: 625
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:03 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: jessixcarlos » dt. nov. 10, 2009 10:42 am

Jo tinc de ginecolegs al Dr. Cassadó i tb he tingut el Dr. Pessarodona, algu sap si asisteixen parts a la Mutua de Terrassa, de fet son els gines que visitan alla.
Jo tinc bones referencies de la mutua en tema de parts, pero suposo que tot depent de l'equip medic que et toqui en aquell moment
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Mutua de Terrassa

EntradaAutor: xinxeta » dt. nov. 10, 2009 5:31 pm

Jessi jo també els tinc, a cada visita em toca un diferent, la primera visita ja m'ho van dir que qualsevol dels dos em podia visitar i de moment he fet un diferent a cada visita

Tema parts ells no atenen parts, també m'ho van dir a la primera visita, però bueno, en realitat si anès per la seguretat social tampoc m'atendria el mateix gine que em portés l'embaràs

El que suposo es que a la mutua més endavant ens donaran la llista de les cosas que s'han de portar, oi?
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::