Part a la Teknon

Experiències i pors del moment més desitjat.

donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: donadaigua » dt. feb. 04, 2014 1:51 pm

Jo ho vaig treure de la seva web! Aquí tens l'enllaç http://www.teknon.es/ca_ES/embarazo-par ... a-del-bebe

Espero q et serveixi!
Mireia81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Mireia81 » dt. feb. 04, 2014 3:26 pm

donadaigua ha escrit:Jo ho vaig treure de la seva web! Aquí tens l'enllaç http://www.teknon.es/ca_ES/embarazo-par ... a-del-bebe

Espero q et serveixi!



Moltes gràcies Donadaigua!! :b-))) :b-)))
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: daniela3 » dc. feb. 05, 2014 12:04 pm

saraipol ha escrit:Bon dia!!!
Estic embarassada i hem toca tenir al nostre nen pel juliol. Ens esta portan el equip del dr flores i fins ara estem molt contents per tot!! Ho recomanen!!! Ens han donat un full informatiu, i hem d'especificar a quina clinica el tindrem, si Teknon o Pilar, nosatres volem Teknon, pero al paper posa que si agafes amb ella les clases pre part hi ha preferencia per anar a Teknon, aixo es cert??? Si teniu alguna experiencia amb aquest equip de doctors, on heu tingut al nen/a????gracies per tot per endevant!!!!!

Hola saripol!!!

Jo he tingut els meus dos nens amb aquest equip mèdic (del qual n'estic encantadísssima) i a la Teknon. El que passa és que de les dues clíniques la més demandada és la Teknon, si fas el curs de prepart amb ells, eren 300Euros fa 5 anys, et garanteixen un 100% que pariràs a Teknon (pel segon ja no va caldre pq ja era "clienta" jejeejjj ). t'he de dir que el curs de prepart és GENIAL!! vull dir que a part de poder escollir clínica, el Dr Flores et fa classes teòriques de com anirà el part, et resol un munt de dubtes i la veritat es que et deixa súper-tranquil·la al veure l'amplia experiència que té en aquest tema (és l'equip mèdic de Teknon que més número de parts atèn en tot l'any :ok: ), a part també hi ha una hora de classe pràctica amb una fisio que t'ensenya exercicis i respiracions pel moment del part i d'altres per evitar cansanci, males postures i reforçar el sól pèlvic durant l'embaràs. Jo et recomanaria un 100% fer-lo, per mi són uns dels 300 Euros millors invertits de la meva vida :ok: de fet, si pel segon ho hagués tingut que tornar a fer, ho hagués fet sense cap dubte.
Alhora del part una passada l'atenció que tenen a Teknon, les llevadores de l'equip del Dr Flores són super maques, et recolzen un munt alhora de parir, el post-part també genial, tant per les llevadores de la nursery com per les infermeres que atenen a les mares, el Dr Flores passa cada dia a fer la visita i tot perfecte :ok: jo n'estic encantadíssima, de veritat.
Ja ens explicaràs :ok:
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
saraipol
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 20, 2014 11:27 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: saraipol » dl. feb. 10, 2014 11:05 am

Multisimes gracies per la teva informacio!!!

Si ja explicare com ha anat tot!!!

Hi ha molta gent, que diu que a les cliniques privades, quasi sempre es amb cessarea, tu com els vas tenir?? Habies escoltat dir aixo???

Gracies de nou!!!
Avatar de l’usuari
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: daniela3 » dt. feb. 11, 2014 9:57 am

Hola de nou, saraipol!!

Doncs jo els dos els he tingut per part natural amb epidural, les dues vegades m'han demanat si la volia abans de posar-me-la, ha sigut completament la meva decisió. En el primer vaig trencar aigües a casa i 5 hores després ja tenia al nen en braços, i en el segon tot igual només que vaig tardar tres hores des de que les vaig trencar.
Si tens el bebè ben posicionat i no hi ha complicacions al part, no veig perquè no ha de ser vaginal, l'equip mèdic del Dr Flores mai m'ha insinuat res al respecte, més aviat el contrari!!! als dos parts m'ha atès la Dra Masip i un deu les dues vegades!!! al primer només tres puntets d'episiotomia ( i em va preguntar si me la podia fer abans de fer-la) i en el segon res de res, cap punt per fora :ok:

Això que comentes suposo que depèn molt dels ginecòlegs que et porten, a tot arreu hi ha bons professionals i d'altres que no ho són tant, en el nostre cas et diria que estigues completament tranquil.la. :ok:

Ja ens explicaràs.
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
Avatar de l’usuari
Nanuka1987
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Nanuka1987 » dj. feb. 27, 2014 6:12 pm

Hola mamis! Estic una mica dubtosa. Faig seguiment doble per la SS i a la Teknon, bé...Sant Pau o Teknon, Teknon o Sant Pau...estic moooolt liada! Esperem la nena al maig i encara no tenim clar si a un lloc o un altre. Que volem? Que no ens separin de la nena cap moment que, tot i amb epidural, sigui un part el més respectat possible i que el tracte personal sigui doñç i proper. Em visito amb el Dr. Manuel del Campo.

Alguna ens pot assesorar? Gràcies boniques!
Imatge
Mireia81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Mireia81 » dt. març 04, 2014 6:47 pm

Hola noies!

Tinc un dubte...a les que us han fet cessarea a la Teknon, quan us passen a reanimació, quanta estona hi heu estat? hi esteu soles i mentrestant el pare está amb el bebé??

Tindré una cessarea i m'amoinen aquestes cosetes...ara ja sé que el pare el deixen ser present i aixó hem tranquilitza moooolt!

Gracies!
Imatge

Imatge
franz75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 1:37 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: franz75 » dt. març 04, 2014 7:08 pm

A la meva dona l'hi van fer cessàrea, jo vaig ser a dins tota l'estona, i quan va sortir el nen s'hi va quedar, només els van separar un moment per anar-lo a pesar, netejar etcètera (i jo hi vaig anar, amb el nen), i després ens van pujar junts a l'habitació, em sembla recordar... La recuperació, tots tres juntets! Ànims!
Imatge
Mireia81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Mireia81 » dj. març 06, 2014 7:39 pm

Moltes gracies franz75! hem queden 6 dies per a la cesarea ;-) , i de cop ens apareixen dubtes...

Aprofito i us pregunto alguna cosa mes... Tema parquing? he llegit a algun lloc que els dies de l'ingres es gratuit??! Es cert? o nomes es per als que s'allotjen a la suite?

D'altra banda, posa que tenen servei de poder pujar l'esmorzar o menjars a l'acompanyant...i potser algun apat en concret ens pot interessar...val la pena? son cars??


Mil gracies de nou!!!
Imatge

Imatge
picachu01
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. març 07, 2014 7:31 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: picachu01 » dv. març 07, 2014 7:40 pm

Hola!

Jo estic de 36 setmanes I també parire a teknon I també tinc un munt de dubtes al respecte!

Jo vull fer lactancia pero sempre he sentit que son pocrespectuosos amb aquet tema. Pero no trobo informacio recent!

Si algu ha parit fa poc allá!?
Avatar de l’usuari
NINI77
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 3:30 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: NINI77 » dv. març 07, 2014 8:40 pm

Jo vaig tenir l'Oriol allà i cap problema, encara menys amb la lactància.Si tens alguna pregunta ja saps on contactar-me :b-)))
Imatge
Imatge
Imatge
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: donadaigua » dv. març 07, 2014 9:40 pm

Hola!!!!

Doncs el tema del menjar de lacompanyant si q tel porten a lhabitacio si vols, tot i q no recordem quant valia, era car... Al final anava el meu home a menjarse un entrepa!

El parking no es pas gratuit... No se pas si a la suite ho és.

En quant a lactancia, avui dia son respetuossos a gaireé qualsevol lloc, una altra cosa es topar amb gent q en sapiga de lactancia de debo, i que sapiga assessorarte... A mi mintentaven ajudar, pero fins el segon dia, que va ser quan va venir a veurem la comadrona q em va assistir al part, no vaig saber com era que el petit senganxes al pit! Hehehe em va preguntar si ja shavia agafat be, i jo li vaig dir que si... Llavors ella ho va comprovar fent no se pas qué.. I llavors Sí que vaig notar com el petit se'm va agafar be al pit! Kin canvi! Si tens dubtes hi han molts grups de experts en lactancia que tajuden...

Jo vaig parir alla a labril del 2012.

Qualsevol cosa que necessiteu saber pregunteu!
franz75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 1:37 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: franz75 » dv. març 07, 2014 9:57 pm

El pàrquing no és gratuït, no. Nosaltres vivim a Barcelona i vam deixar el cotxe a casa i van anar a la clínica amb taxi, i l'últim dia jo vaig anar primer a buscar el cotxe per recollir la mare i el nen.
Pel que fa al menjar, jo vaig anar canviant, però vaig acabar fent entrepans ràpids...
D'altra banda, pel que fa al pit, a nosaltres ens va anar molt malament, directament li van dir que sense mugroneres no hi hauria manera, i les vam comprar, però no ens vam sentir gens acompanyats, però pel que sembla hi ha de tot, bons casos i no tan bons...
Que vagi molt rebé!!!!
f

donadaigua ha escrit:Hola!!!!

Doncs el tema del menjar de lacompanyant si q tel porten a lhabitacio si vols, tot i q no recordem quant valia, era car... Al final anava el meu home a menjarse un entrepa!

El parking no es pas gratuit... No se pas si a la suite ho és.

En quant a lactancia, avui dia son respetuossos a gaireé qualsevol lloc, una altra cosa es topar amb gent q en sapiga de lactancia de debo, i que sapiga assessorarte... A mi mintentaven ajudar, pero fins el segon dia, que va ser quan va venir a veurem la comadrona q em va assistir al part, no vaig saber com era que el petit senganxes al pit! Hehehe em va preguntar si ja shavia agafat be, i jo li vaig dir que si... Llavors ella ho va comprovar fent no se pas qué.. I llavors Sí que vaig notar com el petit se'm va agafar be al pit! Kin canvi! Si tens dubtes hi han molts grups de experts en lactancia que tajuden...

Jo vaig parir alla a labril del 2012.

Qualsevol cosa que necessiteu saber pregunteu!
Imatge
picachu01
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. març 07, 2014 7:31 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: picachu01 » ds. març 08, 2014 8:58 pm

Aisss moltes gràcies a tots per les resposteS.
Esperem q la meva comadrona tingui coneixement!
Vaig amb l'equip del.bassols. Ja.veurem q tal.


En referència al dinar jo vaig per mútua i.el d'ell.no entra però em van comentar q.fora.hi.ha.com un gimnàs q te resturant i esta molt be per.dinar.
Si el porten a la.habitació no tinc ni idea!
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Alehop » dg. març 09, 2014 9:59 pm

Hola noies, jo he tingut els meus dos fils allà i el parking no és gratuit, us ho asseguro ;-) Ni en suite!! El vam pagar cada dia!! A la nit el meu marit el treia a la zona blava i el tornava a ficar al parking al matí.

Amb el petit ens van donar una suite (les habitacions estaven plenes) i tambe vam pagar parking...

Anims a totes! Jo vaig quedar molt contenta..!
Avatar de l’usuari
Nanuka1987
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Nanuka1987 » dj. març 20, 2014 10:04 am

Hola mamis! Estic una mica dubtosa. Faig seguiment doble per la SS i a la Teknon, bé...Sant Pau o Teknon, Teknon o Sant Pau...estic moooolt liada! Esperem la nena al maig i encara no tenim clar si a un lloc o un altre. Que volem? Que no ens separin de la nena cap moment que, tot i amb epidural, sigui un part el més respectat possible i que el tracte personal sigui doñç i proper. Em visito amb el Dr. Manuel del Campo.

Alguna ens pot assesorar? Gràcies boniques!
Imatge
bessonesbenmones
Entrades: 1
Membre des de: dg. maig 18, 2014 10:13 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: bessonesbenmones » dg. maig 18, 2014 10:52 pm

jo vaig donar a llum dues bessones (de 37+6) el mes de novembre de 2013 a la teknon amb l'equip del doctor flores.

tot l'embaràs me'l va portar la dra. Bonino perquè el meu embaràs de bessonada (monocorial biamniotic) era de risc i ella té experiència en aquests casos. A part tbé em visitava l'equip de la dra carreras de la vall d'hebron (molt bon equip també).

durant tot l'embaràs, tant el dr flores com la dra bonino em van fer un seguiment personalitzat i més que correcte (en especial la dra. bonino).

incís: finalment, em vaig decantar per anar a la teknon (i no a vall d'hebron) perque les bessones ja no eren prematures i semblava que no hi havia cap risc. Cal tenir en compte que la vall d'hebron és un dels millors hospitals a barcelona/catalunya amb instal.lacions, equips mèdics i pediatres de primera. La teknon, també té molt bons pediatres, però crec que en casos complicats no dubtaria en anar a la vall d'hebron.

finalment, vaig anar de part un dia abans del dia programat i la dra de guàrdia aquell dia era la dra massip. va ser per cessària i va anar molt bé i va ser molt ràpid (a les 17h ingressava i a les 19h les nenes ja estaven fora). el pare de les criatures va estar en tot moment amb mi, i quan van néixer les peques, amb elles també. jo, en un primer moment només els hi vaig donar un petó, i quan van estar netes me les van posar a sobre. però només uns instants. jo la veritat és que tampoc estava massa fina...

per protocol les van posar en incubadores (nota: pesaven 2200 gr. en un hospital públic potser no haguessin anat a neonats) i com havia tingut la cessària , no les vaig poder anar a veure fins al dia següent.

les infermeres de neonats són una delícia. afavoreixen moltíssim la lactància materna però sempre deixen triar a la mare. hi ha un horari fixat per poder entrar, (no està obert les 24h com potser en algun altre hospital), però en el nostre cas ja ens va estar bé perquè realment no donavem l'abast! vam ser 10 dies a neonats on vam aprendre moltíssim. i tot i la tristor de deixar les peques alla, sabiem que estarien super ben cuidades i amb un equip de molt bons professionals i millors persones.

el dr. flores i la dra. bonino em van visitar cada dia després del part i van fer un bon seguiment del postpart. la cicatriu de la cessària va ser molt neta i petita (ells posen grapes i la cicatriu gairebé ja ni es nota).

l'acompanyant pot domir a l'habitació (que està molt bé) però no té dret a menjar. de totes maneres, es poden trobar restaurants a prop que estan molt millor i més barats.

ara la dra bonino està a l'institut de la dona (http://www.idona.cat). i la recomanaria 100% com a dra que hagués de portar un embaràs. no sé on deu portar els parts perque el canvi ha estat molt recent.

si us calen més detalls aquí em teniu!
Avatar de l’usuari
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: MONTSERRAT » dl. maig 19, 2014 7:31 am

Ja no hi és la Dra.Bonino? Des de quan? A mi em va visitar x la quarentena ella el 25 d'abril...
Avatar de l’usuari
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: daniela3 » dj. maig 22, 2014 10:23 am

Jo vaig tenir visita la setmana passada i la dra. Bonino com diu la bessonesbenmones ja no hi és!! esta a l'institut de la dona, ho ha deixat aquest mes de maig...
A mi també m'encantava com a dra, és tant bona professional i súper-dolceta, de totes maneres jo no canviaré pq la que més m'agrada és la dra Masip, ella m'ha atés dues vegades als parts i un 10!!! ara, si ens decidim per fer amnio sí que pateixo pq no me la faci la dra-Bonino...
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
creixlafamilia
Entrades: 1
Membre des de: ds. juny 07, 2014 6:42 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: creixlafamilia » ds. juny 07, 2014 6:46 pm

Hola noies!! :anec:

Jo estic en el meu segon embaràs, sempre m’he visitat a l’Institut Dr. Flores i la doctora Bonino sempre ha estat molt correcte, igual que els demes membres de l’equip.

Pel que se, es cert que ella esta a Idona i que els parts els fan a la Clinica Corachan. El meu primer part va ser a la Teknon, va anar tot molt bé i en aquest segon tambe l’escullo, ja que esta mes preparada en neonatologia.

:-()) :camio:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::