Part a la Teknon

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
taxiwoman
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

Part a la Teknon

EntradaAutor: taxiwoman » dj. nov. 12, 2009 8:57 pm

Hola a totes.
¿alguna a parit a la Teknon fa poquet? o ¿alguna a de parir allá?...es per que m'expliqueu la vostra experiencia i per compartir dubtes.
Gracies.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
gegar82
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: gegar82 » dj. nov. 12, 2009 9:23 pm

Hola, jo vaig tenir el Samuel allà fa deu mesos i mig, va ser cessàrea aixì que de part part no et puc donar la meva experiencia, però si una mica del personal que hi ha allà. Les comadrones de quiròfans van ser genials, pensa que el meu marit no va poder estar a la sala ni tan sols quant em posaven l'epidural, així que li vaig preguntar a una d'elles si li podia donar la mà i em va dir: clar per això no porto anells , pq em pogueu apretar ben fort i no va marxar ni una sola estona del meu costat fins que es van dur al nen a fer control. El meu marit tot i no estar al quirofan va estar a la sala de recen nascuts que estava just al front i diu que va veure tota la cessarea. En quant el Samuel va nèixer mel van ensenyar i el van dur a netejar-lo, aspirar-li els mocs... el meu marit que estava en aquella sala va veure tot el que li feien i el va portar ell en braços al quirofan on a mi m'acabaven de cosir, així que va ser ell el primer en tenir-lo en braços.. Vam estar com uns 15 minuts alla, el meu marit va demanar si podien trucar a l'habitacio per dir que tot havia anat bé i així ho van fer. Quant em van pujar a l'habitacio es van endur al nen uns 10 min. a la nursery per acabar de netejar-lo i quant el van entrar a l'habitacio van fer marxar a la gent pq estiguessim una estoneta el meu marit , el nen i jo. La noia de la nursery em va explicar com posar al nen al pit, em van donar un dossier dels primers dies del nadó etc. Les enfermeres mol maques, les noies de la nursery bé, va haver-hi alguna que no tant bé però bueno... La primera nit es van emportar al nen d'1 a 6 del dematí pq així pogués descansar i la resta si volies se l'emportaven, de cinc nits que vam estar ho vam demanar dos. El pediatra passava cada matí i s'emportaven una estoneta al nen per fer-li la cura del melic, canviar-lo etc, la resta del dia estava amb nosaltres.

Més o menys es aquesta l'experiencia. Qualsevol dubte que tinguis, aqui estem.
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
Avatar de l’usuari
taxiwoman
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: taxiwoman » dj. nov. 12, 2009 10:06 pm

Hola gegar82,moltes gracies per explicar-me la teva experiencia,es justament el que necesitava,saber que el personal que ens aten a l'hora del part es una mica agradable i amb el detallet de la comadrona que et va donar la seva má per que li apretesis ja em sento mes tranquileta.Encara que hagi sigut cesaria us he imaginat i m'emocionat molt : lasito :
Et volia preguntar sobre la canasteta,jo ja la tenia preparada amb bosetes contant per 6 dies d'estada(si fos cesaria) de un body i un pijama per cada dia i l'altre dia cuan vaig anar a visitar-me em van donar la llista i posaba 4 samarretas no bodys i li vaig preguntar a l'infermera de la meva doc i em va dir que bodys no volian,em vaig quedar parada per que crerc que el body es mes practic i ara no sé que fer si des-fer les bosetes i cambiar els bodys que jo habia posat per samarretes...amb lo macos que havia jo deixat els conjuntets :-((
¿que vas portar tu?....el meu neix a ple Gener
Gracies per atendrem :--/) i enhorabona per en Samuel :love:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: cuqueta » dv. nov. 13, 2009 8:07 am

Hola taxiwoman!!!

Primer de tot enhorabona pel patufet que ve de camí!! :ok:
Jo vaig tenir el meu fill a la Teknon l'octubre de l'any passat i t'he de dir que estigues tranquil·la perquè t'atendran de meravella, les noies totes un 10, les habitacions perfectes, fins i tot et deixen triar el menú cada dia...en fi tot perfecte.
Quan vaig arribar ja estava de 4 cm, va venir un noi a buscar-me a la recepció amb cadira de rodes, ens va dur a una habitació de dilatació (només pel meu marit i jo) i de seguida va venir la llevadora que estava de guàrdia del meu ginecòleg (eren les 3 de la matinada), es va portar durant TOT el part de meravella, em va fer sentir molt a gust i m'animava tota l'estona dient-me que ho feia molt bé, vam estar una hora i pico, jo amb una via amb oxitocina a un braç i l'altre amb un aparell que cada 10-15 minuts em prenia la tensío, a part dels monitors per controlar el batec del nen i les meves contraccions. Quan ja no podia més i vaig demanar l'epidural, vaig tenir l'anestesista en un obrir i tancar d'ulls i no me'n vaig ni enterar, podia moure les cames i peus pero no em feia gens de mal. Al cap de poquet ja estava en dilatació completa i em van dur al quiròfan, si vols que et digui el vaig trobar mooolt acollidor, tens un rellotge just al davant teu i podras veure en quina hora exacta neix el teu fill!! a la dreta tenia la zona on li van posar la primera muda, amb una làmpara d'aquelles per fer-li escalforeta, li van deixar la robeta sota la làmpara perquè no la trobés tan freda al posar-li :love: i bé, tot perfecte, vam fer donació de cordó umbilical.
Ens van dur a l¡habitació i en 30 minuts ja teniem el Marc amb nosaltres, a punt per començar a fer teti!!!
T'he de dir que tant les infermeres teves com les de la nursery són genials, de veritat, problema que tens, problema que et solucionen, les pots cridar tantes vegades com necessitis i mai no tenen una mala paraula, t'ajuden un munt.
En fi, no sé que més dir-te, AHHHHHH si quan arribes a l'habitació passa una fotografa a fer una foto del baby, dues te les regalen a la Teknon i si vols més copies crec que eren 4 per 9 o 10 Euros.
Si tens algun altre dubte aquí estic.
Petons i que tinguis un bon part :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: cuqueta » dv. nov. 13, 2009 8:10 am

Ai que m'he deixat de dir-te que ells prefereixen conjuntet de samarreta + granoteta perquè per fer les cures del melic va més bé, pero si tens tot bodis (i ja no n'has de comprar més) no crec que et diguin res, pensa que et cambien el nen un cop al dia (pel matí venien a buscar-lo i demanaven la uda del dia, te'l tornaven tot netet i perfumadet :love: ) la resta del dia (i de la nit) el teniem nosaltres i si s'embrutava el cambiavem nosaltres o sigui que, el que a tu et sigui més còmode ;-)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma08
:: tigre
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: gemma08 » dv. nov. 13, 2009 10:41 am

Hola!!
Jo també vaig tenir el Gerard a la Teknon i et puc dir que estic encantada.Tot el personal molt i molt bé.Ja veuràs com tot anirà molt bé i MOLTISSIMES FELICITATS PER AQUEST BEBE QUE VE EN CAMÍ!!!!!
:love:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
immi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: immi » dv. nov. 13, 2009 11:26 am

Jo vaig tenir la Yaiza allà, te'l recomano 100 %, si vols mira't la crònica!!!!
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
Avatar de l’usuari
gegar82
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: gegar82 » dv. nov. 13, 2009 7:31 pm

Hola taxiwomen jo la veritat es que també volia dur bodys pq em semblaven mes comodes però al final vaig portar el conjunt de samarreta mes granota, suposo que si ho posen es pq a elles els hi va millor.
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
Avatar de l’usuari
immi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: immi » dv. nov. 13, 2009 7:57 pm

Doncs els dos primers dies si que portava granota i samarreta, però ja el tercer,li vaig posar bodi
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
Avatar de l’usuari
taxiwoman
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: taxiwoman » dv. nov. 13, 2009 11:40 pm

Moltes gracies cuqueta,gemma08 e immi,heu estat molt amables amb les vostres respostes,no sabeu lo que m'heu ajudat.
cuqueta el meu petit també es dira Marc!!!!Que bé,quin part mes bó que vas tenir tu també,enhorabona.
Gracies gemma08,estic molt emocionada per l'arribada del meu petito,l'hem esperat molt de temps.
Enhorabona per en Gerard,disfruteu-lo molt. :plora:
immi que maca també la teva crónica del part,Enhorabona també a tu per la Yaiza.

Així el mateix primer dia que pareixes ve la fotografa?...ostres quines ganes. :-:)
Jo a la canasteta havia preparat bodys i pijamets,alguns censers(la majoria) i d'altres dos peces.
Ara hi comprat samarretes i posaré una samarreta i un pijamet,¿els hi anirá malament que els pijamets siguin censers?...em sembla que no hi encertat amb la robeta que li he comprat al meu nen,je,je,je :-)
A nosaltres ens porten el equip del Valdecasas i estem força contens,pero esclar al ser primerenca tinc por i dubtes.
Gracies de tot cor. :love:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: cuqueta » ds. nov. 14, 2009 10:08 am

Els pijamets sencers van de conya!!!!
L'únic que va "millor" ésla roba interior en 2 peces pero per l'exterior millor si és d'una peça, aixi si es mouen no queden amb l'esqueneta a l'aire :ok:
Que vagi tot mooolt bé. :-()-)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
merieng
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dv. feb. 13, 2009 11:15 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: merieng » dv. nov. 20, 2009 5:52 pm

Jo vaig tenir a la meva nena a l'Agost per cesarea i genial.

Van deixar estar al meu marit al part (crec que es la única clínica a Barcelona que ho permet) i tot molt be.

Jo portaba bodies i no em van possar cap problema. L'únic es que vam estar 5 díes i no va passar cap fotograf a fer fotos, m'imagino que debia estar de vacances! :r)
Avatar de l’usuari
taxiwoman
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: taxiwoman » dv. nov. 20, 2009 8:48 pm

Gracies per la teva resposta merieng i enhorabona per la nena!!!!! :-()-)
Al final a les bosetes he posat samarretes i bodis i que les de la nursery escullin el que prefereixen posar-li. :-:)

Ningú está portan l'embraç actualment allá????? :miko:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
sixa
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 10:50 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: sixa » ds. gen. 23, 2010 10:55 pm

Holaaa, yo també vaig a la Teknon i teóricament al mes de Febrer pariré allá, el que m'agradaría saber es si us enrecordeu de les comadrones que hi había?, es que avuí he tingut el plaer de coneixer una i la veritat vec que es una persona que sab molt del tema pero no m'ha fet molt el pes. I aixó m'ha provocat una mica de neguit.

Moltes gracies maques
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: cuqueta » dt. gen. 26, 2010 10:17 am

sixa les comadrones que tu tinguis depenen del doctor que et porti, quin equip medic et porta?
de fet, jo quan em vaig posar de part vaig tenir que trucar a la llevadora de guardia del meu ginecoleg per comentar-li que ja hi anava de cami i quan vaig trucar em van preguntar com es diu el meu doctor :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
taxiwoman
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: taxiwoman » dc. feb. 03, 2010 12:24 am

sixa ha escrit:Holaaa, yo també vaig a la Teknon i teóricament al mes de Febrer pariré allá, el que m'agradaría saber es si us enrecordeu de les comadrones que hi había?, es que avuí he tingut el plaer de coneixer una i la veritat vec que es una persona que sab molt del tema pero no m'ha fet molt el pes. I aixó m'ha provocat una mica de neguit.

Moltes gracies maques


Hola sixa,com et diu la cuqueta cada ginecoleg te les seves llevadores.
Jo he parit a la Teknon fa 15 dies i m'ha ates una que es diu Ana i la veritat,molt bé...no va poder ser part vaginal i al final va ser cesaria i cada dia s'ha pasat a veurem fins que m'han donat l'alta.

Estigues tranquila,veurás que tot t'anirá molt bé. :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
sixa
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 10:50 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: sixa » dc. feb. 03, 2010 8:52 am

aiss moltes gracies, es que la que hem va atendre hem va fer un tacte i va ser una mica brutota i jo que soc una mica delicatessen jejjeje, doncs hem vaig quedar de pasta de moniato.
Felicitats per la bona nova, espero que estiguis genial amb el teu patufet/a a casa, i m'enalegro que anés tant bé encara que tingués que esser cesària.

Un abraçada forta i moltes gràcies, aisss el nervis!!!!
Avatar de l’usuari
nusi_nusi
:: dinosaure
Entrades: 6157
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
Ubicació: Vallès Oriental
Contacta:

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: nusi_nusi » dt. març 16, 2010 10:02 pm

Bona nit,
si tot va bé a primers de juny ens tocarà tenir el petit a la Tecknon, i tinc dubte de que us han demanat que porteu de robeta pel peque.....

si teniu llista o em podeu fer cinc cèntims del que em poden demanar...el meu metge encara no m'ha donat llista i no sé si s'ha despistat.....

Gràcies!
Sixa com t'ha anat el part?
Avatar de l’usuari
mai76
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 11:19 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: mai76 » dt. març 30, 2010 12:32 am

nusi_nusi ha escrit:Bona nit,
si tot va bé a primers de juny ens tocarà tenir el petit a la Tecknon, i tinc dubte de que us han demanat que porteu de robeta pel peque.....

si teniu llista o em podeu fer cinc cèntims del que em poden demanar...el meu metge encara no m'ha donat llista i no sé si s'ha despistat.....

Gràcies!
Sixa com t'ha anat el part?


Hola nusi_nusi!

Jo vaig tenir la nena al novembre passat i em demanaven:
6 samarretes de batista, 4 jerseis de perle o llana, 4 jocs de patucs o mitjons, 4 pantalons o ranitas, 3 tovalloles o "arrullos" i 1 pinta.
per la mare: 4 camisons, 2 sostenidors, 1 bata, calcetes, sabatilles i el neceser.

Sincerament: jo vaig portar el que vaig voler i no em van dir res, les samarretes de batista sí que les portava perque són lo primer que els hi han de posar, però li posen a sota de lo que tu portis. Jo, per exemple, el primer conjuntet que li vaig posar era un jersei de coto (tipus sudadera) del Bennetton (segur que els has vist totes les temporades surten) i uns pantalonets tipus xandall blancs. Va a gustos, quan vaig veure les coses que venien per posar de primera posta em vam posar la pell de gallina, a mi em semblava la mateixa roba que vaig portar jo al néixer!! també vaig portar bodies i no em van posar cap problema lo que pasa és que ho demanen en dos parts perque diuen que els resulta més fàcil per netejar el melic , una tonteria perque els hi netejen quan se´ls emporten per canviar-los la roba!!

Ah!! un consell emportat discs de coto per quan pugi la llet. Jo només portava 3 camisons perque pensava que pels 3 dies que tenia que estar eran més que suficients i que si els tacava la meva mare se l´emportava i me´l rentava de seguida, però no hi comptava amb la pujada de la llet!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Txell09
:: pantera
:: pantera
Entrades: 899
Membre des de: dv. jul. 24, 2009 6:39 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Txell09 » dc. març 31, 2010 3:01 pm

mai76 a mi em toca pel maig i els conjuntets ja els tinc però lo de les samarretes de batista pot ser samarreta i granoteta i a sobre el conjuntet?

si porto algun body li posaran igual, no?

vas portar algun bibe/xumet o pitet?
Imatge
ImatgeImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::