experiencies en el parc tauli.

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Juna
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. nov. 07, 2019 6:20 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: Juna » dl. feb. 24, 2020 1:45 pm

Hola! Em sumo a la petició de la Minta. Hi ha algú que pugui explicar experiències de parts recents al Taulí?

A la web tenen publicat la plantilla del pla de part
http://www.tauli.cat/hospital/images/Usuaris/documents/Pla_de_Part_CAT.pdf
m'agradaria saber si realment es compleix o tot depèn de la sort que tinguis amb els professionals que et trobis de guàrdia.

També he intentat buscar les taxes de cesàries, episiotomies, etc, d'aquest hospital, però no les he trobat :(
[lluna]
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 24, 2020 9:17 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: [lluna] » dl. feb. 24, 2020 9:39 pm

Bona nit!

Jo vaig tenir a la meva filla al Taulí ara fa 1 any i vaig tenir una molt bona experiència. Va ser un part natural completament respectat i sense cap mena d'intervenció. Vaig demanar la sala que té la banyera i per sort estava lliure, vaig fer tota la dilatació dins de l'aigua i tot i que en un principi m'havien dit que l'expulsiu hauria de ser fora, finalment em van permetre que fos dins de l'aigua també. Un cop va néixer la nena i vaig expulsar la placenta ens van deixar sols fent pell amb pell més de 2 hores.

Tot i així crec que tot depèn, entre d'altres coses, dels professionals que t'atenguin, ja que en el meu cas hi va haver canvi de torn i vaig notar molta diferència en la forma d'actuar d'una llevadora i de l'altra, la segona era molt pro part natural i això m'ho va saber transmetre amb molta força.

Pel que fa a les habitacions, tinc entès que intenten que no siguin compartides però en el cas que estigui ple, com em va passar a mi, evidentment toca compartir.

Jo sense cap mena de dubte tornaria a repetir segur!
Imatge[/url]

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::