Part respectat a "Can Ruti" Badalona

Experiències i pors del moment més desitjat.

pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: pesol » ds. maig 05, 2012 3:36 pm

Moltíssimes gràcies Dimon per explicar aquí el teu part. M'ha quedat un dubte, perquè es van endur el teu fill quan dius "De seguida la placenta va començar a sortir i es van emportar al Marc a fer les primeres proves i netejar-lo." Ho vas demanar tu que se l'enduguessin per netejar o per protocol és així? hi havia la opció de que li féssin les proves aquestes damunt teu?
I un altre dubte, què tal el tracte a planta i l'ajuda amb la lactància?

A mi també em "toca" can Ruti com a hospital. El meu primer fill el vaig tenir a la Quirón i bé, la experiència no va ser del tot bona... És per això que ara vull un part natural. Veient que per Bcn hi ha poques clíniques respectuoses amb el part, Can Ruti és dels llocs que té més números per atendre el meu part.

Algú més per aquí que hagi tingut un part natural a Can Ruti? em podria explicar la seva experiència? el personal està conscienciat? el tracte de les infermeres durant l'estada també segueix el pla de part? o a planta les infermeres van per feina? s'enporten el nen de l'habitació en algun moment?

Gràcies a totes!
Avatar de l’usuari
Dimon
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dc. abr. 13, 2011 4:12 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: Dimon » ds. maig 05, 2012 3:59 pm

Hola! Quan de temps sense entrar.... uuufffff....

La veritat és que les proves li van fer a la mateixa sala de parts, però no sobre meu. Va ser una cosa que no vam parlar abans, ho van fer per protocol suposo. La llevadora que em va atendre era molt maca i suposo que ho pots comentar.

Pel que fa al tracte a planta.... no va ser el millor, suposo. Ara que estic més informada potser demanaria una altra cosa, però en aquell moment.... s'emportaven al Marc fora de l'habitació per fer-li proves i rentar-lo.... i en quant a lactància.... he de dir que no vaig rebre més ajuda que la de la sala de parts.... i ja vam sortir amb un suplement "d'ajuda" al segon dia... :( No gaire esplendid, vaja....

Per sort vaig conèixer al grup ALBA Lactancia Materna, i vaig anar i em van ajudar, seguim fent LM :D També he de dir que en una de les sessions van venir 2 infermeres de Can Ruti al grup i se'ls va donar informació, així que hi ha interés.....

Que et vagi tot molt bé i com tu desitges Pesol! ;)
Imatge
Post i crònica del MARC: viewtopic.php?f=91&t=24545
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: pesol » ds. maig 05, 2012 4:05 pm

Dimon ha escrit:Hola! Quan de temps sense entrar.... uuufffff....

La veritat és que les proves li van fer a la mateixa sala de parts, però no sobre meu. Va ser una cosa que no vam parlar abans, ho van fer per protocol suposo. La llevadora que em va atendre era molt maca i suposo que ho pots comentar.

Pel que fa al tracte a planta.... no va ser el millor, suposo. Ara que estic més informada potser demanaria una altra cosa, però en aquell moment.... s'emportaven al Marc fora de l'habitació per fer-li proves i rentar-lo.... i en quant a lactància.... he de dir que no vaig rebre més ajuda que la de la sala de parts.... i ja vam sortir amb un suplement "d'ajuda" al segon dia... :( No gaire esplendid, vaja....

Per sort vaig conèixer al grup ALBA Lactancia Materna, i vaig anar i em van ajudar, seguim fent LM :D També he de dir que en una de les sessions van venir 2 infermeres de Can Ruti al grup i se'ls va donar informació, així que hi ha interés.....

Que et vagi tot molt bé i com tu desitges Pesol! ;)


Ostres Dimon! quina rapidesa en contestar! moltíssimes gràcies! <:-) <:-) <:-)

Doncs res, s'haurà de deixar ben escrit al pla de part l'atenció que es desitja rebre a planta i anar repartint plans de part a totes les infermeres bordes que s'acostin a l'habitació :content: :content: Fora conyes, ja me l'han fotut una vegada i no ho tornaran a fer, faré valdre els meus drets encara que m'hagi d'enfadar amb qui faci falta.
Pel tema lactància, em preocupa un pèl menys, l'experiència és un grau :ok: i nosaltres també seguim fent teta, aviam si arribem al tàndem!

Ja vaig anar a la llevadora i em va donar el telèfon de l'Ana ibáñez per trucar-la perquè em dongués info i tal... Tu a quina alçada de l'embaràs la vas trucar? és massa d'hora oi? ;-))) estic impacient per veure la sala ;-)))
Avatar de l’usuari
Dimon
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dc. abr. 13, 2011 4:12 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: Dimon » ds. maig 05, 2012 4:12 pm

Jo hi vaig anar passada la setmana 34 crec ;) La sala està bé, és la foto que hi ha en el post.

Sí, el segon hi ha coses que ja no colen ;)

Sort!!
Imatge
Post i crònica del MARC: viewtopic.php?f=91&t=24545
Avatar de l’usuari
N&K
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 7:57 pm
Ubicació: Badalona

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: N&K » ds. oct. 13, 2012 8:26 pm

Hola noiess!!!

just aquesta setmana vaig obrir un post preguntant per can ruti! crec q no hu vaig fer en el lloc correcte i no mha contestat massa gent... i ara remenant he vist aquest!! que bé!! jo encara estic de poquet i no mhu havia ni plantejat xo fa un parell de dies q li dono voltes... i no sabia q a can ruti hi havia lopcio d part natural... ja mestava mirant la maternitat o algun altre... i aquest el tinc al costat d casa!
ja se q ara fare una pregunta tonta xo... si demano un part natural, i a lultim moment em "cago" i vui epidural... me la posaran, no?? ostres es q em faria molta il.lusio aguantar i tenir un part natural, pero no se si en sere capaç i em fa una mica de por q dp no hi hagi "marxa enrera"...

Gracies a totes!! :-()-)
Imatge

20/05/2013... el dia més feliç de les nostres vides! Pol, ja estas aquí amb nosaltres!! el papa i la mama t'estimem amb bogeria :D
Avatar de l’usuari
Dimon
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dc. abr. 13, 2011 4:12 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: Dimon » ds. oct. 13, 2012 8:32 pm

Sí! Sí que tens l'opció! Jo ho vaig triar per això, no n'estava 100% segura ;)
Imatge
Post i crònica del MARC: viewtopic.php?f=91&t=24545
Avatar de l’usuari
N&K
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 7:57 pm
Ubicació: Badalona

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: N&K » dg. oct. 21, 2012 10:57 am

Dimon... i em podries explicar una mica com va anar? o si tens la cronica penjada x algun lloc... ja se q em keda molt x pensar-ho, però vull començar a tenir una mica clares les coses... moltissimes gràcies wapa!!
Imatge

20/05/2013... el dia més feliç de les nostres vides! Pol, ja estas aquí amb nosaltres!! el papa i la mama t'estimem amb bogeria :D
Avatar de l’usuari
Dimon
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dc. abr. 13, 2011 4:12 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: Dimon » dg. oct. 21, 2012 11:31 am

Està a la 1a pàgina d'aquest fil ;)
Imatge
Post i crònica del MARC: viewtopic.php?f=91&t=24545
Avatar de l’usuari
N&K
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 7:57 pm
Ubicació: Badalona

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: N&K » dg. oct. 21, 2012 3:48 pm

uoooo!! no nestaves al 100% segura, xo va ser natural!! q xuluuu!! ostres, si jo ho pugues fer tant be com tu hi signava ara mateix... el q a mi em fa por es estar alla i intentar-ho, pero no aguantar el dolor... el meu home diu q no aguanto res! (es vritat :_) !!) xo penso q en aquestes situacions pot ser q el cos aguanti molt mes q en una altra situacio q no thi jugues res... es com en situacions d perill q treus forces don sigui... no?? jejeje no se... m'informare d tot plegat i a veure q es el q mes ens fa el pes...
x cert, deies q havies anat a unes jornades on tinformaven d tot...? com ho vas saber? la llevadora? sas si ho fan sovint?

gràcies!! :)
Imatge

20/05/2013... el dia més feliç de les nostres vides! Pol, ja estas aquí amb nosaltres!! el papa i la mama t'estimem amb bogeria :D
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: nacristai » dg. oct. 21, 2012 4:13 pm

Noies, us envejo pel vostre part natural, enhorabona, una bona amiga va tenir el seu fill fa 15 dies amb un part natural i n'esta contentíssima i jo molt orgullosa d'ella. Així que pel que sembla si es respecten el desitjos dels pares!! ;)))
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
Dimon
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dc. abr. 13, 2011 4:12 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: Dimon » dg. oct. 21, 2012 4:36 pm

Jo tampoc aguanto gens el dolor.... Però el cos és savi i les hormones ajuden mooolt!
Pregunta a la llevadora i ella t'informarà ;) sooort!!
Imatge
Post i crònica del MARC: viewtopic.php?f=91&t=24545
Avatar de l’usuari
N&K
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 7:57 pm
Ubicació: Badalona

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: N&K » dl. oct. 22, 2012 5:23 pm

ostres Dimon! doncs x no aguantar, ho vas fer super bé!!! jo crec q si, q les hormones i ladrenalina han d fer la seva feina... ja us informare quan decideixi!! graciesss!!! petonets!
Imatge

20/05/2013... el dia més feliç de les nostres vides! Pol, ja estas aquí amb nosaltres!! el papa i la mama t'estimem amb bogeria :D
Avatar de l’usuari
N&K
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 7:57 pm
Ubicació: Badalona

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: N&K » dl. nov. 05, 2012 10:36 am

Hola!!!

no hi ha ningu mes q pugui dir la seva opinió?? ja se q ens keda molt, xo m'agrada tenir les coses pensades x no fer-ho tot a lultim moment... i m'aniria super be sentir mes opinions d mamis q hagin tingut els bebes a can ruti...!

moltissimes gràcies a totes!! :-()-)
Imatge

20/05/2013... el dia més feliç de les nostres vides! Pol, ja estas aquí amb nosaltres!! el papa i la mama t'estimem amb bogeria :D
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: pesol » dc. des. 05, 2012 2:38 pm

Hola!

La setmana passada vaig tenir el meu segon fill a Can Ruti, volia anar per protocol de part natural però vaig arribar tant a punt de parir que no va donar temps a anar a la sala de part natural.

He fet la crònica viewtopic.php?f=115&t=33029

No sé com serà l'hospital quan entra en "mode part natural". A mi em va atendre un "equip de part convencional" i tot i que van ser força respectuosos m'esperava algu més.

El que sí que penso que Can Ruti encara té molta feina per fer en quan a l'atenció respectuosa del naixement és en el tracte a planta. Res de revisions del nounat a la mateixa habitació. Se l'emporten i "et posen mala cara" quan dius que vols anar amb ells a mirar. Et posen excuses del plan "és que la sala és molt petita i estem molts treballant allà i no hi cabem". Igualment, jo cada vegada (se'l van endur tres vegades) que se l'enduien jo anava darrere i si feia falta m'esperava a la porta (oberta, of course) fins que em tornaven la criatura.

En quan a ajuda en la lactància, no puc dir-vos si bé o malament. Al ser la meva segona lactància no vaig demanar ajuda (i tampoc van venir a veure si mamava bé ni res), només em preguntaven si "s'enganxava bé". Si deia que sí ja es quedaven contentes...

Nosaltres vam demanar alta precoç a les 24h i també va ser una mica lio per ells perquè no hi estan acostumats.

Però bé, en termes generals estic contenta del tracte! Per un tercer fill (si n'hi hagués, és clar!) repetiria!
Avatar de l’usuari
Dimon
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dc. abr. 13, 2011 4:12 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: Dimon » dc. des. 05, 2012 3:06 pm

Tota la raó en quant al tracte a planta i lactància, nosaltres érem novatos i ens ho van colar tot, el bibe de suplement inclòs :(
Imatge
Post i crònica del MARC: viewtopic.php?f=91&t=24545
Avatar de l’usuari
N&K
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 7:57 pm
Ubicació: Badalona

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: N&K » dj. feb. 21, 2013 3:13 pm

Holaaaa!! q no hi ha mames (o futures mames) a Badalona...??? o alguna q vingui a tenir el nen/a a Can Ruti?? aixxx q cada cop queda menys i m'agradaria sentir mes opinions i cosetes... ja tenim força decidit q el tindrem aqui, pero sempre tens com la necessitat de quedarte mes tranquila :ok:
Gracies wapes!!
Imatge

20/05/2013... el dia més feliç de les nostres vides! Pol, ja estas aquí amb nosaltres!! el papa i la mama t'estimem amb bogeria :D
Berta88
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. feb. 22, 2017 5:35 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: Berta88 » dj. març 09, 2017 1:03 pm

N&K ha escrit:Holaaaa!! q no hi ha mames (o futures mames) a Badalona...??? o alguna q vingui a tenir el nen/a a Can Ruti?? aixxx q cada cop queda menys i m'agradaria sentir mes opinions i cosetes... ja tenim força decidit q el tindrem aqui, pero sempre tens com la necessitat de quedarte mes tranquila :ok:
Gracies wapes!!



Hola ! He arribat a aquest post a traves de buscar parts naturals a Can Ruti. M'ha encantat l'experiencia de Dimon, i m'agradaria saber la teva, N&K i d'algu altre si la te, que ja han passat uns anys :)

Jo estic de 12 setmanes i vaig per mutua i per la SS. Visc a badalona i la veritat que tenia can ruti com un hospital no molt be. Per la mutua em tocava El Pilar pero jo sempre he volgut parir en una cadira mes incinada i no estirada, i apoer ser amb banyera. Pensava demanar el trasllat a Sant joan de deu o la maternitat pero avui la llevadora m'ha comentat el tema de la sala de part natural de can ruti i se m'han obert els ulls ! :D
I despres de llegir tantes bones experiencies, encara mes. faré el possible perque el meu també sigui aixi.

Aixi doncs, alguna experiencia mes ?

I un dubte, si despres d'haver estat dilatant a la banyera i a la sala de part natural es vol demanar l'epidural, hi ha cap problema?

Gracies !
Berta88
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. feb. 22, 2017 5:35 pm

Re: Part respectat a "Can Ruti" Badalona

EntradaAutor: Berta88 » dg. març 12, 2017 6:15 pm

Per cert, can ruti te habitacions individuals ? o es comparteixen ?

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::