Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: princesa_ballarina » dt. gen. 26, 2016 1:39 pm

Hola!

Rodellar: ella mateixa t'ho dirà, però ella atén quan està de guàrdia i entre setmana (la truquen). Si et poses de part en cap de setmana i no està de guàrdia, no atén. (desconec si la resta de personal fa també cesària humanitzada).

Montse Bach (llevadora): un altre sol de professional (se sé si has demanat hora amb ella), és encantadora i dóna molt de suport.

Recorda que els dijous al matí al HGC fan espai de mares al gimnàs. Allà hi ha la Montse i la Laura (Rodellar) i sobretot ajuden en la lactància. Pots anar embarassada o en el postpart.

Assecador: no ho recordo...
Desconec tema arracades.
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aRaSaL
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dg. set. 26, 2010 3:54 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: aRaSaL » dj. gen. 28, 2016 6:18 pm

Moltes gràcies per la resposta Princesa!!

Suposo q a la següent visita parlaré amb la Rodellar del part. Li preguntarle per la resta de l'equip tsmbé.
Amb la llevadora tinc q visitar-me la 1a setmana d març, ja tinc ganes de conèixer-la!
No tenia ni idea d'això dels dijous! Gràcies!
Imatge

Imatge
laiayf
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: laiayf » dv. feb. 19, 2016 8:31 am

Hola noies,
Jo pariré al HGC, sóc de Sant Cugat.

Algú sap si es pot descarregar el Pla de Part en algun lloc? Encara em falta (estic de 18 setmanes), però m'agradaria poder-lo tenir ja.

Merci
Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
skarrieta
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. maig 19, 2014 10:51 am

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: skarrieta » dl. feb. 22, 2016 9:36 am

laiayf, al mostrador de la planta de ginecologia te'l donaran el pla de part
laiayf
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: laiayf » dj. feb. 25, 2016 3:52 pm

skarrieta ha escrit:laiayf, al mostrador de la planta de ginecologia te'l donaran el pla de part


skarrieta
Ah! Què fàcil!
El proper dia quna vagi a la morfològica el demano.
M'extranya però que no estigui online, no?
Merci
Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
pechu2015
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 7:50 am

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: pechu2015 » dv. març 25, 2016 4:01 pm

Hola noies,

Fa temps que volia tornar a escriure, però al final amb la nena i tot se'm va passant.
Només volia explicar-vos la nostra experiència amb una cesarea programada al HGC. Com vaig comentar fa temps em va sortir diabetis gestacional i bb macrosoma (que al final no, però bueno) així que a la setmana 38 em van fer una cesarea. Me la va fer l'equip del Dr. Xiberta, de qui només puc dir coses bones, la veritat!
Vam ingressar a les 9 del matí i vam estar una horeta més o menys en una de les sales de dilatació. Vaig estar acompanyada de la meva parella en tot moment, només ens vam separar una estona quan vaig entrar al quiròfan, que mentre em preparaven a mi, a ell el van fer esperar a la sala posant-se tb la roba per entrar. Quan jo vaig estar llesta, el van avisar i va seure al meu costat. La cesarea va durar poc més de mitja hora. En tot moment vaig poder estar amb el meu marit. Tot l'equip super bé. Ens anaven parlant i fent bromes. I als 10 minuts d'haver començat, tenia a la meva filla al damunt. Vam començar el pell a pell al propi quirofan.
Quan ja van acabar, vam tornar tots tres a la sala de dilatació a la que havíem estat abans. Vam poder-hi estar tranquil·lament mentre jo em recuperava de l'anestesia, amb la nena enganxada al pit. Al cap d'un parell d'hores vam pujar a l'habitació tots tres. Durant els 5 dies que vaig estar ingressada, la nena va estar amb nosaltres en tot moment i ens van assessorar moltíssim sobre lactància.
Un 10. Ens van tractar super bé, la cesarea inmillorable, vaja, que puc confirmar que HGC les cesarees si que són humanitzades, almenys si te les fa el dr. Xiberta.
I res, 8 mesos dps la nena i jo estem estupendíssimes i seguim amb lactància materna, i estic super convençuda de que en gran part és gràcies al tracte i al suport que vam rebre al HGC durant les primeres hores/dies de la nostra nova vida.
Si mai tinc un altre fill, no m'ho pensaré, repetirem segur d'hospital. I amb aquest ginecòleg ja m'hi quedo fins que es jubili! :D
laiayf
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: laiayf » dl. abr. 04, 2016 6:15 pm

Noies, alguna té el Pla de Part de l'HGC?

L'he demanat al mostrador però no el tenen.

Encara em queden unes setmanes per anar amb la llevadora per aquest tema, i volia tenir-lo abans.

Si alguna el pot compartir seria genial!

Laia Ylla
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
Avatar de l’usuari
aRaSaL
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dg. set. 26, 2010 3:54 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: aRaSaL » dl. abr. 04, 2016 7:29 pm

Si que el tenen Laia pero no el volen donar. Diuen que l'ha de facilitar la llevadora. Jo el tinc però el tinc omplert i amb anotacions i volia un de nou per tenir-ho en net. Ja et dic el vaig demanar i la que el va treure ho va preguntar i no li van deixar donar-me'l. Doncs així el presentaré jeje
Imatge

Imatge
laiayf
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: laiayf » dt. abr. 05, 2016 10:01 am

aRaSaL ha escrit:Si que el tenen Laia pero no el volen donar. Diuen que l'ha de facilitar la llevadora. Jo el tinc però el tinc omplert i amb anotacions i volia un de nou per tenir-ho en net. Ja et dic el vaig demanar i la que el va treure ho va preguntar i no li van deixar donar-me'l. Doncs així el presentaré jeje


I ningú l'ha compartit aquí ?
Encara que crec que no tinc accés a veure documents encara...

Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
laiayf
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: laiayf » dt. abr. 12, 2016 11:22 am

Segueixo amb el tema...

M'han dit que es pot descarregar del Gencat.cat, però no el trobo per enlloc.

Si hi dóno, us passo l'enllaç

Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
adbcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dj. nov. 26, 2015 4:09 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: adbcn » dl. juny 06, 2016 8:41 pm

Noies m'apunto a aquest fil! estic de 20 setmanes i en porta la Laura Rodellar. Encara és d'hora per parlar del partido pero les vostres experiencias m'ajudaran molt. Per cert, porto 2 nenes!!!! :mumint: :mumint:
32 Anys
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: 19m2 » dt. juny 07, 2016 4:22 pm

Jo també pariré en aquest hospital (en principi). Alguna ha fet les classes prepart aquí? N esteu contentes?? M'interessa...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laira2015
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. juny 18, 2015 9:28 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Laira2015 » dl. set. 05, 2016 7:02 am

Bon dia noies!

Avui tinc hora amb la llevadora del HGC i el tema del pla de part m'intriga, finalment no l'heu trobat enlloc? aquesta tarda el demano a veure si tinc sort i si alguna el vol que m'ho demani que li passo!! (33+3)

edito: he possat al google pla de part gencat, es el doc q surt? 4 pagines? el portare impres aquesta tarda i aixi el comento amb la matrona a veure que tal!! :-)
Avatar de l’usuari
Laira2015
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. juny 18, 2015 9:28 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Laira2015 » dl. set. 05, 2016 9:11 pm

La visita amb la comadrona genial! m'ha donat el pla de part i la llista de coses per a portar, ens ha explicat per on hem d'entrar, quan anar a l'hospital etc....

ah, lo de la calor m'ha dit que sí, que fa molta, però que depen de l'habitació que em toqui, si es de las que li dona el sol malament! si no doncs estarem fresquets jeje i no es pot reservar logicament!!

Alguna més li toca per a l'octubre a aquest hospital? :-)
Amanda2016
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Amanda2016 » dl. nov. 21, 2016 11:40 am

Hola!

Acabo de saber que estic embarassada del que serà el meu segon fill, si tot va bé... que espero que si!
Vaig tenir un abortament espontani a l'agost d'aquest any....

El meu primer fill va neixer al Hospital de Granollers, però amb el segon la idea és tenir-lo al Hospital General.... m'expliqueu experiencies?? ginecolegs a triar un cop em derivi la meva mutua?

Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: jpd1980 » dt. nov. 22, 2016 7:34 am

Bon dia noies!!!

Jo vaig tenir al meu primer fill a l'hospital General de Catalunya i va ser un embaràs i un part una mica complicat i us puc donar el meu punt de vista des de els controls que tocaven, fins quan van d'tenir que anar ràpid per urgència... en tot casos van estar de 10... A mi em portava el Dr. Xiberta i ara que espero el segon fill tambè vaig amb ell i estic encantada. Es un gran profesional, respecta molt el que vols i aunque sembla una mica seriós es molt maco... Tinc amigues amb altres gines que estan encantades, pero a mi el Dr. Xiberta m'encanta.
Que us vagi molt bé!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
annixa
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. nov. 20, 2016 8:55 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: annixa » dc. nov. 23, 2016 5:03 pm

Bona tarda, jo fa dos mesos que vaig parir al HGC, en PRINCIPI era part induit però va derivar en cesarea, feta per la dra madaula y dr acosta i la veritat es que molt bé. El pla de part me'l va donar la llevadora a la seva visita. La llevadora del part erauna dona gran i simpática però al ser un part induit va ser molt instrumentalitzat, molt més del que volia. Viag estar 5 diez i les inferemeres de la planta molt bé. Si teniu alguna pregunta, i us puc ajudar no dubteu en preguntar-me
Vcantoch7
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 6:17 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Vcantoch7 » dj. des. 15, 2016 5:28 pm

Hola, estic gairabe de 37 setmanes i em porta la Dra. Rodellar, es el meu segon embaràs, el 1er també el van seguir i vaig parir al hgc fa 3 anys però amb el Dr. Jimenez Ortuño que ara ja no treballa en aquest hospital.

Tinc vàries preguntes porque des d'aleshores algunes coses veig que han canviat, per exemple, abans en continuaven fent ecos a partir de la setmanes i en canvi l' altre dia a la revisió de la setmana 36 no em va fer, em va dir q la eco de les 34 era la ultima, alehores com controlen (a part del monitors) que tot estigui bé (per exemple creixement fetal, cordó umbilical, liquid amniotic..).
Per una altra banda, abans donaven bolquers, ara els hem de portar, no sé si amb els canvis i problemes q ultimament tenen estan reduint qualitat en el servei donat, alguna persona que hagi pasat per un part aqui recentment?

Em toca per la 1a setmana de gener, si neix en aquesta setmana la meva gine no hi serà porque està de vacances, aixi que no sé qui m' atendrà.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: RapaNui » dc. des. 28, 2016 1:46 pm

Jo vaig tenir el meu fill a mitjans de novembre a l'HGC i et puc dir que sí que em van donar bolquers. De fet, de la llarga llista de coses que et fan portar, la meitat no calen.
Pel que fa a les ecografies, és cert que no em van fer cap més a partir de la 36. El control el feien amb les corretges i els tactes.
rakebcn
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 8:20 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: rakebcn » ds. gen. 07, 2017 12:20 pm

Hola! estic de 28 setmanes i el meu primer fill va neixer a l'HGC pero fa ja 5 anys i han canviat coses

Això de la visita amb la llevadora m'interesa, a partir de quina setmana es pot demanar??

I un altra cosa, veig que ara deixen entrar a la parella a la cesàrea i no et separen del bebé, sabeu si en cas de part induit que acaba en cesarea també poden entrar?? o només quan es una cesàrea programada?

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::