Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: LídiaG » dl. abr. 12, 2010 5:08 pm

Algú té alguna experiència o coneix algú que hagi parit a l'HGC? A mi me n'han parlat força bé, però volia contrastar-ho també! No he trobat cap altre post sobre l'HGC, per això he obert aquest... disculpeu si ja se n'havia parlat... si és així em podríeu dir on? És que no ho he trobat.

Moltes gràcies!!
Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: dinser » dl. abr. 12, 2010 7:55 pm

A mi m'han parlat molt bé del Dr. Peiró. És un tio molt atent i professional. :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: llumer » dl. abr. 12, 2010 8:32 pm

jo vaig "parir" a l'HGC, pero no se si et serveixo gaire...
Va ser cessaria programada perque venia de cul amb dos voltes de cordo al coll...
Jo no he passat dolors de part alla ni res...
Pero et puc dir que l'anestesista que em va tocar a mi (que no se qui era) tenia mano de santo, perque no vaig notar ni la punxada... i les infermeres molt bé! La meva filla va estar en observacio i jo nomes volia aixecar-me a veure-la i lesinfermeres em van ajudar a mitja nit a veure si ja em podia aixecar sense marejar-me... (alla les 2h) pero em vaig marejar i em van dir: Es que necessites dormir una estoneta!! Dorm i a les 6 del mati, quan et vinguem a posar l'antibiotic encara que estiguis dormint et despertem per anar-la a veure... i quan van venir jo ja estava desperta, pero em van tornar a mimar molt....
Ah, i pujant de la cessaria, (com que era programada portava 1 dia sense menjar) em van rebre amb un bocata de pernil salat, dos bombons, unes torrades, un cafe amb llet, i una botella baby de cava!!!! Recordare el bocata de pernil tota la meva vida!!!!!!
A mi em porta el Dr.Rombaut, aten parts alla, pero no se si hi visita! Jo em visito a sabadell.
Espero que t'ajudi...
Avatar de l’usuari
LLuna22
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 5:54 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: LLuna22 » dl. abr. 12, 2010 8:34 pm

Jo vaig parir allà fa 18 dies per cesàrea programada també. Què vols saber?
Et diria que passis pel meu post del naixement per veure
com va anar en el moment precís d'arribar allà i al quiròfan.

Les habitacions estan bé però la meva tenia un problema terrible de
manca d'aire acondicionat. Vaig passar moltíssima calor, horrible.
El soroll del passadís de les mames és horrible!! hi ha moments
on has de tancar la porta perquè fins i tot un dia uns nens jugaven a
fultbol al passadís. Molt desagradable l'excès de soroll que ningú no
controla i també la calor que vaig passar.

Per la resta, doncs suposo que tot depen del metge, de l'anestesista
que et toqui. No tinc queixes ni de metges ni d'infermeres. El menjar
bé, et demanen què t'agrada i que no. Les noies de nurserie correctes
tot i que alguna va una mica sobrada i pot arribar a semblar fins i tot
prepotent: ho dic perquè quan em van portar la nena m'acabaven de fer
la cesàrea i no em podia ni llevar, la senyoreta en qüestió va venir a veure
la nena i em va dir: li heu canviat el bolquer, i jo li vaig dir doncs no, no hi hem
pensat, i va dir és que no cal pensar-ho, és de lògica!! jo vaig contestar, doncs deu
ser que no en tenim de lògica!!! perquè jo em trobava fatal i no hi havia ni pensat
ni tampoc ningú m'havia dit que havia de canviar-li!!! D'altres noies de nurserie van
ser encantadores, em portaven el suplement que li havia de donar a la nena a l'hora que
fos, molt bé la veritat. I les infermeres de planta molt bé, venen de seguida i t'ajuden
en tot el que poden. El tema de la LM vaig trobar que t'havies d'espavilar bastant tú,
que no s'hi dedicaven massa vaja, m'hauria agradat algú que hagués vingut a explicar-me
les coses amb calma.

Ja em diràs si vols saber alguna cosa més.
Et diré que per ser coherent amb el que no em va agradar vaig sortir d'allà fent una reclamació pel soroll
i la manca d'aire acondicionat, pensant sobretot, en les mares que vindran després, a veure si ho milloren.

També recordo l'entrepà de pernil per berenar a la tarda de la cesàrea, però no hi havia
cava, hi havia una ensaimada, l'entrepà, un suc i un cafè amb llet. És un bon record això sí!!
El dia de marxar cap a casa de regal una xambreta per la nena publicitaria. Jo vaig pensar m'hauria estimat més un bon aire i més silenci als passadissos, que el regal!!! i vaig pensar que feia molt americà però que
l'important eren els serveis, no el marketing!!

Espero haver-te ajudat.
LLuna22 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 12, 2010 8:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: llumer » dl. abr. 12, 2010 8:44 pm

ai, es cert lo del aire acondicionat!!!! Esta fatal!!! (pero la meva filla ja te 2,5 anys i ja no ho recordava).
fa MOOOOOLTA CALOR, i alguna estona que aconsegueixes aire... surt a pressio i fa fred!

Lo del soroll, es cert, pero bastant habitual a maternitats... la gent... com que no hi ha malalts... pero coi! hi ha bebes que fins cuatre hores vivien placidament a l'uter!
Avatar de l’usuari
Farina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 887
Membre des de: dg. abr. 12, 2009 12:39 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Farina » dl. abr. 12, 2010 9:58 pm

Dons jo també vaig parir a HGC, i també guardo un bon record, jo vaig entrar en principi, per part natural, però finalment vaig acabar en cesarea perque la nena portava tres voltes de cordo.
Et puc dir que les salas de dilatació, estan força be, estàs tu sola em el teu marit,i les infermeres et van controlant, i vas fent el traball de part allà tranquilament, quan arriva el moment et pregunten si vols l'epidoral i el anestasita te una mà de sant, per lo menos el que vaig tenir, aquets tema m'engoixaba bastant i haig de dir que no em vaig enterà de res. Despres quan es dilatat lo suficient et porten al paritori, allà també molt be, el tracta molt correcta, llàstima que jo no vaig poder tenir-la vaginalment, i despres d'una hora de pujos va ser cesarea, tampoc tinc cap queixa, va ser ràpid. Les infermeres a planta super correctes i molt carinyoses, les de nurseri també, però jo també vaig topar amb alguna estupida, sobretot a la nit, que no els hi agrada que les emprenyin, però son casos aislats, per sort puc fer una valoració força positiva de tot plegat.
Això si, molta i molta calor, la meva nena va neixar el gener i anava amb la chambreta i la ranita tot el dia, i jo mig ofegada... i el soroll els pasadisso també, la gent a les maternitats ja sa sap.
ImatgeImatge
PER FI JA ETS AQUI!!! T'ESTIMEM MOLT!!!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Ítaca » dt. abr. 13, 2010 9:06 am

Doncs jo vaig tenir a la meva nena a l'HGC, el passat mes d'agost, i en general toooooooot molt bé!
El meu part va ser programat. Vem ingressar a les 8.30 del matí, ens van donar una habitació per fer la dilatació, i anar fent... A mi em va costar unes quantes hores dilatar (estava molt verda). Jo vaig voler epidural (suposo q si no en vols, ho has de parlar amb el teu metge... sino dius res, donen per suposat q sí q la vols), i l'anestesista era un noi força jovenet, molt agradable i atent i no em va fer gens de mal mentre me la posaven (et posen un catèter per on et van renovant els xutes mentre passen les hores, i així no t'han d'estar punxant cada 2-3 hores). Al final de poc va servir dilatar amb epidural... pq van veure que la nena estava començant a patir (duia una volta de cordó) i vaig haver de parir sense epidural (ja m'havia passat l'efecte de la darrera dosi). Només nèixer la petita, se la van endur pq va sortir força moradeta i li van haver de posar oxígen... per sort, sols van ser 2 minuts i l'itaco ja es va poder anar amb ella.
A mi em va atendre el Dr. Peiró (em porta la Dra. Martínez, però era de vacances...). Puc parlar molt i molt bé d'aquest Dr... molt professional, sense perdre els nervis, tranquilitzant-nos a l'itaco i a mi, vaja molt bé.

Respecte a les habitacions... l'únic fallo, per mi, va ser l'AC... q en el nostre cas estava molt molt alt, i teníem fred (va haver de venir el de manteniment a tancar la reixeta q hi ha pq nosaltres no podíem) i un cop fet això, doncs perfecte!
En quant al soroll de les habitacions... a veure, q l'hospital no té cap culpa q hi hagi gent maleducada eh?
Vull dir, q si una habitació té 20 persones + nens de visita, i ells no saben controlar la cridòria i l'escàndol q fan... clar q avises a les infermeres, però elles van bastant de cul i fan el q poden sobre això...

I sobre les infermeres/nuserys, doncs jo no vaig tenir cap problema amb cap... totes les q em van tocar, van ser molt maques i agradables. De fet, la primera caca de la nena, li va tocar netejar a l'itaco, i just quan estava a punt de fer-ho va entrar la nursery i li anava explicant tot (per ridicul q sembli, ni ell ni jo havíem canviat mai cap bolquer i anàvem força perduts), i vem estar fent conya amb ella i tot... o sigui, q cap queixa!

Ahhhhhhhhh, i a mi a la 1 de la matinada també em van portar un entrepà de pernil salat amb un suc i no sé què més!! I q bó q el vaig trobar, mare meva!!!! A més, després d'estar-me tot l'embaràs sense tastar el pernilet, aquell em va saber a glòria!!! :-D :-D
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: LídiaG » dt. abr. 13, 2010 10:31 am

Moltíssimes gràcies a totes, de veritat, quina rapidesaaa!!!!!!! >.-<:

Volia preguntar una cosa que no m'ha quedat clara: això que estiguin "en observació" i que no puguis veure el nadó és sempre en cas de cesàrea?? Quant de temps trigues a "estar bé" si et fan cesàrea?? Noies, em queden 5 setmanes i 3 dies i li dono més voltes al cap... jajajaja :-D :-D :-D deu ser normal no??

Gràcies!! :ok:
Avatar de l’usuari
fecris
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dt. març 30, 2010 3:44 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: fecris » dt. abr. 13, 2010 12:06 pm

Hola a totes, jo també estic interessada en la informació sobre els parts al HGC. A mi em toca a l'agost, i em porta el doctor Sota.

Moltes gràcies a totes per la informació.
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Ítaca » dt. abr. 13, 2010 1:16 pm

LídiaG ha escrit:Moltíssimes gràcies a totes, de veritat, quina rapidesaaa!!!!!!! >.-<:

Volia preguntar una cosa que no m'ha quedat clara: això que estiguin "en observació" i que no puguis veure el nadó és sempre en cas de cesàrea?? Quant de temps trigues a "estar bé" si et fan cesàrea?? Noies, em queden 5 setmanes i 3 dies i li dono més voltes al cap... jajajaja :-D :-D :-D deu ser normal no??

Gràcies!! :ok:


Lídia, jo crec q els bebès q es queden en observació són pq han tingut algun "petit problema" i q els volen tenir controlats... jo crec, q si no passa res, a totes te'ls donen al mateix moment de tenir-lo.... Ja et dic, a mi em van posar la nena sobre la panxa mentre tallava el cordó i vaig poder veure-la un segon, pq se la van endur al vol per posar-li oxígen. No van deixar aixecar a l'itaco fins q no la van recuperar (2 minutets, q es fan eterns), però un cop ella va trencar el plor, el van cridar i ja no es va separa d'ella. La van rentar, vestir (amb ell al devant) i li van donar, i va ser ell qui me la va portar mentre a mi m'acabava de cosir... i ja no em vaig separar d'ella fins q vem arribar a dalt, q la noia de la nursery se la va quedar un momentet, i ja està.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Farina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 887
Membre des de: dg. abr. 12, 2009 12:39 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Farina » dt. abr. 13, 2010 3:49 pm

La meva nena va neixar per cesarea i no va estar en observació, una vegada era fora, la van netajar me la van portar i quuan jo la vaig haber vist, tocat i fer petonets, s'ha la van endur i li van donar al papa... ell es queda amb la nena i la puja a la nursery, allà s'està fins que et pujan a l'habitació, llavors la portan a l'habitació i ja no et separes d'ella :ok: Si es un part vaginal, la tens em tu des d'un principi.
ImatgeImatge
PER FI JA ETS AQUI!!! T'ESTIMEM MOLT!!!
Avatar de l’usuari
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: LídiaG » dt. abr. 13, 2010 4:14 pm

Moltes gràcies ITACA i FARINA!!! :ok:
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: llumer » dt. abr. 13, 2010 4:30 pm

si, corroboro el que han dit la Itaca i Farina. La meva se la van endur perque va tenir algun problemilla respiratori al neixer, pero sino nomes estas separada l'estona de reanimacio (si es cessaria) sino, ni aixo!
Avatar de l’usuari
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: LídiaG » dt. abr. 13, 2010 5:18 pm

I aquesta 'estona' de recuperació és molt llarga (em refereixo a la cesàrea) o depèn de la persona??

Per cert, quan et fan cesàrea, quin tipus d'anestèsia et posen? : metge :
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: llumer » dt. abr. 13, 2010 8:18 pm

doncs l'estona de recuperacio... jo diria que no arriba a l'hora! depen de lo rapid que el teu cos anula l'anestesia. (jo feia forces per moure els dits del peu, pero no em responien!!! jeje)

I l'anestesia... es com l'epidural, pero si es cessaria programada com la meva, com que ja saben quanta estona tardaran, et posen una sola dosi, i nomes es una punxada. No et posen cateter per anar afegint anestesia, sino que d'entrada te'n posen la dosi necessaria per aguantar l'estona programada i ja esta!

No pateixis... de tot el que t'imaginis.... TOT SERA MENYS!!!!!

si necessites alguna altra aclaracio, aqui estic!
Avatar de l’usuari
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: LídiaG » dt. abr. 13, 2010 8:59 pm

Moooltes gràcies llumer!!! Ets un :***: !

Mira que em vaig prometre 'no imaginar' el part... però suposo que és inevitable tenir dubtes... el que és genial és tenir aquest fòrum per a poder-los compartir!! Gràcies de nou! :love:
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Ítaca » dc. abr. 14, 2010 12:44 pm

És clar q és inevitable pensar en el part! A menys q ja haguis parit, és una cosa totalment desconeguda per les primarenques!!!
El meu consell és... q no vagis amb cap idea preconcebuda sobre el part, pq després tot pot anar a l'inrevés de com havies pensat i et pot descol·locar.
Jo anava amb la idea q no notaria res de dolor (o mínim) pq jo volia l'epidural, i després ho vaig notar tot pq vaig parir sense... hi ha noies q van amb la idea de no voler epidural i acaben amb cesària, etc... i després venen els baixons... Aquest és el meu consell! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
fecris
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dt. març 30, 2010 3:44 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: fecris » dc. abr. 14, 2010 2:13 pm

Tens raó Itac@, però com tu dius, és inevitable pensar en el part. A mi em toca a l'agost i ja penso i somniu amb el part.
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: Ítaca » dc. abr. 14, 2010 2:41 pm

Una altra agostera! Per quin dia et toca???

Ja veureu com tot anirà de conya! I en un pim, pam tindreu els vostres petits amb vosaltres! :love:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
nuneta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3867
Membre des de: dv. set. 26, 2008 1:17 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: nuneta » dc. abr. 14, 2010 3:25 pm

Jo tb pariré al HGC!!!!

Em toca dimarts vinent, dia 20...però crec q la meva nena està molt bé a la panxona de la mami... :-)

A mi em porta el doctor Argacha, molt correcte la veritat!!! a veure si quan em posi de part hi és d'urgpencies, i si no, he sentit parlar tant bé de tots els gines q atenen parts allà....q m'és igual!!!!

Ja us explicaré quan arribi el moment :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::