Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

Experiències i pors del moment més desitjat.

ahierro2
:: zebra
Entrades: 1521
Membre des de: dl. maig 26, 2008 7:01 pm

Re: Part a l'HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA???

EntradaAutor: ahierro2 » dl. oct. 13, 2014 8:23 am

Kora ha escrit:Em podríeu recomanar un Ginecòleg /a? M havien dit e
El Dr. Miguel A. Jimenez, però es veu q ja no visita.
Gràcies!

Kora, ja no visita? Es el meu gine, hem visita al HGC i de fet ara el noviembre tinc la revisió anual... m'extranya que hagi deixat de visitar i que com a mínim no truquin per avisar. M'ha portat els dos embarassos i amb l'últm era el cap de ginecología.
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dl. oct. 13, 2014 8:49 am

De moment no donen hores...... a mi ja m'havia visitat i ara quan he trucat per demanar hora primer em van dornar llargues dient q no visitava i després d molt insistir... q no tenia agenda oberta fins gener-febrer....

Així q he hagut d demanar hora amb unaltre i m'han donat amb el Dr. Peiró, el coneixeu? q us sembla?

Gràcies!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dl. oct. 13, 2014 2:18 pm

Kora jo em visito amb el Dr Acosta i genial!! em va portar fa 4 anys el meu anterior embaràs i ara aquest i perfecte en tot!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
BabyCix
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 5:06 pm

EntradaAutor: BabyCix » dg. oct. 19, 2014 6:54 pm

Ostres doncs mi em porta ara l'embaràs el Dr. Jimenez, si que es cert que només visita els dilluns a les tardes i sempre té la agenda a tope i ens hem d'esperar més d'un hora a la sala de espera, però quan vaig trucar per demanar que em portés l'embaràs ell no em van posar cap problema....no se si pot ser perquè ell ja em feia el seguiment de gine abans d'estar embarassada....
Però jo no em preocuparia perquè crec que hi ha molts bons metges al HGC, almenys jo he sentit bones opinions de diferents metges així que espero que trobis un que t'agradi! :ok:
Imatge
Martina32
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » ds. nov. 15, 2014 10:36 am

Hola noies!

Em falten 2 mesos per parir i ja començo a pensar molt en el dia del part. L'altre dia vam parlar una mica amb el meu gine i em va dir que si estava preparada per parir via vaginal, vinc de cessària anterior. Oi tant! Vaig dir jo. Llavors em va dir que m'havia de posar sola de part, que tot aniria al seu ritme, sense presses,...Alguna ha tingut un PVDC recentment? Em podeu explicar que tal? Les llevadores respecten els temps?.Gràcies
Martina32
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dl. des. 08, 2014 2:03 pm

Ningú ha parit recentment al HGC, encara que no hagi sigut PVDC?
mel29
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » dl. des. 08, 2014 5:02 pm

Què és el PVDC?

A mi em toca al maig tb al HGC, tot i q encara no hem parlat del part...
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dl. des. 08, 2014 7:12 pm

Part vaginal després de cesària.
ImatgeImatge
Imatge
mel29

EntradaAutor: mel29 » dl. des. 08, 2014 9:33 pm

Ahhh merci! Jo q pnsava q ja dominava totes les sigles del SP...haha!

Doncs no, ni conec ningú... Podries fer un post nou per preguntar això! Ho veurà més gent.
laiamarin
Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 12:39 pm

EntradaAutor: laiamarin » dc. gen. 07, 2015 12:44 pm

Hola!!! estic embarassada de 22 setmanes i em visito a l'Hospital General de Catalunya... Podrieu donar-me la vostra opinió respecte el part respectat, instal.lacións, atenció, etc.????

Gràcies
Laia
Busy_Bee
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

EntradaAutor: Busy_Bee » dj. gen. 08, 2015 4:13 pm

Hola laiamarin!

Jo ja farà un any que hi vaig tenir la nena, i tot i que no m'ho esperava, en vaig quedar prou contenta. Sempre que anava a urgències de ginecologia pensava "mare de Déu...vaya zulo!" però després no és TAN terrible. Les sales de dil·latació són una mica soses, la meva només tenia penjat un mòbil que semblava més aviat un pongo allà enmig...

El part va anar molt bé, va ser ràpid i fàcil, el tracte de les llevadores, infermeres i ginecòlogues molt i molt bé, molt maques!

L'habitació no era nova de trinca, no t'esperi res d'hotel de 5*, però va fer el fet! ERa bastant àmplia, pensa que jo vaig tenir milions de visites i hi cabia molta gent a dins, molt a pesar meu :ufs: La dutxa es queia a trossos literalment, això si.

Les infermeres de planta súper bé també! Ens varen ajudar molt amb la LM ja que al principi vam tenir algún problemilla, com a tot arreu algunes eren més simpàtiques que d'altres, però cap queixa important.

Jo no tinc cap dubte que hi tornaré a parir el dia que anem a pel segon!

Si tens més dubtes, ja saps! Que gaudeixis a tope l'embaràs! :)
Imatge

Imatge
mel29

EntradaAutor: mel29 » dj. gen. 08, 2015 9:26 pm

que bé Busy_bee! gràcies per les explicacions :-)
crec que que sigui o no un hotel de 5* és el de menys...

a mi em toca allà per finals de maig!
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dv. feb. 20, 2015 8:21 am

Jo hi vaig parir fa un any i mig. El ginecòleg era extern i va saber ajudar-me i acompanyar-me, va fer de gine i de llevadora. Malauradament la llevadora era una noia jove molt antipàtica i amb tacte 0 que només feia que donar-me presses.. Fatal.. El part va anar molt bé, vaig treure'm jo el meu fill, vam deuxar bategar el cordó, vaig donar pit a quiròfan... Molt bé. L'habitació bastant antiga, però suficient, les infermeres de planta molt agradables. També és veritat que jo no vaig emprenyar gaire! Jeje

En uns mesos tornaré a parir allà. Com torni a sentir una impertinència d'alguna llevadora.. Em sentirà... :love:
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
pechu2015
Entrades: 8
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 7:50 am

EntradaAutor: pechu2015 » dv. abr. 24, 2015 8:29 am

Veig que fa molt temps que aquest fil està inactiu, però tot i així voldria deixar la meva experiència per si pot ajudar a algú.
Estic embarassada de 27 setmanes, fins fa 7 dies el meu era un embaràs de baix risc controlat al HGC pel Dr. Jiménez. Però fa una setmana em va sortir diabetis gestacional, de fet avui serà el meu primer dia amb insulina (només als matins). Des de llavors, i en només 7 dies n'he passat de tots colors, però l'última va ser ahir quan vaig anar a visitar-me al General amb el Jiménez i com que no hi era em va atendre el Dr. Oliete.
Tinc sobrepes i familiars amb diabetis, però el Jiménez mai m'havia fet sentir malament al respecte. He controlat molt el meu pes durant l'embaràs i ho hem portat amb tota naturalitat. Doncs bé, ahir encara no m'havia assegut a la cadira gairebé i el Dr. Oliete ja m'havia humiliat per aquest tema 3 vegades. No només em va mirar amb condescendència dient-me "quins són els factors de risc del teu embaràs: la dieabetes i...??" esperant a que contestés com una nena petita. Cosa que no vaig fer i que a ell el va permetre fer-me la mateixa gracieta 3 cops, fins que veient la meva cara de circumstàncies va acabar-se contestant tot sol.
Però no va acabar aquí, en un moment em va dir "tens com a cosa bona que ets jove i estàs molt sana" i jo volent oblidar l'escena anterior vaig dir "i ara encara més que em surt la verdura per les orelles". Per resposta vaig rebre: "no t'hauria de sortir res per les orelles, pq hauries d'estar menjant la meitat de tot"...
La següent cosa que em va deixar de pedra va ser que al dir-me la meva data de part aproximada, em va deixar anar, sense haver-me vist ni a mi ni a la nena, que em provocarien el part o em farien una cesàrea: "pq clar, amb la diabetes gestacional, això va així". Deixant-me sense més opció i anulant-me totalment.
Després d'això vaig demanar-li que siusplau no digués el meu pes davant del meu marit. És una cosa amb la que he sigut molt clara desde que em vaig quedar embarassada i que fins ara, tant el Dr. Catllà (de la CIMA que em va portar les primeres setmanes) com el Dr. Jiménez (que m'ha portat de la setmana 14 a la 27) m'havien respectat totalment. No he demanat mai res en una consulta, no m'he queixat, no he dit ni piu quan m'han fet mal en fent-me una eco (que si, m'ha passat), només he demanat això, i em sembla que no era tant difícil de respectar (i menys quant 7 mesos d'embaràs m'han demostrat que no era cap problema per fer-me el seguiment). Ja us podeu imaginar com va acabar l'escena, bàsicament amb el doctor cridant-li el meu pes a la infermera amb el meu marit allà al davant i jo sentint-me el més humiliada possible.
Arribats a aquest punt jo ja no volia ni que em fes la eco, només volia marxar d'allà el més aviat possible. Em va fer la eco, i jo estava tant colapsada que en prou feines vaig gaudir de veure la nena. De debó, que només volia acabar amb allò.
Però es veu que el doctor encara va considerar que havia d'aguantar una mica més i al dir-me que m'havia de vacunar de la tosferina (res d'opcional, és el que hi ha i punt) es va permetre fer-me una disertació sobre els pares que avui en dia van de moderns i decideixen no vacunar als seus fills. Nosaltres encara no hem decidit què farem amb aquest tema, així que bàsicament ens vam quedar allà escoltant-lo esperant que callés i poguéssim marxar d'una vegada.
Fins ara no entenia pq hi havia tantes dones que sentien la necessitat d'haver de defensar la seva manera de pensar i la seva manera de voler parir, pq jo m'havia sentit totalment respectada i escoltada, i és que si teniu al Jiménez, amb això podeu estar molt tranquil·les. Així que ahir em va agafar tot tant per sorpresa que no vaig saber ni com reaccionar. I hores després és el que porto pitjor de tot plegat, ja m'és igual la condescendència, la manca de respecte, la humiliació, en tot el que puc pensar és en "pq no vas contestar? pq no et vas aixecar i vas marxar?". I no sé el pq, però si que tinc clar que no penso deixar que em tornin a fer sentir així mai més. Passaré com pugui aquests dies, intentaré posar-hi sang freda i tornar-me a mirar el meu embaràs amb amor, pq us prometo que en aquests 7 dies he acabat pensant més d'un cop "que s'acabi ja, que em donin a la meva filla i que s'acabi ja" i bàsicament sempre ha estat pel mateix: professionals que et fan sentir malament, que no t'ajuden, no et respecten i en prou feines et miren quan et parlen. El Dr. Oliete ha estat de lluny el més desagradable de tots. Però al final, la culpable sóc jo, pq els he deixat que em tractessin així, que em parlessin així i que em fessin veure el meu embaràs com una càrrega més que com la cosa més bonica del món que és com ho veia fins ara. Així doncs, avui puc dir que entenc pq hi ha dones que es creuen en la necessitat de defensar la seva manera de pensar, la seva manera de voler viure el part i l'embaràs. Pq acabo de passar a formar part d'aquest grup, sense ni tan sols voler un part natural, només un tracte humanitzat.
Finalment, hem trobo també que he de canviar de ginecòleg ja que amb la diabetes el Jiménez no em pot fer el seguiment del que em queda d'embaràs, Tinc hora d'aquí dues setmanes amb el Dr XIberta i estic molt preocupada per a veure que em trobaré. Però bàsicament, tinc clar que tinc dues setmanes per trobar la manera d'aprendre a defensar-me i a fer-me escoltar, pq no penso deixar que mai més ningú em faci sentir com aquesta última setmana.
mel29

EntradaAutor: mel29 » dv. abr. 24, 2015 8:38 am

Ostres pechu, quin greu!! sembla increïble que hi hagi gent així... i més un metge!!!

escolta, jo vaig amb la Dra Rodellar i estic encantada. No podries anar amb ella?
És molt respectuosa. Pots consultar el seu blog per fer-te'n una idea: http://laurarodellar.blogspot.com.es/

ànims!! i molta sort amb la recta final!!!
pechu2015
Entrades: 8
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 7:50 am

EntradaAutor: pechu2015 » dv. abr. 24, 2015 9:11 am

Hola mel29, doncs no ho sé, hauria de trucar al general i preguntar si ella porta embarassos amb diabtes gestacional. Crec que després ho faré i si em diuen que si demanaré hora a ella tb. És que em preocupa que si el XIberta no m'agrada, em trobaré a la setmana 29 i sense ginecòleg, així que prefereixo tenir més opcions per si de cas.
La veritat és que si que sembla molt maca la Dra Rodellar! Moltes gràcies!!! :)
Bie
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dc. maig 04, 2011 12:11 am

EntradaAutor: Bie » dl. abr. 27, 2015 11:44 am

Jo crec que sí que els porta, jo no pariré allà però vaig a la Rodellar per complementar el seguiment per la SS. Jo tinc resistència a la insulina i ella mateixa em va recomenar el dr Fabbi que tb visita al General, és endocrí especialitzat en això. No hi he anat encara però potser pots canviar d'endocrí...
Imatge

Imatge
princesa_ballarina
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dt. abr. 28, 2015 7:05 pm

Pechu!
Primer de tot, ànims! De bons i mals professionals en podem trobar a tot arreu, l'avantatge de la mútua és que tens és que pots escollir qui vols que t'atengui :ok: Així que ja saps, canvia de gine.
A mi també em duu la Dra.Rodellar i no tinc cap queixa. Desconec com és la Dra.Xiberta, però pel que descrius, será difícil trobar un gine " a l'alçada" d'aquest personatge.

El que no sabia era que, per diabetis gestacional, es fa cesàrea si o si... Algú més ho pot confirmar?
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
aSiKa
Entrades: 913
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 2:11 pm

EntradaAutor: aSiKa » dl. maig 04, 2015 3:20 pm

princesa_ballarina ha escrit:Pechu!
Primer de tot, ànims! De bons i mals professionals en podem trobar a tot arreu, l'avantatge de la mútua és que tens és que pots escollir qui vols que t'atengui :ok: Així que ja saps, canvia de gine.
A mi també em duu la Dra.Rodellar i no tinc cap queixa. Desconec com és la Dra.Xiberta, però pel que descrius, será difícil trobar un gine " a l'alçada" d'aquest personatge.

El que no sabia era que, per diabetis gestacional, es fa cesàrea si o si... Algú més ho pot confirmar?

Hola princesa_ballarina,

Jo en el meu primer embaràs vaig tenir diabètis gestacional i no em van fer cesària. Nosé, potser depen del grau de diabètis, ja que jo fent una dieta especial ja la tenia controlada i no em feia falta punxar-me.

A mi fins ara em visitava el Dr. Jiménez Ortuño però ha deixat de visitar al Hospital General de Catalunya... estic una mica descolocada al haber de canviar de ginecòleg ara que ja estic de 25 setmanes. A més ja em va portar el meu primer embaràs i part. N'estava molt i molt contenta.

M'he demanat el Dr. Leira, alguna de vosaltres el te? Em podeu dir què tal és?

Moltes gracies!!!
Imatge
elmeubip
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: elmeubip » dl. maig 04, 2015 6:21 pm

Bona tarda a totes,

Comentar-vos que el Dr. Jiménez ja no visita al general (m ho va dir a la ultima eco) Però em va oferir que anes amb ell a la clínica del valles a Sabadell. Com us aniria? Jo em trobo tant a gust amb ell que anire aquest dijous allá amb ell.
Igualmente ell m atendra el part al general...

A mi no m han posat cap problema a la mutua ni a la clínica.

Per tema de la diabetes gestacional ja no se si hi ha alguna diferencia... Pero el que tinc clar es que heu d buscar aquel gine amb el q esteu mes a gust i a tb es un tema molt personal...

Pechu busca busca i escull amb el que et Sentis mes a gust i sobretot que et respecti. Pq el q has explicat tela....

Ànims a totes

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::