Part natural a Olot?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
boletadeneu
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. des. 14, 2009 11:08 am
Ubicació: Gironès

Part natural a Olot?

EntradaAutor: boletadeneu » dt. maig 04, 2010 1:55 pm

Hola!

A veure si les mares gironines em podeu ajudar...

M'han comentat que a Olot estan treballant molt bé els parts naturals, que hi ha un bon equip de llevadores que també solen fer parts a casa, i que respecten totalment el ritme de la mare... tot i que diuen que les instal·lacions són molt antigues.

Jo des de sempre he volgut un part natural, i encara millor si pogués provar de parir a l'aigua, però em temo que el Santa Caterina pot estar saturat fàcilment, i no m'hi voldran perquè em toca el Trueta per zona... Ja sé que el Trueta està molt bé (sala de neonats i tot això)...

També podria anar a La Clínica Girona o a la Bofill, però ho descarto ja d'entrada perquè solen fer parts medicalitzats i a mi m'agradaria que ho fos el menys possible.

Què en sabeu? Alguna experiència a Olot?

Gràcies!!!
Imatge
monipal
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dc. nov. 12, 2008 1:46 pm

Re: Part natural a Olot?

EntradaAutor: monipal » dt. maig 04, 2010 7:31 pm

Hola boletadeneu,

Sé que a Olot estaven treballant amb el part natural i tenien cadires de part, pilotes i alguna cosa més, però si vols anar al Sta. Caterina, no tens cap problema, ja que al ser el centre on realitzen parts naturals de la regió de Girona, pot anar tothom que visqui a la mateixa regió, encara que no els hi toqui per zona.

Jo vaig tenir el nen al Sta. Caterina i aquella nit estava ben sola, ho dic per allò de que pot estar saturat, imagino que depèn molt de la nit i la sort que es tingui en aquell moment.

Sigui on sigui que tinguis el/la nen/a, molta sort. La veritat és que jo tinc un molt bon record del meu part.
Avatar de l’usuari
Mipa
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. maig 01, 2010 6:06 pm

Re: Part natural a Olot?

EntradaAutor: Mipa » dt. maig 04, 2010 8:29 pm

Hola Boletadeneu.

Tal i com t'ha dit la Monipal, la informació que tinc jo és la mateixa. Ahir vam anar a la reunió informativa que fan els primers dilluns a l'hospital Santa Caterina, i ens van dir exactament això. A la província de Girona, aquest hospital és l'únic que està acreditat pel que fa als parts naturals i per tant, encara que el teu hospital de referència sigui un altre, pots anar al Santa Caterina sense que t'hi posin pegues.

Per cert, aquesta reunió la vam troba molt interessant!
Imatge

ImatgeImatgeImatge
maredelna
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. des. 23, 2009 9:42 pm

Re: Part natural a Olot?

EntradaAutor: maredelna » dc. maig 05, 2010 8:01 pm

Jo vaig tenir la nena a Olot. I va ser part natural.
La meva experiència... fantàstica (tot i que és cert que em va ajudar molt el fet de tenir un part molt fàcil i ràpid). L'equip de llevadores, totes - sense excepció- són molt trempades i molt bones professionals. Aposten per un part natural i t'animen quan hi ets pel tros. I pel què fa al material, hi ha una banyera que pots passar-hi les contraccions (a mi em va anar molt bé!) i també pots fer servir la cadira de part, la pilota i un mocador penjat al sostre, que és el que vaig fer servir per parir, el qual t'agafes i quedes mig penjada i agenollada, alhora. I el millor de tot, va ser la llum tènue i la música de fons.
Intenten, també, que el ginecòleg intervingui el menys possible (al meu part només va treure el cap una vegada).
Però també és cert que reben forces crítiques en el fet que si tu decideixes parir amb epidural, et volen convèncer tant si com no de que el tinguis natural i pot passar molt de temps fins que no te la posen (inclús hi ha noies que no la hi van posar i tenen molt mal record del part...). Aquestes crítiques els hi han arribat i em consten que comencen a tenir-ho en compte...

Però si realment tens clar que el vols natural... jo et recomenaria, amb els ulls tancats, Olot!
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: Part natural a Olot?

EntradaAutor: sandrajuli » ds. maig 08, 2010 9:36 am

jo també vaig tenir al nen al santa caterina, a la piscina, i genial! tal com heu dit, les llevadores trempadíssimes, (fins i tot es van quedar una hora més tot i haver acabat el torn) i també va ser una nit de poc trànsit... a part, et respecten molt i pots tenir un part molt íntim. Ara, no sé com s'ho fan si hi ha 4 o 5 persones parint, clar! I pel que he llegit d'Olot també força bé, només que m'han dit que les instal·lacions són velles, pot ser? però pel que fa al respecte i tot el tema del part natural, bé crec...
Imatge
Avatar de l’usuari
boletadeneu
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. des. 14, 2009 11:08 am
Ubicació: Gironès

Re: Part natural a Olot?

EntradaAutor: boletadeneu » dj. maig 13, 2010 8:06 am

Ostres que bé!!!

Gràcies noies, em deixeu molt més tranquila amb els vostres comentaris. Crec que el millor serà que vagi a la xerrada del Santa Caterina i vegi com funcionen... i si és tal com dieu, que tinc tot el dret d'anar-hi, doncs quina alegria!! Es que m'han comentat alguns casos, de noies que han anat allà i com que els tocava el Trueta, els han fet marxar... i no m'agradaria que em passés això...

Maredelna, gràcies per explicar-me la teva experiència a Olot, no coneixia cap noia que hagués parit allà! Jo tinc molt clar que vull part natural, però crec que aniré a fer una visita a Olot també, i així segur que m'acabo de decidir.

Enhorabona pels vostres parts que van anar tant bé i en teniu tant bon record!!! Això no té preu!! >.-<: >.-<: >.-<:

I Mipa, enhorabona per l'embaràs! :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
anud
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dl. feb. 09, 2015 11:58 am

Re: Part natural a Olot?

EntradaAutor: anud » dt. abr. 21, 2015 2:10 pm

Pujo aquest post Per si hi han experiencies recents... A mi em toca al Trueta pero en planteo seriosament anar allá!!! Avui he trucat i m'ha fet molt bona impressió, m'ha transes una pau i tranquilitat... Pero m'agradaria informacio de primera Ma!!
Gracies
Avatar de l’usuari
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

Re: Part natural a Olot?

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dv. abr. 24, 2015 10:34 am

Hola anud, jo vaig parir fa un any a Olot (soc d Banyoles) i moooolt contenta. Em tocava Trueta tb pero havia sentit d tot, bones i males experiencies i no volia arriscar-me a q em toques algu q no em respectes. A Olot t'assegures q tot equip va a una i toootes les llevadores son pro-naturals i pro-lactancia. Tema Gine jo ja no t¡ho garanteixo pq a mi al part em va venir una q no em va agradar massa pero dintre d tot va acabar respactant-me. Si vols llegir la meva cronica esta x aqui, ja la buscare.

Jo penso q si vols part natural es dels millors hospitals.

Si vols fer-me mes preguntes et respondre encantada.
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Avatar de l’usuari
anud
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dl. feb. 09, 2015 11:58 am

Re: Part natural a Olot?

EntradaAutor: anud » dt. abr. 28, 2015 6:59 pm

Moltes Gracies!!!
Ben segur que et preguntare coses!!!!
Sim2017
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. juny 21, 2017 7:32 am

Re: Part natural a Olot?

EntradaAutor: Sim2017 » dc. ago. 16, 2017 12:09 pm

Volia pujar aquest post per si em podeu explicar experiències recents a l'hospital d'Olot. Segueixen amb la línia de parts naturals? Les habitacions són dobles o individuals?
Gràcies!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::