EL MEU NO-PART

Experiències i pors del moment més desitjat.

puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Re: EL MEU NO-PART

EntradaAutor: puçeta » dt. ago. 10, 2010 4:57 am

Ostres que fort!!! M'ha agradat molt la teva crònica. Quina experiència. Estic ven acollonida pel moment del part.
Imatge
Su_
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

EntradaAutor: Su_ » dt. ago. 10, 2010 3:41 pm

puçeta no t'acollonis dona, primer de tot disfruta de l'embaras, i segon el part anira com hagi d'anar, el que em va passar a mi no es ho normal... mes ben dit... no crec que trobis moltes dones que hagin passat per aquest tipus de "part-cessaria"... pots tenir part natural no medicalitzat, pots tenir part vaginal medicalitzat, pots tenir part programat vaginal o cessaria, pots acabar en cessaria.... pero cessaria amb anestesia general quasi be no en trobaras ningu (be jo se nomes d'una apart de mi)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Londonbaby
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dt. ago. 10, 2010 5:49 pm

Su_ ha escrit:!

London m'enrecordo quan et vaig trucar perque t'havien programat el part, et volia animar i no podia.... no perque no volgues... sino per aixo que ara ja saps... m'ha costat treure-ho, espero que ens veiem i parlem :ok:
Gracies a totes

Cuando quieras!! :ok:
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
agg_sgc
Entrades: 2144
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: agg_sgc » dl. ago. 30, 2010 10:42 am

Su_ preciosa, m'alegro que hagis pogut escriure-ho!! És un gran pas!!!
Un petonàs!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. ago. 30, 2010 3:42 pm

No saps com t’entenc, Su

Jo volia també un part sense epidural.... però al final me la van haver de posar per fer-me la cesària!!

Jo tampoc he fet la meva crònica per que va ser tot plegat una mica caòtic i no tenia ganes de recordar-ho..... però ara ja ha passat el temps i penso que pot ser interessant per altres dones el llegir experiències.

Jo sempre havia pensat en tenir un part el més natural possible, però mai havia comentat res al meu ginecòleg per allò de que tot surt com surt i més val no fer plans..... i efectivament així va ser. El vaig tenir medicalitzat, amb l’ocitocina penjant tota l’estona, amb continus tactes que per venir d’una dona ...tela!!!! i monotoritzada contínuament ......

7h d’un dilluns. Vaig trencar aigües i com que estaven una mica tacades de sang, vaig trucar al meu home per que vingués i ens aniríem preparant amb calma. Ens vam dutxar tranquil•lament

10h: arribàvem a l’hospital. No tenia el nen encaixat i no tenia cap contracció. Em van passar a l’habitació de la planta i a esperar.

16h: em van traslladar a la sala de dilatació per induir el part. Ja faria 8 hores que havia trencat les aigües i es veu que és el protocol. Em van endollar l’oxitocina i monitors. Continuava més fresca que una rosa. Sense cap contracció. Em van posar l’oxitocina i els monitors.

18h: Vaig començar a notar algun doloret.... res!!!!! .... Més dosi d’ocitocina i monitors.

20h: vaig començar a saber el que eren les contraccions de veritat......quin mal!!!!! Sempre em quedaré amb el dubte de si les naturals haurien estat més suportables!!!!

22h: la ginecòloga em fa un tacte i em diu que estic de 7cm i la llevadora diu que no pot ser. Me’n fa un ella i em diu que de 3cm!!!!!! Uffffffff!!!! Sols de 3????????? Em vaig desmoronar!!!! Com podia ser que amb les ganes d’apretar que tenia, i el mal que em feia sols estes de 3cm? El petit encara no s’havia encaixat i no dilatava........

23h: la ginecòloga em va dir que si tenia ganes d’apretar que m’ajudaria a dilatar. Em va agafar i em va obrir literalment!!!! Déu meu!!!! Però allò que era????

24h em van passar a la sala de parts. Quin alivio!!! Això de poder apretar quan em venia la contracció!!! El nen ja treia el cap. El seu pare li va veure dos cops.....però sembla que tornava a entrar quan s’acabava la contracció i jo em relaxava.... encara no s’havia encaixat!!!! Em van fer la episio... que ni me’n vaig enterar.... i finalment la ginecòloga va decidir fer cesària... tot i que la llevadora no hi estava gaire d’acord.

1h: vaig entrar a quiròfan i em vaig haver d’esperar a que arribés no sé qui per posar l’epidural. Entre contracció i contracció et demanen que no et moguis...???.....jo estava que no podia més... volia que tot s’acabes. Em van preguntar si volia un sedant i vaig dir que fessin el que volguessin!!! No podia més...... El fet d’haver passat tots els dolors per acabar amb cesària em va caure com un gerro d’aigua freda i ja tot m’era igual.....no podia més.

2h: Em van ensenyar un momentet a l’Omar per fer-li un petó i el van donar al seu pare. Ells dos van baixar a l’habitació.

4h: em van baixar a l’habitació i no podia agafar al petit... encara estava dopada i amb uns tremolors horribles. Me’l vaig voler posar al pit...però el meu home em va dir que fins que no se’m passes el tembleque que millor que no. Va ser una sensació molt estranya... no sé....

7h: el vaig agafar i me’l vaig posar a sobre, per fi... sense poder-me moure encara massa be. Desprès va començar la epopeia de la lactància.

Jo també vaig tenir un no-part. Em van tocar la ginecòloga i la llevadora de guàrdia (setmana santa 2009). La llevadora era encantadora, delicada i sabia respectar.... un 10!!
La ginecòloga i la infermera tota l’estona cotilleant... no ho podia suportar..... coi... una mica de respecte que estic parint!!!!! Entrava i en plena contracció em preguntava.... que como va?.... i jo no m’ho podia creure.... como que como va?????? Que no ho veus que estic bufant com una possessa!!!!! ..... espera a que s’acabi la contracció i pregunta no????. Ella havia tingut 3 fills i realment tenia el tacte als peus!!! Tots els seus tactes em van fer molt de mal.... en canvi els de la llevadora no m’enenterava.......
I al final ella va decidir cesària, quan la llevadora volia continuar al el part natural.

Al dia seguent vaig agrair a la llevadora l'atenció rebuda.... per que el petit estava perfectament i jo...... uffff!!!! ...ja no hi pensava en jo....Tallada per baix i per dalt. Vaig estar 15 dies sense poder-me moure amb una mica de normalitat.
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dl. ago. 30, 2010 4:03 pm

Cullons, entrerius, episio + cessària. :ufs:

No entenc això de tants tactes, a mi em va costar molt que la nena baixés i em va dir la llevadora que fins que no notés que el cap havia baixat (em tocava la panxa per saber on estava) era tonteria fer-me cap tacte, total ¿pa qué? si la nena encara estava amunt, ja es veia que llavors no estava pas per sortir.
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dl. ago. 30, 2010 4:18 pm

Pepeta ha escrit:Cullons, entrerius, episio + cessària. :ufs:

No entenc això de tants tactes, a mi em va costar molt que la nena baixés i em va dir la llevadora que fins que no notés que el cap havia baixat (em tocava la panxa per saber on estava) era tonteria fer-me cap tacte, total ¿pa qué? si la nena encara estava amunt, ja es veia que llavors no estava pas per sortir.

Jo tampoc Pepeta...jo tampoc..... i pel que es veu la llevadora tampoc.
No t'ho perdis. quan vaig anar a treure'm els punts, em diu: "es la primera vez que coso con grapas (semblava argentina....???....) y no las he sacado nunca....no sé si saré hacerlo??"
I jo pensant..... comooooooorrrr??????..... el que em faltava........
I li diu a la infermera: sabes tu? .... i ella diu que si.....i jo vaig respirar... uff!!!
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dt. ago. 31, 2010 3:18 pm

Entrerius... això de la teva gine no té nom, eh? vaia tela...:sogra: i la cessària perquè era? culló, l'episio te la fan just en el moment de l'expulsiu, en què estava pensant aquesta dona? si encara no veia clar que sortís per baix, perquè va fer episio?? ostres, això sí que emprenya, que facin el que els hi rota sense consultar i sense pensar en les conseqüències... :ufs:
ImatgeImatge
Imatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dt. ago. 31, 2010 5:34 pm

Si que m’ho van consultar…. Vaig haver de signar espatarrada al llit de parts!!!! (que per cert era nou i no sabien gaire be com funcionava.... desprès vam fer conya amb el meu home.....)

La cesària va ser teòricament per que amb els monitor “sense cables” no trobaven el batec del cor.... i van dir que era patiment fetal. I com que en dues ocasions va baixar però va tornar a pujar..... doncs cap a quiròfan.

El problema és que jo tampoc tenia ni idea de si realment era necessària o no.....???? ... no en tens ni idea ...... i estàs parint !!!! ..... no veus res més que les teves contraccions, la NO respiració del teu home (pobre.... cada cop que apretava ell també deixava de respirar...jejeje....), lo agust que s’està quan para la contracció.... el bellugueix de gent per la sala, els raig d’aquella aigua per netejar .........

El que em va fer dubtar va ser el que el meu home em va dir, que la llevadora no hi estava d’acord...... jo ni me’n vaig enterar. ... però ell va veure la reacció davant la ginecòloga... però com que ella està per sobre... doncs a quiròfan.
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dc. set. 01, 2010 2:38 am

Entrerius quin part, em sap greu.
ImatgeImatge
Imatge
jessixcarlos
:: poltre
:: poltre
Entrades: 625
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:03 pm

EntradaAutor: jessixcarlos » dj. set. 02, 2010 9:42 pm

Su_ mi niña, que hace mucho que no coincidimos ni siquiera por el messenger, hacia mucho que no sabia de ti.
Me he quedado de piedra con tu cronica, no sabia nada.
Animos wapi, estas cosas nunca se olvidan, pero espero que algun dia esa herida, no la fisica, sino la psicologia que te ha dejado el nacimiento de tu hija solo sea un mero recuerdo y no duela como ahora.
Yo la verdad es que tuve a Eric en la mutua de terrassa y el equipo medico que me toco fue estupendo, me sabe muy mal que tuvieras tan mala suerte.
A mi me toco una comadrona alta y gorda, habia momentos que parecia un poco borde, pero en el momento de la verdad se porto super bien y me toco una ginecologa super maja, me rasuraron para hacer episiotomia y le pregunte si me la iban a hacer y me dijo que hasta el ultimo momento no se sabria y cual fue mi sorpresa que no me la hizo y ni siquiera hubo desgarro. Pienso que si me hubiera tocado otro gine, lo mismo la habria exo para no complicarse la vida.

Con esto te digo que quizas otro parto en el mismo hospital puede que sea totalmente diferente.
Y el proximo, si tu crees que pasas sin epidural, que los demas digan lo que quieran, total a la que le duele es a ti no... pues ya ta!!!

Un besito cariño y haber si hablamos algun dia!
Imatge

Imatge

Imatge
NOE ORTIZ
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 13, 2009 4:58 pm

EntradaAutor: NOE ORTIZ » dl. set. 06, 2010 2:51 pm

AL.LUCINADA ESTIC!!!!El meu no-part va ser exáxctament igual que el teu.
punxeta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dj. set. 23, 2010 10:23 am
Ubicació: la Terraferma

EntradaAutor: punxeta » dj. set. 23, 2010 2:12 pm

Sense paraules...
Jurdi
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dj. oct. 14, 2010 2:13 pm

Ostres su acabo de llegir el teu no part i m'han entrat unes ganes de plorar tremendes.
El meu tambè va ser un no part,no perquè jo vulgues un part natural (sempre havia pensat que no podria aguantar els dolors de part sense la epidural)si no perquè el meu no part va ser un part induit de 30 hores tot medicalitzat (estava de 37 set),vaig entrar a "parir" amb el bolso i sense haver notat cap contracció prèvia.

Per mi el més fort de tot el proçes va ser quan va sortir el nen,només m'el van deixar veure un momentet de no res i ja el van portar cap a la incubadora,em vaig quedar ben sola a la sala de parts fins que va venir el camiller i em va portar a l'habitació,en un llit on no hi havia cap cuneta pel meu nen al que vaig conèixer al cap de dues hores d'haver parit i a través d'uns foradets de la incubadora i com a màxim m'hi podia estar una hora en cada toma.
Imatge
Niu
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dv. oct. 15, 2010 9:51 pm

Enten
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 27, 2010 11:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
nessy
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nessy » dl. oct. 25, 2010 1:22 pm

Hola noies, crec que ja ho he explicat en algun altre post, però crec que aquí és ell loc per explicar el meu NO-PART.

Vaig anar a una visita rutinaria a les 37 setmanes, la ginecóloga va dir que els batecs del cor estaven baixant i que feiem una cessària d'urgència (aixó eren les 11 del matí). A les 13:30 entrava a quirofan (APA quina urgéncia, i sense controls intemedis), una operació que més va semblar una apendicectomia que un part, vaig verure el meu fill neixer reflexat al flexo de llum (com quan vas al dentista) i després se'l van endur, sense agafar-lo, sense posar-lo al pit, res de res.

Donat que el meu fill és una preciositat, tot aixó no em semblaria malament si no fos pq, quan el meu marit li va preguntar com estava el nano, pel tema del cor i tal, va la tia i li solta que tot estava molt bé, però que ella marxava de pont i així "podia atendre'm el part". HOSTIA, que em quedaven 3 setmanes i segons la comadrona encara estava molt verda!!!

Han passat 3 anys i mig i no deixo de tenir la sensació de que, després de gairebé 9 mesos, em van pendre alguna cosa irrecuperable, tot per cobrar una intervenció.

No trobo consol quan em diuen alló de que : bueno, el anno estava bé, doncs ja està. NO, NO ESTÀ, el part és important no només per la criatura, sino que també ho és per la mare.

Sembla una tonteria, pero ara, només vull parir
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

EntradaAutor: Magic » dl. oct. 25, 2010 7:18 pm

nessy ha escrit:Donat que el meu fill és una preciositat, tot aixó no em semblaria malament si no fos pq, quan el meu marit li va preguntar com estava el nano, pel tema del cor i tal, va la tia i li solta que tot estava molt bé, però que ella marxava de pont i així "podia atendre'm el part". HOSTIA, que em quedaven 3 setmanes i segons la comadrona encara estava molt verda!!!

EM SEMBLA MOOOOOOOOOOOOOLT FORT!
Imatge
cabes
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:38 pm

EntradaAutor: cabes » dl. oct. 25, 2010 8:34 pm

Nessy, quina ràbia!!!!!! Això era per clínica privada?
Imatge

Imatge
nessy
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nessy » dt. oct. 26, 2010 9:48 am

cabes ha escrit:Nessy, quina ràbia!!!!!! Això era per clínica privada?

Si guapa, això va passar a la Corachan, però ALTO, la gine no era d'allí, només hi atenia els parts, pel que fa a la clínica no vaig tenir cap problema.

El que em vaig oblidar d'explicar, és que vaig tenir una infecció la it abans de l?alta médica que va venir la gine d'urgències de l'hospital, em van fer un drenatge per treure el pus acumulat a les 3-4 de la matinada (el meu marit quasi es cau de cul quan va sentir: passeu-me el bisturí que em de rebentar punts). La gine em va dir que anés a la meva al cap de 4 dies per veure com anava la infecció. Doncs sabeu que em va soltar la tia aquella?? que d'infecció res, que aixó era que jo retenia aigua perque estava "gordeta", que deixés els antibiòtics. Però com li pots dir això a una dona que acaba de parir i amb una infecció de caball??

Total, va ser l'última vegada que la vaig veure, amb el temps m'he plantejat inclús denudciar-la, però "a toro passado" és difícil que cap metge o jutge et recolzi.

De tota manera, cada metge és un món, el Dr. que em porta ara (a la Corachan directament) és un :***: de tio, molt atent i molt pacient amb les meves neures. A veure com va aquesta vegada.

No us donc més la tabarra, tonets a totes per escoltar com em defogo (sempre tinc la impressió que no puc acabar de treure'm de dins el mal estar, però parlar-ho m'ajuda). :-()-)
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Duna8
Entrades: 1042
Membre des de: dc. juny 02, 2010 8:04 pm

EntradaAutor: Duna8 » ds. nov. 27, 2010 3:51 am

Su, no recordava q ja l'havia llegit abans del part i vaig quedar impressionada i, xq mentir, espantada

noies, aqui una altra amb part cessàrea

dins de tot no em puc queixar perquè vàrem estar unes quantes hores intentant la dil·latació x tenir part vaginal: sala dilatació, oxotocina, pilota,...però x les voltes de cordó no es colocaba i jop no dil·latava. Ara, em queixo de no poder tenir pare amb mi, de no poder veure la meva filla sortir o recent sortida, de no poder tenir.la amb mi i de que no me la portessin a l'hab fins a 4h després,no pensen en el patir de la mare, en el sentiment de buit q tens després de 9 mesos, com bé diu la Su, sents carinyu i tendressa però no la sents teva i això és molt i molt trist, igual de trist q quan et diuen "l'important és q esteu bé totes dues" o "va, no diguis això si saps q és teva", clar q ho sé però no ho sento, no ho faig a proposit :ufs:

dins el meu paritori/quirofan TOT eren dones, i passaria la mà al foc q totes mares, segur segur la llevadora xq conec el seu fill (no com amic, com a professional) i haurien de sentir el mateix, tenir aquesta empatia x nosaltres, per`suposo q és rutinari i van x feina, però això no és com fer fotocòpies

agraeixo a lameva filla q m'agafès bé el pit i permetrem la LM xq és un contacte q necessitava x sentir.la més meva i sobre tot li agraeixo els somriures q em dedica quan li canto (desafinant :P), quan li parlo o simplement quan la miro :love:

ànims a totes boniques i si ens animem a tenir un altre dessitjo de tot cor q sigui el nostre dessitjat part

petonarros!! :-()-) :-()-)

PD sorry x estil sms però amb 1 mà és complicat :P

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::