Part a Palamós?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
ruthiona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 294
Membre des de: dj. set. 23, 2010 11:43 am
Ubicació: Torroella de Montgrí

Part a Palamós?

EntradaAutor: ruthiona » dv. set. 24, 2010 2:24 pm

hola a totes! Necessito les vostres opinion per experiència pròpia de parir a l'Hospital de Palamós. Em toca per zona i m'agradaria provar el part no medicalitzat. Algú em pot ajudar? És un tema que m'angoixa força! gràcies per estar aquí! ?-) ?-) ?-)
Imatge
Avatar de l’usuari
NURI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

Re: Part a Palamós?

EntradaAutor: NURI » dv. set. 24, 2010 8:11 pm

Hola ruthiona,
M'ha fet gracia, jo tambe soc de Torroella de Montgri,
Jo he tingut dos parts a palamos, haviam si et puc ajudar, a que et refereixes amb part no medicalitzat???
No vols epidural??
Imatge
Imatge Notes:
Avatar de l’usuari
ruthiona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 294
Membre des de: dj. set. 23, 2010 11:43 am
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Part a Palamós?

EntradaAutor: ruthiona » ds. set. 25, 2010 10:02 pm

k bé que stàs a Torroella!
Doncs em refereixo a res d'insistir-me en l'epidural si no la demano clarament jo, ni oxcitoicina, ni coses que facin el part poc natural..., si et deixen posar en la posició que vulguis quan dilates i expulses. I ja que has parit allà, doncs l'atenció de les llevadores et va agradar?, la sala on vas estar, tot plegat? M'en podries fer una minicrònica???? És important per mi, m'angoixa força a aquest tema! No m'han parlat gaire bé d'aquest hospital, no del tema parts sinó de l'atenció i de cóm treballen en general a l'hospital, em comenten que hi ha força denúncies.....
Gràcies per respondre.
Imatge
Avatar de l’usuari
NURI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

Re: Part a Palamós?

EntradaAutor: NURI » dg. set. 26, 2010 8:25 pm

Haviam si et puc ajudar explico
Tema que t'han parlat malament de de Palamos, la meva opinio es que com que vivim bora a palamos, sempre es senten coses dolentes,(les coses bones no explican mai) si visquesim vora Figueres sentiries coses doletes a Figueres no! es la meva opinio.
Jo estic molt contenta a Palamos. A mi personalment agrada, i el segon part va ser de risc i amb varen atrendra be. Amb va passar el mateix dubtava entra Palamos o Trueta ja que era de risc i al final vaig pensar que Palamos asta molt be i no hi havia que tenia cap problema, vaig estar molt contrulada, per cuasevol cosa trucar a la gine, i fins i tot es varem possar amb contacte amb el Trueta per una consulta al neurocirurgia (estic operade de la medul.lar) i clar el segun part era de risc el primer no estava operada de l'esquena encara.
tempa soc de les que penso que si una cossa a de anar malament tant es si ets el Trueta com a Palamos,com a sant joan de deu. Ep es la meva opinio.

Tema epidural en cap moment amb varem obligar possar epidural, en tots dos m'ho varem preguntar i no varem insistir ni res. m'ho veram preguntar un parell de cops la llaverdora que per ser en els dos parts molt agradables i els gines tambe. Al final al primer part vaig demanar-la i el segon no.
La oxcitoicina, a mi amb sembla que es mes el gine qui desideix, ja que tinc entes que es mes per provocar el part, el primer no hem varem parlar de res pq ja anarva da part, els segon m'ha la varem possar ja que era provocat, a les 37 setmanes, i tot va anar molt be, amb el gota a gota, no ser la gent diu que fa molt mal no ser a mi amb va anar be, tant que no vaig demanar epidural.
Imatge
Imatge Notes:
Avatar de l’usuari
NURI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

Re: Part a Palamós?

EntradaAutor: NURI » dg. set. 26, 2010 8:35 pm

Segueixo,
Al primer part les instal.lacion eran vellas, pero ara estan molt be, habitacio de part amb lavabo a la mateixa havitacio, un sillon, espaioses, han millorat molt i molt, suposo que encara ho fan un cop el mes pots anar a visitar al paritori, preguntali a la llevadora.
amb el segon part que va ser sense epidural(ja que el primer va ser amb epidural ja no et pots aixacar del llit)
tambe amb varem oferir la pilota si amb volia aixacar, del llit per caminar jo mateixa, amb vaig aixacar i vaig notar com la nena baixava i ja la tenia aqui,
el tema expulsio jo vaig estar el llit no ser si et deixen possar d'alguna altre manera.

No ser si te ajudat i t'ha quedat algun dubte no dubtis,
Totes maneras jo li preguntaria a la llevadora, que ella tambe t'ajudara.
Imatge
Imatge Notes:
Avatar de l’usuari
ruthiona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 294
Membre des de: dj. set. 23, 2010 11:43 am
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Part a Palamós?

EntradaAutor: ruthiona » dl. set. 27, 2010 11:27 am

gràcies nuri!
m'ha servit de molt! ja penso en preguntar a la llevadora i aniré a la propera xerrada ,però sempre prefereixo la opinió d'algú com tu, no sé le fet que algú que l'han atès allà et pugui explicar la seva experiència em dóna més elements per valorar.
Fins aviat!
Imatge
Avatar de l’usuari
pompa
:: tigre
:: tigre
Entrades: 788
Membre des de: dl. jul. 06, 2009 4:32 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Part a Palamós?

EntradaAutor: pompa » dj. oct. 14, 2010 8:53 pm

Hola ruthiona,
jo vaig tenir el meu nen a Palamós, tot i que tenia clar que anava al Santa Caterina, però mi vaig quedar, a mi me van tratar de conya.
Suposo que es com diu la Nuri, te pots trobar qualsevol cosa a qualsevol lloc, però la meva experiència es molt bona tot i que tenia clar que NO volia tenir-lo allà. Si ara tornes a tenir que parir no mo pensava.
Te deixo la meva crònica de part. Per cert no t'obliguen a res jo vaig demanar com parir, amb el papi al costat i no me van treure el nen ni un moment.
Petons reina.

viewtopic.php?f=71&t=14487&start=20
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ruthiona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 294
Membre des de: dj. set. 23, 2010 11:43 am
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Part a Palamós?

EntradaAutor: ruthiona » dg. nov. 14, 2010 8:19 pm

moltes gràcies pompa! ja he decidit tenir la nena a Palamós!
Molt bonic el teu part,gràcies per compartir-lo.
Una abraçada!
Imatge
Fernanda34
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 19, 2017 11:16 am

Re: Part a Palamós?

EntradaAutor: Fernanda34 » dt. set. 19, 2017 11:51 am

Hola ruthiona,
jo vaig tenir el meu nen a Palamós, tot i que tenia clar que anava al Santa Caterina, però mi vaig quedar, a mi me van tratar de conya.
Suposo que es com diu la Nuri, te pots trobar qualsevol cosa a qualsevol lloc, però la meva experiència es molt bona tot i que tenia clar que NO volia tenir-lo allà. Si ara tornes a tenir que parir no mo pensava.
Te deixo la meva crònica de part. Per cert no t'obliguen a res jo vaig demanar com parir, amb el papi al costat i no me van treure el nen ni un moment.
Petons reina.


Es això, a gent li va bé i a altre no tant. Tot por pasar, però lo millor es que no et passi a tu.. i a la meva germana li va pasar. Ho va pasar fatal i mai mes ha tornat a Palamós. :-()-)


Haviam si et puc ajudar explico
Tema que t'han parlat malament de de Palamos, la meva opinio es que com que vivim bora a palamos, sempre es senten coses dolentes,(les coses bones no explican mai) si visquesim vora Figueres sentiries coses doletes a Figueres no! es la meva opinio.
Jo estic molt contenta a Palamos. A mi personalment agrada, i el segon part va ser de risc i amb varen atrendra be. Amb va passar el mateix dubtava entra Palamos o Trueta ja que era de risc i al final vaig pensar que Palamos asta molt be i no hi havia que tenia cap problema, vaig estar molt contrulada, per cuasevol cosa trucar a la gine, i fins i tot es varem possar amb contacte amb el Trueta per una consulta al neurocirurgia (estic operade de la medul.lar) i clar el segun part era de risc el primer no estava operada de l'esquena encara.
tempa soc de les que penso que si una cossa a de anar malament tant es si ets el Trueta com a Palamos (que está al cantó de l'oficina de lloguer de cotxes a
palamós ganxorent),com a sant joan de deu que está a la de sirent.. Ep es la meva opinio.

Tema epidural en cap moment amb varem obligar possar epidural, en tots dos m'ho varem preguntar i no varem insistir ni res. m'ho veram preguntar un parell de cops la llaverdora que per ser en els dos parts molt agradables i els gines tambe. Al final al primer part vaig demanar-la i el segon no.
La oxcitoicina, a mi amb sembla que es mes el gine qui desideix, ja que tinc entes que es mes per provocar el part, el primer no hem varem parlar de res pq ja anarva da part, els segon m'ha la varem possar ja que era provocat, a les 37 setmanes, i tot va anar molt be, amb el gota a gota, no ser la gent diu que fa molt mal no ser a mi amb va anar be, tant que no vaig demanar epidural
.


Recomano que llegeixis aquest article real d'una noia que parla d'una situació real de parte. Sembla una història ficticcia peró, tot és posible. :p-) https://www.elpartoesnuestro.es/relatos/cuando-te-roban-el-parto-en-tu-casa



hola a totes! Necessito les vostres opinion per experiència pròpia de parir a l'Hospital de Palamós. Em toca per zona i m'agradaria provar el part no medicalitzat. Algú em pot ajudar? És un tema que m'angoixa força! gràcies per estar aquí! ?-) ?-) ?-)


Com he comentat abans, la meva germana va tenir un problema i et recomenaría anar a un altre lloc. Això si, no en tinc ni idea de quin lloc recomenar-te...

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::