Sant Joan de Déu i part respectat

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Ayrs » dt. jul. 01, 2014 6:18 am

Mofletes, a mi al 2008 em van derivar a Maternitat només per a la VCE, qui diu que no et puguin fer anar només per això? Ves avui mateix al CAP, ja, aquest matí, que et facin el full de derivació i t'apropes tu mateixa a portar-lo aquesta mateixa tarda. Pots intentar-ho! A mi no em van fer cap visita a Maternitat, vaig portar el paper de derivció (la meva llevadora del CAP mai no havia fet una derivació per aquest motiu i vaig preferir portar-ho jo i assegurar-me) i de seguida en pocs dies em van trucar per donar-me cita. El dia X vaig anar directament a la sala on feien les VCE, allà em van fer primer la eco per valorar sense haver-me vist mai.
ImatgeImatge
Imatge
Mofletes
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. maig 06, 2014 7:18 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Mofletes » dt. jul. 01, 2014 9:54 am

Ayrs ha escrit:Mofletes, a mi al 2008 em van derivar a Maternitat només per a la VCE, qui diu que no et puguin fer anar només per això? Ves avui mateix al CAP, ja, aquest matí, que et facin el full de derivació i t'apropes tu mateixa a portar-lo aquesta mateixa tarda. Pots intentar-ho! A mi no em van fer cap visita a Maternitat, vaig portar el paper de derivció (la meva llevadora del CAP mai no havia fet una derivació per aquest motiu i vaig preferir portar-ho jo i assegurar-me) i de seguida en pocs dies em van trucar per donar-me cita. El dia X vaig anar directament a la sala on feien les VCE, allà em van fer primer la eco per valorar sense haver-me vist mai.


Quina bona noticia Ayrs! >.-<: :p-) :b-))) MOLTISSIMES MOLTISSIMES GRACIES!!! De veritat! Sabent que hi ha precedents de gent que ja ho ha demanat per l'VCE li insistiré al meu CAP!! La veritat es que encara mestan dient que la nena te temps... Suposo qué per aixo no m'han fet gaire cas.... Pero dema començo la semana 36, i crec que la meva petita es queda sense espai per girar soleta!

Una abraçada!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Ayrs » dt. ago. 19, 2014 6:39 pm

Sant Joan de Deu i Maternitat són bastant similars en quant a l'atenció al part, tenen molt de marketing pel que son en realitat. Cada cop se'n senten més bones experiències però es segueix sentint d'altres no tan bones, depén de l'equip que et toqui en sort. Però vaja, en la zona de Barcelona ciutat no hi ha gaires que els millorin gaire. Els centres més respectuosos solen ser més aviat comarcals, tipus Olot, Pius de Valls, Vendrell... però tots tenen el seu punt de loteria.

Depén de la seguretat que mostris, entre d'altres coses.
ImatgeImatge
Imatge
marlene.navarro-pons
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 26, 2018 10:53 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: marlene.navarro-pons » dv. gen. 26, 2018 10:57 am

Hola!
Veig que hi ha entrades però ón antigues. Estoc embarassada de 20 setmanes i encara em queda temps per decidir on anar al part. Dubto entre Sant Joan de Deu d’Esplugues o anar per la provada a Dexeus o Corachan. Vaig llegint i de tots hi ha bones i males critiques. Volia saber si algú te experiències recents en alguna d’aquestes clíniques per acabar de decidir-me. M’agradaria un part respectat, el més natural possible. No cal que no hi hagi epidoral pero no vull un hospital que per fefecte sigui oxitocina, epidural, episo... ja m’enteneu. Algú pot donar- me un cop de mà? Gràcies
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: GuiRit » dt. gen. 30, 2018 11:34 am

Hola,

T'explico, jo he parit a SJD fa ben poc (octubre 2017) i la meva experiència va ser molt molt positiva.

Hi vaig anar des de la setmana 37 o així. Per començar et fan una visita amb la llevadora només per explicar-te el pla de part i per si tens dubtes al respecte.

Malgrat el meu pla de part no es va complir, va ser en gran part per decisió meva. Jo en principi no volia epidural, finalment la vaig demanar i no van recriminar-me res, me la van posar. Absolutament tots els procediments que m'havien de fer me'ls consultaven, me'ls explicaven, no em van fer cap tacte innecessari, no em van posar oxitocina. Van estar molt atents però sense molestar en cap moment. Van venir de seguida quan els necessitava. Finalment van haver de fer algun procediment que no esperava (perquè hi havia volta de cordó i constants alterades, van haver de ser fòrceps i, per tant, episiotomia), però tot tot amb explicacions corresponents, contant amb les meves decisions, etc.

Vaig enganxar un canvi de torn i les dues llevadores van estar espectaculars, l'anestesista també... ja al paritori molt atents amb la lactància (van detectar un frenet molt de pressa i operat al mateix dia del part), el personal de planta també molt bé.

Jo en guardo una bona experiència però, com a tot arreu, tot depèn de les teves expectatives i de qui trobis aquell dia i de quin humor...!

Sort!
mireiamb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: mireiamb » dv. jul. 27, 2018 7:20 pm

Gràcies a la Marlene per reactivar el fil i a la GuiRit per compartir l'experiència!

Si hi ha algú més que en pugui dir alguna cosa, jo també estic pensant de parir a SJD i m'agradaria saber-ne més. Com que visc a l'estranger, hi hauré d'anar com a pacient privada, i no sé si això canvia alguna cosa o no. Algú ho sap?

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::